Téma: Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP, max 130kg...
Řešme novou motorku, starou vránu nechci. Takhle je aspoň jistota, že to někdo někde nějak nevotuzil a vzít si ssebou pár detailů jako ND není problém.

Tak jsem se vrátil z lesíka v rámci tréningu na léto do bažin a už si začínám říkat, že ten můj 156 kilovej mastodont je tak akorát za trest. Zkoušel jsem různý typy zapadnutí a dostat to ven je za trest. Za tři hodiny různejch poksů s navijákem jsem se totálně vyřídil. Pak se na mě ještě snesli komáři a bylo hotovo. Naviják sice dobrej, ale když se není za co chytit tak je celkem problém. Pak jsem tam zajel s Betou alp 200, hele nebe a dudy. Chytnu za nosič a vytáhnu na hulváta ven. Navíc je to už tak lehký, že se to bez problémů dá převýst přes řeku na normální loďce a nehrozí převrácení, jako u těžkýho verglu. Na jedničku vyjedu jakejkoliv kopec než se převrátím, žere znatelně míň a po menších úpravách by to projelo i 90cm brod.

Tak si říkám prubnout to na nějakým vzducháči. Ale ze současný produkce jsem našel jen AJP 240 a to má 20 koní. Sice výkon nic moc na silnici, ale kdyby bylo něco o trochu silnějšího, třeba 25 koní, tak by to bylo dokonalý. Nevíte o něčem ?

Jako podmínku nejdůležitější bych viděl hmotnost do 115 kil suchý hmotnosti. A výměna oleje minimálně 3tkm.


Naposledy editováno 26.06.2024 22:46:00

Blokovaní uživatelé: vilemx, Krautkopf

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 14:59 | Nahoru | #31
Já teda co jsem zatím našel tak to byly všechno stroje z roku 2015 2016 v diskuzích, nic novějšího jsem nikdo neobjevil. Třeba už se jim to podařilo vychytat. Třeba PR7 to byl taky docela poruchový krám a v poslední době se to prý zlepšilo.
Že to je všechno Čína to víme ono i BMW vyrábí v Číně a plno dalších motorek se tam přesouvá a přesouvá, díky čemuž čínská kvalita stoupá když tu nejsou vyložené treky za pár šušnů.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 15:01 | Nahoru | #32
neresil si to uz loni? Resenim je velke EXCcko, pri adventure pouziti bude 3000km interval a olej uplne v pohode a vymenis ho za chvili, kdyz das vyssi viko, tak budes mit jeste vic oleje. Neco ala , ale neresit Adv masku treba. Budes mit lehouckou motorku s dostatecnym vykonem na cokoliv a nebude te nikde a v nicem omezovat.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 15:13 | Nahoru | #33
Loni jsme řešili náhradu za 701. Lehčí ale pak se tak nějak zjistilo že ten interval 3000 km po silnici není zaručený. Musí se to často generálkovat a ty ceny za generálku jsou šílený. Navíc nikdo nezaručí, že při tak dlouhém olejovým intervalu nedojde k poškození motoru.
Takže jsme to nakonec zavrhli. Navíc je to plný elektroniky a spolehlivost KTM je docela nízká, Za ty prachy co za to chtějí mi to za to nestojí. A jak jsme to řešili tak jsme zjistili že ten maník co na tom jezdil ty dlouhé intervaly tak kecal.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 15:15 | Nahoru | #34
Co kdyby tady někdo napsal něco konkrétního jaký měl závady v kolika kilometrech co se vysypalo co upadlo kolik pak stála oprava jestli to bylo pojízdné nebo je nepojízdný.
Protože pr7 má být taky stejný čínský shit ale všichni to vesele kupují a chválí si to. Otázka jak to nakonec s tou liškou a ocasem je.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 15:43 | Nahoru | #35
KLX230 má těch 136 kg s plnou nádrží. Takže 130 kg bez benzínu. S podsedlákem napevno, dimenzovaným pro dva. Papírově jen 14 kW, ale při mrdání se cizí krajinou, když ten motor pěkně zabírá už od nižších otáček, je to prý uživatelsky lepší, než 18 kW CRF250L.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 15:56 | Nahoru | #36
Kdo neřeší hmotnost tak to je asi dobrá volba, ale jak jsem psal, 136 kilo je moc těžký a ještě k tomu stříkačka. To nechci.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 18:16 | Nahoru | #37

ZdendaZB píše: tak já mám 181 cm a solit to stejne nejde, na solení je potřeba 60 koní a vejš
otázka, jestli to pojede pořád 90 po silnici bez nadměrnýho opotřebování motoru, když se dá větší přetězový kolečko



Po silnici mám cestovní rychlost 60. Zpřevodovat by to asi nějak šlo a tu sílu to mít může (máme v rodině i CRF230, toto je ten samý motor, jen trochu extra vrtání pro trochu extra krouťáku), ale pokud na tom chceš dělat asfaltové přejezdy, kde je cestovní rychlost faktor, nemyslím si, že je to ten správný stroj. Od toho mám CRF300.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 18:21 | Nahoru | #38

Wenca24 píše: ZdendaZB> To sice jo, ale je to tím, že je jinak stavěný....to AJP je na vyblbnutí kolem baráku, ne na dlouhý trip na těžko...nebude mít prakticky žádnou podsedlovku, na kterou bys naložil svůj náklad například, nemá pořádný světlo atd... - tohle když tam všechno budeš dodělávat, dostaneš se s tou váhou hodně blízko...to KLX je pro dva, takže něco určitě uveze... navíc, krom váhy potřebuješ i spolehlivost - v tomhle bude ta kawa jinde..
Není to ideál, ale asi nejblíž..



Na PR4 jsem dal Slovinsko, Polsko, několik vícedenní tripů po česku, proč by to nešlo?

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 18:33 | Nahoru | #39
No supr, to jsem chtěl slyšet. A po silnici, jaká je cestovní rychlost, kolik to žere, kolit to žere v terénu. Byly poruchy ? Jak často měníš olej, kolik to najelo ?

Protože, jsem zjistil, že motor mají všude a novej stojí 14 tisíc korun , che, tak to je směšný. A navíc tam jde dát i 125, takže kdyby bylo nejhůř tak vyměním.
https://www.avantsb....el_v_sbore_zs169fmm/

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 19:31 | Nahoru | #40
Mozna se zkus poptat tady toho na vice informaci AJP SPR 250 (2020) profil

To je taky od nej

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 20:00 | Nahoru | #41
to je 250-ka vodník, já se přikláním k 240-ce vzducháč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 20:05 | Nahoru | #42
ZdendaZB> To ano, ale vzhledem k tomu co ma najeto a jak, tak co se tyce spolehlivosti je asi schopny o AJP neco rict. Vetsina lidi to bude mit bud jako ostre enduro co to taha na voziku a nebo budou mit PR7.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

17.6.2024 v 22:53 | Nahoru | #43
napsal jsem mu tak uvidíme, jestli se ozve
stejně to vidím, jako jedinou možnost, protože teď jsem to spočítal a když se na 120kg stroj dodají nezbytný doplňky, nosič, světla, nádrž na vidlice a nějaký nářadí tak to hned má 132 kilo, už to pomalu mastodontí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 08:17 | Nahoru | #44

puffybodie píše: Vetsina lidi to bude mit bud jako ostre enduro co to taha na voziku


To právě že NE! Tahle PR5 250 se výkonově, váhově ani tlumičema nemůže měřit s ostrou EXC250f nebo WR250f. Její přednost je jinde.
Ve všech třech uvedených parametrech sice za ostrými endury maličko zaostává, ale zas né tak moc. Pro hobby jezdce který nemá závodní ambice je ve všech směrech v terénu výborně použitelná. Servisní intervaly jsou v km a né v mth, má SPZ a je reálně schopná najíždět km i po silnici. Takové to poskakování kolem komína při kterém by té ostré enduro finančně sežralo tahle moto zvládá.
V týdnu dojíždět 10km do práce, o víkendu ji protáhnout po lese. Jen se musíš popasovat s tím že má čínské srdce. Být v tom podvozku DR350 motor od Bety(co se dával do Alp 4) trhala by prodejní rekordy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 08:48 | Nahoru | #45
bazin.> Jenze ZdendaZB s tim bude "kolem komina" poskakovat na Sibiri a podobnych mistech, takze ten dojezd po silnici je tam dost dulezity parameter

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 09:08 | Nahoru | #46
hele místo každodenního dojíždění do práce se to pokusím dát najednou , to je jako kdybych jel 400x do práce a zpět těch 10km, to není zas tak moc ne ?

no a prošel jsem fora, kolik berou 200-250 ky mimo silnice na louce a v lese a pod 7-8 se nikdo reálně nedostane, jenže tam bere můj hq-fechtl už celkem přes 10lt, takže úspora jakási i je

Naposledy editováno 18.06.2024 09:09:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 09:25 | Nahoru | #47

puffybodie píše: bazin.> Jenze ZdendaZB s tim bude "kolem komina" poskakovat na Sibiri a podobnych mistech, takze ten dojezd po silnici je tam dost dulezity parameter


Tak v tom případě AJP vypadává ze hry. PR5 sice nějaké ty km po silnici dá, ale dál jak 100km od baráku bych na ní nejel. Je to motorka na takové to domácí žvýkání co se nebojí lesa.
Pokud chce víc výkonu bude se muset smířit s větší váhou a tím že nebude nová. Protože sám dobře ví že dnes už se tyhle motorky (vzduch, karbec) nevyrábí, přesnějí v EU se neprodávají.
Napadá mě Yamaha XG 250 Tricker. Vzducháč, karbec, váha v limitu.

Z toho jak bazíruje na váze jsem myslel že hledá motorku právě na ten provoz kolem komína co zároveň dává slušně terén. Nějak mi nejde do hlavy tlačit váhu motorky co nejvíce dolů a potom ji ověsit x kg cestovatelské bagáže. To vše ve výkonové hladině +-15kw co se tyto stroje pohybují. Čekají ho napínavé zážitky.

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 09:39 | Nahoru | #48
Taky že se nechystám nikam daleko, ural je kousek, kolský a chibiny taky a na jih s tím určitě nepojedu, na to mám svýho hqfechtla.

Tricker je stará vrána, v bůchví jakým stavu a kompletní generálku tlumičů včetně motoru teda dělat nebudu. Navíc tricker je na mě moc malej. To raději pojedu na novým čínským motoru, na který jsou všude náhradní díly za pár korun a vím že to nikdo nikde nerasoval. Prostě nechci na takovou cestu starou motorku o který nic nevím

Pohádky jak jsou tyhle motorky nesmrtelný a jezdil s tím jen důchodce pro rohlíky do města je pro malý děti. Podívejte se na místní falešný hráče, jak rasujou svoje ostrý endura a pak píšou podvodný inzeráty všude možně, jak to v terénu vlastně ani nebylo.

Naposledy editováno 18.06.2024 09:41:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 09:43 | Nahoru | #49
Z toho jak bazíruje na váze jsem myslel že hledá motorku právě na ten provoz kolem komína co zároveň dává slušně terén. Nějak mi nejde do hlavy tlačit váhu motorky co nejvíce dolů a potom ji ověsit x kg cestovatelské bagáže. To vše ve výkonové hladině +-15kw co se tyto stroje pohybují. Čekají ho napínavé zážitky.

Tam kam jedu je všechno těžký a bez 30l benzínu a nezbytnýho vybavení pro existenci venku včetně jídla a pár dílů to nejde. Ale kdo tam nebyl tak nepochopí, protože z videí a fotek to pořádně nejde poznat.

Každopádně, vím, že jediná pravá motorka na tuhle akci je minimálně ktm890, superadventčůrer nebo bmw gs, možná ještě tak ténéré700, nebo afrika. Protože, jak to nebude mít naložený aspoň 260 kilo, tak to bude špatně držet stopu ve vyjetý koleji od pásáku a nebude to mít dostatečnou inerci na proskočení bažinou. No a bez skotova stabilizátoru a relý tlumičů to je zcela nereálný.

Ale protože jsem měkkej, nemám sílu a neumím jezdit, tak tam pojedu na malým mopedovi. A oni ty zážitky začnou už na terase, až to budu tunit. To se ještě podivím co to je za megastroj.

Naposledy editováno 18.06.2024 09:53:43

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 09:54 | Nahoru | #50

Z toho jak bazíruje na váze jsem myslel že hledá motorku právě na ten provoz kolem komína co zároveň dává slušně terén. Nějak mi nejde do hlavy tlačit váhu motorky co nejvíce dolů a potom ji ověsit x kg cestovatelské bagáže. To vše ve výkonové hladině +-15kw co se tyto stroje pohybují. Čekají ho napínavé zážitky.

Tam kam jedu je všechno těžký a bez 30l benzínu a nezbytnýho vybavení pro existenci venku včetně jídla a pár dílů to nejde. Ale kdo tam nebyl tak nepochopí, protože z videí a fotek to pořádně nejde poznat.

Každopádně, vím, že jediná pravá motorka na tuhle akci je minimálně ktm890, superadventčůrer nebo bmw gs, možná ještě tak ténéré700, nebo afrika. Protože, jak to nebude mít naložený aspoň 260 kilo, tak to bude špatně držet stopu ve vyjetý koleji od pásáku a nebude to mít dostatečnou inerci na proskočení bažinou. No a bez skotova stabilizátoru a relý tlumičů to je zcela nereálný.

Ale protože taky vím, že jsem měkkej, nemám sílu a neumím jezdit, tak tam pojedu na malým mopedovi. A oni ty zážitky začnou už na terase, až to budu tunit. To se ještě podivím co to je za megastroj.



Naposledy editováno 18.06.2024 09:54:44

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 10:15 | Nahoru | #51

ZdendaZB píše: raději pojedu na novým čínským motoru, na který jsou všude náhradní díly za pár korun a vím že to nikdo nikde nerasoval. Prostě nechci na takovou cestu starou motorku o který nic nevím


Nová čína je nejpohodlnější řešení, jen si nemyslím že nejlepší. Netuším jak se shání ND na modernu v místě kde se jezdí s Uralem 650 a Ladou Nivou.
Už jsem to tu psal. Pořiď si starší moto dle tvých specifikací (karbec, vzducháč, váha, výkon, bez zbytečné elektroniky), zgenerálkuj motor, tlumiče taky nebo si tam dej nějaké lepší dle svých požadavků. Vyjde tě to +- nastejno, ale budeš mít motorku přesně podle svého gusta. Nebude to pak už neznámá vyjetá hujda, ale motorka nachystaná na plánovanou cestu.

PS: Je vůbec nějaká motorka která splńuje tvoje očekávání? Myslím z těch starších, která by byla vzorem pro soudobě vyráběnou. Taková o které řekneš tohle se vyrábět dnes tak jí koupím.

Naposledy editováno 18.06.2024 10:29:24

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 10:32 | Nahoru | #52
Špatný příklady. S motorkou uralem se necestuje mimo lepší cesty, nepočítám nějaký kalužiny na normální gruntovce. Žere to jak tank, je to krajně nespolehlivý, v bahně to je k ničemu, protože jak to utopíš tak končíš a kromě naprostejch fanatiků to už dneska nikdo nemá. Navíc starý díly jsou naprostej šit a nový ural stojí jak normální motorka, takže to nemá smysl kupovat.

A niva se zase nehodí do hlubších brodů a na větší kameny, protože má chatrnej podvozek, je nízká a nezvládne velký kolesa, protože ty rychle roztrhají převodový ústrojí. Tím pádem to opět používají jen "šetřílci", kteří ve finále stejně nic neušetří, anebo lidi, co se do extrémů. Samozřejmě, že jsou vyjímky, totálně překopaný stroje s polovinou dílů z jinejch aut. To auto prostě není určený do horšího terénu.

Na severu jezdí spíš pásáky a stroje typu trekol. Náklaďák se v tundře rychle zahrabe a končí. Kolovát technika potřebuje dobrý cesty a potom taky brody, další problém. Mosty tam jsou jen železniční a tím to končí.

Naposledy editováno 18.06.2024 10:41:56

2 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 10:38 | Nahoru | #53
Generálkovat nějakýho veterána nebudu, protože mě to nebaví a ještě za to zaplatit jak za novej stroj, kdepak. Tlumiče lepší nepotřebuju, mě stačil vždycky standard, jen je potřeba dát silnější pružinu dozadu. Nejezdím rychle, neskáču, nespěchám a na dakar si nepotřebuju hrát, tudíž jsem spokojenej se štokem.

Byl bych spokojenej s motorkou co váží 120 kilo, 30 koní, vzducháč, 30lt nádrž sv.vejška 300 a tlumiče minimálně 220. Karbec co málo žere. Takže vlastně nic

Naposledy editováno 18.06.2024 10:39:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 12:08 | Nahoru | #54

ZdendaZB píše: jak se to chová na silnici, když jedeš někam dál, kolik je taková cestovní rychlost po dálnici, aby se ten motor neutavil ?

a jaká je hmotnost plně natankovanýho stroje, nikde jsem nenašel věrohodné info, každý píše něco jiného...



zdar, dovolím si odpověď na tvé dotazy dát sem k tématu, aby to případně lidi našli, bude-li to pro ně užitečná informace.

SPR250 se na silnici chová celkem slušně co do podvozku, sedlo není moc pohodlné, ale dá se to, nejhorší pro zadnici jsou vibrace od motoru ve vyšších otáčkách, takže na delší cesty jedině odpovídajícím způsobem zpřevodovat vhodnou řetězovkou do rychla. Motor se neutaví, v tom problém není, maximálně jen řve a vibruje. Já jsem po dálnici jel párkrát jen kousek okolo 110kmh a nic moc to není. Ale když budeš ochoten jet jen trošku rychleji než kamiony, tak by to asi nějak šlo. Měl jsem to zpřevodovaný kompromisně (13/42), abych mohl bez utrpení po okreskách dojet do různých lomů a jiných offroad cvičišť a tam si co nejlíp zablbnout, takže relativně krátký převod na sekundáru, ikdyž stále o značný kus delší než z výroby (12/48) – to bylo na silnici totál nesmysl, opruz i na okresce. Důležitý je ale tady zmínit, že jsem si motor okitoval na 300cc a poladil sací trakt, čímž došlo k velmi zásadnímu nárůstu krouťáku a pak není problém z delším převodem, původní 250 by neměla rezervu to slušně utáhnout a bude dost líná. Všechny ty podrobnosti najdeš v mé recenzi, ale chápu, že ten román nechceš celej pročítat. Já to musím taky hledat, pomalu ty detaily zapomínám, protože dominantně už jezdím na něčem jiném a ajp mám už jen cesty po silnici a pojížďky po městě. Najdeš tam i tu skutečnou hmotnost s konkrétníma pneu – je to 135kg. Ale ono stačí dát jiné pneu a tlustší duše a hned jsi o několik kilo jinde..
A jen k tomu motoru – v Rusku a na Ukrajině je tenhle motor ZS177 velmi populární a rozšířenej. I nějací ukrajinci tady v cz hned motor poznali a říkali, že mají v motorkách ten samý :) takže díly a opravy asi nebudou zásadní problém ani v těchto oblastech.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 13:42 | Nahoru | #55
S tím Uralem a Nivou jsem to myslel jen jako příměr míst kam vyrážíš ne že s tím máš jet.

ZdendaZB píše: Generálkovat nějakýho veterána nebudu, protože mě to nebaví a ještě za to zaplatit jak za novej stroj, kdepak.
Byl bych spokojenej s motorkou co váží 120 kilo, 30 koní, vzducháč, 30lt nádrž sv.vejška 300 a tlumiče minimálně 220. Karbec co málo žere. Takže vlastně nic


Nějak nechápu proč tohle vlákno vlastně běži.
Motorka s parametry které požaduješ se nevyráběla před 15ti lety, ani před 25ti lety a už vůbec né dneska jako nová. Věděl jsi to už předem a tohle vlákno ti to jen potvrdilo. K nějakému kompromisu z vytyčených parametrů svolit nechceš. V podstatě nevíš od které motorky by jsi se chtěl v hledání odrazit. Nemáš ani příklad k přírovnání abys řekl: Chci motorku jako byla XYZ.
A doladit si svůj cestovní ideál z nějaké starší sériové produkce jsi lenošný. Zřejmě čekáš že se stane zázrak, nejaký výrobce vysliši tvoje přání a vyrobí motorku dle tvého zadání.

Přitom je to tak jednoduché. Z toho co máš tady 5 řádků výše vyspecifikováno mě jako nejbližší vychází Suzuki DR 350SE r.v. 98 a 99. Tyhle dva poslední ročníky výroby měli přepracované přední tlumiče které už jakž-takž fungovali v základu . Motor vzducháč 22kw, karburátor, startér. Jen z váhy bys musel slevit, měla 135kg.

Jenže ty radši budeš dál snít svůj sem o motorce kterou svět neviděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 14:04 | Nahoru | #56
bazin.> Ony se vyrabi , jen se diky par posahancum tady neprodavaji, to je dost rozdil.

Yamaha XT 250

Yamaha TW 200

SSR XF 250

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 14:36 | Nahoru | #57
Zajímalo by mě jestli by šlo třeba v USA (nebo v Japonsku) koupit motorku co se u nás už neprodává, dovézt ji a provozovat tady se zahraniční SPZ a pojištěním
Případně s ní třeba jen vyjet na takový výlet na východ (kde asi moc nekoukají na značku a původ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 14:39 | Nahoru | #58
puffybodie>
Vždyť to XT250 je převlečená XG 250 Tricker kterou u nás koupíš, bazarovou a předraženou. TW200 je 3/4 motorka pro dorostence a ženský, Tu třetí neznám, nějaká převlečená čína?

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 14:54 | Nahoru | #59
Zdendo zřejmě jsi rozhodnutý pro AJP.
Já jsem jednou chtěl koupit PR5. Najeto udajně okolo 6 tis km. Veškeré ložiska na podvozku po smrti - kola, přepakování, kyvka, řízení. Vyteklá vidlice, zadní tlumič už podle mě taky nefungoval jak by měl. Motor za studena moc nechtěl naskočit. Za tepla jedině pod plynem. Trochu kouřil modře, takže asi papal olej.
Ta motorka měla asi těžký život, možná měla najeto víc než bylo na tacho, ale i tak jsem si udělal jistý obrázek o AJP.
Takže pokud pojedeš na AJP někam dál, tak sebou vem určitě ložiska do kol a pod (pokud standartně nevozíš ssebou).

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

18.6.2024 v 14:57 | Nahoru | #60
bazin.> Pointa je ta, ze tyto stroje jsou stale k dispozici i jako nove bez kecu soudruhu okolo jak to je skodlive
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 316, 317] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 9507 28.4.2025 v 14:45 ZdendaZB
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 Manhart 21 18.4.2025 v 13:40 Kohlstein
Olejový chladič a ventilátor u 250-... Beta ALP 200, AJP PR4 240 Enduro ZdendaZB 30 5.9.2024 v 08:16 ZdendaZB
BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada [1, 2] Beta ALP 200, Suzuki DR 200 SE ZdendaZB 52 28.6.2024 v 08:46 ZdendaZB
Zadní tlumič Yamaha Tricker 250 leo41 23 23.10.2023 v 10:40 majcherisko

TOPlist