V elektrice takový laik zase nejsem, vše mám zapojený přes relátka a alarm tam nemám. Jen lokátor, který je zapojen přes klíček.
Hledal jsem to tohle téma ale co jsem našel je akorát, že měl v prdeli baterku.
používám tuto nabíječku, automatická a docela chytrá
https://www.louis.at...0004600?list=9854141
Mě spíš zaráží, že při vypnutém klíčku je ten proud pohyblivej od 0,001A až těch 0,04A.
Tomu se mi nechce rozumět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
ffugas píše: Při vypnutým 0,04A, při zapnutým 2,8A.
Multimetr zapojen mezi odpojený mínusový vodič.
Multimetr nastaven tak, aby se při zapnutým klíčku rozsvítila světla a napětí šlo přes multimetr.
Jak sa da multimeter nastavit, ze ked zapnem klicek sviti svetla a napeti kurva netece...
Jak vidim jak to meras, ja by som tomu multimetru uz asi moc ani neveril.
Ale povecme, ze to je spravne. Jak to napetie kolisa tak tam mas nieco co sa pripaja a odpaja. Nemas tam nieco aktivne co vyzaruje nejake signal. Alebo prijima? GPS, GSM... Neviem jak casto sa to pripaja, ale jak pisak virago 40mA je dost na to aby to za tyzden dalo dole baterku... A podla toho kolko veci tam mas. Staci ti kapacita alternatoru ked to pozapinas, alebo aj pri nastartovanom motore ides z casti na baterku?
Naposledy editováno 07.08.2014 12:58:37
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
2 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
4 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
virago: Když jsem měl červenej ve vedlejší tak to neukáže nic a mám to píchnutý do max. 10A, Když se podíváš, tak vedlejší zdířka to je do 200mA a já měřím více jak 200mA.
To ze si ti to teď hejbe jen v desetiný čárce může taky znamenat, že ti to bere 400ma a ne 40ma.
ffugas píše: kluci, to jsem zkoušel, ale jsou tam hodnoty stejný, mění se pouze desetinná čárka
virago: Když jsem měl červenej ve vedlejší tak to neukáže nic a mám to píchnutý do max. 10A, Když se podíváš, tak vedlejší zdířka to je do 200mA a já měřím více jak 200mA.
No to si mušíš ale rozmyslet, co chceš měřit, podle toho vybrat rozsah a podle to taky vybrat díru. Jinak si ty čísla můžš vymyslet, a bude to pořád přesnější, než co máš na displayi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
Pak dej červený do levé zdířky, nastav rozsah 10 A a dej fotku měření se zapnutým klíčkem.
Pak přijde čas rozebrat, co jsi naměřil.
Naposledy editováno 08.08.2014 11:14:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
Když jsem měl červenej ve vedlejší tak to neukáže nic a mám to píchnutý do max. 10A, Když se podíváš, tak vedlejší zdířka to je do 200mA a já měřím více jak 200mA.
ffugas píše: kluci, to jsem zkoušel, ale jsou tam hodnoty stejný, mění se pouze desetinná čárka
virago: Když jsem měl červenej ve vedlejší tak to neukáže nic a mám to píchnutý do max. 10A, Když se podíváš, tak vedlejší zdířka to je do 200mA a já měřím více jak 200mA.
Pozri napisat, ze meras viac ako 200mA a mas na rozsahu nastavenych 200mA je znacne....
Daj si do poriadku merak nastuduj si zaklady nerania a meraj. Alebo si najdi niekoho kto v skole nieco pochytil a daj to zmerat jemu.
Hlavne ked merame prud pripojime sa seriovo k obvodu.
Ak nevieme aky prud bude merame od najvyssieho mozneho rozsahu.
Cize cervany kabel do dierky 10A a rozsah nastavit na 10A.
Zmerat oba stavy. merat max. 10s (aj ked 2A tomu neublizia, je zbytocne to trapit zbytocne dlho...)
Ked zistis jake su hodnoty:
priklad.
vypnute do 0,2
zapnute nad 0,2
prepnes na rozsah 200mA a presuniec cerveny vodic do dierky mA (stredna)
a meras LEN VYPNUTE!!!
zmeranu hodnotu si poznacis a spolu s hodnotou pri zapnutom napises sem.
Ak by bola hodnota mensia ako 20mA
prepnes rozsah na 20mA a meras znova....
Hlavne mapetie sa mera paralelne prud seriovo.
Ak sa ti podarilo prilozit merak paralelne a mal si to na prud 10A, merak zober a zanes na zberny dvor a kup novy...
ak na mA vymen poistku a daj si ho skontrolovat ci nemera kktiny...
Prosim nikde nebastli do elektriky nic nad 24V je to pre tvoje dobro a dobro ludi kolo teba.
P.S. aj ked ono vyhoret moze aj skuter... nebastli nic
2 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
Nechápu, jak sis mohl SÁM instalovat do motorky elektrickou výbavu, když ani nejsi schopný správně zapojit do měřáku dráty a změřit proud.
Jestli ta baterečka na měřáku znamená, že mu chcípá baterie, tak tam dej novou, nebo to za chvíli bude měřit kraviny...
Nastav rozsah měřáku na 10A, připoj mezi plus baterky a drát, co tam vede a otoč klíčkem. Zapiš hodnotu. Otoč klíčkem zpátky, zapiš hodnotu. Oddělej měřák. Předělej červenej drát do tý prostřední díry, změň to na 200mA. Připoj měřák mezi plus baterky a drát, co tam vede. Změř hodnotu. Neexistuje důvod, aby se hodnota proudu měnila, pokud ten tvůj lokátor, nebo co to tam máš za kokotinu nemá nějaký úsporný režim na principu periodickýho probouzení. Zapiš hodnotu. Pokud bude menší, než 20mA, tak odpoj měřák, přepni rozsah na 20mA a změř to samý znova. Zapiš hodnotu, zapni prohlížeč, najeď na m.cz a pověz nám, co jsi naměřil
EDIT: Proud teče z plusu baterky červeným drátem do měřáku... A z něj černým drátem dál. Neměř to záporně, není k tomu důvod.
Naposledy editováno 08.08.2014 14:47:28
A este raz v ziadnom pripade nemeraj v rozsahu na mA nieco co ma v rozsahu 10A viac ako 0,2. Takze aj 0,21 je uz spatne...
V tomto pripade to bude asi pri zapnutom klucku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
Kdybych si byl na 100% jistej, že to dělám dobře, tak sem nic nepíšu a stupidně se neptám. Taky zde ostatním přítomným poradím, jelikož znám zase jiné věci.
El-chio: vím, že mám fousy obráceně, ale to je v tomto případě úplně jedno
Mám dva měřáky, každý jiný, tak to porovnám a změřim obouma.
Naposledy editováno 08.08.2014 16:59:41
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
Desmodue píše: Jo to je tak když si někdo o sobě myslí že elektrice rozumí a pak není schopen ani změřit klidový odběr.....
no, jenže já si to o sobě nemyslim, že tomu rozumím, to si o mě myslí jen hrstka blbů co akorát kecaj a sami neporadí, protože taky nic neví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
Každopádně i klidový odběr 20 mA je poměrně hodně, měl by být desetkrát až stokrát nižší.
a do budoucna zauvažuj o koupi pořádnýho měřáku...to je věc, kterou určitě využiješ i v budoucnu...
jinak - v podstatě stejnou závadu jsem opravoval na bmw gs650 a na vině byl přístrojový panel....baterku to vycuclo za 4 dny a klidový odběr cca40 frfňů...když se odpojil budík, odběr byl pod hranicí měřitelnosti...dělaly to hodiny v palubce a řešilo se to nejdřív opravou a pak výměnou...
Abych jen nerejpal. Klidovy odber muze v case kolisat a v pripade ruznych pridavnych zasuvek, alarmu s gsm a jinych prkotin muze dosahovat klidne 50mA. Za 24h 1Ah z baterky pryc. Za tyden pul kapacity pryc. Aby se baterka dobila do plna, znamena to 3h jizdy. Baterka porad na pul nabita a nedostanes se zivotnosti ani na 2 roky zaruky. Ruzne lokatory hlavne s gsm radi pridavaji na vykonu v miste signaloveho stinu klidne na desitky mA. Za 2 dny nenastartujes.
Nehledal bych zavadu, ale pricinu. Pak pomuze odpojovaci rele, pokud je to mozne. Kdyz to meris, tak sleduj alespon hodinu, co se tam deje, hned po otoceni klickem vetsinou meris nejake prechody do stand by rezimu, ktere uz za minutu nemusi platit.
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
atheris: já se neurazim, ale motorky je moje všechno a baví mě to i opravovat. Nejde o to, to někomu dát, ale o princip. Chci na to přijít sám. Už sem přišel na plno věcí, tak tuhle taky přijdu. To je jako by si děcku vzal nanuka, je to moje srdcovka do slova a do písmene
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
mě tohle dělá na čtyřkolce, když jí nechám stát tejden tak je baterka vyšlusovaná, když se na ní jezdí každej den je to ok. Můžeš to vyřešit vypínačem a máš pokoj ale je to dost humpolácký
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
1100virago: jenže ty moje přidaný věci to nedělaj, ty už jsem zkoušel odpojit
Naposledy editováno 09.08.2014 21:07:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukani pri rozjezdu Yamaha Majesty 250 | mapy5709 | 8 | 7.3.2024 v 17:59 oioi01 |
Cinkavý zvuk od spojky Yamaha Majesty 250 | Romo511 | 10 | 7.3.2024 v 12:35 dave-lister |
Nejde do otáček, nejede víc než 65 ... Yamaha Majesty 250 | stunik | 2 | 24.7.2023 v 08:53 papiboy |
Majesty yp250 tachometr Yamaha Majesty 250 | Pluskycbr | 7 | 14.2.2023 v 15:34 denisbiker |
Yamaha Majesty 250 asi zapalování Yamaha Majesty 250 | widra1 | 6 | 1.6.2021 v 17:28 akrij13 |