Takže potřebuji moto:
-podobný nebo větší vykon oproti TDM
-pohodlí spolujezdce(nemusí byt tak dobré jak na TDM Ale urcite ne "bobek" na SS)
-vyš položené stupačky
-2V,3V,4V to mně je celkem šumák
-cena do 70tis.
Uvazoval jsem o -B12 ale nevím jesli ty stupačky nebudu opět nizko...
-VFR800 prijde mi celkem starý desing ale mozna kdyby byla vymazlena..
Skuste dat nějaké navrhy protože už fakt nevím..
M.a.x píše: tak to je podle mne blbost....pridavas proto abys dostal váhu na zadni kolo,kdyz pridas tak se ti prizvedne prední vidle a zadek "zaboří" ...skus si to nekde najit technicky podlozene ale ze zkusenosti vím že když jsem zezačatku chtel pro efekt škrknut tak jsem tomu nalozil,cítl jsem jak se mi zadek "zaboril" a skrk jsem....logicky kdyz jedu rovne a moc pridam tak se mi snad zvedne predni kolo ne? a kam by se ta váha ztratila?
Ne, ne.
Přečti Twist of the Wrist II.
Edit:
Je tam na mnoha stranách něco ve smyslu, že:
1. Přidáváním plynu přesunuješ zatížení na pneu z poměru předek-zadek 50/50 na cca 40/60.
2. Ale průvodním jevem tohoto je, že se zadek (sedlo) zvedá nahoru od zadního kola.
Naposledy editováno 05.08.2013 09:28:56
1 reakcí na tento příspěvek Vyber moto
Divej:
Když pojedu urcitu zatačku v idelaní stopě a budu mít přesně tolik plynu abych mněl poměr 40/60 tak ano,zadek bude ve stejné výšce(pokud su spravně nastavené tlumiče) a tým padem si budu moc dovolit větší náklo(stupačky budu výš)...
ALE
Když pojedu zatačku a budu mít víc plynu tím pádem poměr třeba 30/70 tak se mi zmačne zadní tlumič(sníží moto) a pak mi stupačky "zavazí" ..ano mněl bych na tom zapracovat..
ALE
Skutečnost je taková že jedeš zatačku byť 40/60 a z nějakého důvodu potřebuješ zatačku více utahnout(špatně zvolená stopa=špatně odhadnuta zatačka,díra v tvojí stopě..) tak prošte ten plyn musíš přidat a zas jsme stupačkama na zemi.
Takže to že se přidaním zadní tlumič zvedá mi nenamluvíš(kdyz máš 40/60 tak se nezmačne pouze přitlačí kolo..),prostě a jednoduše si skus v zatačce zarvat plný a ucitiš co ti zadní tlumič dělá..je to prostě fyzika přidáním plýnu zvedaš přední vidle a váha jde dozadu ..nebo mi chceš říct že když se tym pridanim plynu zvedne přední vidle tak ta váha se "vypaří" ?Už logicky když píšeš že bys mněl mít poměr ne 50/50 ale 40/60 tak je jasné že ten tlumič se musí pohnout když tam má vícé vahy než mněl z konstatním plynem...
>SirIndy jo taky to mám taky tak ..jedno musím TDM nechat-donutila mně hledat idelaní stopu abych nemusel tolik klopit a při tom tu zatačku projel stejně rychle.
Naposledy editováno 05.08.2013 11:25:42
M.a.x píše:
Takže to že se přidaním zadní tlumič zvedá mi nenamluvíš(kdyz máš 40/60 tak se nezmačne pouze přitlačí kolo..),prostě a jednoduše si skus v zatačce zarvat plný a ucitiš co ti zadní tlumič dělá..je to prostě fyzika přidáním plýnu zvedaš přední vidle a váha jde dozadu ..nebo mi chceš říct že když se tym pridanim plynu zvedne přední vidle tak ta váha se "vypaří" ?Už logicky když píšeš že bys mněl mít poměr ne 50/50 ale 40/60 tak je jasné že ten tlumič se musí pohnout když tam má vícé vahy než mněl z konstatním plynem...
Já Ti nic nenamlouvám.
Já jen cituji správnou verzi.
Edit: zřejmě je v tom nějaká "mechanika", jak tahá řetěz při akceleraci.
Přesně ten efekt, opřené přední kolo o zarážku a pouštění spojky do záběru a následné zvedání zadku nahoru, jsem viděl v praxi.
Naposledy editováno 05.08.2013 12:33:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |