Z Dominatora dělám trochu naháče ve stylu "Kiddo Uno"
http://www.blessthis...tom-by-kiddo-motors/
a prosím o radu v otázce nákupu správného vzduchového filtru. Airbox je pryč a místo toho bych chtěl dát otevřený vzduchový filtr K&N (hříbek přímo na karburátor, jako je ve výše uvedeném odkazu) a nejsem si jistý jaký bude pasovat (průměr na karburátor).
Tenhle? ... http://www.knfilter...ct.aspx?prod=RU-0880
K tomu mám origo výfuk arrow 72602PD přímo určený pro Dominátora. A další otázka tak zní... jak potom poladit bohatost směsi, zvládnu to když jsem to nikdy nedělal nebo mi poradíte někoho v Plzni a okolí, kdo by to uměl?
A půjde použít origo karburátor nebo je potřeba vyměnit i ten (u jiné přestavby vím, že dali třeba karburátor z VOXe). Kiddo uno má asi origo karburátor.
Dík za pomoc
Míra
ja ty filtry prave resil s klukama z DK racing.Proto jsem se i v jinym tematu ptal na ten airbox.A co zatim sleduju tak sice na vykon motoru asi i lepsi,dokonce vim i o klukovi co s tim jezdi na stejny masine a je spokojenej.Jenze muj pripad je ze mam KN v origo deklu+airbox a otevreny koncovky z toho je zadni svod jiNej nez original.A karburatory nastaveny tovarne.Mozna budu taky prekvapenej po odladeni na brzde a budu spokojenej.Navic dva filtry na primy sani by vysly cca 2500+nechat vyrobit priruby na propojeni s karburaci+filtr na odvetrani 750.potom na brzdu a diky tomu dat vetsi trysky protoze stage 1 uz na to nestaci a jsem tam kolem 10ti tis.Sice to pojede ale bude to vic zrat.I bez toho vseho je odladeni s dynojetem drahy
Naposledy editováno 15.01.2014 21:39:32
Stage 2 : Karburátorové kity Stage 2 jsou navrženy pro ty motocykly, u kterých se buď nedá použít air-boxový filtr nebo kde úprava air-boxu motocyklu přinese výrazný nárůst výkonu motocyklu. Při použití tohoto kitu je ve většině případů dosaženo až 8% nárůstu výkonu bez výrazného zvýšení spotřeby motocyklu
3 reakcí na tento příspěvek otevřený KnN filter místo airboxu
pokud bych se rozhodl nechat origo airbox (což se zatím jeví asi jako nejpravděpodobnější, vzhledem k nabytí dojmu, že otevřený filtr bude pro mě asi neřešitelný), jaký vliv bude mít na běh motoru osazení arrow výfuku ? resp. bude to mít vliv takový abych se stejně nevyhnul ladění karburátoru?
díky
hello
pokud bych se rozhodl nechat origo airbox (což se zatím jeví asi jako nejpravděpodobnější, vzhledem k nabytí dojmu, že otevřený filtr bude pro mě asi neřešitelný), jaký vliv bude mít na běh motoru osazení arrow výfuku ? resp. bude to mít vliv takový abych se stejně nevyhnul ladění karburátoru?
díky
hello[/quot
mam domino rok 88,prvni model s kick startem,karbec s vetsima tryskama ,mam k@n filtr,ladak,kovany pist atd,seridil jsem jen bohatost a treti sezonu vse funguje a jede ok
hello píše: díky za nové příspěvky... ještě si dovolím diskuzi posunout o kouset dál dalším dotazem...
pokud bych se rozhodl nechat origo airbox (což se zatím jeví asi jako nejpravděpodobnější, vzhledem k nabytí dojmu, že otevřený filtr bude pro mě asi neřešitelný), jaký vliv bude mít na běh motoru osazení arrow výfuku ? resp. bude to mít vliv takový abych se stejně nevyhnul ladění karburátoru?
díky
hello
je to jen spekulace, ale v případě osazení jen výfukem možná nebudeš muset dělat nic. Pokud by to víc střílelo, jen bych zkusil podložit jehlu (postupoval bych po 0,5 mm) a volběžnou trysku (po 1/4 otáčce). Dynojet bych jen kvůli výfuku nekupoval.
e: začal bych štelováním volnoběžný trysky a pak dál kdyby se to nezlepšilo, to je jen točení šroubku ...
Naposledy editováno 17.01.2014 08:14:44
hello píše: díky za nové příspěvky... ještě si dovolím diskuzi posunout o kouset dál dalším dotazem...
pokud bych se rozhodl nechat origo airbox (což se zatím jeví asi jako nejpravděpodobnější, vzhledem k nabytí dojmu, že otevřený filtr bude pro mě asi neřešitelný), jaký vliv bude mít na běh motoru osazení arrow výfuku ? resp. bude to mít vliv takový abych se stejně nevyhnul ladění karburátoru?
díky
hello
bude se ti to ladit snaze v domacich podminkach, me po otevreni vyfuku stacilo pridat asi pul otacky na bohatost směsi a razem se motor chova o moc lepe, jestli vykon sel nahoru netusim ( ani to nebyl zamer ), ale charakteristice motoru to moc prospelo...od 4500 ot./min. to bylo se seriovymi vyfuky desne priduseny.
Čítal som fórum na motorkári.cz.Píšeš tam,že máš na motorke priame košíkové vzduchové filtre priemer 60mm kupované na ebay.com http://www.ebay.com/...er+60mm&_sacat=0
Podľa obrázku predpokladám,že ich máš na suzuki gsxr.
Prosím ťa o informáciu,či po ich osadení si robil aj nejaké úpravy ako
pretryskovanie...,alebo si jednoducho vyhodil air-box a osadil tieto filtre.
Mám gsxr 750 a chcem tam teraz dať presne tieto filtre.
Ako sa moto chová a ako si s nimi spokojný ?
Ďakujem za skorú odpoveď.Prosím ťa aj o telefónny kontakt.
Ahoj :Roman ( roman.jevcic@gmail.com )
Čítal som fórum na motorkári.cz.Píšeš tam,že máš na motorke priame košíkové vzduchové filtre priemer 60mm kupované na ebay.com http://www.ebay.com/...er+60mm&_sacat=0
Podľa obrázku predpokladám,že ich máš na suzuki gsxr.
Prosím ťa o informáciu,či po ich osadení si robil aj nejaké úpravy ako
pretryskovanie...,alebo si jednoducho vyhodil air-box a osadil tieto filtre.
Mám gsxr 750 a chcem tam teraz dať presne tieto filtre.
Ako sa moto chová a ako si s nimi spokojný ?
Ďakujem za skorú odpoveď.Prosím ťa aj o telefónny kontakt.
Ahoj :Roman ( roman.jevcic@gmail.com )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vačka Honda NX 650 Dominator | zeli247 | 4 | 2.1.2024 v 20:30 wáca |
Ráno nastartuje Honda NX 650 Dominator | Rom23 | 13 | 20.7.2023 v 21:21 _Michal |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
dotaz ohledně spolehlivosti, na co ... [1, 2] Honda NX 650 Dominator | pikok | 31 | 18.6.2023 v 20:20 Slávek-TDM |
Honda NX 650 Dominator nechce start... Honda NX 650 Dominator | Famas | 5 | 9.9.2022 v 07:57 GeorgPohodar |