globalmoto_kveten





Téma: Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
 
1.3.2015 v 21:35
Nevíte někdo, jestli ten Motoman v Brně ma moc zákazníků? Me totiž fuck-uje, asi o povl nemá zájem.
Kdyz jsem jim pred více nez týdnem poslal mail, ze chci koupit u nich masinu a k ni 3 nové kufry, tak ani neodpovedeli.
Nákup přes 200litru je pro ne nezajímavy? Jaké mate kdo zkusenosti???

Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 14:33 | Nahoru | #31

Číkus píše: Cucka> To ale není problém zfalšovat.

to sice nejni ale to uz asi pak jde o dokazovani...

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 14:52 | Nahoru | #32

seikos píše: Tak ja jsem asi divnej. Ja kdyz kupuju motorku, tak tam nejdriv zavolam. Pak vezmu prachy a jedu se na ni podivat.
A kdyz uz mam 200k na motorku, tak mam i 3Kc na telefon. A na kufry bych se osobne podival na miste.
Navic Zlin -Brno neni pres pul republiky. 45 minut autem.
Edit: ale chapu. Kdyz si nekdo koupi cervenou Hondu CBF, tak bude asi "trochu jinej..."


Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 14:54 | Nahoru | #33
Tak už vím, kde se rekrutujou borci, co rovnou do inzerátu napíšou "jen volat, na emaily neodpovídám" apod. Jednak mi teda pak není jasný, proč vůbec třeba ten email uváděj, jednak to skoro dycky zavání tím, že nechcou nikomu posílat lepší nebo další fotky, spíš místo toho do telefonu "něco vysvětlovat" a trochu to celý smrdí. Ale nemusí být pravidlem! Nicméně mail považuju za lepší způsob, jak se o poptávanym stroji dozvědět co nejvíc infa, který by v telefonátu bylo buďto opomenuto apod. A naopak jsem neměl problém zavolat na inzoš někomu, kdo uvedl jen telefon, jeho volba.

Ale příklad za všechny: borka má v inzerátu "NA SMS NEREAGUJI", ale telefon mi samozřejmě nezvedá, ačkoliv jsem to zkoušel v různý a IMHO rozumný časy. Takovejmdle nasrat do ucha!

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 15:03 | Nahoru | #34

Číkus píše: Cucka> Jasný, pokud nereaguje, tak zavolám a nepíšu hned na diskusní fórum.



jenže to by nemohl machrovat, že si bude kupovat novou motorku

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 15:06 | Nahoru | #35
Jako....taky preferuju mail, ale když jde o něco, na čem mi záleží, tak volám. Na motorku bych opravdu volal, i z mobilu na pevnou a klidně i za vlastní

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 15:45 | Nahoru | #36
Nevím co tu melete všichni o telefonu,já jsem se do prodejny,a ne jedné, na pevnou nedovolal nejmíň desetkrát když jsem něco potřeboval,protože to nikdo nebral.Napiš ještě jeden mail a když ti neodpoví tak se ně vyser a zkus to jinde.Mi na mail prodejce odpověděl.

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 15:56 | Nahoru | #37
Problém je spíš v tom, že lidi už dneska neumí telefonovat, radši vám budou psát x mailů ši sms a na 10x se domlouvat než jeden krátký a jasný hovor.
Obecně ... napíšu mail a když nemám odpověď a stojím o danou službu či zboží, tak zavolám, pokud ne, tak to určitě neřeším na fóru.

A jo .. autor je ze Zlína, tak to se pak už nedivím :D

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 19:44 | Nahoru | #38
Mozna to maji ve spamu, taky posilam majl nejdrive ale pak bych zavolal jim pokud bych mel vazny zajem

1 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 20:53 | Nahoru | #39
Já musím za sebe říct, že mail moc taky neberu. Z 20 lidí, co mi zavolají, mám cca 15-18 zakázek. Z 20ti mailů mám zakázky tak 2. Zbytek je jen chatování po mailu a na to moc nemám náladu. Tak svoje zákazníky selektuji tím, že jim napíšu číslo,aby mě zavolali. Ti, co myslí moje služby vážně, zavolají, ti co chtějí jen kecat, už se neozvou. Nevím, jak to funguje jinde,ale u mě ta tak je.

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 22:53 | Nahoru | #40
Abajovec> A napsal jsi jim, že pracuješ na ropná plošina v Barentsově moři a pro kolo si přijede zmocněnec po zaplacení přes Paypal? To bych pochopil, že se neozvali.......

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

2.3.2015 v 22:58 | Nahoru | #41
MND.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

3.3.2015 v 08:46 | Nahoru | #42

prackarr píše: Já musím za sebe říct, že mail moc taky neberu. Z 20 lidí, co mi zavolají, mám cca 15-18 zakázek. Z 20ti mailů mám zakázky tak 2. Zbytek je jen chatování po mailu a na to moc nemám náladu. Tak svoje zákazníky selektuji tím, že jim napíšu číslo,aby mě zavolali. Ti, co myslí moje služby vážně, zavolají, ti co chtějí jen kecat, už se neozvou. Nevím, jak to funguje jinde,ale u mě ta tak je.


Asi tak. Ze začátku jsem poctivě odpovídal i na často stupidní dotazy pod heslem starého Bajzy (živnostník se musí umět zapřít ). U některých mailů (psaných šílenou gramatikou) jsem měl pochybnosti, jestli to nepíše dítě nebo nesvéprávný člověk. Dokončených zakázek z komunikace, která probíhala pouze mailem bylo procentuálně opravdu velmi málo a spolklo to zbytečně spoustu času. Nejvíce jsem miloval ty, co napíší pozdě v noci nebo v neděli a trvají na odpovědi obratem. Po čase jsem odkazoval další dotazy na komunikaci po tel (samo mimo žádosti o foto nebo větší množství tech. dat). Oddělilo to spoustu "jen vysíračů" a měl jsem čas věnovat se víc lidem, kteří opravdu něco chteli. Na tržbách se změna neprojevila.

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

3.3.2015 v 09:47 | Nahoru | #43

jednaminus píše: Asi tak. Ze začátku jsem poctivě odpovídal i na často stupidní dotazy pod heslem starého Bajzy (živnostník se musí umět zapřít ). U některých mailů (psaných šílenou gramatikou) jsem měl pochybnosti, jestli to nepíše dítě nebo nesvéprávný člověk. Dokončených zakázek z komunikace, která probíhala pouze mailem bylo procentuálně opravdu velmi málo a spolklo to zbytečně spoustu času. Nejvíce jsem miloval ty, co napíší pozdě v noci nebo v neděli a trvají na odpovědi obratem. Po čase jsem odkazoval další dotazy na komunikaci po tel (samo mimo žádosti o foto nebo větší množství tech. dat). Oddělilo to spoustu "jen vysíračů" a měl jsem čas věnovat se víc lidem, kteří opravdu něco chteli. Na tržbách se změna neprojevila.


Znám už krom tebe aspon 5 dalších lidí, co to mají, jako já a ty. Pokud i v době neomezených trifů či hovorů za 1kč minuta neumí někdo zvednout telefon a zavolat, zato mu nedělá problémy 2 dny chatovat po tvém mailu, tak ať jde do prd..., z toho opravdu žádná zakázka nekouká. Nejlepší jsou ti, co ti týden píší, pak se domluvíš a oni to chtějí ted hned, protože už jim to týden nejede. Takové taky miluju.

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

4.3.2015 v 07:28 | Nahoru | #44
Hele, dělám v obchodě a tak to vidím z obou stran - z příjemce i odesílatele. A když chci něco vyřešit rychle po mejlu, tak ho napíšu, odešlu a pak zavolám: "Máte tam mejl, došel vám? blablabla, děkuji, nashledanou." Jednak tim urychlim vyřízení v záplavě mejlů co každej dostává a pak mám jistotu, že to nespadlo někam do nevyžádaný pošty, spamu nebo že dotyčný neni zrovna na dovolený nebo nemocnej a jeho schránku nikdo nevybírá, nebo to prostě nestíhá. Mě to takhle funguje dobře. Ale možná že funguje i odeslat mejl a pak si někde postěžovat...

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

4.3.2015 v 21:33 | Nahoru | #45
seikos> Ty seš killer, s tou cbf si mě totálně rozsekal ...

1 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

9.9.2018 v 22:11 | Nahoru | #46
Zdravím, chci se zeptat jestli někdo máte "aktuální" zkušenosti s touto firmou - Motoman Brno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 00:29 | Nahoru | #47
Nosac-N1> Napis jim mail a uvidis

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 06:44 | Nahoru | #48
Kubák>

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 07:00 | Nahoru | #49
moje zkušenost letošní - bandit 600, krásnej kousek. Zajel jsem tam, motorka kdesi vzadu, tak jsem se zeptal, co je potřeba k projetí. Pracovník mi odpověděl kolik peněz si mám vzít a není problém. Za 2 dny jsem zalarmoval kamaráda, přijeli jsme na otevíračku do prodejny a byl tam někdo jiný. Tak říkám, že mám domluvenou prohlídku, tady jsou dle instrukcí peníze a že bych se jel projet. Odpověď byla, ale pane, ta motorka nejede. Aby jela, je potřeba to a to a to (něco o slepených membránách, štelování karbeců atd.). Tak jsem se optal, proč u inzertu, kde ji tak vychvalovali, není napsáno, že je nutno měsíc dopředu zavolat, aby ji zprovoznili. Odpověď víceméně žádná a šel si dál dělat přípravu prodejny, když teprve otevřeli. Čekal jsem něco ve smyslu, dejte mi číslo a za týden brnku, abyste se přijel podívat atd. atd. Nic. Tak jsem se ještě vetřel s dotazem, jako to časově vypadá, kdybych počkal a dostal jsem nějakou vyhýbavou odpověď.Zavolal jsem majiteli, že z něj dělají šulina a tahají prachy za parkovný a že bych mašinu hned odvezl, ale nejede (bylo to někdy letos v březnu a motorka tam ležela od konce min. léta, protože majitel ztratil možnost parkovat v garáži).
Tím pro mě motoman skončil a už bych tam nekoupil ani šroubek.
Nakonec jsem ten den koupil jinde a byl jsem i prodejci motomanu vděčný, že svým přístupem způsobil, že mám neporovnatelně lepší motorku, za podobný peníze.

Naposledy editováno 10.09.2018 07:03:11

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 08:55 | Nahoru | #50
Díky, podle toho co čtu, tak trocha opatrnosti je na místě. Chci tam kupovat motorku. Dle tel. a mailové komunikace včetně fotek je vše OK a stroj je v TOP stavu. Tak uvidím na místě.

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 08:56 | Nahoru | #51
.

Naposledy editováno 10.09.2018 08:56:44

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 09:49 | Nahoru | #52
Jak někdo napíše, že je něco v TOP stavu, vždycky větřím problémy...

Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 20:20 | Nahoru | #53
Abajovec: jéé a to je důvod tady brečet?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 20:27 | Nahoru | #54

1100Virago píše: Moje zkušenost je, že mailování je hodně nejistý způsob komunikace. Mail nemusí dorazit a ani se o tom nedozvíš. Proč nezkusíš zatelefonovat?



Věrší kravinu jsem nečetl :)

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 20:28 | Nahoru | #55

hondabanán píše: A já jsem toho názoru, že chci udělat obchod třeba za 200 litru a když někdo není schopen odpovědi na mail tak na něj seru.



PŘESNĚ!

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 20:31 | Nahoru | #56

radim2 píše: Věrší kravinu jsem nečetl :)

já ano. zrovna od tebe stovky.

(reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?

10.9.2018 v 20:35 | Nahoru | #57
radim2>

Věrší kravinu jsem nečetl :)

Po třech letech....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist