Naposledy editováno 06.01.2014 18:42:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
PetrXX píše: To je jedno, prostě v garáži, woe
tak kdyz Ti to takhle staci... woe :D :D
Petr62 píše: No já ti poradím. Mám taky Š. Octavia RS 147 KW a k tomu Giulietu 175 KW. Mám tedy možnost přímého srovnání. Kup si Alfu a budeš mít auto. Pochopíš, že hoši ve Škodovce se to stále jen učí a asi nikdy nenaučí. A také pochopíš, co je to opravdu dobré svezení.
Rada nad zlato... Já sem si kdysi strašně nemohl vynachválit strýcovu 159ku, ovšem po překročení 170 000km se z toho stala akorát krásná a v podstatě neprodejná kasička na prachy...
2stroke> Dvojnásobek, ale běž...1,8T pod plynem si vezme kliďo 11 L...sklaní mě asi odsoudí, ale podle mě je nejlepší do toho 6V nacpat plyn a jezdíš za pár kaček...
Však nacpat plyn do 1.8t taky není žádný problém a jezdí to furt stejně. Takže argument o hovně... ale já sem stejně zaujatý, mašiny sem měl vždycky dvoutaktní a auto oturbené... Nebaví mě ta linearita 4T a V6...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
gnat píše:
Za mě jednoznačně: motor do auta začíná na 6 válcích a turbo je marketingovej blábol pro pubertální výrostky.
mno asi jsem pubertak ale turbo motory me bavej
jinak od VW je to nuda, moc linearni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Petr62 píše: No já ti poradím. Mám taky Š. Octavia RS 147 KW a k tomu Giulietu 175 KW. Mám tedy možnost přímého srovnání. Kup si Alfu a budeš mít auto. Pochopíš, že hoši ve Škodovce se to stále jen učí a asi nikdy nenaučí. A také pochopíš, co je to opravdu dobré svezení.
Kluci ve Škodovce dělají jenom to, co jim jejich velký tatík VW nařídí, proto Škodovka nebude nikdy dělat závodní auta, vždycky jenom pseudo, a nikdy jejich auta nebudou za sociální cenu, protože by Němčouři přestali VW kupovat, no už i tak je DE plne škodovek...jinak Škodovku neobhajuju...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
Lion píše: FORM> nevím jestli graf cimbu je nesmysl, ale 1.8T měl jet dle továrny cca 220, dle gps jel cimbu 240
2stroke> 1.8T bral při režimu 50tkm/rok 8,5l, 1.8tsi 8,3l, 2.0tsi s cimbu má cca 240 koní a bere po 20 tis. km 8,8l... kolegova 3,6 má dlouhodobý proměr pře deset
atmosféra je fajn ale ten skoro čtyřlitr jede jak ten oturbený dvoulitr.... i když už teď cimbu umí i 220 kw superba... to už by šlo, ale stejně...
To i moje bývalá felda měla podle výrobce jet 162km/h a podle gps jsem jel 180... Snad nechces soudit kvalitu upravy podle max rychlosti. To s tím grafem bylo myšlený tak, že on tvrdí např, že z OII RS TDI PD v serii dostane 180kw! Což je naprostej nesmysl... Takže mi nepříjde(a nejen mě- shodujou se v tom i lidé kteří se chipem zabývají) že by byl takovej upravce. On maximalne nahraje jiz existujici soft...
2 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
WHTRDR píše: mno asi jsem pubertak ale turbo motory me bavej
jinak od VW je to nuda, moc linearni
mas radsi potkany co? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
gnat píše:
Za mě jednoznačně: motor do auta začíná na 6 válcích a turbo je marketingovej blábol pro pubertální výrostky.
Ty jsi zřejmě odborník, víš aspoň něco o termodynamickém cyklu spalovacího motoru, pak povídej něco o marketingovým tahu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
WHTRDR píše: MedWed> no vidis to me buh ztrestal za vylet do asie, (stalo se to kousek za brnem) a dobre mi tak priste jen na zapad
nemas nejakou skrytou alergii na asii? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
Robinsson píše: Ty jsi zřejmě odborník, víš aspoň něco o termodynamickém cyklu spalovacího motoru, pak povídej něco o marketingovým tahu.
fyzika a marketing jsou absolutne odlisne veci, nebo?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Taky jezdim s atmosferou R6 2.8 a jsem spokojenej. Tatik ma dnes uz 3 roky stare RSo 2.0 TDI 125KW, kde se menily vsechny vstriky i turbo (vstriky zaplatila skoda, v ramci vyrobni vady..), coz ja motoricky veci resit nemusim a to mam o hodne starsi auto.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jinak, co je zajimava vec, ze u Skody/VW udava vyrobce nizsi vykon, nez ve skutecnosti je, radove si ubiraji az 10KW!
S.i.i.i.s.a píše: Ještě jsem koukal, že sada intercooleru na 1.8T vychází na 10.000,-Kč. Nevíte někdo o nějaké levnější variantě? Samotný intercooler vyjde na 3000,-Kč a dávat pomalu 6000-7000,-Kč za blbé hadice se mi nechce. Koukal jsem po bazarech, ale nikde nic
Koupit IC, sehnat trubky v požadovaném průměru, měřit, řezat, ohýbat a určitě něco dotvoříš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
btw: taky sem koukal na tu sadu a nechápu, co na těch pár silikonových hadicích a sponách je tak drahého... kdyby to stálo polovinu, tak už to mám dávno na autě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 13.12.2013 22:59:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
MedWed píše: nemas nejakou skrytou alergii na asii? :D
uz je odkryta
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2stroke píše: SLEEPER> Tak to potom audi asi přidává, protože moje stará A4 1,8 s 92 kW prostě nejede, no někdy mi připadá, že jede jako filcka 1,3 MPi
hmotnost no...
Dneska to vazne chce aspon 200 poniku, aby se kara solidne hybala a 300+ pro zabavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
motor 2.0 TSI - 190 kW (258 PS) při 6 200 ot./min., tm 340 Nm při 4 300 ot./min., max. rychlost 250 km/h, 0-100 km/h za 6,3 sek.
motor 1.8 TSI 4x4 / 153 kW (208 PS) při 5.800 ot./min., tm 290 Nm při 3.100 ot./min.
http://www.bt-design.cz/upravy-vozu/octavia
Naposledy editováno 14.12.2013 11:56:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
MedWed píše: tak kdyz Ti to takhle staci... woe :D :D
Mimo jiné jsem nadobyčejně (tedy übergewöhnlich) skromný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
S.i.i.i.s.a píše: Ještě jsem koukal, že sada intercooleru na 1.8T vychází na 10.000,-Kč. Nevíte někdo o nějaké levnější variantě? Samotný intercooler vyjde na 3000,-Kč a dávat pomalu 6000-7000,-Kč za blbé hadice se mi nechce. Koukal jsem po bazarech, ale nikde nic
Bud rád za 10 000,-
Ty trubky jsou drahý jak prase, zkus se někde na fóru kouknout, určitě si někdo něco nechal někde vařit.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
ZlomenyUcho píše: Bud rád za 10 000,-
Ty trubky jsou drahý jak prase, zkus se někde na fóru kouknout, určitě si někdo něco nechal někde vařit.
Na žádném fóru a ani na bazaru jsem to nenašel. Nezbývá nic jiného než pošetřit a časem investovat 10.000
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
Mlsoun13 píše: z hovna čokoládu neuděláš
babica by to zvladl