globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetěz
3.9.2014 v 11:40
Ahoj lidi jak poznám že je řetěz vytahany?

2 reakcí na tento příspěvek Řetěz

9.9.2014 v 14:58 | Nahoru | #31
Nechci spamovat novým tématem, tak mi třeba odpoví někdo zde. V jakém stavu si myslíte že je toto kolečko? Nemám moc zkušenosti tak se ptám díky







Naposledy editováno 09.09.2014 19:46:25

Řetěz

9.9.2014 v 17:10 | Nahoru | #32
Tak sem hoď fotku tý rozety.

(reakce na) Řetěz

9.9.2014 v 21:31 | Nahoru | #33
Spajwer> blbý úhel, blbá fotka.

Řetěz

3.8.2016 v 17:01 | Nahoru | #34
používá tady někdo SCOTTOILER?
jstli joo, tak kde ho máte umístěný - myslím tu nádobku s olejem.

díky za info.

Řetěz

3.8.2016 v 18:04 | Nahoru | #35
Ti nestaci se ptat jinde kde uz jsi odpoved dostal i s fotkou? Radeji zaloz jeste i nove tema...

Řetěz

3.8.2016 v 20:05 | Nahoru | #36
nové téma mi nejde založit, nevím proč.
můžeš mi hodit odkaz kde je ta fotka, díky

Řetěz

3.8.2016 v 20:08 | Nahoru | #37
Je tam, kde jsi se ptal minule. Daval ti ji tam tusim Vendous.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz

3.8.2016 v 20:21 | Nahoru | #38
Spajwer> ty asi řetěz nemažeš,co? ty zuby sou uplně vyleštěný ale hlavně čistý

(reakce na) Řetěz

5.8.2016 v 21:02 | Nahoru | #39

zdenysrx6 píše: Spajwer> ty asi řetěz nemažeš,co? ty zuby sou uplně vyleštěný ale hlavně čistý


...asi to umyl,aby to bylo vidět. jinak k foto-podle toho,co je vidět - vyměnit

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz

12.8.2016 v 22:34 | Nahoru | #40
Zdravím,
mám pár dotazů. 3 sezony mám novou Yamahu YBR125. Po 12tis. jsem nechal vyměnit zadní gumu. Teď mám 16tis. a řetěz se za těch 3tis. vytáhl víc než za těch 12tis předtím. Navíc, teď při čištění mi z něj vypadl přešoupaný O-kroužek. Po výměně té gumy mi řetěz nastavili o dost volnější, než obvykle a napínací rysky na ose zadního kola nebyly symetricky. Ale, je to značkový servis, tak spoléhám, že ví co dělají. Ptám se:
- Má vliv na vytahování řetězu vyosení zadního kola? O-koružky budou víc mačkané do boku, tady to vyosení bude asi působit. Jestli jo, jak zjistím, že kolo je skutečně vyosené? Určující jsou rysky, nebo poloha nastavená servismanem?
- Nemám preventivně řetěz vyměnit, než zlikviduje obě ozubení?

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz

12.8.2016 v 22:46 | Nahoru | #41
Řetěz se vždy mění s koly. A pokud už máš jeden O kroužek pryč tak nevím nad čím přemýšlíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz

13.8.2016 v 08:24 | Nahoru | #42
V_i_c_i> v nejakém příspěvku jsem četl, že někdo jezdil v pohodě s vypadanými O-kroužky, až nebylo řetěz kam dál napínat. Pokud nehrozí riziko přetržení, nebo spadnutí, tak je to i o penězích. Otázka, jestli to mám dávat do stejného servisu, kde mi ho možná špatně napli a vyosili zadní kolo (to je pocit - ryska na pravé straně =3,5 na levé =3). Mně nejde do hlavy, že 12tis. km byl v pohodě a po výměně zadní gumy šel po 3tis. do háje.
Jo, a nevím, jestli to s tím souvisí, ale pedál zadní brzdy nechali s nulovou vůli. Při jízdě ve dvou něco v zádu pořád skřípalo a buben byl vyhřátý. Vúli pedálu jsem pak nastavil podle manuálu.

Naposledy editováno 13.08.2016 08:33:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz

18.8.2016 v 12:09 | Nahoru | #43
Vudo> Odpovím si sám. Dobrá a zlá zpráva. Zlá - řetěz je v kýblu. Dobrá - není to žádná darda. Za 1.900,- mám nový i s kolečkama

(reakce na) Řetěz

23.8.2016 v 20:06 | Nahoru | #44

Vudo píše: Vudo> Odpovím si sám. Dobrá a zlá zpráva. Zlá - řetěz je v kýblu. Dobrá - není to žádná darda. Za 1.900,- mám nový i s kolečkama


...za 1900 kompletní řetězovou sadu na gsx 1400 v předepsané kvalitě??? ..to je nějaké divné,né???

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz

23.8.2016 v 20:24 | Nahoru | #45
Ma YBR125, psal to pred par prispevky...

(reakce na) Řetěz

23.8.2016 v 20:52 | Nahoru | #46
V_i_c_i> ...tak to sorry ,to jsem přehlédl.Jsme na příspěvcích k motu GSX1400 ,proto tak,proto se mi nezdála ta cena .

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz

23.8.2016 v 21:15 | Nahoru | #47
Pořád lepší než mít téma řetěz u každé motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz

24.8.2016 v 09:08 | Nahoru | #48

V_i_c_i píše: Pořád lepší než mít téma řetěz u každé motorky


..no přijde daleko logičtější a přehlednější dotaz směřovat k dané motorce,než to plácnout někam,kde se o tom něco řeší. To by pak mohlo být téma "řetěz" a vyber si,až se bude řešit tvoje moto

(reakce na) Řetěz

25.8.2016 v 13:25 | Nahoru | #49
6573> Ideální by bylo založit v diskuzi pevnou strukturu vláken = všechny možné značky x modely x varianty x kusovníky, plus příslušenství. Byl by to šílený pavouk, ale vždy by sis rychle našel přesně, co hledáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz

26.8.2016 v 09:28 | Nahoru | #50
Vudo> Ještě jedna praktická rada - na stopětadvacítku bych těsněný řetěz nedával. Kór na silniční.
Žere koně .
Normální řetěz ČZ, mazaný neekologicky převoďákem (jen když se jede dlouho na vodě tak sprejem), vydrží v pohodě dvojnásobek toho, cos napsal.
Kolečka taky.
Jo, je to Travelka 250, vpředu čínský pastorek a vzadu echt žufánková ocel třídy 11...zatím najeto neco přes třicet a řetaz v toleranci, opotřebení koleček taktéž.
Těm, kterým se zdá poznámka o větším pasivním odporu těsněného řetazu mimo mísu, doporučuju vyzkoušet obě varianty, postavit motorku na stojánek a zatočit si zadním kolem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz

29.8.2016 v 16:30 | Nahoru | #51
Zdenalbenal> Voila! Zaprvé, hned semi zdálo, že po té výmeně řetězu je nějaká živější. A za Bé, zraky už mi tolik neslouží, ale ne té nové řetězi jsem nemoh vykoukat O-kroužky. Řekl jsem si, že buď jsou suprtenké, nebo tam nejsou. Ale, když to dělal odborník, ... Tím mazáním, co mi zbylo na O-koužky, počítám, že nic neskazím.
Dík. Zas jsem oněco moudřejší Ještě k mytí. Předtím jsem -postup A: 1.vyčistil řetěz, 2.umyl motorku, 3.vysušil a namazal řetěz. Teď dělám postup B: 1.vyčistit a namazat řetěz, 2. umýt motorku. Co je správně?

Řetěz

29.8.2016 v 16:51 | Nahoru | #52
nedostane se ti na řetěz při mití voda

2 reakcí na tento příspěvek Řetěz

29.8.2016 v 17:11 | Nahoru | #53
S tým umýváním to máš úplně jedno.
Umyješ motorku, pak je nutné zahřát ji na provozní teplotu - hned po umytí - a to z teho řetazu všecko vyletí.
A co se týče mazání - u teho oleja je výhoda v tom, že on se dostane aj tam kde je voda.
Páč je lehčí a na té vodě tam "doplave"...
Mazání sprejem - mladej dostal dva a vydržely mu měsíc .
Maže jak správnej motorkář - vergl na stojánek, nastartuje, dá tam jedničku a cáká.
Motorka zasraná jak vězeňský kýbl. A posprejovaný povrch, to je žrádlo .
Já to dělám tak, že vždy kápnu jednu kapku na čep na obou stranách do spoje článků a jednu kapku oleja na rolnu. Takže tři kapky na jeden čep.
Dělám to, pokud je to nutné, večer, ráno utřu řetaz hadrem nebo hajzlpapírem a je hotovo.
Takto, pokud neprší, je řetěz namazaný 1.000-1.500km.
Když mažu sprejem, tak to dělám taky tak (je-li čas) a pixla mě vydrží tři roky.
Je to teda drbačka, ale motorka je čistá.
Jó, když se závodilo, tak to byl jiný šrumec, to jo...

(reakce na) Řetěz

29.8.2016 v 18:41 | Nahoru | #54

Zdenalbenal píše: S tým umýváním to máš úplně jedno.
Umyješ motorku, pak je nutné zahřát ji na provozní teplotu - hned po umytí - a to z teho řetazu všecko vyletí...


Mohl bys mi to trochu vysvětlit? Ty umeješ motorku a pak s ní vyrazíš do ulic abys ji hned zasral olejem z řetězu, to je trochu kotraproduktivní ne.
Jinak proč musim umytou motorku zahřát na provozní teplotu?

(reakce na) Řetěz

29.8.2016 v 18:44 | Nahoru | #55
Vudo> Umej motorku, vyčisti řetěz a nech uschnout, pak namažeš řetěz a necháš zaschnou.

2 reakcí na tento příspěvek Řetěz

29.8.2016 v 22:09 | Nahoru | #56
Já na umyté motorce řetaz nemažu, až potom.
Zahřátí je velice důležitá věc - krom teda odpaření vody ze všelijakých zákoutí se vysuší i brzdy (zejména bubny to potřebujů jak koza drbání) a tím se zamezí budoucím možným problémům s oxidací čehokoliv.
Je to stará dobrá zásada a vřele ju doporučuju.
Není nic lepšího, než právě umytý stroj dat mokrý do garáže. Tam nám pak rezaví, ba přímo koroduje .

(reakce na) Řetěz

30.8.2016 v 06:41 | Nahoru | #57

Zdenalbenal píše: Já na umyté motorce řetaz nemažu, až potom.
.


Po čem?
Každopádně sem nikdy z žádnou motorkou po umití nic nedělal ( jen otřít hadrem ) a žádná mi nezrezla.
Nebo myslíš že kluci co parkujou mašiny venku tak hnedka po dešti startujou a vohřejvaj motorky, asi těžko co takže tvoje korodování se nekoná ani když motorku nevohřeju na provozní teplotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz

30.8.2016 v 12:21 | Nahoru | #58
Zdenalbenal> Každopádně, nebude dobré přijet na motorce do ruční myčky a umývat. Jednou jsem to udělal a jak mám zhotovenou zátku na výfuk aby mi do něj nenatekla voda, tak se mi ta zátka do výfuku vtavila. Poněvádž byl horký a zátka byla z plastové hadicové spojky. Vodu ve výfuku jsem sice neměl, ale ... oplatí se přemýšlet

Řetěz

30.8.2016 v 13:43 | Nahoru | #59
Poradil by někdo jaký počet zubů a počet článků řetězu, aby se řetězovka rovnoměrně opotřebovala?

e: podle manualu 16:46, řetěz 118 článků

Naposledy editováno 30.08.2016 14:03:29

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz

30.8.2016 v 16:26 | Nahoru | #60
tak co řešíš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 26 21.5.2024 v 19:11 Tatrman
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 Moty1 56 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N


TOPlist