s provozními otáčkami kolem 3-4tis. rovněž. Jely by i na 70 oktanů. Hlavně netankovat u obskurních pump - mizerné nádrže, rez a svinstvo v nádrži.
A naftu a petrák smíchaný s benzinem jsme lili do JAWY a ČZ v šedesátých letech. Když to chytlo, nešlo to zastavit - leda přes kvalt. A s přimazávání riciňákem vznikaly nevídané kouřové efekty. No co, v tý době kouřilo kde co ... Supr poježdění v babím létě
Stavca>FiZzeR> V-Power je i 95ka?? :o ja jednou V-Poweru 100 natankoval plnou a rozdil veskery zadny, az na to, ze za ty penize mohl byt litrik, mozna dva navic Carreru jsem taky zkousel, ale jeste v byvale ZXR750 a taky jsem mel pocit, jako by byla masina znatelne silnejsi, ale tezko rict, jestli to nebylo subjektivni ...
od tý doby co mám ZXR na Carreru95 nedám dopustit, je teď o trošku levnější(u nás v Táboře na OMV 31,90) oproti normálnímu benzínu to letí prostě líp vždycky od benzínky odpálim jak raketa
) Dnes jsem si na záchodě pročítal manuál a v sekci o palivu se píše- Doporučené palivo je běžné bezolovnaté s min. okt. číslem 91. A dále- POKUD PŘI JÍZDĚ USLYŠÍTE CINKÁNÍ.. (bla bla podobné zvuky) ZVOLTE BENZÍN S VYŠŠÍM OKTANOVÝM ČÍSLEM. A s Carrerou 100 to cinkání slyšet není. Takže já už tam Natural 95 nenaleju..
AAL> K těm faktorům jako je vítr nebo podhuštěná guma . Myslím ,že tlak pneu neměníš před každou jízdou - věc 1. a věc 2. je ,že vítr apod. jak si psal ti opravdu vyšší výkon motocyklu nějak moc najevo nedá jak psal Stev . Motorka s 88kw např. opravdu nebude žrát víc když máš protivítr ,pokud ji netrápíš . Motorka s 11kw a protivětru se snad dá přirovnat "jízdě bez plynu" .
skyair>Hlavně netankovat u obskurních pump - mizerné nádrže, rez a svinstvo v nádrži.
Jo pár věcma souhlasím . Např. tankování u PapO** benzínky kterou mám nejblíž . Natural 95 mívá dost často kamaráda jménem voda a motorka se chová opravdu velmi dobře
Stejně to máte jen na naučení a za rok, dva to pošlete do sveta. Tyhle "lepší" benzíny se na výkonu nebo spotřebě projeví jen minimálně (kór u 125), nezanáší tolik motor, to jo, ale u techto malých mrdek....neřešit a jsou to zbytečný prachy
CZokyn>Proc tohle reší většinou majitelé malých kubatur.
Stejně to máte jen na naučení a za rok, dva to pošlete do sveta. Tyhle "lepší" benzíny se na výkonu nebo spotřebě projeví jen minimálně (kór u 125), nezanáší tolik motor, to jo, ale u techto malých mrdek....neřešit a jsou to zbytečný prachy
je divný, že ty malý mrdky tak nazýváš lol sám máš 2x tolik co oni lol malá mrdka lol lol lol
A zjistli jsem, že na normální 95 (Benzina a různé noname) to jede skutečně mizerně. Ale třeba V-Power 95 už má plný výkon, jen běží trochu neklidně. O kousíček lépe se chová 98 od Agipu. Na OMW Carreru 100 to jezdí normálně a nejlepší mi subjektivně přijde V-Power 100 a Verva 100 ... to běží motor hodně klidně a bez vybrací.
Ale na spotřebě nebo výkonu (mimo 95 a méně oktanů) jsem nikdy nic nepoznal.
Já si akorát potrpím na značkový benzínky abych měl trošku záruku že tam fakt mají benzín v těch nádržích a ne jarovou vodu. Jednou jsem natankoval u nějaké noname ještě se socialistickýma stojanama a motorka pak smrděla jak já když sežeru kýbl fazolí...
je to ale jen teorie,buhví co prodávaj na benzínkach za benály,do toho taky nevidíme, ale třeba na 2T dvackách udelá oktan číslo svý bych řek, na RI bych se na to vysral
PS : 100 octanů jsem lil do MZty jelikož pak zimní starty byli podstaně lepší
Jago>já mám taky jak tu píše cZokyn tu malou mrdku :) teda myslím že by tě možní i trochu potrápila ale to neřeším. spí sem chci neco napsat,a neodsuzujte mi když se vám to nebude zdát. Jestliže vezmete benzín z vyšším oktanovým číslem ,tak jeho hodnota samovznícení je vyšší, z čehož teoreticky vyplývá že se zvýší kompresní poměr motoru a tím pádem by se měl zvýšit i výkon!
je to ale jen teorie,buhví co prodávaj na benzínkach za benály,do toho taky nevidíme, ale třeba na 2T dvackách udelá oktan číslo svý bych řek, na RI bych se na to vysral
Co na to říct? Napřed si zjisťi aspoň pár základních údajů a tom co je oktanový číslo, jak se to projevuje....tvoje teorie je celá špatne a asi jediný motory kde se 100oktanů projeví sou závodní 4T s vysokou kompresí, 2T většinou jede na skoro všechno co hoří.