Téma: Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:10
Trochu to zkusme na fóru odlehčit. Já začnu s příhodou na dvacce. Zničeho nic přestala jít do otáček a nad pět tisíc se dusila. Tak klasika prvně vyčistit filtr, trysky ale nepomohlo. Nová svíčka, fajfka, zas nic. Sundat tlumič výfuku, opět nepomohlo. To už byl celkem houf rádců kolem motorky a padaly slova jako kroužky, přívěra... Takže válec dolů, jenže vše jak má být. Někdo pronesl "tak zapalování, počítej tak desítku", já v té době chudej študent sem bezradně šáhnul na podsedlák po cigárech a co nevidim. Do nátrubku sání se dostal celofán z krabičky a při většim proudu vzduchu sání téměř dokonale ucpával...
Taky jste někdy řešili "neřešitelné"? Pochlubte se...

31.7.2008 v 08:23 | Nahoru | #31
Klasika>
napsal bych ti stejny jako NeFerovi ale vzhledem k tomu, ze jsem dzentlas jak cyp tak to neudelam

31.7.2008 v 09:46 | Nahoru | #32
Na skůtrovi jsem přizdvihoval jehlu v šoupátku a špatně jsem dotáhl šroub . Jel jsem okolo Židenickejch kasáren , začalo mi to samovolně zrychlovat , nakonec jsem to musel vypnout . Tlačil jsem hezky až na Lesnou . Doma jsem sundal sedlo , a čučel na vyskočený šoupátko z karbecu .

31.7.2008 v 10:21 | Nahoru | #33
taky mam peknou zavadu.....kamos vyndal ze sklepa starho peraka tak jsem vse zkontrlovaly a vycistily pohoda...naskocil na poprvy....a tak ze pudem projet tak radicka dolu jako jedna..a nic dusilase nemela silu a znova a znova..a rozebrani slozeni a znova nic .... a pak jsme si uvedomyly ze jednicka je je nahoru ..obracene nez u modern moto lol lol lol a uz to frcelo

31.7.2008 v 10:24 | Nahoru | #34
no bratrankova 350 sani pod sedlem, jedu se projet (on na moji byvale 125) a me to zdechlo, nahodil jsem to znova par metru a zas, tak prej jestli tam jde benzin, koukli jsme na karbce, v poradku, nahodil jsem to zas chvilku jel, pak to chciplo, takze sani, pod sedlem nic nebylo (na hadry si davam pozor ) tolik sprostych slov, odtlacili jsme to domu rozdelali a dalsi varka sprostych slov, on dal pod sedlo technicak ktery se vzdycky prisal ke stene kde je sani a kdyz to chciplo tak se zase odlepil a tak porad dokola

31.7.2008 v 11:49 | Nahoru | #35
známej měl dvaapůlu panelku jawu a přišel, že jel okolo, žuch buch a že to nejede, jestli mu to pomůžu dotlačit, tak jsem ho nedřív zkusil žduchnout, zařadil a nějak divně to zachrochtalo a žuch, bloklo se mu zadní kolo, tak vyřadil a doma jsem mu to v garáži rozdělával, chtěl jsem to půlit, tak sundávám vejfuk a ejhle, z vejfuku jsem vytřepal požvejkanej píst

Naposledy editováno 31.07.2008 11:50:22

31.7.2008 v 12:10 | Nahoru | #36
trapas,i když ne přímo na motorce:moje 2.jízda,říkám si,dofoukám kola,na tom přece nic není.přifrčím si to na benzinku,pohoda,akorát na mě nějaký děda furt něco volá,říkám si,co je, dědo,neviděls ženskou na motorce,tak ho vesele ignoruju a pokračuju,najednou zvuk,jak kdyby mi kolo ucházelo,přístroj podezřele hučí,tak si říkám,no nic,skoncuju to,jako že už sem hotová.zvednu hlavu,okolo hlouček čumilů s úsměvem na tváři a konečně pořádně slyším dědu:že můžu foukat pusou,jelikož přístroj nefunguje...a tak se snažím o ryhlý nenapádný úprk,ale přískokem vpřed to šlo opravdu špatně (v té době ještě nevychytané rozjezdy). :\

31.7.2008 v 12:32 | Nahoru | #37
Není to sice z motorek, ale dvě kola v tom hrají roli taky

Brácha prodával jedno ze svých kol (začal jezdit freeride, tak prodával sjezdové). Za tu cenu by byla ojetá motorka, tomu kolu už taky chyběl jenom motor.... Mimo jiné mělo přední kotoučovou brzdu. Přišel kupec, poměrně mladý klučina, obhlížel, nasednul že to projede, udělal kolečko po silnici a vracel se zpět z krátkého, ale prudšího kopečka. Brácha na něj ještě stinul zavolat: bacha, ta brzda opravdu..... slovo brzdí už nestihl. Klučina vzal za přední, následovala nejdřív stojka na řídítkách, pak let přes ně a a dopad v tričku a kraťasích na asfaltku před naším domem. Celý krvavý vytáhl peníze, sbalil kolo a v mžiku byl pryč lol lol lol

31.7.2008 v 12:50 | Nahoru | #38

Che>cort> ty vole, tys jezdil na dvacce? já sem myslel, že to sou slabý hujdy, kerý se zásadně přeskakujou lol lol lol

To víš, v patnácti nebylo moc peněz.

31.7.2008 v 12:58 | Nahoru | #39
ma nejlepsi kuriozita je z sestkovyho horneta hodne let tomu zpet, jedu si to takhle s kamosama ze sraziku, chci podradit a ono neni cim. Radicka odpadla, pac sem si s ni den pred tim hral a blbe ji dotahnul.

viz. www.tomulli.cz/index.php

31.7.2008 v 13:01 | Nahoru | #40
kámoš si nasadil v dešti na 250jawu na sedlo igelitku jasne že se dostala do saní ale nějak na to nikdo nepřišel hlavně to jelo a pochvilce vždycky zdechlo tehdy chudak půlil motor a udělal generálku zbytečně všechno v cajku

a teď mi řekněte proč mi nesvíti dr350

31.7.2008 v 13:04 | Nahoru | #41
Calypso> lol lol lol

31.7.2008 v 13:07 | Nahoru | #42
také jedna epizodka,
odjíždím v noci cca ve 3 hod ráno z probouzení netopírů z pekelek, přijdu k motce, odemknu zámek (také jsem se už chytil), nasadím tankvak, klíče a chci startovat (zahřát), no a ono nic, ani ťuk, chvilku zkouším, přemýšlím co se děje, najednou vedle mě nějaký lehce podroušený mladík a monolog:

"nejede co, to znám, vole asi tam máš rychlost" - no a byly tam

co dodat, přes tankvak jsem neviděl, že nasvítí neutrál

31.7.2008 v 13:23 | Nahoru | #43

31.7.2008 v 13:27 | Nahoru | #44

cort>Klasika> Ta brzda mi něco připomněla. Na CBRku mě prdnul řetěz a nejblíž ho skladem měl Vojna v Pejřimově. Pixlou jsem jet nechtěl, tak jsem si od kámoše půjčil zetku dvouvál, za sebe posadil tehdejší ženu mého srdce a vyrazili jsme. Řetěz se koupil, zpět do Brodu jsme dorazili v pohodě. U sálovejch garáží na mou přítelkyni čekal potencionální tchán a já ho chtěl přesvědčit v jakejch dobrejch rukách je jeho dcera. Jenže místo ladnýho manévru jsme se rozplácli o vrata. Holt sem vůl zapomněl, že místo dvou kotoučů brzdim jednim bubínkem...

ale tak to byla ta porucha mozku, co přes pravou ruku pouští koně na zadní kolo a ne porucha stroje nebo se pletu?

Naposledy editováno 31.07.2008 13:33:02

31.7.2008 v 13:45 | Nahoru | #45
fockewulf> Pleteš, to nebyla porucha mozku, to byla píčovina že mozek nebyl použit.

31.7.2008 v 14:08 | Nahoru | #46
cort> hm, nebuď tak sebekritický :\

31.7.2008 v 14:48 | Nahoru | #47
Cca před týdnem jsem měl shozený plasty sedlo a mazlím se s motorčičkou koukám pod sedlem konektory,relátka říkam si dam přes to hadr ať...no samo sebou na naleštěnej motorce jsem vyjel cca za dva dny po 3 kilometrech z toho mám cukající a čmoudící Avii samo sebou hadr v sání.Zpravila to nová svíčka Jak jsem četl nejsem sám No a o rychlochcípáku.... taky nejsem sám jak čtu

Naposledy editováno 31.07.2008 14:49:08

31.7.2008 v 15:16 | Nahoru | #48
už jsem to tu popisoval...dotýkaly se mi plusové dráty předního blinkru s plusem do do nějaké diody v přístrojovce..výsledek - motorka šla nastartovat bez otočení klíčku do ON a na palubce barevná diskotéka ..

31.7.2008 v 17:33 | Nahoru | #49

surka>Má první lepší motorka banďour.Dovezu ji domú,doma se líbila tak ji jdu projet!Nastartuji,kvalt,chcípla-několikrát. Volám bývalímu majiteli ten na to že je vše v cajku a nikdy se mu to nestalo! Pak ještě trochu ze slovníku sprostých slov,no a nakonec to vyřešilo samozřejmě sklopení bočáku

Naprosto stejný problém

31.7.2008 v 17:58 | Nahoru | #50
DRN> Koukám, že ucpanej vstup do sání vede.

31.7.2008 v 18:21 | Nahoru | #51
Měl jsem dvácu XR125 asi druhým dnem a že se pojedem s taťkou projet, tak jedem do města ještě něco vyřídit a když sednu tak motorku né a né nahodit, startér točí ale prostě nechytala, ano asi po minutě šílenství mě napadlo dát chcípák do polohy ON..
Díkybohu, že na mojí aktuální mašině už startér se chcípákem netočí.

31.7.2008 v 18:26 | Nahoru | #52

cort>DRN> Koukám, že ucpanej vstup do sání vede.

jeste je brzo, myslim ze vyhrajou prihody s chcipakem na bocaku, taky par mam ale nechci vypadat jako vemeno

31.7.2008 v 18:29 | Nahoru | #53
DRN> Se nestyď , já taky přihodim ještě pár extra vuřtů.

31.7.2008 v 18:38 | Nahoru | #54
nám se na fichtlovi při přidření rozlámal píst, ale pořád to mělo slušnou kompresy a tu a tam snahu chytit. jak sme se rozhodovali jestli tlačit domu nebo schovat do roští, přišel týpek: "co hoši, nejede?" NE "Háže jiskru?" JO "Jde tam benzín?" JO " Tak to musí jet" ale to bysme tam tak nečuměli, to tá rozum, ne týpkovi sme půjčili nářadí, povrtal se v tom a nakonec prohlásil, že to máme rozbitý..

31.7.2008 v 18:52 | Nahoru | #55

cort>DRN> Se nestyď , já taky přihodim ještě pár extra vuřtů.

tak jo, mel jsem dve ty same motorky (obe efka) na moji jsem delal a jezdil na tom druhem), na zavereckach z praxe jsem dojel na svoji (prvne, predtim ji nevideli) kamosi a kamosky byli zvedavi tak po skole sli semnou se jako kouknout a poslechnout zvuk a tak, no prijdu, machr svihnu klicek otocim zapnu benzin zmacknu starter a nic, tak kouknu, palubka sviti stava tam je, chcipak na riditku zaply neni, po nekolika minutach pokusu je to prestalo bavit a zacali odchazet, kamos se ke me naklonil a rika ze prej jestli to budu potrebovat odtahnout tak mu mam zavolat, to me tak dozralo ze jsem se rozhodt dotlacit to do servisu (cca 1km v tom horku a hadrach, odvaha) chci to sundat ze stojanu a cumim ze to jde nejak tezko, kreten jsem tam rano dal jednicku a zapomel na to

31.7.2008 v 19:18 | Nahoru | #56
takový zapomenutý špunt ve výfuku a marné startování v depu...běžělo to, ale hnedka chcíplo...jsem si říkal, kua, nová motorka a hned se rozbila... lol

31.7.2008 v 19:23 | Nahoru | #57
DRN> super pře kvalt.......

31.7.2008 v 20:35 | Nahoru | #58

31.7.2008 v 20:37 | Nahoru | #59

cort>Na tohle jsem si vzpomněl díky Calypsovi, nebyl jsem hlavní aktér ale byl jsem u toho. Stalo se to spolužákovi nějak v prváku nebo druháku na střední. Jeho otec měl 350 kejvačku a kluk jí tajně před školou proháněl sotva táta odešel do prváku. Super stroj, jen se musel roztláčet. Jednou spolužák vyjel a prasknul mu řetěz kterej i ztratil. Dotlačil to dom a po škole jsme koupili novej a šli ho nainstalovat než jeho táta přijde z práce. Jenže ouha, odemkl branku a fotr na dvoře a jakmile viděl krabici z řetězem tak ho začal fackovat. Já radši hodil zpátečku a mizim na ulici. Tam stojí jejioch sousedka a řiká mi "Starej ....... se asi pomát, vždyť tu přd chvílí běhal s motorkou dvě hodiny z kopce a zpátky".

lol lol lol lol lol lol

31.7.2008 v 20:42 | Nahoru | #60
jo sranda je taky s klouzajici spojkou, na suze byla po smrti a kdyz jsem pri rozjezdu pridal trochu vic klouzla a ja se nerozjel, jak otacky spadly uz to bylo ok, ted vim cim to bylo, ale pred skolou jsem to koumal hodne dlouho prvne co se to stalo to stalo za to ten des v ocich kdyz jsem se nechtene rozjel proti spoluzakovi to bylo neco, podle toho co rikal tak sel normalne k autu, slysel jak to turuju (hovno turuju to proklouzla spojka) otocil se aby pozdravil a jenom videl me jak se ritim proimo na nej (ta mrcha chytla dost necekane)