globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "Ladim" CBR 600rr
7.6.2015 v 12:35
Tak vas tady zdravim panove a damy,

predem Vas chci vsechny predstavit, jsem zde novy a jsem o staronovy motocyklista. Byt jsem v mladi jezdil opravdu hodne, tak jsem cekal dlouho, nez jsem usoudil, ze moje hlava je dospela natolik, abych si mohl dovolit vyrazit opet na silnice. Tento cas nastal a ja jsem se stal novopecenym majitelem cbr 600rr 2004. Jelikoz jsem petrolhead nonplus ultra, tak si momentalne uzivam lazeni, vychytavani, tuneni a nakupovani vseho mozneho. Samozrejme hned po jezdeni :)

Za dobu, co jsem byl mimo hru se pro mne trh opravdu nafouknul a priznam se, ze se v tom zacinam trosku ztracet. Proto bych byl rad, kdyby se zde nasla nejaka dobra duse a trochu mi poradila.

Prvni investice do motorky pujde do velky servisni prohlidky, tady zadnou radu nepotrebuju, proste to necham prohlednout a vymenim vse, co bude potreba. Nejspis mne nemine ani nakup pneu, pac ty co tam jsou, jsou uz docela ojety /i kdyz teda jen uprostred :D /. Tady uz moc nevim, gum je hafo a ja se v tom nevyznam. Driv sem jezdil Pirelli ale ted sem koukal, ze ruznych gum je fakt hafo.

Druha investice pujde urcite do helmy, zatim mam takovou lehce letitou helmu Shoei a urcite chci vzit novou. Tady plavu jako blazen, helem je na trhu miliarda, znacek strasne moc a kazda znacka ma mnoho ruznych modelu. Mam opravdu sympaticky kontakt na helmy znacky LS2 a zatim mi padla do oka tato: LS2 FF323 ARROW C SOLID Carbon. Trochu me mate, ze je karbonova a stoji tak malo. Nemate k tomu nejaky info? Nebo alternativu za podobny prachy?

Dalsi vec, ktera musi prijit opravdu co nejdriv je jiny vyfuk. Momentalne tam je LeoVince SBK a je to sileny tichoslapek. Kamos ma 1000RR a kdyz jedeme tak slysim jeho a ne sebe, coz me irituje. Nejradeji by GP vyfuk, nebo jak se tomu rika. Opravdu pozaduji takovy ten ostry a hlasity vyfuk, tak trochu to povazuju za soucast pasivni bezpecnosti vybavy, pac kdyz je motorka slyset, tak o ni autojezdic i vi. Libi se mi vyfuky Delkevic, ale na sestistovku sem je nikde nevidel. Nemate nekdo alternativu? Nebo neco podobnyho? Rovnou navazu dotaz, na zahranicnich forech jsem cetl, ze uplneo otevreny vyfuk neni uplne ok pro motor, je na tom neco pravdy?

Jako dalsi prijde takovy to prijemny tuneni, povenuji se riditkum, takze Barracuda hefty, zavazicka, packy na spojku na brzdu. Tady neni moc o cem, to asi objednam z ebaye, pac vetsina ceskych eshopu stejne prodava ten samy sortiment, akorat na tom maj 30% marzi. Jenom jeden mozna hloupy dotaz, chtel byt kratkou packu na brzdu a delsi na spojku, nemuze to rozhodit vyvazeni riditek?

No a jako posledni, jsem z Prahy, takze kdyby se nasla nejaka osoba s kterou by se dalo jet jezdit, tak budu samozrejme rad.

Tak to je vse, omlouvam se za tak dlouhy post a pokud to nekdo docetl az sem, tak dekuji





Předchozí
1 2
Následující

"Ladim" CBR 600rr

8.6.2015 v 09:18 | Nahoru | #31
na svém CBR 1000RR 04 mám koncovku výfuku Creptus (výfuková přívěra ponechána). Výfuk má ve volnoběžných otáčkách + i po otevření přívěry zvuk o něco silnější než origo výfuk (žádný extrém). Když se vrátím z projížďky, tak mám pěkně zalehlé uši. Takže za mě bych do nějakého kuchání nešel. Otevřený výfuk zní parádně, ale hodí se tak na okruh. Ono je sice hezké, že tě bude slyšet několik km daleko, ale akorát tak nasereš lidi okolo. Okolo jezdíval borec na 600 Ninje – otevřený výfuk (trychtýř – taky od Creptuse). Brutální zvuk (jako když sundáš výfuk), slyšel jsem ho o cca 3km dříve než projel, kvalty vytáčel jak prase. Podle zvuku to vypadalo, že jede 300 km/h a on přitom nejel ani 70 km/h. Lidi když ho viděli (tedy spíše slyšeli), tak se pozastavovali a koukali co je to za šílence. Nakonec to dopadlo tak, že přišel o papíry – za to to nestojí. Laďák ano, ale….

"Ladim" CBR 600rr

8.6.2015 v 09:20 | Nahoru | #32
Jenom se divím že neřešíte že budete hluchý jak poleno až věk pokročí. Špunty do uší tu moc lidí nenosí a poškození sluchu je nevratný.

"Ladim" CBR 600rr

8.6.2015 v 09:23 | Nahoru | #33
vyndání katu nemá na bohatost takřka žádej vliv bohatost směsi si reguluje lambda.
Pokud by jsi vyvrtal díru do svodu tak to by mělo hodně vliv na bohatost :) ale směs byla byl bohata a kat by to zlikvidovalo...
Já DynoJet v motorce mam a pokud tam je tak je vyndání katu téměř povinnost...
Proto jsem psal že že kvůli zvuku to nemá smysl vyndavat, jediný co Ti to trošku pomůže že motor není tolik gumovej a líp jde do otáček...

1 reakcí na tento příspěvek "Ladim" CBR 600rr

8.6.2015 v 09:35 | Nahoru | #34
A nepomohlo by ti tam dát místo homovložky něco takového?



Výfuk ti přestane řvát dozadu, ale bude ti řvát přímo na helmu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Ladim" CBR 600rr

8.6.2015 v 17:48 | Nahoru | #35

V9king píše: Kat jsem párkrát vyndaval, ale na zvuk to má vliv asi 1% to co Ti dělá RRko tichý je přívěra, až když se otevře přívěra tak se změní i zvuk.



tomu se mi nechce verit, kat je precejenom vyrazna prekazka, o musi mit vetsi vliv, nez 1%. ja pamatuju, kdyz sem delal auta, tak vyndani katu melo vliv naopak velice razatni

Přívěra se dá vyndat...



jo? kde jak? poradis prosim?

krátkou páčkou fakt řidítka nerozhodíš ale je to podle mně zbytečný mačkam brzdu i spojku jední prstem...



kdyz ja sem zvyklej z crosky mackat to celou rukou, treba pri dobrzdovani, nebo odrazovani. nahoru to macknu jednim, ale dolu me ta kratka packa stve.

mam rád hezkej zvuk, ale musí jít ruku v ruce s výkonem a ne aby to řvalo a nejelo:)



to souhlasim, ale tak nejak si rikam, ze 600rr nema zase az takovej problem s vykonem :)

Šafry píše: Zkus kontaktovat nějakýho výrobce vejfuků, ti třeba upraví i tu tvoji koncovku. Doporučuji http://www.creptus.cz/index.php/cz/ [/quote]

urcite zkusim, dekuju za odkaz :)

Dolph-cz píše: ne jen výfuk,ale i kat......,to už smrdí chudou směsí a následnou montáží powercomanderu+odladění......



no ono by to tomu urcite prospelo, ale takovyhle zasahy bych rad nechal az na pristi rok, kdy uz budu zhruba vedet co a jak chci a potrebuju. ted mi jde ciste jen o ten zvuk no

Stev píše: Jenom se divím že neřešíte že budete hluchý jak poleno až věk pokročí. Špunty do uší tu moc lidí nenosí a poškození sluchu je nevratný.



spunty klidne vezmu, ale po tom, co sem stravil detsvi s totalne open vejfukama to nejak neresim. a hlavne, kolega ma 1000rr, kde je vejfuk uplne vykuchanej a nejspis je i bez katu a jezdi se na tom skvele

V9king píše: vyndání katu nemá na bohatost takřka žádej vliv bohatost směsi si reguluje lambda.
Pokud by jsi vyvrtal díru do svodu tak to by mělo hodně vliv na bohatost :) ale směs byla byl bohata a kat by to zlikvidovalo...
Já DynoJet v motorce mam a pokud tam je tak je vyndání katu téměř povinnost...
Proto jsem psal že že kvůli zvuku to nemá smysl vyndavat, jediný co Ti to trošku pomůže že motor není tolik gumovej a líp jde do otáček...



no tohle me presne stve, jak je jakoby citit, ze v tom vejfuku neco je a nema to ten spravnej agresivni ton. jo a taky z toho nelitaj lisaci, coz je skoda samozrejme

jinak diky za odpovedi panove

Naposledy editováno 08.06.2015 17:52:52

(reakce na) "Ladim" CBR 600rr

8.6.2015 v 19:47 | Nahoru | #36

kubacech píše: A nepomohlo by ti tam dát místo homovložky něco takového?



Výfuk ti přestane řvát dozadu, ale bude ti řvát přímo na helmu



"Ladim" CBR 600rr

8.6.2015 v 21:07 | Nahoru | #37
Bože ty musíš bejt blbec ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Ladim" CBR 600rr

9.6.2015 v 11:11 | Nahoru | #38

V9king píše: Kat jsem párkrát vyndaval, ale na zvuk to má vliv asi 1% to co Ti dělá RRko tichý je přívěra, až když se otevře přívěra tak se změní i zvuk.

tomu se mi nechce verit, kat je precejenom vyrazna prekazka, o musi mit vetsi vliv, nez 1%. ja pamatuju, kdyz sem delal auta, tak vyndani katu melo vliv naopak velice razatni



v autě je to malinko jinak, auto je od přírody tišší a je víc znát každý zásah, u auta slyšíš nejvíc jak to v té prázdné bance od katu rezonuje pokud dáš místo katu trubku tak už to taky není poznat.
Další věc je že přívěra je před katem a pokud je zavřená tak přes ní projde mín než přes kat tudíž kat není taková překážka...
Ono kat v autě a v motorce je malinko jiný a když ho z auta vyndaváš tak protože je špatný - spečený, popraskaný(v autě je keramika v motorce je měděný což dělá kat v motorce téměř nezničitelný)

Přívěra se dá vyndat...

jo? kde jak? poradis prosim?


snadno:) u čtyř taktu je přívěra jenom klapka před katalyzátorem na test můžeš odpojit lanka které ji ovládají a zaaretovat ji otevřenou
Dlouhodobě ji můžeš vyříznout...
Závodní svody pokud nejsou dělány na zakázku jsou stejné pouze bez katu a bez přívěry, ale nejsou určeny pro běžný provoz, ale pro provoz na okruhu a jsou tam další úpravy...
Pokud jsou svody na zakázku tak se řeší průvary a co nejčistější průchod plynů....

Z toho co Ti píšu Ti nic nedoporučuji dělat:)
Naopak pokud bych byl v tvé situaci zajel bych za někým kdo by tu hlučnost posoudil a poté (pokud by to fakt bylo tiché:)) tak bych zkrátil poslední díl výfuku.

Trošku Tě chápu protože na hodně tiché motorce se fakt nejezdí nejlíp a špatně se odhadují otáčky, ale nedokážu posoudit jestli je to i Tvůj případ:)

Je docela možný že Ti ta přívěra nefunguje a nebo tam nějakej kutil něco tvořil :) pak by to chtělo dát nejdřív vše do pořádku

Naposledy editováno 09.06.2015 11:24:37

(reakce na) "Ladim" CBR 600rr

9.6.2015 v 17:45 | Nahoru | #39

V9king píše: v autě je to malinko jinak, auto je od přírody tišší a je víc znát každý zásah, u auta slyšíš nejvíc jak to v té prázdné bance od katu rezonuje pokud dáš místo katu trubku tak už to taky není poznat.
Další věc je že přívěra je před katem a pokud je zavřená tak přes ní projde mín než přes kat tudíž kat není taková překážka...
Ono kat v autě a v motorce je malinko jiný a když ho z auta vyndaváš tak protože je špatný - spečený, popraskaný(v autě je keramika v motorce je měděný což dělá kat v motorce téměř nezničitelný)



noo nemam zkusenosti s motorkama, takze nemuzu moc porovnavat. Kazdopadne dik za osvetleni. Co se ty privery tyce, jestli to chapu dobre, tak bude vazana bud na otecky, nebo na polohu plynu, ne? cimz padem mi tam nevadi, jen potrebuju, aby se otevrela, kdy se otevrit ma. Nebo sem mimo?

V9king píše: snadno:) u čtyř taktu je přívěra jenom klapka před katalyzátorem na test můžeš odpojit lanka které ji ovládají a zaaretovat ji otevřenou
Dlouhodobě ji můžeš vyříznout...
Závodní svody pokud nejsou dělány na zakázku jsou stejné pouze bez katu a bez přívěry, ale nejsou určeny pro běžný provoz, ale pro provoz na okruhu a jsou tam další úpravy...
Pokud jsou svody na zakázku tak se řeší průvary a co nejčistější průchod plynů....

Z toho co Ti píšu Ti nic nedoporučuji dělat:)
Naopak pokud bych byl v tvé situaci zajel bych za někým kdo by tu hlučnost posoudil a poté (pokud by to fakt bylo tiché:)) tak bych zkrátil poslední díl výfuku.

Trošku Tě chápu protože na hodně tiché motorce se fakt nejezdí nejlíp a špatně se odhadují otáčky, ale nedokážu posoudit jestli je to i Tvůj případ:)

Je docela možný že Ti ta přívěra nefunguje a nebo tam nějakej kutil něco tvořil :) pak by to chtělo dát nejdřív vše do pořádku



mno, dneska jsem trochu telefonoval a zjistoval. Provolal jsem par lidi z kamosu a lidi z oboru a snad kazdy rekl, ze kat urcite ven, ze to presne dela to, co mi na zvuku vadi. Obecne spis resili zda:
- vyndat kat a dat misto nej trubku
- navrtat kat - coz si vubec nedovedu predstavit a proto sem to zavrhnul
- vyriznout kat, stejne jako je v predchozich prispevcich na fotkach

osobne se mi nejvic libi varianta s jinou trubkou, videl sem takovy dily i normalne prodavat + to samy rika i ten muj kamos, kterej jezdi zavody snad celej zivot.

Ono to samozrejme neni uplne tichoucky a zvuci to asi tak, jak to zvucet ma, akorat to je proste malo. Mam k tomu primy srovnani stim kamosovym litrem, kde je midpipe vymenena a rozdil v prozitku z jizdy a z celkoveho projevu je fakt nekde uplne jinde. Moje sestka ma hezkej sportovni zvuk, kdezto on ma takovej spravnej, ostrej a libivej.

Vysledek je takovy, ze jsem predbezne domluveny s jednim clovekem odsud z fora, kterej ma dilnu kousek odemne, takze se na to koukne a uvidime co stim dal

1 reakcí na tento příspěvek "Ladim" CBR 600rr

9.6.2015 v 22:56 | Nahoru | #40
Za 1. Vybirej sportovne-cestovni gumu, za 2. Nauc se mackat packy max dvema prstama, za 3. Prilbu, ja osobne pujdu do kramu a vyzkousim, stim, ze jsem mel na hlave Scorpiona a ... orgač , za 4. Ahoooj

"Ladim" CBR 600rr

9.6.2015 v 23:28 | Nahoru | #41
tak pak napiš jak jsi dopad:) jinak vrtákem bych to fakt nedělal-svody musí bejt vevnitř co nejhladší(žadný difuzor) a vařit nejlépe TIGem - svody jsou nerezový....
jinak přívěra je vázána na otáčky a zařazenou rychlost....

(reakce na) "Ladim" CBR 600rr

10.6.2015 v 10:26 | Nahoru | #42

Mircez píše: Za 1. Vybirej sportovne-cestovni gumu, za 2. Nauc se mackat packy max dvema prstama, za 3. Prilbu, ja osobne pujdu do kramu a vyzkousim, stim, ze jsem mel na hlave Scorpiona a ... orgač , za 4. Ahoooj



ja je umim mackat dvoumaprstama, brzdu jinak ani zmacknout neumim. Ale na spojku na odrazovani jsem zvyklej mackat spis celou rukou. Vzdycky si primacknu prsty totiz

V9king píše: tak pak napiš jak jsi dopad:) jinak vrtákem bych to fakt nedělal-svody musí bejt vevnitř co nejhladší(žadný difuzor) a vařit nejlépe TIGem - svody jsou nerezový....
jinak přívěra je vázána na otáčky a zařazenou rychlost....



jj tak privera je ok, tak to je v poradku. A k tomu vrtani, to vim ze je spatne, necham ta navarzit nejakou peknou trubku uvidime, dnes nebo zitra bych tam mel jet, tak dam vedet pripadne rovnou video

Kazdopadne diky moc chlapi

"Ladim" CBR 600rr

13.6.2015 v 15:33 | Nahoru | #43
Tak jsem objel nejaky kramy a co se tyc helem, tak mam tak nejak dva "favority"

Prvni:
www.motovsem.cz/cz-detail-797341-moto-helma-bell-qualifier-dlx-devil-may-care-matte.html

druha:

www.motovsem.cz/cz-detail-797079-integralni-moto-helma-ls2-ff396-cr1-trix-red-carbon.html

treti, ale tohle uz je fakt rana za tu helmu a to se mi moc davat nechce. Ale sedela mi fakt skveloskvele.

prilby.heureka.cz/bell-rs1-topo-snow-camo/

zatim teda brutalne vitezi Bell, pac se mi fakt libi to jejich zatmavovaci sklo, dobre mi sedi a ma skvelej design. LS2 je zase ultra brutus lehounka, ale vnitrek helmy mi prijde takovej moc motokrosovej.

No a samozrejme se mi jeste libi helmy HJC a AGV /ve Vrbovce maj docela slevy/. Kazdopadne jsem tam, kde sem byl, pac opet nevim, co vlastne chci

Naposledy editováno 13.06.2015 15:34:29
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist