Také by mě celkem zajímal něčí názor na toto :
http://www.yshop.cz/...ky-APRILIA-RSV-1000#
Velke investice do stare motorky jsou zbitečne, shanim se hlavně po tuningových dilech např. nějakým hustokrutým epromem, který někomu leži doma např. po bouračce
Co se toho epromu týče většinou ma ten chip jednu z 2 puvodnich palivových map a to pravě nechci. Věrím ,že s lepši konfigurací by ztoho šlo určitě vymačknout více min 10k.
Naposledy editováno 25.11.2014 19:04:38
Da se koupit i za 400e tak to neresim...na nove motorce bych si to asi nedovolil.
1 reakcí na tento příspěvek Chip tuning, eprom, power comander.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.
assassin píše: A co je to ta odladena mapa? Ja jen ze PC ti nekdo kdo to umi a ma brzdu naladi na tvoji motorku a upravy - kdezto malokterej z ladicu bude stavet mapu na zakazku primo do epromky - jakoze by v kazdym bodu krivky zdechl motorku, vytahl chip, prepsal eprom, dal zpet a tak furt dokola?
A chces rict ze motorka s pridavnou jednotkou naladena na brzde vs motorka s chipem s nahranou mapou od ekud z netu - ze ta s PC se nyvrovna te s chipem?
U japek je to jinačí, tam ti nic jiného než PC nezbyde, ale italky mají ECU přepisovatelné skrze servisní konektory. Já mám třeba bezdrátovou diagnostiku. Napíchnutou přes wifi do sítě, na které visí notebook, takže nemusím žádný čip tahat, ani nic drátovat. Během celého procesu jsem napíchnutý na motorku (ladím Guzziny) a v kterémkoliv bodě vidím co se mi tam děje. Není vše zcela online. Po změně parametru musím mtorku chcípnout a znovu nastartovat, ale není to o žádném šťourání čipu z ECU.
Rozumim tomu ze technicky cistejsi je sahat do zdrojovejch dat ze kterejch jednotka urcuje dobu otevreni vstriku, nez vypoctenou dobu vstriku zkracovat/prodluzovat pridavnou jednotkou. V praxi v tom ale neni znatelny rozdil - spis vetsi rozdil udela knowhow ladice ... Smysl ladit standalone jednotku ma az u dost specialnich aplikaci ... Cimz ladeni rsv na zavody hlemyzdu na dube nebude :)
Btw japonsky jednotky jdou taky programovat po kabelu - novejsi denso urcite, starsi denso nemeli SPI port vytazenej do konektoru na ecu - musi se nejdriv odkrejt tistak a napajet spi rozhrani k procaku (treba tl ma na tistaku primo "dirky" na napajeni konektoru pro programovani... Ale uz je to trosku vyssi divci no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.
KapitanMasakr píše: assassin> Do motoru sou hrozne investice...to jedine koupit z bouracky uz udelane... Nevyplati se to ..
No to ti tu tvrdime od zacatku - nevyplati se rejpat do RSV - prodat a koupit klidne k1 litr a je to o level jinde..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.
assassin píše: No to ti tu tvrdime od zacatku - nevyplati se rejpat do RSV - prodat a koupit klidne k1 litr a je to o level jinde..
Jenze litrovej K1 je japonskej 4val a ja si ten 2val oblibil..
Vse ma sve vyhody a nevyhody jako např. 16ckove kolo na 900rr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.
KapitanMasakr píše: Jenze litrovej K1 je japonskej 4val a ja si ten 2val oblibil..
Vse ma sve vyhody a nevyhody jako např. 16ckove kolo na 900rr
Proc ne, ale jestli chces v2 ktere jede tak cpat prachy do uprav je jako hazet je do kanalu - kup rovnou 1098/1198/streetfighter ... Jinou v2 co ma vykonem sanci aspon na tu k1 nenajdes :) (za rozumny penize, aby sem nekdo nezacal davat rsv s kompresorem apod...)
Jo a ja jezdim na v2 cca 9let a mel jsem i k1 a je teda z meho pohledu zabavnejsi ...
Naposledy editováno 26.11.2014 19:58:02
Ale jsou motorky, kde to proste neslo a musel sem davat jine nastaveni na okruh a jine na silnici.
Kazdopadne me koupe noveho mota bude zase zamestnavat.
Slapsi vykon nemusi byt vzdycky nevyhoda u toho 900rr jsem jezdil v zatackach i 220, ale na Rsv jsem ryclejsi v ryzikovych usecich tak o 30 km + nikdy jsem to v urcitych mistech nedokazal tak naklopit ve vyzsich otackach, jako u rsv.
Je to sranda
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |