Téma: WRX nebo STI
 
5.3.2008 v 13:49
Kámoš vážně přemýšlí o koupi nového auta. Řekněme, že si na to vyčlenil mega. Baví ho řídit a Oktávka v turbu už mu jaksi nestačí... Chce auto pokud možno "lehce" praktické, ne velké, aby trochu víc jelo, na druhou stranu aby mělo velké bezpečnostní rezervy, nevyrazilo mu zuby na našich silnicích atd. Ne, není magor, co to rozvěsí za chvilku, nepotřebuje se vytahovat ani závodit, ale chce si prostě vychutnat a užít každou jízdu v něčem jiném, než je v této cenové hladině obvyklé - např. Mondeo, Passat, BMW 3, Med C či áčková Audi. Ideální volba samo asi není, ale došli jsme po mnohahodinových diskusích k tomuhle autu, Impreze. Teď řeší, zda jít obrazně řečeno rovnou do "Plzně" (STI), nebo se spokojit s "Gambáčem" (WRX). Cenový rozdíl po nasazení mříže cca čtvrt mega, možná víc. Říkám mu, svez se a snad budeš mít jasno. Já mít tuhle "starost" a jeho příjmy, jdu do STI. Byť až zase tak moc spotřebu neřeší, za pětadvacet v průměru by asi jezdit nechtěl, ale to si myslím při "normálním" způsobu jízdy nehrozí. Chce to auto používat ne snad přímo denně, ale dost často, rozhodně ne jako rodinné a jen každou neděli když je hezky. Řeknu to asi takhle, je STI z tohoto pohledu už příliš? Máte někdo osobní zkušenost? Má za to, že 300 koní, poctivou, robustní a lety prověřenou techniku plus velkou porci zábavy navíc mu za ty prachy nikdo jiný nenabídne. Jo, možná Lancer, ale on chce boxera!
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) WRX nebo STI

6.3.2008 v 16:07 | Nahoru | #31
[quote]assassin>fidzi: 335xi coupe asi za mega nekoupi... kamos ted ceka na 325 coupe a vyjde asi na 1,2m .

quote]

Mega sem pochopil jako množné číslo

WRX nebo STI

6.3.2008 v 16:12 | Nahoru | #32
I kděž, vybrat se taky dá :)

http://suchen.mobile...sString=&lang=en

Tady na motorkářích to zkrátí odkaz, je nutný přepnout cenu na 50 000 ;)

Naposledy editováno 06.03.2008 16:14:08

WRX nebo STI

6.3.2008 v 16:16 | Nahoru | #33

(reakce na) WRX nebo STI

6.3.2008 v 17:49 | Nahoru | #34
Bago> nejen jel, ale i stavel 500hp motor
to porovnani radsi prehlidnu lol tady se bavime o autech a ne atrapach lol

1 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI

6.3.2008 v 17:56 | Nahoru | #35
lobo: ktery provnani? jestli je to na BMW... tak prestoze jsem fanda imprezy, tak bmw teda rozhodne v porovnani s ni neni atrapa...
BTW: 500hp motor se da v bmw koupit uz v zakladu:) a 500hp s 5000ccm a preplnovanejch 2000ccm je rozdil:)

(reakce na) WRX nebo STI

7.3.2008 v 02:00 | Nahoru | #36

assassin>fidzi: 335xi coupe asi za mega nekoupi... kamos ted ceka na 325 coupe a vyjde asi na 1,2m .

M3 bude trosku jina cenova... to bych tech maga musel mit sakra vic.

oxygen: no na drifty 4x4 neni to ono, ono pak zalezi co to ma za diferaky a jestli to jde dostat do pretacivyho smyku... reci jen moc lidi nebude asi jezdit se 4kolou zatacky bokem s levou nohou na brzde.
ja bych sel do 3kovyho bawa. asi bych ozelel 4kolku a dost mozna by mi stacil ropak... 330d,335d kdybych nevedel co s prachama. ono pro beznyho ridice pojede peken i bawo za mega, troufam si rict ze s sti za mega uz o moc rychleji nepojede, a lektronika, interier, zpracovani bude u "nemcu" trochu jinde...



dneska uz si u nastavit. mezinapr. dif. muzes prelejvat pomery vykonu predek/zadek podle prani
... driv to bylo k hov..: 4kolky se ti vice mene vsechny tlacily po predku ven ze zatacky... a musels auticko pred zatackou rozhodit, by ti tam vplulo uz pretacive - ale delej to v provozu a kdyz do kazdy druhy zatacky nevidis
navic se to zdaleka ne vzdy zadarilo (vono to neni nic snadnyho) + a jeste ti v celym prubehu zatacky ten parchant mezinapravovej dif. furt prelejval vykon dopredu/dozadu/ dopredu/do.. podle momentalni trakce a prokluzu... takze se ti v driftu auto porad vrtelo a nikdy se poradne neuklidnilo...

musim rict, ze v tomhle smeru me pred par lety strasne prekvapil Seat Leon TDi 4x4 - tam ten Haldex fungoval fakt skvele: na najezdu do zat. na chvilku jenom plnej, zadek (!) se vzdy utrh vic nez predek - a pak uz jen ubrat a lehce volantem a hlavne plynem krasne prodriftovat celou zatacku... oproti drine v Mysakovi i Subaru (tehdy, pred 5ti lety) fakt necekany
P.S: a chlapi, k cemu je dneska u nas M3ka? na okreskach litat zatacky na hrane je vo hubu (provoz, sterk, posyp pisek), dalnice je vo nicem a na jizni spojce se s ni uz dneska ve 230ti klickovat neda, to je vo papiry ... navic divoky drifty s ni v zatackach coveka zpomali, nezrychli - ty me s ni bavily snad jen den, dva
... 1* ma u mne M3ka snad jen za podvozek a hlavne skvely brzdy kusadla

... ted mne napadlo, ze assasin ma asi pravdu - mozna zabavna varianta pro vsechno je bmw 330XD, radne nacipovat a sportovni podvozek -? ... kroutak a tim i pruzny zrychleni skoro jak ti japonci a zere rozumne, takze ji muzes drtit porad... anebo rovnou 335D (335XD asi nedelaj?)

Naposledy editováno 07.03.2008 02:13:04

1 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI

7.3.2008 v 08:01 | Nahoru | #37
oxygen: ja se prave u toho xdrive u bmw bojim ze je az moc chytry... ze dokaze porad davat tu spravnou trakci na spravyn kola... ale to nejak na drift ve stylu E30 se zavarenym diffem:) neni to ono:) ale bohuzel se mi teda nova 3ka asi do ruky nedostane... teda jo ale ta 325 benal... a nesmim ji rozbit:)
ja bohuzel tim jak starnu a nemam pristup k zadnemu "rychlemu" autu tak musim rict ze vypadavam ze cviku a uz nedokazu jet rychle jako driv... takze pro me by i to 3.0d bylo az moc:) ted sem jel ve 4kovym golfu, origo 110kW ropak, chip na 200, kolem 400Nm a mel sem toho plny ruce... jo a v zime sem mel tu cest s leon cupraR, cca 270ps, neridil sem, ale dotycnej jel na mokru,studena silnice to co jezdim ja na suchu na moto:) nejdrazsi zimni continentaly na 17kach a ESP ..to je peklo... ale byl sem rad ze sem vylezl zivej:)

osbne by mi na blbnuti stacila i jednicka.. novy 123d ... ten motor je prej mazec... ten kamos co kupuje to kupe ho mel mit do doby nez mu to predaj, ale maj jen jednu predvadecku a naslibovanou do testu a bali se ze by ji rozbil:( takze sem v tom nejel... ale vsichni jsou z toho auta mimo:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WRX nebo STI

7.3.2008 v 10:02 | Nahoru | #38

assassin>lobo: ktery provnani? jestli je to na BMW... tak prestoze jsem fanda imprezy, tak bmw teda rozhodne v porovnani s ni neni atrapa...
BTW: 500hp motor se da v bmw koupit uz v zakladu:) a 500hp s 5000ccm a preplnovanejch 2000ccm je rozdil:)



reagoval sem na baga a jeho oktu
prave ze z 5L neni zas takovej problem udelat 500hp, kdezto z 2L a prizpusobit tomu zbytek
v 330xd sem nejel, zato jen v 320d a 530d(takova ropa by mi klidne do baraku az budu starsi mohla) a nekolika m3 jak e36/e46...

(reakce na) WRX nebo STI

8.3.2008 v 00:32 | Nahoru | #39

assassin>oxygen: ja se prave u toho xdrive u bmw bojim ze je az moc chytry... ze dokaze porad davat tu spravnou trakci na spravyn kola... ale to nejak na drift ve stylu E30 se zavarenym diffem:) neni to ono:) ale bohuzel se mi teda nova 3ka asi do ruky nedostane... teda jo ale ta 325 benal... a nesmim ji rozbit:)
ja bohuzel tim jak starnu a nemam pristup k zadnemu "rychlemu" autu tak musim rict ze vypadavam ze cviku a uz nedokazu jet rychle jako driv... takze pro me by i to 3.0d bylo az moc:) ted sem jel ve 4kovym golfu, origo 110kW ropak, chip na 200, kolem 400Nm a mel sem toho plny ruce... jo a v zime sem mel tu cest s leon cupraR, cca 270ps, neridil sem, ale dotycnej jel na mokru,studena silnice to co jezdim ja na suchu na moto:) nejdrazsi zimni continentaly na 17kach a ESP ..to je peklo... ale byl sem rad ze sem vylezl zivej:)

osbne by mi na blbnuti stacila i jednicka.. novy 123d



nova 123d: 2 turba a kopec elektroniky - toho uz bych se snad i financne bal

ja se tedy priznam, 4kolky jsem mel tyhle: 4roky Mazdu GT-R Turbo (skvela, ale zrava motokara), pak Imprezu GT (total crash s opilcem), pak od Vaclava Pecha jeho udelanou treninkovou Imprezu GT (moc prima 286PS/1230kg), pak pitomy WRXko a ted mam uz 6-ty rok Golfa IV 4motion TDi 130PS, s cipem, takze na stolici 158 PS a hlavne 391Nm - a je o metrak lehci, nez stejnej Leon...
a presne, jak pises: cim jsem starsi, tim jsem mam pocit pomalejsi (nebo ze mne to uz mozna tolik nebavi?)... a myslim, ze dneska uz bych se asi i bal, posilat auto - jako jeste pred par lety - ve 160ti, 170ti na snehu do dlouhejch tahlejch smyku ... brrr, kdyz si na to dneska vzpomenu...
...a vypadnuti ze cviku poznas s kazdym prichodem zimy (tj. snehu a kluzkejch sracek) - to se to musim dycky znovu castecne ucit, bo od jara a na suchu ty dovednosti dycinky nejak vyprchaj

(reakce na) WRX nebo STI

8.3.2008 v 11:02 | Nahoru | #40
Lobo> bago s tou oktávkou reagoval na úplně první příspěvek

jinak co se týče driftu tak tam jasně vedou zadokolky, ze čtyřkolek pokud vím tak za něco stojí jen Mitsubishi 3000GT...jó, to by byla kárka!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist