existuje vůbec nějaký maloobjemový cesťák nebo cestovní enduro do 80.000,-?
Mám Hondu CBR 250R, přesto, že to má na sportovní motorku dost vzpřímený posez, stále mě z ní bolí záda.
Rád bych ji vyměnil tedy za něco pohodlnějšího, ALE...
1) Mám řidičský průkaz A2, takže potřebuji něco do 35kW
2) Nejsem zrovna moc majetný a tak bych potřeboval něco cca do 80.000,-
3) Chci skutečně něco co bude pohodlné s pohodlným posezem
4) Nejradši bych měl malou kubaturu kvůli lehké váze (ovladatelnosti) a spotřebě
5) Nechci 125ccm a menší, protože chci jezdit ve dvou a občas když by bylo třeba tak i přes dálnici
Ví někdo o něčem? Zatím mým požadavkům nejlépe vyhovovala Suzuki Freewind a BMW F650 (transalp má moc velký výkon, pegaso jsem koukal že se moc nedoporučuje a KLE je víc dělané do endura tudíž má nepohodlnější sedlo), ale spotřeba 5 litrů je na člověka zvyklého jezdit za 2,5 docela dost.
Věděl by někdo poradit? Případné i větší kubaturu?
1 reakcí na tento příspěvek Malý levný cesťák do 80000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
1 reakcí na tento příspěvek Malý levný cesťák do 80000
Teď jsem viděl jednu rozebranou motorku 2003 koupenou za 43 a 35 vrazí do nutných výměn a repasu
Taky mám doma 30 let starou moto a další 20 let plánuju koupit....ale jako youngtimery na par tisíc km ročně....
Jinak nevidím důvod nedopřát si za svůj rozpočet to nejmladší co je na trhu a bude vyhovovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
kawapavel píše: Každá 500/650 bere kolem 5 litrů vejš
odvazne tvrdenie zalozene na vode:
moja yamaha xj600s - spotreba za 35 000km co ju mam - 4,4
zenina bmw f650cs, za 20000km cca 3,6-3,8l
PS: hlasujem pre KLE
Naposledy editováno 10.11.2019 21:38:25
1 reakcí na tento příspěvek Malý levný cesťák do 80000
edit: ale byla tu zmiňovaná cb500x. Pokud bys na tim měl najezdit mrtě kilometrů do práce, tak možná trochu přitlačit na penězích a vzít tohle
Naposledy editováno 10.11.2019 23:00:49
1 reakcí na tento příspěvek Malý levný cesťák do 80000
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
moja yamaha xj600s - spotreba za 35 000km co ju mam - 4,4
zenina bmw f650cs, za 20000km cca 3,6-3,8l
To je strašný.Přesně takových klaunú je víc jak 50%.Barevný vestičky a kšandičky a mrdá se to v provozu a překáží i naloženýmu návěsu.Ale ví že to žere 4,2.To je pak jízda jak za korunu píča,a nedej bože když na takový estrádě potkám celý gank.To je pak k zblití
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
MarioV2 píše: Koukal bych na jaře na CB500X nebo jestli se neobjeví Versys X300, mohli by se dostat pod 100 000,-. Cokoliv staršího 10 let bych nechtěl, ze zánovní mašiny přesedat na cokoliv staršího 5 let bude nic moc. Na dálnici ale raději ta 500. Fakt bych trochu přišetřil...
On není problém jezdit a najezdit na 10+ staré motorce třeba 20t km/rok ale musí tomu odpovídat technicky stav, protože třeba haprujíci elektrika Tě odstreli klidně na půl sezóny pokud tomu sám nerozumíš nebo není někdo kdo se chce hrabat v starém stroji....
Ale jestliže chce do 35kw tak za těch 80t se dá koupit a rozšířím to do 5 let staří ....a nemusí se účastnit hlasování o 15 let starém KLE
Ale třeba já mám 3 roky starý shiver 39t nájezd a příprava na sezónu taky bude stát 15t+....
A v tom ze cokoliv nad 5 let je nic moc...to bych si netroufal tvrdit....před 20 lety stála cestovní motorka leckdy 360t Kč a technicky stav a použité komponenty tomu odpovídali....a při důkladné repasi všechno to funguje leckdy lip než současná “nová”
k teme
na cb500x som zabudol. ta ale za 80tycek urco nebude. asi by som vrazil z toho rozpoctu 50 do moto, 5 do dobreho kurzu, 10 do kufrov a tych zvysnych 15 precestovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Gahan37 píše: On není problém jezdit a najezdit na 10+ staré motorce třeba 20t km/rok ale musí tomu odpovídat technicky stav, protože třeba haprujíci elektrika Tě odstreli klidně na půl sezóny pokud tomu sám nerozumíš nebo není někdo kdo se chce hrabat v starém stroji....
Ale jestliže chce do 35kw tak za těch 80t se dá koupit a rozšířím to do 5 let staří ....a nemusí se účastnit hlasování o 15 let starém KLE
Ale třeba já mám 3 roky starý shiver 39t nájezd a příprava na sezónu taky bude stát 15t+....
A v tom ze cokoliv nad 5 let je nic moc...to bych si netroufal tvrdit....před 20 lety stála cestovní motorka leckdy 360t Kč a technicky stav a použité komponenty tomu odpovídali....a při důkladné repasi všechno to funguje leckdy lip než současná “nová”
Jako, je vidět že jsou lidi při penězích
1) Na nový motorce se prd naučí, párkrát mu to spadne při manipulaci a bude to starý v tu ránu.
2) Nevěřím, že se bez praxe a zkušeností někdo trefí a koupí si to, co mu vyhovuje na první dobrou... ( mě se to nedaří dodneška )
3) Starý už drží cenu, takže něco za 60 na výzkum se za rok prodá za to samý... Nebo na tom ztratí 15 litrů max. Na nový nechá 30% dolů v prvním roce, když to prodá se štěstím někomu kdo neví že je to po začátečníkovi ( sem tam přetočený při blbým podřazení, sem tam zapomněl kouknou na olej, sem tam bůček na krátkou nohu... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Jistě stará je méně ztrátová ...ale znám x lidí kteří si koupí 5 let starou jen proto , aby neřešili to , ze x dalších před nimi bez servisu rok pojezdili a poslali dal....a za 3 roky než si udělá neomezenou bude i ta 5 let stará na +- ceně která už moc dolu nepůjde....
Za předpokladu ze si jako X% lidí při prodeji mysli ze prodává státní poklad protože mají na papírku vedle při psaní inzerce napsané kolik do toho za těch par let “nacpali”
Můj skromný názor někoho kdo 7 let jezdil 20 let starý motorky a pak koupil skoro novou
Gahan37 píše: On není problém jezdit a najezdit na 10+ staré motorce třeba 20t km/rok ale musí tomu odpovídat technicky stav, protože třeba haprujíci elektrika Tě odstreli klidně na půl sezóny pokud tomu sám nerozumíš nebo není někdo kdo se chce hrabat v starém stroji....
Ale jestliže chce do 35kw tak za těch 80t se dá koupit a rozšířím to do 5 let staří ....a nemusí se účastnit hlasování o 15 let starém KLE
Ale třeba já mám 3 roky starý shiver 39t nájezd a příprava na sezónu taky bude stát 15t+....
A v tom ze cokoliv nad 5 let je nic moc...to bych si netroufal tvrdit....před 20 lety stála cestovní motorka leckdy 360t Kč a technicky stav a použité komponenty tomu odpovídali....a při důkladné repasi všechno to funguje leckdy lip než současná “nová”
Jo, ty to v podstatě sám píšeš, není to o motce jako takové, ale o bývalém majiteli.
1 reakcí na tento příspěvek Malý levný cesťák do 80000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Ale jo... to jo. Samo že mladší bude fajn.
Ale spíš jestli se člověk rovnou trefí do stylu... cenduro, cesťák, nebo něco jinýho… I mezi jednotlivýma motorkama jsou brutální rozdíly.
Než to vyzkoumáš v novejch, jsi tam za mega
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
vilemx píše: To jsou zase teorie
Přidej lepší....
Právě spekuluju ze si pořídím starýho něco na to skakani kolem . Biga, DR, nebo tak. Je s tím prdel a co, pohoda.
A něco na výlety dál. Teda v oku mám xtz1200, ale to jaxi zatim trochu ranec. Takže ETV1000
Ale to už jsme celkem OT....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Gahan37 píše: Přidej lepší....
Protože zakladateli vlákna nevidím do hlavy, tak nevím, jakou kategorii by chtěl (enduro, cenduro, naháč, tourer, čopřík, skútr, vechno má plus mínus vzpřímený posaz), jak moc bezvadný technický stav dokáže ošéfovat znalostí a zručností (starší kus, ale s příplatkem za top stav nebo naopak zánovní otloukánek), jaký předpokládá roční nájezd kvůli servisním a provozním nákladům. Proto se bavím předkládanými teoriemi o neschopnosti youngtimera zvládnout pár let provozu, doporučovaný rozptyl od KLE za třicet po Shivera o kilo víc, apod.On zřejmě nebude specifikovat jinou kategorii než co psal tzn 3/4 toho co uvádíš lze vyloučit
A ve finále nekoupí to co chce ale na co bude mít peníze, bude se líbit a stav tacho 15 let staré moto mu ukáže ze je “skoro nejeta “
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
To, že někomu motky nežerou trávu u silnice neznamená, že neumí jezdit, nebo že jsou brzdy provozu.
V normálním provozu se přes 5/100 nedostanu. V cestovním režimu 4+-. Na Babě(Pezinok) horedole půl dne a průměr 6,2l.
Ale nejede "nám" to 200, takže vlastně nemáme motorky.
K tématu. Myslím si, že za 80000 jde koupit už trochu vyspělejší motorka než KLE, který bude po zánovní CBR250 tak trochu cesta zpět.
Naposledy editováno 12.11.2019 08:11:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind | Míra-Prcek | 9 | 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
BMW F650 nestartuje BMW F 650 | Wendaar | 19 | 11.5.2024 v 09:00 Slávek-TDM |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |