http://suchen.mobile...sString=&lang=en
Tady na motorkářích to zkrátí odkaz, je nutný přepnout cenu na 50 000 ;)
Naposledy editováno 06.03.2008 16:14:08
1 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI
BTW: 500hp motor se da v bmw koupit uz v zakladu:) a 500hp s 5000ccm a preplnovanejch 2000ccm je rozdil:)
assassin>fidzi: 335xi coupe asi za mega nekoupi... kamos ted ceka na 325 coupe a vyjde asi na 1,2m .
M3 bude trosku jina cenova... to bych tech maga musel mit sakra vic.
oxygen: no na drifty 4x4 neni to ono, ono pak zalezi co to ma za diferaky a jestli to jde dostat do pretacivyho smyku... reci jen moc lidi nebude asi jezdit se 4kolou zatacky bokem s levou nohou na brzde.
ja bych sel do 3kovyho bawa. asi bych ozelel 4kolku a dost mozna by mi stacil ropak... 330d,335d kdybych nevedel co s prachama. ono pro beznyho ridice pojede peken i bawo za mega, troufam si rict ze s sti za mega uz o moc rychleji nepojede, a lektronika, interier, zpracovani bude u "nemcu" trochu jinde...
dneska uz si u nastavit. mezinapr. dif. muzes prelejvat pomery vykonu predek/zadek podle prani
... driv to bylo k hov..: 4kolky se ti vice mene vsechny tlacily po predku ven ze zatacky... a musels auticko pred zatackou rozhodit, by ti tam vplulo uz pretacive - ale delej to v provozu a kdyz do kazdy druhy zatacky nevidis
navic se to zdaleka ne vzdy zadarilo (vono to neni nic snadnyho) + a jeste ti v celym prubehu zatacky ten parchant mezinapravovej dif. furt prelejval vykon dopredu/dozadu/ dopredu/do.. podle momentalni trakce a prokluzu... takze se ti v driftu auto porad vrtelo a nikdy se poradne neuklidnilo...
musim rict, ze v tomhle smeru me pred par lety strasne prekvapil Seat Leon TDi 4x4 - tam ten Haldex fungoval fakt skvele: na najezdu do zat. na chvilku jenom plnej, zadek (!) se vzdy utrh vic nez predek - a pak uz jen ubrat a lehce volantem a hlavne plynem krasne prodriftovat celou zatacku... oproti drine v Mysakovi i Subaru (tehdy, pred 5ti lety) fakt necekany
P.S: a chlapi, k cemu je dneska u nas M3ka? na okreskach litat zatacky na hrane je vo hubu (provoz, sterk, posyp pisek), dalnice je vo nicem a na jizni spojce se s ni uz dneska ve 230ti klickovat neda, to je vo papiry ... navic divoky drifty s ni v zatackach coveka zpomali, nezrychli - ty me s ni bavily snad jen den, dva
... 1* ma u mne M3ka snad jen za podvozek a hlavne skvely brzdy kusadla
... ted mne napadlo, ze assasin ma asi pravdu - mozna zabavna varianta pro vsechno je bmw 330XD, radne nacipovat a sportovni podvozek -? ... kroutak a tim i pruzny zrychleni skoro jak ti japonci a zere rozumne, takze ji muzes drtit porad... anebo rovnou 335D (335XD asi nedelaj?)
Naposledy editováno 07.03.2008 02:13:04
1 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI
ja bohuzel tim jak starnu a nemam pristup k zadnemu "rychlemu" autu tak musim rict ze vypadavam ze cviku a uz nedokazu jet rychle jako driv... takze pro me by i to 3.0d bylo az moc:) ted sem jel ve 4kovym golfu, origo 110kW ropak, chip na 200, kolem 400Nm a mel sem toho plny ruce... jo a v zime sem mel tu cest s leon cupraR, cca 270ps, neridil sem, ale dotycnej jel na mokru,studena silnice to co jezdim ja na suchu na moto:) nejdrazsi zimni continentaly na 17kach a ESP ..to je peklo... ale byl sem rad ze sem vylezl zivej:)
osbne by mi na blbnuti stacila i jednicka.. novy 123d ... ten motor je prej mazec... ten kamos co kupuje to kupe ho mel mit do doby nez mu to predaj, ale maj jen jednu predvadecku a naslibovanou do testu a bali se ze by ji rozbil:( takze sem v tom nejel... ale vsichni jsou z toho auta mimo:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WRX nebo STI
assassin>lobo: ktery provnani? jestli je to na BMW... tak prestoze jsem fanda imprezy, tak bmw teda rozhodne v porovnani s ni neni atrapa...
BTW: 500hp motor se da v bmw koupit uz v zakladu:) a 500hp s 5000ccm a preplnovanejch 2000ccm je rozdil:)
reagoval sem na baga a jeho oktu
prave ze z 5L neni zas takovej problem udelat 500hp, kdezto z 2L a prizpusobit tomu zbytek
v 330xd sem nejel, zato jen v 320d a 530d(takova ropa by mi klidne do baraku az budu starsi mohla) a nekolika m3 jak e36/e46...
assassin>oxygen: ja se prave u toho xdrive u bmw bojim ze je az moc chytry... ze dokaze porad davat tu spravnou trakci na spravyn kola... ale to nejak na drift ve stylu E30 se zavarenym diffem:) neni to ono:) ale bohuzel se mi teda nova 3ka asi do ruky nedostane... teda jo ale ta 325 benal... a nesmim ji rozbit:)
ja bohuzel tim jak starnu a nemam pristup k zadnemu "rychlemu" autu tak musim rict ze vypadavam ze cviku a uz nedokazu jet rychle jako driv... takze pro me by i to 3.0d bylo az moc:) ted sem jel ve 4kovym golfu, origo 110kW ropak, chip na 200, kolem 400Nm a mel sem toho plny ruce... jo a v zime sem mel tu cest s leon cupraR, cca 270ps, neridil sem, ale dotycnej jel na mokru,studena silnice to co jezdim ja na suchu na moto:) nejdrazsi zimni continentaly na 17kach a ESP ..to je peklo... ale byl sem rad ze sem vylezl zivej:)
osbne by mi na blbnuti stacila i jednicka.. novy 123d
nova 123d: 2 turba a kopec elektroniky - toho uz bych se snad i financne bal
ja se tedy priznam, 4kolky jsem mel tyhle: 4roky Mazdu GT-R Turbo (skvela, ale zrava motokara), pak Imprezu GT (total crash s opilcem), pak od Vaclava Pecha jeho udelanou treninkovou Imprezu GT (moc prima 286PS/1230kg), pak pitomy WRXko a ted mam uz 6-ty rok Golfa IV 4motion TDi 130PS, s cipem, takze na stolici 158 PS a hlavne 391Nm - a je o metrak lehci, nez stejnej Leon...
a presne, jak pises: cim jsem starsi, tim jsem mam pocit pomalejsi (nebo ze mne to uz mozna tolik nebavi?)... a myslim, ze dneska uz bych se asi i bal, posilat auto - jako jeste pred par lety - ve 160ti, 170ti na snehu do dlouhejch tahlejch smyku ... brrr, kdyz si na to dneska vzpomenu...
...a vypadnuti ze cviku poznas s kazdym prichodem zimy (tj. snehu a kluzkejch sracek) - to se to musim dycky znovu castecne ucit, bo od jara a na suchu ty dovednosti dycinky nejak vyprchaj