Name 8 - Victory Bikes
Adress Severni 705/17
37372 Lisov
Czech Republic
Telephone + 42 0776288873
TombaRider>vis ja bych chtel na to zaruku a taky neco u ceho nemusis ladit motor a co di ho nerozhodi, proste profesionalni praci, chci mit moto dlouho a nechci si ho zbytecne nicit... ale neni to zly napad jeste to promyslim
Trosku te nechapu... proc chces ladak, kdyz vsecky tyhle podminky, co si klades, splnuje seriovej vejfuk?
Teda trosku vic te nechapu, kdyz procitam ostatni prispevky...
Koupil sis nevhodnou motorku... mel sis koupit jawku 640 s dvoukomorakama, na to sezenes vejfuk za tri litry
TombaRider>sim hale treba sharon dela vyfuky kolem 4000 a maj i vlozku.. jen neni homologovana.. tak sem chtel vedet zda nesezenu levnejc nez za 10000 jeden posranej vejfuk
Pokud chces jeden posranej vejfuk, tak ti ho klidne pokalim i levnejc... ale homologaci mit stejne nebude...
... fakt nechapu tyhle lidi, co si poridi motorku, ktera je v danem segmentu prakticky spickou na trhu a pak to chtej nejen mrvit jinym vejfukem, ale este jim je lito vyplaznout nejakej ten litrik za neco, co proste osulit nejde.
Sim>TombaRider>sim hale treba sharon dela vyfuky kolem 4000 a maj i vlozku.. jen neni homologovana.. tak sem chtel vedet zda nesezenu levnejc nez za 10000 jeden posranej vejfuk
Pokud chces jeden posranej vejfuk, tak ti ho klidne pokalim i levnejc... ale homologaci mit stejne nebude...
... fakt nechapu tyhle lidi, co si poridi motorku, ktera je v danem segmentu prakticky spickou na trhu a pak to chtej nejen mrvit jinym vejfukem, ale este jim je lito vyplaznout nejakej ten litrik za neco, co proste osulit nejde.
naprosto souhlasim. davat jinek vyfuk na maly gso ma podle me jenom jeden rozumnej duvod - jezdit na horsi benzin. o tom by neco mohl povedet beba. mas 2 koncovky. jedna klasicka a v druhe je kat. chces vymenit obe nebo jenom jednu a tu s katem vyhodit? nedival jsem se na zadny fotky na netu, ale bude to prinejmensim vypadat divne. ta homologace je celkem nakladna zalezitost, takze ty vyfuky podle toho stoji. pokud bys prece jenom nejakej koupil, tak urcite s tlumivkou - ten hluk je neprijemnej.
TombaRider>sim: kdyby to splnoval tak se po jinym nepidim. neni slyset vubec. kdyz jedu nad 80 ne¨slysim ani motor. a ja bych trochu slyset bejt chtel... delaj se vejfuky co tohle vsechno splnujou, ale sou drahy, a me jen zajimalo jestli nejni i nakej za lepsi cenu, ale vidim ze neni. tak nic nenadelam, a bud sezenu prachy nebo ne.
Muzu se zeptat, na cem je zalozena touha "byt slyset"? Nevidim v tom jediny pozitivum, kdyz motorka dela randal - pri delsi jizde (a tohle bawo primarne cestak je) z toho tresti kebule, prudis tim okoli blizky i vzdaleny a kdyz me predjizdis, vzadu o tobe stejne nevim, zato jak se kolem me mihnes, leknu se tak, ze si v lepsim pripade musim prevlict spodni pradlo. V horsim s tim skubnu a pak sbiram trsatka ze svodidel.
Jak pisu, vybral sis nevhodnou motorku. Homologacni rizeni neni levna zalezitost (proc myslis, ze na jawku vymysleli jeden fejfuk a cpou ho na vsechno, co ma kola a stejnej motor?) a skloubit randal a zaroven splneni podminek je prakticky nemozny ukol. A pokud to nekdo dokaze, necha si to samosebou zaplatit... je na tom neco divnyho?
Jinak je taky blbost srovnavat ceny vejfuku na bandita a na malyho bramburka - na b6 narves prakticky jakoukoliv rouru a vyrobit to umi s odpustenim kazdej, kdo ma v riti diru a vejfuk uz nekdy delal. Zato udelat solidni vejfuk, kterej se ti vleze do prostoru po origo vejfuku u jednovalcovyho f650 a jeste to nevypada, jak kdyz prase drzi v hube kost, je orisek samo o sobe, bez ohledu na to, jestli to ma homologaci nebo ne.
Uprimne receno - a ted bez urazky - lidi, co uvazujou stejne jako ty (zatim mi prijdes jako typicky predstavitel skupiny "co na tom, ze to nejede, hlavne ze to dela randal a dobre vypada") proste nemusim a doufam, ze se nikdy nepotkame ani na silnici, ani mimo - prave diky par jedincum, co jezdi mimo asfalt a chtej byt slyset maj problemy i ti, co sou v lese potichu
Ale mozna, az na te motorce najezdis par desitek tisic km, pochopis, ze delat z tyhle prijemny motorky hrmici monstrum je blbost... a az dospejes i na mentalni urovni a nebudes kazdyho, kdo ma jiny nazor nez ty a snazi se ti vymluvit ocividnou blbost, posilat - tvymi slovy - vylizat prdel... muzem si nekdy u pivka sednout a v klidu pokecat.
Omlouvam se za uprimnost, ale fakt lidi s tvym zpusobem jednani, tvym uvazovanim a tvymi nazory rad nemam a povazuju je za nevyzrale pubertaky, co chtej hlavne machrovat, takze cim min jich nekde potkam, tim lip...
Mimoto bych rád upřesnil jednu zavádějící věc - totiž "laděný výfuk" by se ve skutečnosti měl nazývat "ladící", protože to ve skutečnosti funguje tak že se ladí motorka (karburátor, vstřikování atd) k tomu výfuku, nikoliv výfuk k motorce.
Kdo chce výfuk "naladěný" přímo na jeho motorku který mu nic nerozhodí tak to je ten co je tam ze série, jak píšeš ty, Sime
Naposledy editováno 29.07.2008 18:28:07
Peacemaker: samo chci s tlumivkou, a v zadnym ladaku nenajdes katík. ale origo vyfuky bych urcite nevyhazoval, naopak pri prodeji bych je tam zasejc vratil. jediny z ceho mam strach je aby ten vyfuk neudelal nic motorce, to by byl pro mne padnej duvod ho tam nedavat.
Naposledy editováno 30.07.2008 09:28:29
1) Neni zas takovej problem udelat motorku, ktera dobre jede a dela randal. Umeni je udelat to tak, aby te zvuk neobtezoval a ani motor ani vyfuk randal nedelal. Splnit tyhle pozadavky tak, aby motorka pritom fungovala jak ma, to uz je proste kumst a nekdo to dokaze, jinej ne. Uz z tohodle duvodu mi prijde jakykoliv "zhlucnovani" motorky jako mrveni, protoze tim jdes doslova proti snaze konstruktera.
2) Zatim neznam nikoho, u koho by to bezpecnostni hledisko "byt slyset" fungovalo tak, jak popisujes. Z tveho pocitu pri jizde na takovy motorce to muze vypadat, ze to funguje - ty slysis jen o neco vic nez normalne. Ale ten pred tebou o tobe stejne nevi (protoze motorka s otevrenym vejfukem dela vzdy nejvic randalu smerem dozadu) a ten, co jede za tebou, neslysi vlastni motor, ani kdyz jede na ducne (jen priklad motorky s hlucnym motorem ). A predjizdeni probiha presne jak sem popisoval - deda ve skodovce o tobe stejne nevi, dokud kolem nej neprojedes a v tu chvili je ten narust randalu takovej, ze se lekne a bud ho klepne, nebo to strhne v lepsim pripade do prikopu, v horsim na druhou stranu...
Nejlepsi prispevek bezpecnosti je proste jet tak, aby sis nemusel randalem vyzadovat pozornost - predjizdet jen tam, kde je videt a neni mozny, aby ti predjizdeny vozidlo uhnulo vlevo (kdyz budes na krchove, je uz fuk, esi dal nebo nedal blinkr). Je mi jasny, ze ve tvym veku to vidis jinak a mezi kamaradama mozna s hlasitou motorkou sklidis vetsi ohlasy, ale provoz na silnici by mel byt (a bohuzel ne vzdy je) hlavne o toleranci, kterou ty randalem vuci ostatnim jednoznacne neprojevujes. A kdyz pak nejakyho ridice naseres uz jen tim, ze kolem nej projedes a on si kvuli leknuti z randalu strikne do textilu, muzes se pak divit, kdyz te pak v kolone nechce pustit... co kdyz je to treba jen proto, ze dokud jsi za nim, nemusi poslouchat ten radnal z tvyho vejfuku?
Nevim jak ostatni, ale pokud jedu nejakou delsi trasu, mam rad plynulou jizdu a klidne jedu za autem, pokud jede podobne svizne jako ja. Jakmile mi ale smrdi pod nos nebo dela randal, bud ho predjizdim nebo zpomaluju a nechavam ho ujet - za zkazenou naladu mi flexovej tuzingar nestoji.