Kdyz jsem jim pred více nez týdnem poslal mail, ze chci koupit u nich masinu a k ni 3 nové kufry, tak ani neodpovedeli.
Nákup přes 200litru je pro ne nezajímavy? Jaké mate kdo zkusenosti???
seikos píše: Tak ja jsem asi divnej. Ja kdyz kupuju motorku, tak tam nejdriv zavolam. Pak vezmu prachy a jedu se na ni podivat.
A kdyz uz mam 200k na motorku, tak mam i 3Kc na telefon. A na kufry bych se osobne podival na miste.
Navic Zlin -Brno neni pres pul republiky. 45 minut autem.
Edit: ale chapu. Kdyz si nekdo koupi cervenou Hondu CBF, tak bude asi "trochu jinej..."
Ale příklad za všechny: borka má v inzerátu "NA SMS NEREAGUJI", ale telefon mi samozřejmě nezvedá, ačkoliv jsem to zkoušel v různý a IMHO rozumný časy. Takovejmdle nasrat do ucha!
Obecně ... napíšu mail a když nemám odpověď a stojím o danou službu či zboží, tak zavolám, pokud ne, tak to určitě neřeším na fóru.
A jo .. autor je ze Zlína, tak to se pak už nedivím :D
1 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
prackarr píše: Já musím za sebe říct, že mail moc taky neberu. Z 20 lidí, co mi zavolají, mám cca 15-18 zakázek. Z 20ti mailů mám zakázky tak 2. Zbytek je jen chatování po mailu a na to moc nemám náladu. Tak svoje zákazníky selektuji tím, že jim napíšu číslo,aby mě zavolali. Ti, co myslí moje služby vážně, zavolají, ti co chtějí jen kecat, už se neozvou. Nevím, jak to funguje jinde,ale u mě ta tak je.
Asi tak. Ze začátku jsem poctivě odpovídal i na často stupidní dotazy pod heslem starého Bajzy (živnostník se musí umět zapřít ). U některých mailů (psaných šílenou gramatikou) jsem měl pochybnosti, jestli to nepíše dítě nebo nesvéprávný člověk. Dokončených zakázek z komunikace, která probíhala pouze mailem bylo procentuálně opravdu velmi málo a spolklo to zbytečně spoustu času. Nejvíce jsem miloval ty, co napíší pozdě v noci nebo v neděli a trvají na odpovědi obratem. Po čase jsem odkazoval další dotazy na komunikaci po tel (samo mimo žádosti o foto nebo větší množství tech. dat). Oddělilo to spoustu "jen vysíračů" a měl jsem čas věnovat se víc lidem, kteří opravdu něco chteli. Na tržbách se změna neprojevila.
jednaminus píše: Asi tak. Ze začátku jsem poctivě odpovídal i na často stupidní dotazy pod heslem starého Bajzy (živnostník se musí umět zapřít ). U některých mailů (psaných šílenou gramatikou) jsem měl pochybnosti, jestli to nepíše dítě nebo nesvéprávný člověk. Dokončených zakázek z komunikace, která probíhala pouze mailem bylo procentuálně opravdu velmi málo a spolklo to zbytečně spoustu času. Nejvíce jsem miloval ty, co napíší pozdě v noci nebo v neděli a trvají na odpovědi obratem. Po čase jsem odkazoval další dotazy na komunikaci po tel (samo mimo žádosti o foto nebo větší množství tech. dat). Oddělilo to spoustu "jen vysíračů" a měl jsem čas věnovat se víc lidem, kteří opravdu něco chteli. Na tržbách se změna neprojevila.
Znám už krom tebe aspon 5 dalších lidí, co to mají, jako já a ty. Pokud i v době neomezených trifů či hovorů za 1kč minuta neumí někdo zvednout telefon a zavolat, zato mu nedělá problémy 2 dny chatovat po tvém mailu, tak ať jde do prd..., z toho opravdu žádná zakázka nekouká. Nejlepší jsou ti, co ti týden píší, pak se domluvíš a oni to chtějí ted hned, protože už jim to týden nejede. Takové taky miluju.
1 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
Tím pro mě motoman skončil a už bych tam nekoupil ani šroubek.
Nakonec jsem ten den koupil jinde a byl jsem i prodejci motomanu vděčný, že svým přístupem způsobil, že mám neporovnatelně lepší motorku, za podobný peníze.
Naposledy editováno 10.09.2018 07:03:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
1100Virago píše: Moje zkušenost je, že mailování je hodně nejistý způsob komunikace. Mail nemusí dorazit a ani se o tom nedozvíš. Proč nezkusíš zatelefonovat?
Věrší kravinu jsem nečetl :)