Dospěl jsem ale k závěru, že by se měla učit jezdit na něčem jiným, než na devadesát let starým celkem unikátním veteránu. Takže bych chtěl pořídit padesátku, stavbou normálního motocyklu, plně manuální, se spojkou a řazením. (Ne skútr, ne automat.)
Trochu jsem narazil. Ono není moc co na výběr. Našel jsem jen Romet Ogar 50, Kentoya Mopedo 50 a nějaký Ranger Classic 50 (což mi přijde identický jak ta Kentoya). Jasně, všechno je to čajna, ale tyhle námitky bych rovnou skočil. V týhle kategorii bude těžko něco jinýho. Nějaký další návrhy, zkušenosti?
Edit: pionýr, mustang, simson a podobný socialistický srágory fakt ne! To už mi nikdy nesmí do baráku.
Naposledy editováno 07.09.2022 10:52:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padesátka v manuálu
Aspoń na tu 125 by si mohla udělat papíry. Z tohohle důvodu mladej nedělal AM a rok si počkal na A1.
1 reakcí na tento příspěvek Padesátka v manuálu
Aktuální verze jsou navíc se vstřikováním a to trochu zvyšuje rizika poruch, kdy si nepomuzes doma.
Osobně bych radši našel nějakou tu starší karburátorovou Betku (nebo Yuki Quick, což je to samý, ale má to litý kola), ovšem ohlídat si, aby to byla verze s 12V instalací, aby to rozumně svítilo. Tohle pak udrzis v chodu snadno a lacino.
A jak tu někdo psal, chybí tam trošku ten pocit nádrže mezi kolenama.
1 reakcí na tento příspěvek Padesátka v manuálu
Gilless píše: Zdar, ty máš teda problémy Osobně bych radši riskoval řidičák na normální fungující 125 než život na prskoletu, kde musíš několikrát zařadit aby to vytáhl na 45 km/h. I kdyby na tom trénovala jen na zahradě, tak kdejaká 125 poslouží líp a pak to snadno prodáš, protože na rozdíl od 50 o to pořád bude zájem
Presne, kup ji Monkey, je to 125 a v plnym manualu, vazi 100kg, zahodit se to da bez vyranych skod, vystoupit se z toho da za jizdy taky bez velky ujmy....a prodas to vzdy, .....ale spis si myslim ze si ji necha( s) naporad....
https://www.honda.cz...monkey/Overview.html
Naposledy editováno 05.10.2022 13:46:33