22.6. přidávám jméno servisu: PNP Moto, Petr Novák, Pozořice
Naposledy editováno 22.06.2015 17:50:05
Nějak nechápu tu cenu 4000 a úměrnost ku složitosti provedené práce. Na svý moto to mám cca do 2 hodin maximálně vyndaný, vyčištěný, nastavený a usazený zpátky. Včera jsem to zrovna dělal. Chápu, že se může něco přihodit, co to zkomplikuje, ale 4 tácy, to je jako bych si za přezutí ze zimáků na letní účtoval 2000
Naposledy editováno 18.06.2015 15:48:00
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
reklamace bez diskuze a jestli mu to realně trvalo 14 hodin tak je to desnej mrdal
Lidi, nenechte ze sebe dělat debily a když se něco podobného přihodí, reklamujte, požadujte nápravu, ptejte se dopředu na cenu... jen tak se takových zmetků, kteří motorky ničí a vysávají peněženky, zbavíme...
Naposledy editováno 18.06.2015 16:37:58
(prý mu nešel napasovat zpět airbox)
Naposledy editováno 18.06.2015 16:37:53
Rozhodně vratit a nenech se odbít jako já...
Naposledy editováno 18.06.2015 17:59:13
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
Možná mu i dát jen karbce; Určitě bych na ně určitě udělal značky lakem na nehty (asi transparentním, aby si toho hned "nevšim")-zakápnutí hlaviček, aby bylo vidět, jestli na to šáhl, i nějaká špinavější místa, která by pak měla být perfektně čistá. (i v případě předání celého mota)
4T karbce jsem sice nečistil, ale starých 2T už dost; když jsem je dřív vyčistil benzínem apod., myslel jsem jak nejsou čisté, ovšem až po vyčištění v UZ čističce jsem teprve pochopil-poznal čistotu. V UZč, s vhodnou kapalinou, se "musí vyčistit prostě vše".. Používám starou TESLU Teson 4.
Dovolil bych si tvrdit, že to v UZ nebylo-možná leda tak v samotné H2O nebo to tam ponořil a vyndal ; jasně, že pokud to vytře hadrem, trošku profoukne vzduchem, že to stojí za...
Jinak po koupi ojetého CBF500-07: kontrola vůlí ventilů, čištění+kompletní seřízení karbeců (synchro..) koukl i na vzd. filtr, kontrola uložení krku, nové svíčky, celkem za 1900,- no a napřesrok, si snad karbce uděl sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?
Před tímto smekám - vyjádření servisu. Jelikož prodávám zboží a řeším reklamace, sice u jiné komodity, tak vím, jací lidé jsou a kolikrát si vymýšlejí kraviny. Nejdřív všechno odkejvou a pak je za debila opravář nebo prodejce i když ho na závadu upozorňuje.
ffugas píše: Freeman11>
Před tímto smekám - vyjádření servisu. Jelikož prodávám zboží a řeším reklamace, sice u jiné komodity, tak vím, jací lidé jsou a kolikrát si vymýšlejí kraviny. Nejdřív všechno odkejvou a pak je za debila opravář nebo prodejce i když ho na závadu upozorňuje.
Lidé jsou různí. Zrovna jsem si vzpomenul na zákaznici, které jsem prodával nový PC s instalací u ní doma. Po cca 1,5 roce mi volá, že nefunguje. A tedy abych přijel.
Po příjezdu jsem zjistil, že je PC komplet zavirované a celý systém značně nestabilní. Proto jsem provedl kompletní novou instalaci. (+ záloha, instalace dalšího SW atd)
Když to bylo hotové, tak mi řekla, že děkuje a na shledanou. Tak jí říkám, že jí napíši doklad. Ona vytřeštila oči a ptá se "Na to se reklamace nevztahuje?"
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
jinak, co se týče spotřeby XJ 900, tak bych fakt při normálním ježdění nečekal míň, než 6,5 (když si hlídáš ruku na plynu).
motor Ducati 998 má na seřízení ventilů psaných 10h ... a je to:
- sundání nádrže, baterky, držáku baterky, obou vík hlav
- měření vůlí (fakt prostorová pakárna)
- demontáž vaček, výměna půlkruhů, osazení správnými podložkami obou typů - dle měření
- montáž vaček, přeměření (možné repete předešelého bodu)
- doladění řemenic na úhel přes stahovací spojky
- napnutí řemenů
5000CZK... práce ...
14,5 h práce mi příjde fakt dělo...
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?
mischa638 píše: A já dělám generálky motorů za pětku, asi bych zvednout ceny
za pětku včetně materiálu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?
callowsick píše: pěkně blbej zážitek
jinak, co se týče spotřeby XJ 900, tak bych fakt při normálním ježdění nečekal míň, než 6,5 (když si hlídáš ruku na plynu).
Nesmysl. 1900 km po Německu - průměr 5,3 l/100 km. Standard, tj. cesty do práce, město, výlety - 6 - 6,5 l. Když úmyslně prasím, tak 7 - 8 l.
DirtyHarry píše: Nesmysl. 1900 km po Německu - průměr 5,3 l/100 km. Standard, tj. cesty do práce, město, výlety - 6 - 6,5 l. Když úmyslně prasím, tak 7 - 8 l.
no jak píšu - při normálním ježdění 6,5, když se nejede economy rallye. Že na dlouhý cestě spotřeba klesá, o tom se nepřu, jen to není zrovna příklad každodenní reality.
měli jsme XJ v rodině a pamatuju, že když dostávala za uši (eh, devadesátý léta - tam i XJ nahrazovalo sporťáky ), tak si pápla klidně deset.
je fakt, že to vrací neskutečnou životností.
Snažil jsem se popsat celou situaci co nejvíc objektivně, proto si myslím, že mám právo sem uvést název onoho servisu. A možnost vyjádřit se má samozřejmě i nadále. Jméno servisu uvádím výše.
Záruka a reklamace:
Na naši práci a namontované nové díly dáváme tříměsíční záruku. Může se ovšem stát, že uděláme chybu, přeci jen jsme jenom lidé a ne stroje. V případě, že se Vám něco nebude zdát, prosím, neváhejte a co nejdříve mě kontaktujte.
...
tzn. že tvůj požadavek-problém tu mají vlastně zapsán, takže jsi se i z tohoto hlediska na ně obracel-s požadavky v plném právu...
- Šrouby vaniček karburátorů – ztržené hlavičky – nahradíme novým materiálem
- Výpustné šrouby vaniček - poškozené hlavičky a drobná koroze uzavíracího kuželu – koupě nových – min. 2ks – 119,-/ks
- Přepadové hadice karburátorů – chybí – dle microfish nejsou součástí dodávky – neřešit?
- Těsnící kroužky šroubů bohatosti směsi – výměna za nové kompletně-jsou dost zdeformované a tvrdé, jeden z nich po špatné montáží zničen a zablokován spolu s pružinou ve své montážní komoře-velmi obtížně ven – pro Vaše moto řešení pouze v sadě s jehlou, pružinou a oběma podložkami – 491,-/ks – budu hledat těsnění samostatně k dodání – cca. 90,-/ks