"Protože máte benzínový motor, tak tam v tom autě není podtlakový posilovač brzd, ten mají jen TDI.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perličky ze servisů
selkie píše: nemako> jede, jo.? R4, jo.? To máme každej asi jinou představu o slově "jede" jestli teda myslíš jede jako jede a ne jede jako jede
Ten ecoboost ma pres 300ps - takze proti starším sestivalcum je uplne jina liga. Hlavne pocit z foukaneho motoru je jinej nez z atmosféry, pocitove jede skoro jak V8 - ostatne s nejakym slušným softwarem dost mozna tu V8 smazne ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perličky ze servisů
assassin píše: Ten ecoboost ma pres 300ps - takze proti starším sestivalcum je uplne jina liga. Hlavne pocit z foukaneho motoru je jinej nez z atmosféry, pocitove jede skoro jak V8 - ostatne s nejakym slušným softwarem dost mozna tu V8 smazne ...
Problem je ten, ze ten 2,3EB jede jen chvili.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perličky ze servisů
KubaLC8 píše: Problem je ten, ze ten 2,3EB jede jen chvili.
to je uhel pohledu... tohle je u sportovnich aut bezne. jen mustang nikdy nebylo sportovni - drahe auto, tak nikdo nepocital s tim, ze po 50tis km bude delat GO...
na M3kach se meni saly kazdejch par tisic a nikomu to neprijde divny... 911ky (vzduchace) tam se dela GO kazdejch par tis a na kazdou blbost musi motor z auta ven - a taky nikdo neresi...
to jen se najde nejaky auto u kteryho se musi sundat blatnik kdyz se meni svetlo a vsichni stodolni automekanici padaj do mdlob a maj plnou hubu reci o kurvitkach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perličky ze servisů
Eastrider píše: Predavačka:
-Dobrý deň! Prosím!
Ja:
-Dobrý deň! Sviečku Brisk NR15C potrebujem.
P:
-Máme. Do čoho to bude?
J:
-Do mustangu.
P:
-Koľko dáme? Štyri?
Asi jsem fakt starej. Viděl jsem pointu v tom, proč by ti na Mustanga prodávala čtyři, když na ten motor z Fichtla stačí jen jedna....
Naposledy editováno 28.03.2020 22:34:30
vilemx píše: Asi jsem fakt starej. Viděl jsem pointu v tom, proč by ti na Mustanga prodávala čtyři, když na ten motor z Fichtla stačí jen jedna....
taky nejis maso ? jasne ze for byl v tom, ze jde o fichtla... jen ten for kluci jeste trosku vylepsili
assassin píše: to je uhel pohledu... tohle je u sportovnich aut bezne. jen mustang nikdy nebylo sportovni - drahe auto, tak nikdo nepocital s tim, ze po 50tis km bude delat GO...
na M3kach se meni saly kazdejch par tisic a nikomu to neprijde divny... 911ky (vzduchace) tam se dela GO kazdejch par tis a na kazdou blbost musi motor z auta ven - a taky nikdo neresi...
to jen se najde nejaky auto u kteryho se musi sundat blatnik kdyz se meni svetlo a vsichni stodolni automekanici padaj do mdlob a maj plnou hubu reci o kurvitkach
No a zase jo...
Pochybuji, ze ty 911 maji najezd rocne 50 tkm. a vys, jako vetsina sluzebnich...koncernu apod. ktery jsou hrozny sragory...:D jen ja mam asi jiny zkusenosti, ze kdyz se tomu da servis, tak to kupodivu jezdi...
Kurvitka rules...
E: chybejici mezirka...
Naposledy editováno 29.03.2020 01:45:31
Auto mi vyzvedával bratránek. Sednu do něj chci se rozjet, zdechlo to. Co je, kurva? Tak znova, auto táhne zadní kola za sebou, elektronická ručka neodbrzdila. Na zpátečku odbrzdí, na jedničku ne. Bezva. Druhej den k tomu přijdu, nechce mě to pustit dovnitř (keyless přístup). Po chvíli bádání zjišťuju, že pravá strana dvěří funguje, levá ne. Bezva. Ujedu pár kilometrů rozsvítí se kontrolka FAP. No to si už dělaj prdel...lezu pod auto, utržená hadice k filtru...
Po kontrole starého setrváku ještě zjišťuju, že mu je úplné hovno, stejně jako spojce (síla lamely odpovídá nové, přítlačák bez poškození). Servis pouze neví, že setrvák LUK může mít na kluzném ložisku radiální vůli až 0,17mm, takže je těch mých cca 0,05mm totálně rozhodilo.
Suma sumárum: .
Zaplatil jsem zbytečně 20 tisíc za setrvák a spojkový set, co se mi teď válí doma (jediný co diagnostikovali správně bylo šustící spojkové ložisko).
Po jejich zásahu přestal fungovat bezklíčový přístup na levé straně auta (předtím 4 roky bez jakékoli závady)
Přestala fungovat poloautomatická ručka (opravil jsem rekalibrací diagnostikou)
Utrhli hadici k filtru pevných částic (žádnej stres, nový se daj koupit jen s čidlem dif. tlaku za asi 8 litrů).
To mám za to, že jsem to nechtěl udělat sám a dal auto po deseti letech do servisu.
1 reakcí na tento příspěvek Perličky ze servisů
assassin píše: to je uhel pohledu... tohle je u sportovnich aut bezne. jen mustang nikdy nebylo sportovni - drahe auto, tak nikdo nepocital s tim, ze po 50tis km bude delat GO...
na M3kach se meni saly kazdejch par tisic a nikomu to neprijde divny... 911ky (vzduchace) tam se dela GO kazdejch par tis a na kazdou blbost musi motor z auta ven - a taky nikdo neresi...
to jen se najde nejaky auto u kteryho se musi sundat blatnik kdyz se meni svetlo a vsichni stodolni automekanici padaj do mdlob a maj plnou hubu reci o kurvitkach
kdyby 50tkm, ty EB se sraly podstatne drive, 10, 15tkm a motor KO. nejdriv tesneni pod hlavou, ted pozdeji - fordi klasika i prusery s olejem, kdy se ford snazi predejit problemu tim, ze majitelum zasila dopis, kde je upozornuje na spotrebu oleje az 0,5l na 100km
2 reakcí na tento příspěvek Perličky ze servisů
kámoš - olejovej filtr na Varadero
prodavač - jasně, jasně ... to máme co za značku??
kámoš - otočka na mě a pohled to myslí kur.a vážně?!?!!
já - otočka ven a výbuch smíchu
Naposledy editováno 30.03.2020 11:46:10
assassin píše: to je uhel pohledu... tohle je u sportovnich aut bezne. jen mustang nikdy nebylo sportovni - drahe auto, tak nikdo nepocital s tim, ze po 50tis km bude delat GO...
na M3kach se meni saly kazdejch par tisic a nikomu to neprijde divny... 911ky (vzduchace) tam se dela GO kazdejch par tis a na kazdou blbost musi motor z auta ven - a taky nikdo neresi...
to jen se najde nejaky auto u kteryho se musi sundat blatnik kdyz se meni svetlo a vsichni stodolni automekanici padaj do mdlob a maj plnou hubu reci o kurvitkach
Nedavno jsem měl tu čest řešit výměnu žárovky předního světlometu u Renault Modus. Nějak jsi mi to připomněl Odmontovávat celý předek auta, aby se daly vyndat světlomety...
pred lety jsem tam vezl sluzebni fabii na vymenu oleje a vubec pravidelnej servis.
kdyz uz to tam bylo, tak jsem nechal vycistit interier.
Auto jsem prevzal a jedu do prace. Prijedu k brane a chci stahnout okynko, abych si branu otevrel.
Okynko nefungovalo. Tak zpatecka a zpatky do servisu.
Tam samozrejme vymluvy o tom, ze to musi byt nejaka zavada, ktera nebyla zpusobena jejich servisem.
Ptam se, jestli nahodou nemohlo neco zatyct do spinace, kdyz myli ten vnitrek.
..ze to proverej a ze si mam skocit na kavco do jejich kavarny.
Prijdu zase k autu a ze maji hotovo. Ze tam bylo opravdu nejaka oxidace na kontaktech. Sednu, zkusim okynko u ridice a voala funguje..zkusim okynko u spolujezdce a jsem zase poslan na kafe
Od te doby blbnuly vetraky od klimosky, ale fungovalo to, tak jsem na to sral.
Az do prichodu prvnich mrazu...prestalo to foukat na predni sklo a to namrzalo zevnitr
Jako zavada se ukazala zoxidovana deska co ridi klimosku...oprava za 14 litru. No jeste, ze to byl sluzebak.
Naposledy editováno 30.03.2020 13:54:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perličky ze servisů
Vlnič píše: V jednom nejmenovaným krámě v Lb (specializovaným):
kámoš - olejovej filtr na Varadero
prodavač - jasně, jasně ... to máme co za značku??
kámoš - otočka na mě a pohled to myslí kur.a vážně?!?!!
já - otočka ven a výbuch smíchu
Kura? Vy jste kupovali drůbež?
Dával jsem před motodovolenou auto do servisu, jen olej, klima, případně mrknout na brzdy a další drobnosti. Předposlední den dovolené mi volá, že to mám hotové (vždycky se zázračně trefil, když jsem někde stál). OK, zavolám kamošovi, on mi to vyzvedne, pošli jen sumu a číslo účtu. Za další hoďku volá kamoš, že jestli jsem měl nějaký problém s klíčkem, že nefunguje bezklíčové startování a svítí kontrolka. Říkám ani ho*no, vše fugnovalo, tak ať do dají do pořádku a ještě jej posílám dom, pro druhé klíče, říkám si asi baterka. V pohodě pokračuju a servis mi volá do intercomu, "ty jedeš, ok, radši mi zavolej až budeš někde stát". Tak mu volám z benzinky, tak jsme to zjišťovali v Mazdě a je to chyba řídící jednotky klíče a stojí to tak 20-30 tisíc . Takže já jsem dal auto ve stavu 1A do servisu, ten udělali a já mám převzít úplně mrtvé auto s takovou dardou?! Do toho samozřejmě začne vrtat červík, co když tam hrábli do elektriky (chtěl jsem něco připojit) a pokazili to atd. atd. Zbytek dovolené zkažený, i když se na to člověk snaží nemyslet, moc to nejde. Jsem skoro 700km daleko, nemám jak řešit a nevím, co mě čeká. Majitel servisu sám procházel internet, aby o závadě zjistil co nejvíc a samozřejmě narazil i na moje dotazy, včetně toho, že jsem je podezříval. Ale jak sám řekl, přistupoval by k tomu stejně.
Nakonec jsem byl z několika dalších zdrojů přesvědčen, že to Mazda prostě posrala a je to častá závada, u mě třeba způsobená jen podpětím baterky. I tak auto muselo být na válu odvezeno do autorizáku Mazdy, protože jiná diagnostika se nechytala. Já platil pak jen fakt za servis co jsem si objednal a bazarový díl a opravu. Odtah, čas, demontáž atd. vše jsem měl od servisu grátis s tím, že je pro něj přednější moje spokojenost a jejich pověst.
Dají nám motorku, zaplatíme, žena v autě, já na mopedu a jedeme na Kladno. ujedeme tak kilák a divný zvuky, horší zvuky, stačil jsem jen vymáčknout spojku a hotovo - motor mrtvej. Koukám na měrku oleje, bo to bylo pocitově jak zadřít dvoutakt a z díry v motoru se jen vyvalil obláček kouře, jinak sucho.
Tak posílám paní, aby strčila nohu do dveří v servisu, aby nezavřeli, než to tam dotlačím zpátky. Splavenej to tam dotlačím, nasranej na nejvyšší mez. Už je tam s náma z celýho servisu jenom ten technik, co nám to předával a podle všeho to asi i dělal.
Strašně se držím, abych na něj neječel, obzvlášť potom, co vyndal měrku oleje (opět se vyvalil zbytek dýmu), pak naklonil celou motorku k měrce, až se mu na ní konečně obtisknula kapka oleje a povídá: "Tak olej tam je a ne že ne....". To už jsem šel několik kroků dozadu, radši... Ale co s dovedou, když tam neměl už ani šéfa...
Nakonec to opravili na záruku, samozřejmě jsme si na to pár tejdnů počkali
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perličky ze servisů
Vlnič píše: V jednom nejmenovaným krámě v Lb (specializovaným):
kámoš - olejovej filtr na Varadero
prodavač - jasně, jasně ... to máme co za značku??
kámoš - otočka na mě a pohled to myslí kur.a vážně?!?!!
já - otočka ven a výbuch smíchu
Taky se divim, ze nezna ikonickou Kawu....
2 reakcí na tento příspěvek Perličky ze servisů
Keď to takto debo v USA poskladal, dal tam skrutky, dotiahol tak tú poloosu hneď zlomil. Druhý debo to pustil cez kontrolu , tretí debo to predal, štvrtý debo to kúpil, jedno koleso stále neťahalo, od nova, celú tú štvorkolku pri jazde ťahalo do strany, namá to diferenciál tak jedna strana nebrzdila má to iba jeden kotúč na zadnej ose. Hlavne, že vyrábajú aj lietadlá - triskáče. Fotka je po založení novej poloosy. ako to mohli poskladať???? Ja už sa ničomu nečudujem, že unikol nejaký vírus?
Naposledy editováno 31.03.2020 18:06:25