Téma: ujede motorka policejnímu pasatu

26.4.2013 v 10:16
Dohadujeme se s kamarádem jestli sportovní motorka se zkušeným jezdcem dokáže ujet policejnímu pasatu.na dálnic pokud nebude kolona tak asi těžko,ale jak na tom budou mimo město a třeba V serpentinach?

26.4.2013 v 12:26 | Nahoru | #31
vsechno jde. ono zas je to jen ostrejsi manazerskej sedan, dvoutunova krava co ma 300ps ... zas takova zbran to neni...

zalezi co umi kterej pilot, jak hodne ho to ujizdeni vystresuje, jsou lidi ktery to nerozhodi a stale klidne uvazuji a jsou lidi co se rozklepou jak osika... zas lidi co umi a maj i tu "chytrost" co o ni pise prackar, malokdy maji duvod ujizdet...

26.4.2013 v 12:28 | Nahoru | #32
selkie> jasne, rikam ze ujet by se dalo, ale musel by to byt clovek co to ma vazne v ruce a hlavne sileny klidas.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ujede motorka policejnímu pasatu

26.4.2013 v 12:30 | Nahoru | #33

selkie píše: Rebel83> někdo je prostě dobrej

pokud buud počítat i pět policejních aut, který se za mnou ani nerozjeli (jo, vykašlali se na mě, dalšího idiota), tak sem hustokrutopřísně ujel pěti hlídkám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ujede motorka policejnímu pasatu

26.4.2013 v 12:31 | Nahoru | #34

Hinkley píše: ale to muselo byt tak pred xx lety nejmene, kdyz meli jeste ziguliky a 120 vzhledem k tomu jak uz dlouho se na ni chodis do garaze jen tak koukat

26.4.2013 v 12:36 | Nahoru | #35

Samozrejme pak jsou tady odkojeni na emerickejch filmech co do toho jdou s chuti

26.4.2013 v 12:37 | Nahoru | #36

selkie píše: a vo to sem větší borec, páč sem jim zmizel na kejvačce...ať tohle dokáže nějakej z místních chlubilů

Pche, v patnacti jsem jim zdrhnul na fichtlu Diky bohu za most kde byly zatarasy pro auta

26.4.2013 v 12:39 | Nahoru | #37
Já bych se na to vysral. Zatím co pojedeš za hranicí nemožného, cajt Tě v té rychlé potvoře udyndá i se žvárem v tlamě a puštěným country radiem

26.4.2013 v 12:41 | Nahoru | #38
Je zajimave kdyz tady bylo vlakno o tom piratovi co ujizdel v audine po D1, kolik tady bylo mravokarcu co je to za kretena.

Je zajimave ze tady jsme uplne nekde jinde

26.4.2013 v 12:52 | Nahoru | #39
Já bych se na to ujíždění vysral a když tak to zkusit pokud to za nějakej krátkej čas nemám velkej náskok tak se na to vysrat, málo kdo ví, že u nás je legální když fízlové po ujíždějícím střílí! Takže bacha na to. Je teda pravda, ze v praxi to většinou odsere spolujezdec nebo někdo kdo šel zrovna okolo, ale náhoda je blbec, můžete natrefit na policajta kterej umí střílet nebo má štěstí.

Moje zkušenost když mě "honili" no jel jsem na dálnici co vede do města a je tam 80km/h (kdo zná tak D8 směrem do prahy) jel jsem závratnejch 100, z kolony vyjeli zmrdi v octe a pustili majáky. Tak jsem spomalil asi na 70km/h, ale na dalnici jsem nezastavoval, jel jsem na sjezd a tam zastavil. Koukam kolem sebe a ty idioti jeli rovně a mávali na mě ať pokračuju, asi si nechtěli zaject a to buzerování jim za to nestálo.

26.4.2013 v 13:02 | Nahoru | #40

26.4.2013 v 13:03 | Nahoru | #41
Neříká se feťák, ale Janek. Byl to Janek, no právě Janek

Naposledy editováno 26.04.2013 13:04:10

26.4.2013 v 13:32 | Nahoru | #42

13 let, na pařezu
stačilo uhnout do lesa

26.4.2013 v 13:57 | Nahoru | #43

mmks píše: jednou jsem se o tom bavil přímo s těma z Passatu. Jeli za ZX10 skoro celo D2 a ujel jim pak až někde na okresce, ale to jen proto, že to hnal přes město klidně přes 200km/h, což oni si nelajzli. Pak se blbec vymlel, když už byl mimo dosah, asi zapomněl občas mrknout do zrcátek. Byl to feťák.

fetak na zx10? to trosku zavani pohadkou... po dalnici clovek co ma najezdeno rychle na rychly moto ma docela sanci ujet i tou rychlosti, tomu passatu se nad 240-250 uz nechce, a tam tyhle litry zacinaj jet :)

26.4.2013 v 14:06 | Nahoru | #44

Creck píše: Hinkley> ani ne, vetsina statnich poldu se za tebou neda do nejake silene honicky, proc, aby riskovali zdravi a kdyz se nekde vyburi ze to auto zaplati ?

tak jasne, kdo ma rozum v hlave a ne v prdeli, tak si prece nebude natahovat zbytecne zily...
ale vzdycky se najde nekde nejaky jeste nevyboureny pubertalni kovboj, co kouka casto na US-skvar a chce si to zkusit nazivo
zvlaste pokud je clenem detsko-mestskeho pol.sboru

26.4.2013 v 14:28 | Nahoru | #45
Ujede... viděla jsem to na vlastní oči a bylo mi to i osobně potvrzeno "zkušenými řidiči" tohoto populárně nepopulárního vozidla

26.4.2013 v 16:01 | Nahoru | #46

Rebel83 píše:
Kámoš skočil do pole ujel asi 10 metrů, zastavil a fízla vybízel pokřikem: Pojeď srabe, pojeď!!!"

Druhý známý na KTM EXC450 kdesi čekal na kopci a tento policajt ho začal dojíždět. Kámoš skočil na stroj a začal to kick-pákou oživovat. Jak se k němu orgán blížil tak na kámoše volal:" Neujížděj mi, já ti musím něco říct" Známej to nastartoval a byl ve střehu. Polísmen mu akorát řekl, že v těch a těch místech je tábor, ať tam nejezdí. Na víc se nezmohl

Tak tohle me rozbilo

26.4.2013 v 18:36 | Nahoru | #47
O tom co jsem psal vím,že to určitě není pohádka.

2 reakcí na tento příspěvek ujede motorka policejnímu pasatu

26.4.2013 v 18:58 | Nahoru | #48

26.4.2013 v 19:38 | Nahoru | #49
Takovehle zavodeni vetsinou konci spatne.

26.4.2013 v 22:09 | Nahoru | #50
Na to jsem se ptal osobně řidiče policejního passatu na veletrhu v brně. Prý už mu v té době ujelo 5 motorek + porsche GT3. Hodně záleží na situaci. Jinak se jim ale údajně daří.

27.4.2013 v 00:24 | Nahoru | #51

mmks píše: assassin> nenech se mýlit, že každý feťák je vytřepaná troska o váze 40Kg, nějak se k tomu musí dopracovat a někomu to bohužel i pár let trvá. Někdo spadne do fetu i z hodně pohodového života - možná právě proto.
O tom co jsem psal vím,že to určitě není pohádka.

Jo takhle, tak to muzu bejt za fetaka taky. Jen tenhle nejspíš ještě neuměl jezdit na motorce :)

27.4.2013 v 00:26 | Nahoru | #52

Mazlík11 píše: Stejně je to naprd to zkoušet když maj vysílačky a i kdyby jsi mu ujel, tak si zavolaj posily aby tě odchytili jiní.. takže za mě neujíždět.. jen je to risk že ti vezmou řidičák nebo každopádně body a nějaký peníze a nebo že rozmlátíš motku

Ted se píse ze maj vysílačky, vrtulníky a ze nema cenu ujizdet, kdyz se řešil ten mladoch co ujížděl s audi, tak se říkalo ze na tohle nebyl čas :)

27.4.2013 v 11:40 | Nahoru | #53
Vždycky když vidím hlídku tak si pak třeba večer v hlavě vybavuji kudyma bych ujížděl

Ale ujíždět fízlům bych si dovolil opravdu jen v okruhu 20km od baráku, kde znám snad každý chodník a garáž kámoše kde bych to pak píchl. Zase na druhou stranu pár policajtů znám a zase nás motorkářů tady moc není takže by hned věděli kde jít Navíc nejezdím nikdy s plnou nádrží takže nějaká dálnice apod nepřipadá v úvahu.

Jo a taky už jsem nezastavil, ale statické hlídce.

27.4.2013 v 17:18 | Nahoru | #54
99% motorkářů na policejního pašíka nemá šanci. Jedině enduro a uhnout někam do polí. Na silnici tě utahají. Měl sem možnost na dni záchranných složek sedět jako spolujezdec a svézt se asi 8 km. Je to raketa (hlavně je na čtyřech kolech ). Jednalo se o Pašíka bez omezovače. Nechápal sem.

27.4.2013 v 18:04 | Nahoru | #55
Ještě bez not na H6 jsem ujel statické hlídce (ujel je relativní, on mě vlastně nestihl zastavit ). Takhle v okolí bych ujel klidně zas, ale passatu ani náhodou

27.4.2013 v 18:13 | Nahoru | #56
BagoBorec> Tak tohle sem zažil na vlastní kůži jedu z práce z mladé boleslavy na moravu sjedu u Jihlavy z 38 na D1 smer na Brno a jeden s bavorákem na 4kol.mě tam provokoval tak sme se tam trochu hráli pred námi se to zacpalo ja měl asi 240na tachu tak sem to vzal z prava kolem kamionů koukám do zrcátek kde je čeré BMv a vidím v dáli modré světla a tet jet nebo ne světla zhasli já v nádrži hovno tak sem jel 130 oni mě pomalu dojeli jeli pěknou chvíli za mnou pak vedle a předemnou a zmizeli v dáli na prví pumpě jeden vyběhl s plackou a stahl mě a oba říkají co to mělo znamenat?? já říkám (já vím já vím)oni že vy máte jediné štěstí že se to nestihlo natočit, zdělám přilbu a jeden znich mě říká jste dost starý na to abyste nebyl blbý ten druhý říká a ani nesvítíte že JEDTE.Tihle dva mladí policisté u mě mají palec na horu a to se pánové opravdu stalo čestné pionýrské

27.4.2013 v 18:15 | Nahoru | #57

27.4.2013 v 18:31 | Nahoru | #58

27.4.2013 v 19:38 | Nahoru | #59

tigerbou píše: To musíš chytře jako já ....Já jsem je předjížděl takovou rychlostí na okresce že to ani nestihla zaznamenat kamera ...no ale ve vesnici si mě teda pěkně podali

a kolik tě to stálo mě tenkrát nic