Ale napadlo mě, hypoteticky, kdybych neměl k dispozici druhé auto a bylo to někde v pustině, kde by nešlo nikoho stopnout, tak šlo by nastartovat auto kabelama z motorky? Motorka má daleko menší baterku a určitě i slabší alternátor, ale kdyby se to nechalo propojené o to delší dobu, nabila by se nakonec autová baterka dost na to, aby to šlo nastartovat? Anebo motorka není na takový odběr stavěná, takže by se něco odpálilo ve chvíli, kdy bych ty kabely propojil?
Včera odpoledne jsem do toho dal novou baterku a chytlo to jako už několik let ne Odjel jsem dom druhým autem a dneska jsem tam jel sockou, abych dovezl auto s novou baterkou domů… a na místě jsem zjistil, že jsem si od toho auta nevzal klíč. Tak zítra další pokus Demence není zlá nemoc, ale bolí z ní nohy.
Jinak ta baterka byla na pokraji smrti už tak rok, jezdím s tím autem tak 1x za měsíc, z povinnosti, aby nezrezly kotouče a právě aby se trochu nabila baterka a tak. Za ten poslední rok už jsem tak 3x nenastartoval, ale vždycky jsem to dal na pár dnů na nabíječku a pak to zase pár startů zvládlo Teď to bylo naposled na nabíječce už nevím kdy, možná někdy v lednu. Ráno jsem nastartoval jenom tak tak, odjel jsem 10 km, za které se to možná ani nedobilo, tam to půl dne stálo se zapomenutýma rozsvícenýma světlama (jen parkovačkama! potkávací se vypnou samy), pak odpoledne už to nemělo napětí ani na odemknutí centrálu ty světla už ani nežhavily, vypadaly na pohled úplně zhasnutě, jenom vypínač byl v poloze zapnuto. No a protože se mi to ten večer nechtělo řešit, tak jsem to tam nechal stát do rána. A ráno už teda byla očividně definitivně zhroucená. Nějakých 6 hodin rozsvícených parkovaček by zdravá baterka měla myslím zvládnout. Tak buď už byla tak těsně nad hrobem, že to pro ni byla poslední kapka, anebo to byla náhoda a zhroutila by se i bez těch zapomenutých světel. Každopádně baterka už je nová, tak snad je zase na 8 let pokoj