globalmoto_kveten





Téma: Vlákno pro rychlé vyhledávání
 
27.11.2014 v 20:26
Vlákno pro přímé vyhledávání a vkládání odkazů na všechny položené dotazy...snáze se to najde tady, než v pokecu...






Naposledy editováno 06.02.2019 20:37:25

Vlákno pro rychlé vyhledávání

11.10.2015 v 15:43 | Nahoru | #31
PM1945> Už máš IŽe?

Vlákno pro rychlé vyhledávání

19.12.2015 v 17:29 | Nahoru | #32
Ahoj všichni, jsem novopečeným vlastníkem Viraga 1100 a přemýšlím o padacím rámu poraďte který ano , který ne a na co si dát pozor (chtěl bych předkopy) - nebo je lepší přepákování - díky za názory nebo odkazy

Vlákno pro rychlé vyhledávání

19.12.2015 v 17:43 | Nahoru | #33

Vlákno pro rychlé vyhledávání

19.12.2015 v 18:50 | Nahoru | #34
rancher>
díky mrknu na to- a co ten padák s předkopy není moc široky

Naposledy editováno 19.12.2015 19:36:58

Vlákno pro rychlé vyhledávání

19.12.2015 v 18:53 | Nahoru | #35
magor144> Ty, co máme na 535kách dělal Bartus...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

19.12.2015 v 19:47 | Nahoru | #36
rancher>
napíšu mu díky

Vlákno pro rychlé vyhledávání

21.12.2015 v 23:17 | Nahoru | #37
Zdar Draci hoďte mi sem nějaký odkaz na galerii z letošní ho srazu nějak nic nemohu najít Díky

Naposledy editováno 21.12.2015 23:17:19

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.12.2015 v 11:24 | Nahoru | #38
V hlavičce VVV jsou fotky z jarního srazu a odkaz na Yurův podzimní
http://www.motorkari.cz/tema/?t=66323

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.12.2015 v 20:06 | Nahoru | #39
mili001> dík jsem novej hledal jsem v galerii

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.12.2015 v 20:44 | Nahoru | #40
magor144> vím, nemáš zač a vítej u nás a kolama dolů

Vlákno pro rychlé vyhledávání

29.12.2015 v 18:41 | Nahoru | #41

Vlákno pro rychlé vyhledávání

29.12.2015 v 19:47 | Nahoru | #42
A pokud někdo shání prodloužení zadního blatníku...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

14.2.2016 v 18:16 | Nahoru | #43





Tak tuhle jsem ...taky nekoupil...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

14.2.2016 v 19:16 | Nahoru | #44
Rancher>tak to je chyba ,je to jedna z posledních ročníku.Mám úplně stejnou 1995.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

14.2.2016 v 19:19 | Nahoru | #45
Zanek1100> Flusala olej přes karburátory, řešil jsem to s 1100virágem a padlá byla na obě strany a chromy samej pyskejř, r.v.98...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

15.2.2016 v 01:22 | Nahoru | #46

rancher píše: Zanek1100> Flusala olej přes karburátory, řešil jsem to s 1100virágem a padlá byla na obě strany a chromy samej pyskejř, r.v.98...

Asi padlá ze stojánku, co řešíš a kdo maže - ten jede

Vlákno pro rychlé vyhledávání

15.2.2016 v 17:07 | Nahoru | #47
bill56> Neřeším, on to koupí nějakej jinej blázen a za chvíli ho tu máme s otázkama...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

15.2.2016 v 17:32 | Nahoru | #48
Jinak takový návod na dotažení krku řízení, platí nejen pro XJ:
Vibrující řidítka je u XJ "normální" jev. Projevuje se to tak, že když je v rychlosti kolem 60 Km/h pustíte, začnou lítat ze strany na stranu. Příčin může být několik - sjetá pneu, přetížený zadní kufr či nedotažený krk řízení. A zrovna o víkendu jsem na jednom XJčku tento problém řešil - a vypadá to ,že se povedlo.

Postup (Mira XJ):

1. dotáhnou krk řízení - hoď motorku na hlavní stojan někdo ať ti přizvedne motorku za přední vidle - nesmí to být žádný chcípák - a ty šoupneš něco vyššího pod svody.Tak aby se motorka opřela o svody - neboj nic se nestane -několikrát zkoušeno. Přední kolo máš pořád ve vzduchu.
2. vyšroubovat 4 imbusy, co drží řidítka, řidítka sundat ze žlábků a posunout dopředu, abys povolil ten šroub, který je pod nimi a co drží vrchní brejle.
3. povolit ten šroub + ty co drží v horních brýlích trubky vidlic.
4. vezmi si nějaký velký šroubovák + kladívko a poklepáváním na spodní zubatou matku (je pod těma brejlema - je normálně vidět a poklepávej na tu spodní) ve směru hodinových ručiček budeš pomalinku dotahovat ložisko na krku řízení. Přitom budeš zkoušet jak moc tuho jde otáčet s přední vidlou do stran (vždy zkoušej až do kraje). Až to půjde jemně tíž tak to zkompletuj a jdi jezdit.

Je to otázka tak 1/2 hodky práce.

Zrovna o víkendu jsem na Nku měnil olej ve vidlích + gufera + dotáhnutí toho krku řízení a Xjčko nestačilo ani pořádně vychladnout.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

16.2.2016 v 16:42 | Nahoru | #49

rancher píše: Jinak takový návod na dotažení krku řízení, platí nejen pro XJ:
Vibrující řidítka je u XJ "normální" jev. Projevuje se to tak, že když je v rychlosti kolem 60 Km/h pustíte, začnou lítat ze strany na stranu. Příčin může být několik - sjetá pneu, přetížený zadní kufr či nedotažený krk řízení. A zrovna o víkendu jsem na jednom XJčku tento problém řešil - a vypadá to ,že se povedlo.

Postup (Mira XJ):

1. dotáhnou krk řízení - hoď motorku na hlavní stojan někdo ať ti přizvedne motorku za přední vidle - nesmí to být žádný chcípák - a ty šoupneš něco vyššího pod svody.Tak aby se motorka opřela o svody - neboj nic se nestane -několikrát zkoušeno. Přední kolo máš pořád ve vzduchu.
2. vyšroubovat 4 imbusy, co drží řidítka, řidítka sundat ze žlábků a posunout dopředu, abys povolil ten šroub, který je pod nimi a co drží vrchní brejle.
3. povolit ten šroub + ty co drží v horních brýlích trubky vidlic.
4. vezmi si nějaký velký šroubovák + kladívko a poklepáváním na spodní zubatou matku (je pod těma brejlema - je normálně vidět a poklepávej na tu spodní) ve směru hodinových ručiček budeš pomalinku dotahovat ložisko na krku řízení. Přitom budeš zkoušet jak moc tuho jde otáčet s přední vidlou do stran (vždy zkoušej až do kraje). Až to půjde jemně tíž tak to zkompletuj a jdi jezdit.

Je to otázka tak 1/2 hodky práce.

Zrovna o víkendu jsem na Nku měnil olej ve vidlích + gufera + dotáhnutí toho krku řízení a Xjčko nestačilo ani pořádně vychladnout.


...tak to mně čeká taky a vůbec se mi do toho nechce

Vlákno pro rychlé vyhledávání

17.2.2016 v 09:59 | Nahoru | #50
roman689> Mě taky, asi si modráska nechám...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.3.2016 v 15:31 | Nahoru | #51
prosím rozpadl se mi spínač na spojkové páčce, nejde startovat, musel jsem to udělat natvrdo, poradte kde koupit a jak se to přesně jmenuje, dík

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.3.2016 v 18:59 | Nahoru | #52

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.3.2016 v 20:10 | Nahoru | #53
Dnes odpoledne den,, D'' STK. Virago jsem odstrojil od přídavných světel, brašen, kufru a zadního nosiče. Plexi jsem nechal, trochu ještě vyleštil a vyrazil. Kontroloval hlavní světlomet, ten kupodivu prošel. Pak klasika - rozměr pneu a vzorek, světla, blinkry a brzdové světlo. Největší obavy jsem měl o laďáky, ale kupodivu prošly i bez homologace. Jo je to opravdu jen a jen o lidech. Starší pán, příjemný a vůbec to nehrotil - zaplať pánbůh dva roky klid.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.3.2016 v 20:16 | Nahoru | #54
Mourinho>

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.3.2016 v 20:38 | Nahoru | #55
rancher> díky moc to přesně potřebuji objednáno

Naposledy editováno 18.03.2016 20:52:27

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.3.2016 v 20:56 | Nahoru | #56
rancher> tak ten odkaz nefunguje ... :)

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.3.2016 v 21:03 | Nahoru | #57
Riko63> Mě funduje a dědkovi taky...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.3.2016 v 12:43 | Nahoru | #58
ahoj, sháním hlavní stojan na 535 za rozumnou cenu. kdo má doma a nepoužívá tel: 603418305

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.3.2016 v 13:12 | Nahoru | #59

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.3.2016 v 13:44 | Nahoru | #60
rancher> to jsem našel ale 4600 se mi zdá moc, sháním kolem 2000,- jinak dík, spínač už mi přišel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist