Potřeboval bych poradit , co dokoupit. To jest, aby to dokoupené příslušenství bylo hlavně funkční a trvanlivé.
Co jsem četl, tak original příslušenství je tak nějak nic moc.
Takže bych uvítal od těch co už mají zkušenost, co by si v originále určitě nekoupily a co by doporučily, či mají vyzkoušeno od alternativních výrobců.Prostě balíček originál + neoriginál.
Tak nějak jsem zatím pro BigHusky, ale třeba bude lepší alternativa. Slabší terén se občas pojede, ale fakt nic zásadního.Což se může změnit, takže lepší být připraven.
http://www.bighusky....rf1000l-africa-twin/
Samozřejmě, kufry nejsou vše a bude potřeba pořídit i další věci.
takže zjednodušeně co koupit v Originále a co jinde.
Děkuji všem předem za "poradenství".
PS : Koukal jsem že v zahraničí jde paradoxně sehnat ta DCT verze levněji než tady, máte někdo zkušenost s nákupem v zahraničí? Je to i o 30 litrů levnější....což je teda lehce lákavé.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
jets píše: T.E.CH> ten link byl první co mi vyběhl, dával jsem to kvůli upřesnění typu, i když jsem psal že je to GIVI a oni na Afru dělají jen jeden typ
Chtěl jsem se zeptat, ten nápis Africa twin co máš na motorce, ten jsi sehnal kde? Normálně je tam jiný, nebo se pletu?
2 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
Naposledy editováno 27.09.2017 11:53:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
vilemx - já tam teda nic nenašel, máš přímý link?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
jets píše: já tam teda nic nenašel, máš přímý link?
tento odkaz je vidět asi jen pro registrované
http://www.africatwi....asp?polozka_id=7125
a tady je odkaz na samotné nápisy v Corelu
http://www.pictus.cz...y-africa-twin-AI.zip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
jets píše: ale to je na starou afriku ne?
Ano, na starou. Myslel jsem, že ti jde o samotný nápis(font), který si chceš sám přizpůsobit a nalepit jinak, než je originál na nové CRF.
https://www.tipmoto....africa-twin-dct.html
https://39moto.tipmo...africa-twin-abs.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
jets píše: hlavně padáky od Givi, jsou top....
Dost by mě zajímalo, jak obstojí padáky Givi při pádu. Koukám do návodu k montáži, kde a jak jsou uchycené a nebudí to ve mě příliš důvěru. Jek pevný je horní plíšek, co drží celou váhu u krku? Vypadá opravdu velmi úsporně. Takže celá váha je pak na jednom úchytu dole na rám. Chycení na padací rám motoru plechovou objímkou asi příliš pevné nebude, vzhledem k velké páce na celý rám - proti "protočení" na rámu nic nebrání.
Spodní padáky vypadají lépe.
Až já si na tu vysněnou Afriku ušetřím, půjdu do Outback Motortek. Sami posuďte rozdíl...
Zdejší článek...
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
Já znám reálný příběh ze života - zákazník si u mě objednával padáky na Afriku Outback Motortek poté, co tuším v Albánii odložil motorku a originální padáky Honda nadělaly víc škody, než užitku. Jestli si dobře vzpomínám, byl z toho proražený karter... A podobně jako Givi je udělané skoro všechno na trhu, včetně Touratechu...
T.E.CH píše: Ok, díky....už řeším taky nějaké polepy, na "černošku". Rozhodl jsem se, že "kolotočařinu" co nabízejí nechci (snad se kluci neurazí) a jdu do verze Black. V základu je "lehce" unylá, ale po vylepšení nejhezčí motka. (pro mne)
Černá blééé
Buellrider píše: Asi, je to smutné, kupovat pár kilo železa navíc, aby na to člověk navěsil 300gr světýlka
....... Jestli si dobře vzpomínám, byl z toho proražený karter... A podobně jako Givi je udělané skoro všechno na trhu, včetně Touratechu...
U staré Afriky se Givi povedl také pěkný majstrštyk. Pro jeden ze tří kotvících bodů padáku byl zvolen M6 šroubek, kterým je přišroubovaný chladič k rámu. Takže ať už od lehkého pádu nebo i jen únavou materiálu od vibrací se šroubek střihnul a úchyt padáku propíchnul chladič. Opravdu geniální konstrukce.
V podobném trendu "jakoby jen na oko" pokračuje drtivá většina padáků na novou AT. Jeden z kotvících bodů je umístěn u krku řízení na návarku, co drží celou přední část kapotáže. Vzhledem k zacvakávacímu systému kapotáže a tím i požadavku na přesnou polohu "lešení" je zřejmé, že tudy cesta solidního návrhu padáků prostě nevede.
Naposledy editováno 22.01.2018 17:10:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
Koukám pan Fiala si tady dělá reklamu.
Naposledy editováno 24.01.2018 00:04:10
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
https://usshop.outba...da-africa-twin-1000/
T.E.CH píše: No tak pokud chcete opravdu lešení na Africu twin, tak Altrider.
Koukám pan Fiala si tady dělá reklamu.
a) Altrider je stejný princip jako Givi a Touratech (btw ohnuté Touratechy se též mění za OM - nahoře to drží malý plíšek... Padáky Altrider kolem motoru budou dobré, trubka vypadá pořádně, tam se nedá nic zkazit.
b) Pan Fiala odpovídá na otázku doporučeného příslušenství. Pokud bych nebyl přesvědčen, že OM je dobrá volba, nedával bych doporučení a ani bych je neprodával. Smí se tu snad ještě prezentovat vlastní názor, ne?
Naposledy editováno 24.01.2018 17:14:49
T.E.CH píše: Už se nabízí i vršek u Outbecku, Problém kapku je, že nechraní spodní rám před šutry DCT verze.
https://usshop.outba...a-twin-1000/ [/quote]
Vršek na AT už mám u Lorryho objednaný na sklad, i když podle mého názoru už je to poměrně zbytečné železo navíc. To už by musela jít motorka opravdu kolama nahoru, ne? Jinak se všechno opře o boční spodní padák, který je poměrně daleko od motorky, a pak o blástr. Možná do hard off to má smysl, na "ploše" spíš ne...
Existuje spodní rám (tedy základní) a pak rám motoru (i ve verzi DCT) a pod to šusplech (velká verze), který je široký myslím dostatečně...
Naposledy editováno 24.01.2018 18:57:09
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
T.E.CH píše: Apropo, když bych si pořídil jako ochranu motoru, tak padací rámOutback , jde tam nanominovat jiný skid plate? Je zkušenost jaký tam jde? Případně určitě nejde. Díky...
S rámy motoru (ale hormími ano) by nešly pouze výjimečné a řekl bych extrémní kusy, které jsou z boku hodně vytažené nahoru až ke karterům a nevešla by se tam trubka kolem motoru (stejně tak ani ta od Altridera, například), jako třeba "Black Dog" skid plate (ty jsou kompatibilní jenom s vlastními rámy motoru, rám nahoru nedělají vůbec).
totéž je otázka u velkého plechu SW, kde jsou zase hodně vytažené boky - podle fotky je možné, ale neověřené, že by se horní boční díl mohl s rámem motoru potkat.
Jinak "běžné" malé šusplechy, které nejsou tahle do boku, jsou bez omezení, montážní body jsou jinde.
Mimochodem, pokud vám zdá až moc velký OM šusplech, už se dělá i malý (a mám jej k vidění), který není protažený tak nahoru (a nemá horní montáž na padák, tzn. jde i k jiným rámům), jenom kryje motorku hodně ze široka zespodu.
Všimněte si, že i tento má zpevňující podélná žebra, po kterých se lépe zklouzne přes kládu apod, což pokud jsem viděl, tak nikdo jiný nedělá... (nebo jo?)
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT - doporučte příslušenství
T.E.CH píše: Tak mě jde o to, že "asi" spodní plech nechci mít černý. Bohužel Outback pak má jen takovou divnou světlou barvu...., škoda že to není v "barvě" jako má třeba SWmotech, Givi atd....případně ten lehky malý, viz foto. Ten lehký bych asi nechtěl....
Barva na čemkoli není problém, dneska vezu na jednu Afriku padáky s šusplechem, který jsme opískovali a lakovali jen bezbarvým lakem. Akorát Lorryho barva šla z šusplechu hrozně špatně dolů, lakýrník se divil, čím to lakuje (ale je dobře, že se to hned neomlátí od kamení, že..)
Takže na přání třeba růžovej... Cenově kolem pětikila k tomu, když to bude komplet s padákama, tak barva na šusplechu v ceně.
Edit - ten malý lehký na fotkách je čistej hliník - ještě nenalakovaný prototyp. Jinak Outback dělá všechno jenom černý nebo stříbrný lak. Je to možná decentnější řešení, tehnhle menší plech, ale všem doporučuji větší, protože to má nezměrně větší funkční smysl. Vzpomeňme si, jak obří šusplech byl na původní AT...
Naposledy editováno 26.01.2018 11:42:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |