paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chip tuning, eprom, power comander.
Potřeboval bych sehnat nějakou tuto hitech techniku uplně nejlepe by se šikla laditelna řidici jednotka přes PC, nebo smartphone, ale nějakým zajimavým chipem taky nepohrdnu.

Také by mě celkem zajímal něčí názor na toto :

http://www.yshop.cz/...ky-APRILIA-RSV-1000#

Velke investice do stare motorky jsou zbitečne, shanim se hlavně po tuningových dilech např. nějakým hustokrutým epromem, který někomu leži doma např. po bouračce

Co se toho epromu týče většinou ma ten chip jednu z 2 puvodnich palivových map a to pravě nechci. Věrím ,že s lepši konfigurací by ztoho šlo určitě vymačknout více min 10k.


Naposledy editováno 25.11.2014 19:04:38
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.

26.11.2014 v 14:39 | Nahoru | #31
assassin> To ti reknu, az to budu mit kazdopadne 20k navic to by byla vazne bomba...Ale pak to se zahrivanim motoru a jeho zivotnosti nebude zadna slava...

Da se koupit i za 400e tak to neresim...na nove motorce bych si to asi nedovolil.

1 reakcí na tento příspěvek Chip tuning, eprom, power comander.

26.11.2014 v 15:38 | Nahoru | #32
20k navic mel ten motor upravenej od ammana ... A to tam krom te jednotky bylo jine vstrikovani, upravena hlava a prevrtano na 1100 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.

26.11.2014 v 15:41 | Nahoru | #33
assassin> Do motoru sou hrozne investice...to jedine koupit z bouracky uz udelane... Nevyplati se to ..

(reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.

26.11.2014 v 19:19 | Nahoru | #34

assassin píše: A co je to ta odladena mapa? Ja jen ze PC ti nekdo kdo to umi a ma brzdu naladi na tvoji motorku a upravy - kdezto malokterej z ladicu bude stavet mapu na zakazku primo do epromky - jakoze by v kazdym bodu krivky zdechl motorku, vytahl chip, prepsal eprom, dal zpet a tak furt dokola?

A chces rict ze motorka s pridavnou jednotkou naladena na brzde vs motorka s chipem s nahranou mapou od ekud z netu - ze ta s PC se nyvrovna te s chipem?

ono to není až tak černobílé jak říkáš. S laděním map mám osobní zkušenosti. Je to hodně o testování a vpodstatě částečně jak říkáš - o stavění mapy na každém bodu křivky. S tím, že křivku nemáš 2D, ale 3D a těch proměnných je tam víc.
U japek je to jinačí, tam ti nic jiného než PC nezbyde, ale italky mají ECU přepisovatelné skrze servisní konektory. Já mám třeba bezdrátovou diagnostiku. Napíchnutou přes wifi do sítě, na které visí notebook, takže nemusím žádný čip tahat, ani nic drátovat. Během celého procesu jsem napíchnutý na motorku (ladím Guzziny) a v kterémkoliv bodě vidím co se mi tam děje. Není vše zcela online. Po změně parametru musím mtorku chcípnout a znovu nastartovat, ale není to o žádném šťourání čipu z ECU.

Chip tuning, eprom, power comander.

26.11.2014 v 19:32 | Nahoru | #35
Seikos: jasny to je zalezitost evropskych stroju a spis novejsich - rsv o ktere je rec se spis programuje tak ze jde chip ven, ne? Predpokladam ze pouzivas sw kterej ti umozni menit nejake hodnoty, ale zdaleka ne vse - tzn co navic dokazes zmenit proti PWC? Akceleracni pumpu? Quickshifter?
Rozumim tomu ze technicky cistejsi je sahat do zdrojovejch dat ze kterejch jednotka urcuje dobu otevreni vstriku, nez vypoctenou dobu vstriku zkracovat/prodluzovat pridavnou jednotkou. V praxi v tom ale neni znatelny rozdil - spis vetsi rozdil udela knowhow ladice ... Smysl ladit standalone jednotku ma az u dost specialnich aplikaci ... Cimz ladeni rsv na zavody hlemyzdu na dube nebude :)

Btw japonsky jednotky jdou taky programovat po kabelu - novejsi denso urcite, starsi denso nemeli SPI port vytazenej do konektoru na ecu - musi se nejdriv odkrejt tistak a napajet spi rozhrani k procaku (treba tl ma na tistaku primo "dirky" na napajeni konektoru pro programovani... Ale uz je to trosku vyssi divci no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.

26.11.2014 v 19:33 | Nahoru | #36

KapitanMasakr píše: assassin> Do motoru sou hrozne investice...to jedine koupit z bouracky uz udelane... Nevyplati se to ..



No to ti tu tvrdime od zacatku - nevyplati se rejpat do RSV - prodat a koupit klidne k1 litr a je to o level jinde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.

26.11.2014 v 19:49 | Nahoru | #37

assassin píše: No to ti tu tvrdime od zacatku - nevyplati se rejpat do RSV - prodat a koupit klidne k1 litr a je to o level jinde..



Jenze litrovej K1 je japonskej 4val a ja si ten 2val oblibil..

Vse ma sve vyhody a nevyhody jako např. 16ckove kolo na 900rr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.

26.11.2014 v 19:56 | Nahoru | #38

KapitanMasakr píše: Jenze litrovej K1 je japonskej 4val a ja si ten 2val oblibil..

Vse ma sve vyhody a nevyhody jako např. 16ckove kolo na 900rr



Proc ne, ale jestli chces v2 ktere jede tak cpat prachy do uprav je jako hazet je do kanalu - kup rovnou 1098/1198/streetfighter ... Jinou v2 co ma vykonem sanci aspon na tu k1 nenajdes :) (za rozumny penize, aby sem nekdo nezacal davat rsv s kompresorem apod...)

Jo a ja jezdim na v2 cca 9let a mel jsem i k1 a je teda z meho pohledu zabavnejsi ...

Naposledy editováno 26.11.2014 19:58:02

(reakce na) Chip tuning, eprom, power comander.

26.11.2014 v 22:03 | Nahoru | #39
assassin> Zas je mi lito nekomu nechat moto za 40, kdyz jsem nani zase vynalozil tolik casu a penez...Navic u nove motorky potrebuju tak mesic na aklimatzaci...podvozek si ladim sam... Tak, ze projedu par zatacek a podle toho zkousim co je vhodnejsi povolit, nebo utahnout nakonec ztoho vytahnu maximum...

Ale jsou motorky, kde to proste neslo a musel sem davat jine nastaveni na okruh a jine na silnici.

Kazdopadne me koupe noveho mota bude zase zamestnavat.

Slapsi vykon nemusi byt vzdycky nevyhoda u toho 900rr jsem jezdil v zatackach i 220, ale na Rsv jsem ryclejsi v ryzikovych usecich tak o 30 km + nikdy jsem to v urcitych mistech nedokazal tak naklopit ve vyzsich otackach, jako u rsv.

Je to sranda
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist