globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přímé a nepřímé vstřikování
 
1.2.2018 v 19:53
Zdar, nechce se mi to hledat, vy znalejší co máte poslední modely určitě budete vědět...
Mají poslední mašiny už přímé vstřikování, nebo se stále vystačí s nepřímým?
Předchozí
1 2
Následující

přímé a nepřímé vstřikování

6.2.2018 v 20:25 | Nahoru | #31
Kdysi použila Aprilka do 2T skútrú přímý vstřik, SR50/125 ditech, neskutečný sráče.....

Naposledy editováno 06.02.2018 20:26:06

(reakce na) přímé a nepřímé vstřikování

7.2.2018 v 09:59 | Nahoru | #32

Beranidlo píše: felixxx> údržba, šetrné zacházení, vif, dekarbonizace - to zní jako návrat do daleké minulosti. Ne, že bys neměl pravdu, ale v tom případě se mi jeví lepší technologie z roku 2000.



vynechal jsi to kvalitní palivo, ono není benzin jako benzin, dá se natankovat i pěkný sajrajt,
stejně tak výběrový olej na netu můžeš koupit olej spíš dřecí a s malou čistítí schopností,

(reakce na) přímé a nepřímé vstřikování

7.2.2018 v 21:52 | Nahoru | #33

assassin píše: tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....

ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...



to podepisuji

(reakce na) přímé a nepřímé vstřikování

7.2.2018 v 21:53 | Nahoru | #34

assassin píše: tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....

ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...



to podepisuji

přímé a nepřímé vstřikování

24.2.2018 v 17:43 | Nahoru | #35
Tak jsem se podíval na fordí forum - na zakarbonovaný píst přímovstřikového motoru Ecoboost 1,6L. Příčina je podle mě jasná. Na začátku je jízda v "úsporném" režimu, s přímovstřikovým turbobenzíňákem kadla-kadla. Spalováním neodpařeného paliva se tvoří saze, zakarbonuje píst a a horní kroužek. Přes takto utěsněný první pístní kroužek bez profuku pak působí na můstek pístu mezi prvním a druhým kroužkem velké síly od tlaku plynů (může docházet částečně i k detonačnímu spalování) a můstek se časem vylomí. Následuje stejný mechanismus vedoucí k vylomení dalších můstků, kdy se to definitivně kouslo a roztrhlo vložku válce.
Ale úplně na začátku nejspíš nebyl příčinou tlak ve válci, ale tlak na cenu - snaha vyždímat z levných materiálů a levné výroby maximální parametry. A protože v moderní továrně nedělá motor jeden nebo dva skuteční odborníci, ale obrovský houf diletantů, kteří umí vyřešit jen svoje dílčí úkoly bez vazby na ostatní, výsledek je takto žalostný.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist