poraďte jakou motorku vybrat( Fz1n,Fazer,Speed triple,CB1000r,Z1000), mám SS(GSX-R1000) a poslední dobou pokukuju po něčem méně sportovním, ale nevím jakou vybrat, popravdě mě to nejvíc tahne k FZ1n, ale rád se dozvím od Vás víc informací, proč a co vybrat nebo nevybrat.
Hledám mezi ročníky 06-09 a nejlépe do 150tis, sice se tím dost výběr zmenšil, ale i tak klidně pište vaše názory.
Převážné využití bych viděl na lítání kolem komína a 2x do roka dovča v alpách. Preferuji rychlejší tempo, zatáčkovitější úseky, žádná velká kochačka, prostě moto na kterém se vyblnu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?
Já osobně umím hovno a aktuálně si troufnu tvrdit, že jsem udělal velký pokrok ve správné technice, takže jezdím rovinky cca 110km/h, abych měl možnost si do zatáčky najet ve správné rychlosti a snažit se projet zatáčku čistě a hlavně rychle (než to pálit jak kráva a pak zabrzdit moc a do zatáčky až moc pomalu, nebo naopak). A v tomhle mi obrovsky vyhovuje ten Speed, kterej má k dispozici výkon KDYKOLIV, než se nutně držet v nejvyšších otáčkách u 4V. Ale třeba to jsou jen osobní preference.
Každopádně jsem pochopil, proč bych osobně bral 4V SS na okruh a 3V naháče do provozu - teda nevím, jak jede 2V oproti 3V, ale Triple jede POŘÁD, ale přesto s rostoucíma otáčka jede pořád o něco víc a víc, neumírá. 2V údajně jo (jak TDi).
Z toho, co píšeš, tak za mě JEDNOZNAČNĚ FZ1N!
K těm, jak píšeš, "zasíračům vlákna". Oni maj bohužel pravdu, jen se to blbě poslouchá a protože je to tu často ,tak to podávají, jak podávají. Ale bral bych jejich názory vážně, jen trošku s nadhledem
Naposledy editováno 10.05.2016 10:40:07
Nedávno jsem jel na výlet s kámošem (1000 Varadero, opravdu vyježdenej) a můžu ti říct, že on jel 220 se zvednutým plexi (má vysokej štít) a já ho dojížděl až v zatáčkách, protože jsem jel 200 a lítala mi kebule jak na pérku.
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?
A nebo Ducati SF, hm? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?
Sonicek píše: gugo> však říkám, že to nejede. Jel jsem jinej 2-vál a to měl cca 150koní a že by to bylo něco co tě potahá se říct nedá. Ve spodku se to klepe a je v podstatě nepoužitelnej do 4 tis. Popravdě 4tis ot. jedu tak max ve městě, takže budiš. Ale pak to trošku zatahne, a to jen proto aby to zase za chvíli umřelo. Takovej motor nehledám, a ani nechci. Leda nového duka, ale to jsme krapet jinde.
Pojd se mnou na okruh, Jara s Mirem na to po min. zkusenostech uz prdej... Na V2 musi clovek dospet, ale chapu, nevnucuju. Me na tom bavi, ze ti ten stroj neda nic zadarmo, ale ne kazdej se chce vyslovene drit, aby z toho dostal slusnej cas.
Z1000 urcite ne. Podvozek je blato, nebrzdi to a ani na motor me to nenadchlo, ale jel jsem jen na prvni generaci.
Ovsem takova FZ1N je motorka, co hledas. Rychla, hrava, da se na ni ve dvou a jako celek funguje vyborne.
Triple je urcite zajimavej stroj, prijemnej zvuk, libivej design......, ale ja z toho vydrenej rozhodne nebyl. Jednak je to na me kratka motorka (na tebe v poho), ale nejak se mi na tom spatne zatacelo, prislo mi to takovy nervozni, ale mozna spatnej kus.... A tech 135PS, z toho si na prdel taky nesednes....
Za me CB1000R nebo pak FZ1N, pokud bys chtel krapek usetrit....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?
Sonicek píše: Animals21> Tak to je klasika, přijdou jsem místní "borci" a v podstatě ti neporadí a jen zaserou vlákno. Tobě děkuji, alepoň za nějaké rozumné odpovědi.
já bych k diskusi přistupoval jinak. Tedy když říkáš že 2V motorka se 150-ti koňmi nejede.Za kolik uděláš Brno nebo Most? Pak se můžeme bavit jestli potřebuješ motorku na rovinky s přebytkem výkonu, nebo něco co jede a i dobře zatáčí.
A můj názor je ten, že jízda o motorce je hlavně o zábavě. Jsou motorky co nemusí mít 200 koní a je na nich spousta zábavy. Ve výsledku samozřejmě zpomalíš, ale užiješ si hromadu legrace jako na SS.
Důkazem je takové litrové SV-čko. Jasně že mu dobové čtyřválce ukázaly záda, ale ta motorka se musela umět řídit a feedback k řidičovi byl tak veliký, že to byla (a stále je) skvělá zábava. A VTR a podobné jakbysmet.
Jo, vždychy si vzpomenu na tohle video :
Myslím že tvrdošíjné držení se čtyřválcové modly je přesně pro takové výpitky
Naposledy editováno 10.05.2016 15:51:08
Sonicek píše: SLEEPER> zdarec, tak kluci už to prodávaj, jeden chce cesťáka a s Mirem jsem byl juknout za Zeda 2012, takže uvidíme jak to tento rok dopadne. Ale jak budeš mět v plánu drom, tak mi dej tejden dopřed vědět, určitě se domluvíme Teď ani nebyl nějak čas, a moto nebylo v pořádku, teď mám novou řídící jednotku a jezdím spokojeně dál Na 2V mě nedostaneš Leda panigale nebo novej duke jinej nebrat Stejně se Ti koncem měsíce ozvu, bude kolaudačka a něco málo popijem tak doufám, že dojedeš
Kuci dostavaj rozum? To je dobre, jen budu snad posledni s kelimkem, ale ja porad mladnu, tak neva.
Diky za zatim neofiko pozvani, zkolaudovat ti to prijedu, jasna vec.
Nejvíc příjemně mě překvapil podvozek, kterej je opravdu tuhej, hodně podobnej SS, majitel jezdí s hustějším olejem ve vidlích. Do zatáček jde úplně samo, jen v menších rychlostech(20)km/hod má tendenci být trošku neobratná.
Motor, není žádnej trhač, ale nad 10tis, do červeného to letí moc pěkně, jinak střední otáčky jak moje GSX-R, ale díky kratším kvaltům, jde líp za plynem. Jízdě by také velice pomohl ukazatel kvaltů, protože motorka hodně brzdí motorem, a měl jsem občas obavy, že když si to tam před zatačkou dám 3 dolů, tak si bloknu kolo, protože si tam klidně dáš 1ku , ale určitě to není chyba motorky, ale spíš mého zvyku z GSX-R kde ukazatel mám.
Převodovka je sametová, kvalty tam padají jak židi do pece a bez jakýhkoliv zvuků či nepřesností, fakt dobrý
Brzdy znatelně horší jak moje moto, přestože měl pancířky.
Věc,která je tam opravdu zralá na výměnu jsou řidítka, divně zalomený, a hodně široké hefty. Rozhodně by si motorka zasloužila rychloplyn od domina, protože takto vykroutit zapěstí, aby jsi dal plnej, není moc příjemné, a reakce na plyn je taková zvláštní, když jedeš třeba zatáčku s malo plynem, tak motorka má tendeci jakoby být v režimu on/off, možná zbytečně velká vůle na lanku
Při překročení hranice 170km, je to docela randál, ale motorka táhne stále dál, ale hlava po chvíli zmítání odmítá posílat informace do pravého zápěstí
Věc ktrerá, by motorce hodně pomohla jet rychleji v přímém směru je určitě tlumič řízení, nad 150 jsem měl divnej pocit od předního kola, jako by bylo stále ve vzduchu a neposkytovalo mi žádnou zpětnou vazbu.
Ale nejlepší věcí byl zvuk, hutnej a hlasitej s hodně střílením (výfuk creptus), fakt pecka nakonec jsem svezl ženu a bylo mi řečeno, že na gsx-r už další dovolenou nejede, sice sedátko není žádná výhra, ale záda a také ruce si při jízdě výrazně odpočinou.
Zkusím ještě projet speeda a uvidíme, ale hodnotím to 8/10
PS: není nad to, když po první jízdě sjede nové gumy hned do hrany
Naposledy editováno 12.05.2016 06:15:13
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | Včera v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer | Bugy36 | 5 | 29.5.2024 v 00:05 ja1 |
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |