2 reakcí na tento příspěvek Jak povolit řetězové kolečko
Idealni je to delat ve dvou.
Kdyz to nejde pneumatikou tak beru T kus z 1/2 goly a k tomu co nejkratsi mozne prodlouzeni abych byl od matice co nejmene vzdalen. Tim minimalizuju sily ktere jsou mimo osu a zpusobuji, ze se orech sveze z matice.
Pak zaslapnout brzdu (idealne pomocnik) a DVOUMETROVA trubka. Poradne zabrat, pokud se pres brzdu protaci tak starej sroubovak do rozety pod retez a pak fakt hodne zabrat. Je dobre kdyz druhej na motorce sedi. Mnohdy s tou trubkou jsem schopnej tu masinu nadzvednout. Ne vzdy se totiz da povolovat smerem k zemi. Bylo by pak dlouhe prodlouzeni od orechu a to je naprd.
S metrovou to vazne nejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak povolit řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek Jak povolit řetězové kolečko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak povolit řetězové kolečko
Wolferine píše: takze bych zkusil jeste poradne nahrat
A nejlépe autogenem, ať se gufero pod pastorkem rozteče co nejdřív ...nicméně když to jinak nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak povolit řetězové kolečko
2stroke píše: A nejlépe autogenem, ať se gufero pod pastorkem rozteče co nejdřív ...nicméně když to jinak nejde
...já to nahříval letlampou, na gufero sere pes, stejně je lepší ho vyměnit rovnou (než vyměnit pastorek a pak zjistit, že začne téct po pár tisících km), já měl "cheat bar" 1,5m, přední kolo v rohu garáže, v zadním kole páčidlo omotané hadrem a když to povolilo, tak to byla taková rána, že jsem sebou švihnul na zem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak povolit řetězové kolečko
fockewulf píše: ...já to nahříval letlampou, na gufero sere pes, stejně je lepší ho vyměnit rovnou (než vyměnit pastorek a pak zjistit, že začne téct po pár tisících km), .....
A tak proc troskarit. Kvuli retezovce se s tim tak jebat. Lepsi koupit novou motorku, co kdyz po vymene retezovky a gufera by to zaclo zrat benzin ? lepe mit rovnou vsechno nove, i to co nepotrebuju. To dava smysl.
Nedokazu ti rict kolik mi proslo dilnou motorek. Ale tohle gufero bylo vadne jen na dvou z nich. Jedna er5 a jedna KTM SM. U zbytku by to bylo vyhazovsni penez.
1 reakcí na tento příspěvek Jak povolit řetězové kolečko
Naposledy editováno 01.01.2021 14:22:38
HMS píše: Jj, než zničit gufero je lepší to povolit (nebo odrovnat závit)několikanásobně vyšším momentem než na jakej je to stavěné;)
Kolik jsi tech zavitu na vystupni hrideli uz odrovnal?
Pokud to bude muset jit srat, tak povoli zavit na matici.
Navic ikdyz delam retezovku u zanovni kawy. To znamena, ze sundavam ojetej puvodni original, tak i tak to neni mozne snadno povolit. A pochybuju, ze to z fabriky vychazi pretazene.
Spis se to zakousne a je potreba vic zabrat. A toto maji vyvojari urcite otestovane, ze nedojde k zasadnimu poskozeni.
Navic vzdy jsem to takto povolil a nikdy se nic neznicilo. Proto rikam, ze nahrivat je nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek Jak povolit řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak povolit řetězové kolečko
kerut> další chytrák, který motorku ještě navíc ani nedal do kupy (nebo už ano?) myslíš, že na něco budu brát letlampu aniž bych předtím vyzkoušel horkovdušku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak povolit řetězové kolečko
fockewulf píše: já si vyměnil jak gufero, tak i matku, protože byla ožvýkaná. Každopádně gufero je spotřebák za pár korun
naprosto racionalni pristup
fockewulf píše: který motorku ještě navíc ani nedal do kupy (nebo už ano?) myslíš, že na něco budu brát letlampu aniž bych předtím vyzkoušel horkovdušku?
ono jde o to cemu rikas dat do kupy, ..jako vrcet a jezdit to vrci a jezdi, ale prevrtanej, obracene se tocici motor se suchou spojkou a vyssi komresi kterej bude chodit do 18k to jeste nema a nejakou dobu mit nebude.. ...ramcove to uz ma papiry, a ted delam komplet elektriku + zapalko s programovatelnym predstihem
ohledne miry ohrejvani - nevim jak u vas ale na nasi planete funguje teplotni roztaznost linearne, a principem toho nahrivaciho procesu neni ten hridel vyzihat... ale delej jak myslis
E: kdyz uz teda jsme naprosto OT, hele co se da poridit za trinact stovek vcetne posty (z NC24, trosku jinak odstupnovana, vidlicky stejny, kos spojky je taky totoznej) z U.K.
a aby to nebylo jen OT, prave uchyceni sprocket je tam odlisny, NC30 ma zavit, starsi NC24 ma sikovnejsi podlozku na dva sroubky do kolecka, je to videt na konci hridele
Naposledy editováno 12.07.2019 16:27:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak povolit řetězové kolečko
Naposledy editováno 01.01.2021 14:22:52
Nevím který mamlas to zalepil čím, ale prostě horkovduška s tím nehla (vím já, možná už ani 250+C, které vyžadují některé zajišťovače závitů, nedá), takže stačila teplota jen o něco větší a pak to povolilo. Nevím, čemu ten plamen olizující jen matku mohl uškodit, ale určitě na něco přijdeš.
Nesnaž se být vtipný za každou cenu, pumpičko a radši skládej
1 reakcí na tento příspěvek Jak povolit řetězové kolečko
Michal> to je dobra otazka k zamysleni, ale asi bude i zalezet na tom z ceho se podlozka rizne (nerez 172xx by to mela dat v klidu, mozna nejaka pruzinovka 13xxx) atd.. zavit by tam sel asi riznout taky (hridel nebude prokalenej skrz a bude uvnitr mekkej).. no kazdopadne jeste stejne nemam motor do kteryho to nacpat (jako druhej motor, se svym si hrat zatm nebudu)..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |