paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa - problém evidenčka
EVIDENČKA


Naposledy editováno 06.01.2017 19:20:43
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - problém evidenčka

5.1.2017 v 21:02 | Nahoru | #31
2stroke> z pohledu zákona je úplně jedno jestli to uděláš na fichtloj za 3tkč nebo na BMW za 3 miliony... většina lidí co dělaj veterány jsou levý zmrdi kterejm jde jen o prachy... za mě to je havěť...

Jawa - problém evidenčka

5.1.2017 v 21:08 | Nahoru | #32
Tady policie, vzdejte se a výjděte s rukama nad hlavou, zanechte svého protiprávního jednaní, nemáte žádnou šanci, na naší straně je právo a spravedlnost, jen my víme co je dobré a co špatné a demokratickým způsobem vám to vtlučem do hlavy, tady policie!!!

Naposledy editováno 05.01.2017 21:10:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - problém evidenčka

5.1.2017 v 21:28 | Nahoru | #33
gagtoy,petrumr> Každej ať se radši nejdřív koukne na sebe
Svatý nepatřej na zem svatý patřej do nebe
Než začneš kázat uvědom si co na sebe víš
Jsi stejnej jako mi akorát o tom nemluvíš



Naposledy editováno 05.01.2017 21:34:22

1 reakcí na tento příspěvek Jawa - problém evidenčka

5.1.2017 v 21:55 | Nahoru | #34
OnluCBR: To se mu jako nelíbilo, že VIN je pod sedlem a né na krku? Který je to rok výroby? Protože na začátku výroby 250/353 se razil VIN na levou stranu krku, v roce 1955 se přesunul VIN pod sedlo a v roce 1956 na výztuhu krku rámu z pravé strany.
Informace čerpány ze stránek http://jawarmaniak....acka.html#cislo_ramu

(reakce na) Jawa - problém evidenčka

5.1.2017 v 22:49 | Nahoru | #35
ZombiRider> píšu z hlediska zákona, že je to totéž. původně jsem mu vyčítal, že je prostě k ničemu. když dělám levárnu tak pořádně. a ještě je držgrešle nacpat technikoj 500 na oběd. co bys čekal jak to dopadne... ano já ho můžu moralizovat protože vím jak se na lopatu sedá...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - problém evidenčka

5.1.2017 v 22:55 | Nahoru | #36

Duxik píše: OnluCBR: To se mu jako nelíbilo, že VIN je pod sedlem a né na krku? Který je to rok výroby? Protože na začátku výroby 250/353 se razil VIN na levou stranu krku, v roce 1955 se přesunul VIN pod sedlo a v roce 1956 na výztuhu krku rámu z pravé strany.
Informace čerpány ze stránek http://jawarmaniak....l#cislo_ramu [/quote]

Ve velkým tp je 1959 v malym 1960 byl to přelom.

(reakce na) Jawa - problém evidenčka

6.1.2017 v 08:27 | Nahoru | #37
OnluCBR> doporucuju vsem radoby expertum typu petrumr a gagtoy rovnou zablokovat diskusi

Jawa - problém evidenčka

6.1.2017 v 08:36 | Nahoru | #38
OnluCBR - Jediny konstruktivni prispevek napsal mzxy...jestli za to opravdu neni zadny postih, pak no problem...

(reakce na) Jawa - problém evidenčka

6.1.2017 v 10:21 | Nahoru | #39

OnluCBR píše: Ve velkým tp je 1959 v malym 1960 byl to přelom.

(reakce na) Jawa - problém evidenčka

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2017 v 10:29 | Nahoru | #40

OnluCBR píše: Ve velkým tp je 1959 v malym 1960 byl to přelom.



příteli zajdeš na úřad a řekneš že si cheš vyrazit vin náhradní technologií, oni ti k tomu dají papír a pošlou tě do servisu který je oprávněn toto dělat, natříská ti tam číslo které ti na úřadě přidělí, zaplatíš zajdeš na úřad číslo vyraženo náhradní technologií a je to

nijak jinak to nepořežíš, protože vin máš na stk vyfocený se zápisem že je na kokot,

nikdo jiný už stím nic neudělá

jediný průser co hrozí že by na rámu někdo našel číslo které je úředně zrušeno autovrakovištěm,

Jawa - problém evidenčka

6.1.2017 v 12:04 | Nahoru | #41
pokud je ražba VIN pod sedlem v pořádku a technik STK se hluboce mýlí, stačí stručné stanovisko JAWY BRODCE jak právního nástupcem jawy o tom že VIN je ok a pak si stěžovat provozovateli STK, chtěl bych další tech. prohlídku zdarma
pokud má být vjinde na rámi a ne pod sedlem je nitné to pod sedlem vybrousit a vyrazit na rám kde patří, natřít barvou a tradá na STK

Výrobní číslo se razí ( s povolením úřadu) náhradní technologií když je poškozeno korozí a je hůře čitelné, a ne v situaci kdy je tam kde být nemá a technik ražbu zpochybňuje....JInak by se tímto způsobem dalo oficiálně přerazit jakékoliv číslo a stá by legalizoval odcizená auta a motorky jako na běžícím pásu....to je absurdní

Jawa - problém evidenčka

6.1.2017 v 12:17 | Nahoru | #42
Já bych k diskuzi jen rád přidal, jak by se toto dalo udělat z hlediska zákona úředně správně.

Je možné požádat o možnost výměny rámu motocyklu a pokud to úřad dovolí, je možné jej vyměnit za rám s jiným výrobním číslem, který může být nový nebo použitý. V tomto případě však musí platit, že číslo rámu nesmí být přidělené jinému vozidlu (tj. nesmí být v registru) a nesmí býrt hlášené jako kradené. Potřeba jsou k tomu často dva papíry a to první, podle kterého je vidět způsob nabytí rámu (v případě nového rámu faktura, v případě použitého kupní smlouva nebo faktura z vrakoviště... záleží na úředníkovi) a pak prohlášení výrobce, že se jedná o stejný typ rámu, jako byl ten původní.

Abych to ukázal na příkladu (a zde se to zvláště hodí, protože jde o Jawky), tak například co jsem zažil, když se koupil v Jawě rám na J 640 jako ND, tak měl vyražené výrobní číslo ve tvaru 640-N-XXXXXX a na faktuře bylo toto číslo uvedené s poznámkou, že se jedná o náhradní díl. Pak nebyl problém se zápisem, jen už si nepamatuju, jestli to před zápisem muselo na technickou kvůli ověření nebo ne. (A tato praxe v Jawě už je spoustu let, protože náhradní rámy na kejvačky mají číslo N-353-XXXXXX). Ještě dodám poznámku, že zde se do TP dělal zápis nového vyraženého čísla a poznámka, tj. na rámu se nic neměnilo/nevyráželo.

Druhý typ příkladů o kterých vím (a taky se to tu probíralo dříve), tak výměna rámu na kyvce formou koupě jiného použitého jako ND. Tady musí platit výše uvedené, tj. mít nějaký doklad o nabytí (s uvedeným identifikátorem nového rámu) a zažádat na úřadě o možnost výměny rámu. Pokud úřad povolí, tak k tomu ještě vydá stanovisko, jestli zapíše nový VIN (nového rámu) do starého TP nebo jestli bude vyraženo náhradní technologií (oba případy znám) a pak už se postupuje stejně, jako výše. Některý úředník k tomu ještě chce vyjádření výrobce, že ten rám nový je konstrukčně totožný s tím původním a liší se z hlediska VINu jen v pořadovém čísle a některý rovnou pochopí, že když mam rám s číslem 353-XXXXXX, tak ho můžu nahradit rámem s číslem 353-YYYYYY... to je o lidech.

Každopádně prvně je třeba mít povolení k výměně rámu na úřadě a pak se teprva dá konat. Já osobně jinou legální cestu, jak provést výměnu rámu i za starší neznám.

P. S.: Obdobně se dá třeba zapsat do TP tažné zařízení, koupené jako použité. Buď i z pojízdného auta, kde se vyškrtne jako demontované a zapíše k jinému autu, nebo se dá použít k "prvomontáži" i použité, pokud jsou k němu doklady o původu a o shodě.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3899, 3900] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116985 Včera v 22:54 Koudy01
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist