paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co vybrat, co bude nejlepší volba?
Čau lidi,

poraďte jakou motorku vybrat( Fz1n,Fazer,Speed triple,CB1000r,Z1000), mám SS(GSX-R1000) a poslední dobou pokukuju po něčem méně sportovním, ale nevím jakou vybrat, popravdě mě to nejvíc tahne k FZ1n, ale rád se dozvím od Vás víc informací, proč a co vybrat nebo nevybrat.

Hledám mezi ročníky 06-09 a nejlépe do 150tis, sice se tím dost výběr zmenšil, ale i tak klidně pište vaše názory.

Převážné využití bych viděl na lítání kolem komína a 2x do roka dovča v alpách. Preferuji rychlejší tempo, zatáčkovitější úseky, žádná velká kochačka, prostě moto na kterém se vyblnu.
Anketa: Tak jakou?
FZ 1 N
22%
11
FZ 1 Fazer
6%
3
Speed Triple
52%
26
CB 1000r
8%
4
Z 1000
12%
6

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 09:37 | Nahoru | #31

KubaLC8 píše: Tys na tom nejel. Co?



na cem ?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 09:45 | Nahoru | #32
..Roko..> Toho jsem se bál nejvíc, že mi tu někdo řekne. Ideální představa je pro mě FZ1n se spodkem a středem tripla, vrškem Fz1, Co se týče podvozku, to bych nějak neřešil, tam bych namontoval vidle z R1, pak přepáčko aby to neškrtalo a tlumič řízení pro lepší pocit na výjezdu. Filtr + laďák a PC a taky tam máš cca 115-120kw a cca 115Nm.

Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 09:48 | Nahoru | #33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 09:51 | Nahoru | #34
Sonicek> není lepší teda su dat kapoty z R1 a?

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 10:01 | Nahoru | #35
Sonicek> Tak kup B-Kinga a výkon Tě trápit nebude.

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 10:04 | Nahoru | #36
kup si tripla a neser a to žes urazil výkon multistrady nebudu komentovat, počkej těch facek na ty vaše nanukový hujdy v běžným provozu stačí bohatě

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 10:15 | Nahoru | #37
Sonicek> četl jsem něakej test VTR SP vs VTR F. Kterou vybrat dnes a proč. Píšu to proto, že tam měli ke srovnání GSXR 1000 K3, jak moc jim prostě silnej 4vál, jako srovnání nakope prdel atd.. No do 160km/h z 0 skoro nic, bylo to v řádů cm, ale pak už byl rozdíl propastnej. Tohle je něco podobnýho, silnej naháč poletí třeba i k těm 180 dobře, ale díky 0-lové ochraně před větrem mu začne ve vyšších rychlostech docházet rychle dech a tobě síla se udržet Měl jsem H6 a jednou se mi povedlo na dálnici 240km/h (tacho) a nešlo se prostě i přilepenej na nádrž delší dobu udržet A před dvouma rokama jsem si s kamošem prohodil stroje 954 za H6 a jak už jsem byl zhejčkanej kapotou, myslel jsem, že mi to ve 160 na tý H6 urve hlavu, ale by to celkem sranda jako, aspoň v té chvíli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 10:20 | Nahoru | #38
crxjet> Tak znáš mě, koní není nikdy dost Se taky občas zastav, dlouho jsem tě neviděl

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 10:23 | Nahoru | #39
kulik> není to lepší. Už jen díky převodům, budeš ježdit max na 3ku to by jsi musel předělam úplně celou motorku, lepší je doladit fazera.

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 10:33 | Nahoru | #40
Sonicek> hele vseobecna otazka, k cemu je nahac co lita 200 a vic kdyz uz okolo 160 se natom neda prakticky poradne jezdit ?

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 10:35 | Nahoru | #41
Z toho, co píšeš, tak se mi jeví pro tebe jako nejlepší ten FZ1N. Očividně chceš 4vál - výkon až nahoře a s výkonovou špičkou, spíš asi vysoký rychlosti a táhlý zatáčky, je tak?
Já osobně umím hovno a aktuálně si troufnu tvrdit, že jsem udělal velký pokrok ve správné technice, takže jezdím rovinky cca 110km/h, abych měl možnost si do zatáčky najet ve správné rychlosti a snažit se projet zatáčku čistě a hlavně rychle (než to pálit jak kráva a pak zabrzdit moc a do zatáčky až moc pomalu, nebo naopak). A v tomhle mi obrovsky vyhovuje ten Speed, kterej má k dispozici výkon KDYKOLIV, než se nutně držet v nejvyšších otáčkách u 4V. Ale třeba to jsou jen osobní preference.
Každopádně jsem pochopil, proč bych osobně bral 4V SS na okruh a 3V naháče do provozu - teda nevím, jak jede 2V oproti 3V, ale Triple jede POŘÁD, ale přesto s rostoucíma otáčka jede pořád o něco víc a víc, neumírá. 2V údajně jo (jak TDi).
Z toho, co píšeš, tak za mě JEDNOZNAČNĚ FZ1N!

K těm, jak píšeš, "zasíračům vlákna". Oni maj bohužel pravdu, jen se to blbě poslouchá a protože je to tu často ,tak to podávají, jak podávají. Ale bral bych jejich názory vážně, jen trošku s nadhledem

Naposledy editováno 10.05.2016 10:40:07

Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 10:39 | Nahoru | #42
Jo a je to fakt - top speed na Triplu jsem si ještě nevyzkoušel, max jsem jel párkrát něco málo přes 200. Do 170 to jde, pak se to zlomí a konec, nepoužitelný a můžeš dělat, co chceš.
Nedávno jsem jel na výlet s kámošem (1000 Varadero, opravdu vyježdenej) a můžu ti říct, že on jel 220 se zvednutým plexi (má vysokej štít) a já ho dojížděl až v zatáčkách, protože jsem jel 200 a lítala mi kebule jak na pérku.

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 11:01 | Nahoru | #43
Animals21> Co si budeme nalhávat, kolikrát se tady dá lítat přes 220, většinou to rozmotáš a pak jdeš zase rychle na brzdy, o max rychlost mi nejde, nejsem rovinkář. Chci aby mě to bavilo a mohl si fakt zablnout a občas vytáhnout ženskou někam na projížku kde se nebude muset každách 100 protahovat a říkat si, že to bylo naposled co jsme vyjeli No co, asi to bude Fz1 a o zub meně a o radost je postaráno

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 11:25 | Nahoru | #44
Sonicek - někdy přibrzdím :) btw. co mám novej vejfuk a novou mapu, tak je to už od cca 3K otáček použitelný a půjčil jsem si BMW 1000XR a seru na 4V, sice to má lepší podvozek, ale motor je pěkná jebka :)

Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 11:26 | Nahoru | #45
Můžu se zeptat, proč nezůstaneš u toho SS z avataru? Oni tihle naháči zas asi o tolik příjemnejší posez mít nebudou, o něco samozřejmě jo, o něco budou obratnější, o něco pohodlnější pro spolujezdkyni, o dost víc fouká, nižší top speed. Chci říct, pokud jsi šel cestou SS, je pro tebe tohle takový rozdil, abys to vůbec měnil?

A nebo Ducati SF, hm? :)

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 11:38 | Nahoru | #46
crxjet> :) ok počítám s Tebou....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 13:00 | Nahoru | #47

Sonicek píše: gugo> však říkám, že to nejede. Jel jsem jinej 2-vál a to měl cca 150koní a že by to bylo něco co tě potahá se říct nedá. Ve spodku se to klepe a je v podstatě nepoužitelnej do 4 tis. Popravdě 4tis ot. jedu tak max ve městě, takže budiš. Ale pak to trošku zatahne, a to jen proto aby to zase za chvíli umřelo. Takovej motor nehledám, a ani nechci. Leda nového duka, ale to jsme krapet jinde.



Pojd se mnou na okruh, Jara s Mirem na to po min. zkusenostech uz prdej... Na V2 musi clovek dospet, ale chapu, nevnucuju. Me na tom bavi, ze ti ten stroj neda nic zadarmo, ale ne kazdej se chce vyslovene drit, aby z toho dostal slusnej cas.

Z1000 urcite ne. Podvozek je blato, nebrzdi to a ani na motor me to nenadchlo, ale jel jsem jen na prvni generaci.
Ovsem takova FZ1N je motorka, co hledas. Rychla, hrava, da se na ni ve dvou a jako celek funguje vyborne.
Triple je urcite zajimavej stroj, prijemnej zvuk, libivej design......, ale ja z toho vydrenej rozhodne nebyl. Jednak je to na me kratka motorka (na tebe v poho), ale nejak se mi na tom spatne zatacelo, prislo mi to takovy nervozni, ale mozna spatnej kus.... A tech 135PS, z toho si na prdel taky nesednes....

Za me CB1000R nebo pak FZ1N, pokud bys chtel krapek usetrit....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 14:22 | Nahoru | #48
SLEEPER> zdarec, tak kluci už to prodávaj, jeden chce cesťáka a s Mirem jsem byl juknout za Zeda 2012, takže uvidíme jak to tento rok dopadne. Ale jak budeš mět v plánu drom, tak mi dej tejden dopřed vědět, určitě se domluvíme Teď ani nebyl nějak čas, a moto nebylo v pořádku, teď mám novou řídící jednotku a jezdím spokojeně dál Na 2V mě nedostaneš Leda panigale nebo novej duke jinej nebrat Stejně se Ti koncem měsíce ozvu, bude kolaudačka a něco málo popijem tak doufám, že dojedeš

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 15:43 | Nahoru | #49

Sonicek píše: Animals21> Tak to je klasika, přijdou jsem místní "borci" a v podstatě ti neporadí a jen zaserou vlákno. Tobě děkuji, alepoň za nějaké rozumné odpovědi.

já bych k diskusi přistupoval jinak. Tedy když říkáš že 2V motorka se 150-ti koňmi nejede.
Za kolik uděláš Brno nebo Most? Pak se můžeme bavit jestli potřebuješ motorku na rovinky s přebytkem výkonu, nebo něco co jede a i dobře zatáčí.

A můj názor je ten, že jízda o motorce je hlavně o zábavě. Jsou motorky co nemusí mít 200 koní a je na nich spousta zábavy. Ve výsledku samozřejmě zpomalíš, ale užiješ si hromadu legrace jako na SS.
Důkazem je takové litrové SV-čko. Jasně že mu dobové čtyřválce ukázaly záda, ale ta motorka se musela umět řídit a feedback k řidičovi byl tak veliký, že to byla (a stále je) skvělá zábava. A VTR a podobné jakbysmet.

Jo, vždychy si vzpomenu na tohle video :


Myslím že tvrdošíjné držení se čtyřválcové modly je přesně pro takové výpitky

Naposledy editováno 10.05.2016 15:51:08

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 18:00 | Nahoru | #50

Sonicek píše: SLEEPER> zdarec, tak kluci už to prodávaj, jeden chce cesťáka a s Mirem jsem byl juknout za Zeda 2012, takže uvidíme jak to tento rok dopadne. Ale jak budeš mět v plánu drom, tak mi dej tejden dopřed vědět, určitě se domluvíme Teď ani nebyl nějak čas, a moto nebylo v pořádku, teď mám novou řídící jednotku a jezdím spokojeně dál Na 2V mě nedostaneš Leda panigale nebo novej duke jinej nebrat Stejně se Ti koncem měsíce ozvu, bude kolaudačka a něco málo popijem tak doufám, že dojedeš



Kuci dostavaj rozum? To je dobre, jen budu snad posledni s kelimkem, ale ja porad mladnu, tak neva.

Diky za zatim neofiko pozvani, zkolaudovat ti to prijedu, jasna vec.

Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 19:26 | Nahoru | #51
Jezdil jsem CBR1000RR.Taky jsem chtěl změnu..Vážně jsem uvažoval i že z RR udělám naháče.Protože skoro každej prodej je ztráta a koupě je risk.Tripla jsem měl taky v hledáčku.I Griso.O Fazeru apod.jsem neuvažoval.Nelíbí se mi,ani mě jízdně nezaujal.Nakonec SF 848.No je to hodně jiný A to že to je Duc.mě spíš odrazovalo.

Co vybrat, co bude nejlepší volba?

10.5.2016 v 19:46 | Nahoru | #52
Cau ja len tak za seba tiež som sa takto rozhodoval porovnával a nakoniec som si vybral to čo mi ako prvé padlo do oka videl a skusil som ich všetky ale chytila ma Fz1N že nemá spodok a stred mm tak podradis a ide ako sprosta mne výkon zatiaľ nechýbal nikdy a keď tomu vypalis tak zrazu mas na 4ke 200 a ani nevies ako sedí dobre aj keď záleží od gúm a brzdy ma tiež zatiaľ stále podrzali a zatiaľ som na nej nenašiel nič prečo by som ju chcel vymeniť aj keď netvrdim ze sa mi časom nezunuje a kúpim nieco ine no zatiaľ ma baví tak asi tak ale to je len môj názor.

Co vybrat, co bude nejlepší volba?

12.5.2016 v 05:54 | Nahoru | #53
Zdarec lidi, tak včera jsem byl projet FZ1n 09, a musím konstatovat, že jsem čekal trošku horší svezení.

Nejvíc příjemně mě překvapil podvozek, kterej je opravdu tuhej, hodně podobnej SS, majitel jezdí s hustějším olejem ve vidlích. Do zatáček jde úplně samo, jen v menších rychlostech(20)km/hod má tendenci být trošku neobratná.

Motor, není žádnej trhač, ale nad 10tis, do červeného to letí moc pěkně, jinak střední otáčky jak moje GSX-R, ale díky kratším kvaltům, jde líp za plynem. Jízdě by také velice pomohl ukazatel kvaltů, protože motorka hodně brzdí motorem, a měl jsem občas obavy, že když si to tam před zatačkou dám 3 dolů, tak si bloknu kolo, protože si tam klidně dáš 1ku , ale určitě to není chyba motorky, ale spíš mého zvyku z GSX-R kde ukazatel mám.

Převodovka je sametová, kvalty tam padají jak židi do pece a bez jakýhkoliv zvuků či nepřesností, fakt dobrý

Brzdy znatelně horší jak moje moto, přestože měl pancířky.

Věc,která je tam opravdu zralá na výměnu jsou řidítka, divně zalomený, a hodně široké hefty. Rozhodně by si motorka zasloužila rychloplyn od domina, protože takto vykroutit zapěstí, aby jsi dal plnej, není moc příjemné, a reakce na plyn je taková zvláštní, když jedeš třeba zatáčku s malo plynem, tak motorka má tendeci jakoby být v režimu on/off, možná zbytečně velká vůle na lanku

Při překročení hranice 170km, je to docela randál, ale motorka táhne stále dál, ale hlava po chvíli zmítání odmítá posílat informace do pravého zápěstí

Věc ktrerá, by motorce hodně pomohla jet rychleji v přímém směru je určitě tlumič řízení, nad 150 jsem měl divnej pocit od předního kola, jako by bylo stále ve vzduchu a neposkytovalo mi žádnou zpětnou vazbu.

Ale nejlepší věcí byl zvuk, hutnej a hlasitej s hodně střílením (výfuk creptus), fakt pecka nakonec jsem svezl ženu a bylo mi řečeno, že na gsx-r už další dovolenou nejede, sice sedátko není žádná výhra, ale záda a také ruce si při jízdě výrazně odpočinou.

Zkusím ještě projet speeda a uvidíme, ale hodnotím to 8/10

PS: není nad to, když po první jízdě sjede nové gumy hned do hrany

Naposledy editováno 12.05.2016 06:15:13

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?

12.5.2016 v 14:19 | Nahoru | #54
Tak jasne ja som riadidlá hneď vymenil aj na mojej dal som tam od barracudy a hneď to poznať omnoho lepšie sadne do rúk a kontrola nad riadením sa fakt zlepšila a ten tlmič riadenia si myslím že je zbytocnost lebo to predné koleso je fakt dosť často v lufte) a neviem keby mal triumph najlepší motor na svete aj tak by som si ho nekúpil lebo sa mi vôbec ale vôbec nepáči ale to je zas vec vkusu)

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat, co bude nejlepší volba?

12.5.2016 v 16:10 | Nahoru | #55
Peto.....ses yamahista....tak si kup fz1.....myslim ze to je v tve cenove relaci a myslim ze to na yamahu jeste trochu jede ,kamos to mel a byl spokojenej,ted ma royal einfielda....nebojaxetojmenuje

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

12.5.2016 v 16:11 | Nahoru | #56
Beny27> Veřím tomu pokud by se moto doladilo na brzdě, tak by ten krouťák taky byl o kousek lepší. Tu kterou jsem měl půjčenou, mela o zub méně, ale i tak ten spodek a střed nebyl takovej jak jsem čekal. Jelo to hodně podobně mojí motorce.

(reakce na) Co vybrat, co bude nejlepší volba?

12.5.2016 v 16:13 | Nahoru | #57
hondic77> Jaro, si to projeď, Skoty Ti to půjčí, a uvidíš, třeba taky hodiš Blada pryč

Co vybrat, co bude nejlepší volba?

13.5.2016 v 06:34 | Nahoru | #58
oba jste vořezpruti, já vám říkal, že jednou skončíte na cesťácích

Co vybrat, co bude nejlepší volba?

13.5.2016 v 17:09 | Nahoru | #59
Ono sa na Fz1 zvykne dávať prevod 16/46 namiesto 17/47 a potom je ten stred aj spodok trochu lepsii a netrha tak

Co vybrat, co bude nejlepší volba?

14.5.2016 v 02:56 | Nahoru | #60
Presel jsem z GSXR 1000 K7 na Speed Triple 2008, asi z rozumu nebo uz jsem se zacal bat mozne chyby Na GSXR jsem najel cca 10000km tak uz muzu trochu porovnat. A jinak projel jsem hodne nahacu.Nejlepe vychazela Benelli TNT ale poruchovost co na ni mel kamos me odradila a spotreba silena, FZ1 me cca po 100km prestala bavit-110kw ale takovych vselijakych(proste to nebavi), podle me si hraje na to co neni a riditka jsou opravdu des.Pak jsem mel jeste pujcenou KTM 990 SuperDuke, parada, ale tak do 100km/h.Z1000 nevim, ale uz me odradilo celkovy zpracovani(levnost).Chtel jsem zkusit Agustu 910, ale tam me odradila dostupnost dilu. CB 1000, no projed se a uvidis, je to Honda a proste nebavi. Vychazel mi nejlepe Speed Triple, ted mam najeto tak 1000km, brzdy-proste super,podvozek-dobry,spolujezdec-nic moc, ovladatelnost-parada,jet kudlu-jde to, ale gsxr to neni ani omylem, ale to nebude asi zadnej nahac(100%).A zaverem: nejakou sezonu na Speedu dam, ale predpokladam navrat k supersportu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 3 Včera v 06:04 ALFA70
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 0 30.5.2024 v 18:11 šimon474
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer Bugy36 5 29.5.2024 v 00:05 ja1
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100


TOPlist