globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: otevřený KnN filter místo airboxu
14.1.2014 v 22:32
Prosím o radu, zkušenosti, cokoli... pokud to už někdo zkoušel...

Z Dominatora dělám trochu naháče ve stylu "Kiddo Uno"
http://www.blessthis...tom-by-kiddo-motors/

a prosím o radu v otázce nákupu správného vzduchového filtru. Airbox je pryč a místo toho bych chtěl dát otevřený vzduchový filtr K&N (hříbek přímo na karburátor, jako je ve výše uvedeném odkazu) a nejsem si jistý jaký bude pasovat (průměr na karburátor).

Tenhle? ... http://www.knfilter...ct.aspx?prod=RU-0880

K tomu mám origo výfuk arrow 72602PD přímo určený pro Dominátora. A další otázka tak zní... jak potom poladit bohatost směsi, zvládnu to když jsem to nikdy nedělal nebo mi poradíte někoho v Plzni a okolí, kdo by to uměl?
A půjde použít origo karburátor nebo je potřeba vyměnit i ten (u jiné přestavby vím, že dali třeba karburátor z VOXe). Kiddo uno má asi origo karburátor.

Dík za pomoc
Míra
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) otevřený KnN filter místo airboxu

15.1.2014 v 19:32 | Nahoru | #31
assassin>
ja ty filtry prave resil s klukama z DK racing.Proto jsem se i v jinym tematu ptal na ten airbox.A co zatim sleduju tak sice na vykon motoru asi i lepsi,dokonce vim i o klukovi co s tim jezdi na stejny masine a je spokojenej.Jenze muj pripad je ze mam KN v origo deklu+airbox a otevreny koncovky z toho je zadni svod jiNej nez original.A karburatory nastaveny tovarne.Mozna budu taky prekvapenej po odladeni na brzde a budu spokojenej.Navic dva filtry na primy sani by vysly cca 2500+nechat vyrobit priruby na propojeni s karburaci+filtr na odvetrani 750.potom na brzdu a diky tomu dat vetsi trysky protoze stage 1 uz na to nestaci a jsem tam kolem 10ti tis.Sice to pojede ale bude to vic zrat.I bez toho vseho je odladeni s dynojetem drahy

Naposledy editováno 15.01.2014 21:39:32

otevřený KnN filter místo airboxu

15.1.2014 v 19:42 | Nahoru | #32
Jinak o tom oil catch tanku jsem taky uvažoval.No a nakonec jsem usoudil že než rozjebat celý sání tak nechám na boku pánvičku s KNkem a airbox a hodim to na brzdu ať tomu nadělí dyno a kálim na to.I jsem zkoušel jak to bude vypadat bez toho origo deklu a ten motor je najednou hubenej jak lunt,že by to vypadalo jak dvěpade

(reakce na) otevřený KnN filter místo airboxu

15.1.2014 v 22:36 | Nahoru | #33
Bimbo-ze-Žižkova> věř mi,že stage 2 je,když se stage 2 nevyrábí na tvou motorku ještě neznamená, že na jinou taky ne.

otevřený KnN filter místo airboxu

15.1.2014 v 22:48 | Nahoru | #34
jsem nepsal nic o tom jestli se něco dělá na mojí motorku nebo ne Co obsahuje stage 2?

otevřený KnN filter místo airboxu

15.1.2014 v 22:51 | Nahoru | #35
eh,jdu si drbat hlavu
Stage 2 : Karburátorové kity Stage 2 jsou navrženy pro ty motocykly, u kterých se buď nedá použít air-boxový filtr nebo kde úprava air-boxu motocyklu přinese výrazný nárůst výkonu motocyklu. Při použití tohoto kitu je ve většině případů dosaženo až 8% nárůstu výkonu bez výrazného zvýšení spotřeby motocyklu

3 reakcí na tento příspěvek otevřený KnN filter místo airboxu

16.1.2014 v 20:36 | Nahoru | #36
díky za nové příspěvky... ještě si dovolím diskuzi posunout o kouset dál dalším dotazem...

pokud bych se rozhodl nechat origo airbox (což se zatím jeví asi jako nejpravděpodobnější, vzhledem k nabytí dojmu, že otevřený filtr bude pro mě asi neřešitelný), jaký vliv bude mít na běh motoru osazení arrow výfuku ? resp. bude to mít vliv takový abych se stejně nevyhnul ladění karburátoru?

díky
hello

otevřený KnN filter místo airboxu

16.1.2014 v 20:55 | Nahoru | #37
Nevím jak Dominátor,ale KLR si z jiného výfuku pranic nedělala.Naopak,konečně to začlo brát od spodu a přestalo pískat.S karburátorem jsem nikdy nic nedělal.Stejné to měl i kolega s DR600.

(reakce na) otevřený KnN filter místo airboxu

16.1.2014 v 21:25 | Nahoru | #38
[quote=hello]díky za nové příspěvky... ještě si dovolím diskuzi posunout o kouset dál dalším dotazem...

pokud bych se rozhodl nechat origo airbox (což se zatím jeví asi jako nejpravděpodobnější, vzhledem k nabytí dojmu, že otevřený filtr bude pro mě asi neřešitelný), jaký vliv bude mít na běh motoru osazení arrow výfuku ? resp. bude to mít vliv takový abych se stejně nevyhnul ladění karburátoru?

díky
hello[/quot

mam domino rok 88,prvni model s kick startem,karbec s vetsima tryskama ,mam k@n filtr,ladak,kovany pist atd,seridil jsem jen bohatost a treti sezonu vse funguje a jede ok

(reakce na) otevřený KnN filter místo airboxu

17.1.2014 v 08:10 | Nahoru | #39

hello píše: díky za nové příspěvky... ještě si dovolím diskuzi posunout o kouset dál dalším dotazem...

pokud bych se rozhodl nechat origo airbox (což se zatím jeví asi jako nejpravděpodobnější, vzhledem k nabytí dojmu, že otevřený filtr bude pro mě asi neřešitelný), jaký vliv bude mít na běh motoru osazení arrow výfuku ? resp. bude to mít vliv takový abych se stejně nevyhnul ladění karburátoru?

díky
hello



je to jen spekulace, ale v případě osazení jen výfukem možná nebudeš muset dělat nic. Pokud by to víc střílelo, jen bych zkusil podložit jehlu (postupoval bych po 0,5 mm) a volběžnou trysku (po 1/4 otáčce). Dynojet bych jen kvůli výfuku nekupoval.

e: začal bych štelováním volnoběžný trysky a pak dál kdyby se to nezlepšilo, to je jen točení šroubku ...

Naposledy editováno 17.01.2014 08:14:44

(reakce na) otevřený KnN filter místo airboxu

24.1.2014 v 19:41 | Nahoru | #40

hello píše: díky za nové příspěvky... ještě si dovolím diskuzi posunout o kouset dál dalším dotazem...

pokud bych se rozhodl nechat origo airbox (což se zatím jeví asi jako nejpravděpodobnější, vzhledem k nabytí dojmu, že otevřený filtr bude pro mě asi neřešitelný), jaký vliv bude mít na běh motoru osazení arrow výfuku ? resp. bude to mít vliv takový abych se stejně nevyhnul ladění karburátoru?

díky
hello



bude se ti to ladit snaze v domacich podminkach, me po otevreni vyfuku stacilo pridat asi pul otacky na bohatost směsi a razem se motor chova o moc lepe, jestli vykon sel nahoru netusim ( ani to nebyl zamer ), ale charakteristice motoru to moc prospelo...od 4500 ot./min. to bylo se seriovymi vyfuky desne priduseny.

(reakce na) otevřený KnN filter místo airboxu

3.1.2017 v 22:01 | Nahoru | #41
pafl> Ahoj pafl,
Čítal som fórum na motorkári.cz.Píšeš tam,že máš na motorke priame košíkové vzduchové filtre priemer 60mm kupované na ebay.com http://www.ebay.com/...er+60mm&_sacat=0
Podľa obrázku predpokladám,že ich máš na suzuki gsxr.
Prosím ťa o informáciu,či po ich osadení si robil aj nejaké úpravy ako
pretryskovanie...,alebo si jednoducho vyhodil air-box a osadil tieto filtre.
Mám gsxr 750 a chcem tam teraz dať presne tieto filtre.
Ako sa moto chová a ako si s nimi spokojný ?

Ďakujem za skorú odpoveď.Prosím ťa aj o telefónny kontakt.

Ahoj :Roman ( roman.jevcic@gmail.com )

(reakce na) otevřený KnN filter místo airboxu

3.1.2017 v 22:02 | Nahoru | #42
pafl> Ahoj pafl,
Čítal som fórum na motorkári.cz.Píšeš tam,že máš na motorke priame košíkové vzduchové filtre priemer 60mm kupované na ebay.com http://www.ebay.com/...er+60mm&_sacat=0
Podľa obrázku predpokladám,že ich máš na suzuki gsxr.
Prosím ťa o informáciu,či po ich osadení si robil aj nejaké úpravy ako
pretryskovanie...,alebo si jednoducho vyhodil air-box a osadil tieto filtre.
Mám gsxr 750 a chcem tam teraz dať presne tieto filtre.
Ako sa moto chová a ako si s nimi spokojný ?

Ďakujem za skorú odpoveď.Prosím ťa aj o telefónny kontakt.

Ahoj :Roman ( roman.jevcic@gmail.com )
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vačka Honda NX 650 Dominator zeli247 4 2.1.2024 v 20:30 wáca
Ráno nastartuje Honda NX 650 Dominator Rom23 13 20.7.2023 v 21:21 _Michal
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
dotaz ohledně spolehlivosti, na co ... [1, 2] Honda NX 650 Dominator pikok 31 18.6.2023 v 20:20 Slávek-TDM
Honda NX 650 Dominator nechce start... Honda NX 650 Dominator Famas 5 9.9.2022 v 07:57 GeorgPohodar


TOPlist