Mají poslední mašiny už přímé vstřikování, nebo se stále vystačí s nepřímým?
Beranidlo píše: felixxx> údržba, šetrné zacházení, vif, dekarbonizace - to zní jako návrat do daleké minulosti. Ne, že bys neměl pravdu, ale v tom případě se mi jeví lepší technologie z roku 2000.
vynechal jsi to kvalitní palivo, ono není benzin jako benzin, dá se natankovat i pěkný sajrajt,
stejně tak výběrový olej na netu můžeš koupit olej spíš dřecí a s malou čistítí schopností,
assassin píše: tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....
ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...
to podepisuji
assassin píše: tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....
ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...
to podepisuji
Ale úplně na začátku nejspíš nebyl příčinou tlak ve válci, ale tlak na cenu - snaha vyždímat z levných materiálů a levné výroby maximální parametry. A protože v moderní továrně nedělá motor jeden nebo dva skuteční odborníci, ale obrovský houf diletantů, kteří umí vyřešit jen svoje dílčí úkoly bez vazby na ostatní, výsledek je takto žalostný.