Téma: Měli jste za totality zahraniční motorku?
 
17.12.2007 v 20:48
Strašně by mě zajímalo kolik motorek takhle u nás bylo. Jak se sháněly...
Předchozí
1 2
Následující

Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 10:20 | Nahoru | #31
MZa JE stroj. Jawa se jí nemuže rovnat *yes* :D

Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 11:40 | Nahoru | #32
No to teda, nevim měl jsem MZ a jen samé problémy :/

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 11:41 | Nahoru | #33
Alex GSX-R: Alexi, kde jsi přišel k Atlasu? K nám se myslím oficiálně vozily jen ES2 a nějaké Matchlessy (na model si nevzpomínám). Ale ty díly byly fakt průšvih, kousek ode mě jeden chlápek sháněl víko na motor, které se mu při pádu rozlítlo na kusy, skoro deset let.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 11:55 | Nahoru | #34
1100Virago>norton 500 es2 byl můj první čtyřtakt.kdysi stál v mototechně 12500kč.také se prodával matchles 500 typ g80

(reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 12:13 | Nahoru | #35
1100Virago>>
jj přesně tak, tatík tady drandil tehdá na ES2, měl sice ještě jednoho rozdělaného v krabicích ale i tak bylo shánění dílů někdy docela o nervy...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 13:11 | Nahoru | #36
qwert: Pravdu díš, G80:
http://www.commando1...1/2006-07-31-006.jpg
Osobně se mi vždycky líbil víc, než ES2, a taky prý o fous líp jel, ale to jsem neměl nikdy možnost posoudit.
První čtyřtakt, který jsem řídil, bylo BMW R71 a pak ten Norton, ale ani jeden z těch strojů nebyl můj, takže to byla jen kratičká svezení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 13:19 | Nahoru | #37

1100Virago píše: qwert: Pravdu díš, G80:
http://www.commando1...1/2006-07-31-006.jpg
Osobně se mi vždycky líbil víc, než ES2, a taky prý o fous líp jel, ale to jsem neměl nikdy možnost posoudit.
První čtyřtakt, který jsem řídil, bylo BMW R71 a pak ten Norton, ale ani jeden z těch strojů nebyl můj, takže to byla jen kratičká svezení.


tak Commando je a byl vždycky krasavec, před ním mám srdeční slabost i já, jo ještě mě na kolena vždycky dostane Norton Manx...teda když už jsme u těch Nortonů že :shy: *yes*
ale ten citový vztah k těmto anglickým skvostům bude nejspíš způsoben tím, že nám stáli přes dvacet let doma že a už jako děcko mě na nich táta vozil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 14:11 | Nahoru | #38
Malý Staňa: Ty ses na tu fotku nekoukla, jen sis přečetla adresu, co? :lol: Na ní je právě Matchless G80, Norton Commando je trochu jiné kafe. Ale bral bych ho taky, to jó. Angličani z té doby jsou fakt krasavci. Až na to zatracené řazení vpravo a brzdu vlevo, kvůli tomu jsem kdysi málem dojezdil ;)

(reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 14:21 | Nahoru | #39
1100Virago>>
přesně, nedívala jsem se na foto, jj to řazení i ten kompres při nakopávání si pamatuju...a hlavně ten nádherný zvuk, osobně bych ale chtěla Manxe (53kW/72koníků při 8500ot/min)na šedesátý první rok bylo docela slušný, teda vlastně to už byl poslední závodní motocykl téhle firmy v tomto roce...bo poslední Manx byl postaven v roce 1962 jestli se nepletu ovšem ;)

1 reakcí na tento příspěvek Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 14:58 | Nahoru | #40
Měl jsem také zahraniční stroj z DDR. Funglovku Simsona, to nádherné stříbrné enduro, táta sehnal jednoho z prvních co se sem vozily (byl obchodníkem). Stál 5900 Kč a to při nákupu i později o dva roky déle a najetých 14k km i při prodeji Bezproblémová motorka pro mladýho kluka, podstatně lepší než např. Mustangy. :cool:

(reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 15:39 | Nahoru | #41

1100Virago píše: qwert: Pravdu díš, G80:
http://www.commando1...1/2006-07-31-006.jpg
Osobně se mi vždycky líbil víc, než ES2, a taky prý o fous líp jel, ale to jsem neměl nikdy možnost posoudit.
První čtyřtakt, který jsem řídil, bylo BMW R71 a pak ten Norton, ale ani jeden z těch strojů nebyl můj, takže to byla jen kratičká svezení.


máš pravdu,matchless byl výkonnější.mě se norton taky více líbil.ten můj už neměl bohužel origo píst tak jsem ho musel po dlouhém laborování naučit jezdit s pístem s ital.fiata.zajímavá byla převodovka stavěná na 100 koní.výrobce na ni v nějaké reklamní euforii dával záruku 1000let.tuto převodovku pak často používali v sidekárkrosech..

1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 15:52 | Nahoru | #42
1100Virago>Moje teta ,Tatana Valova v tom case jezdila silnicni motorky zavodne(byla v te dobe jedina zenska mezi samyma chlapama :) ) ,jejich staj byla nekde v Opave a dotahli ho z Anglie ,kdyz tam byli na zavodech..tak dlouho jsem skemral ,az mi ho prodala :) Pak ho odemne koupil jeji mechanik nazpet..
Tady jsem o ni dokonce neco nasel... http://www.tydenik-hornik.cz/?p=1205

(reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 18:45 | Nahoru | #43
petr z depa>Nemáme už nic a fakt nevím, co to bylo.

Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 19:00 | Nahoru | #44
Pamatuji si že něco přivezt byla naháněčka. Výjezdní povolení, bankovní příslib, někdo kdo ti složil prachy do banky kvůli nabytí valut, clo bylo co si pamatuju z kubíku /aspon u aut / litr z kubíku /takže 2litr fuego jsem platil 20kkčs /a k tomu 4 roky nezcizitelnost/ nemohls to legálně prodat/ a dalších x papírů. aspoň že to dph ještě nebylo.

1 reakcí na tento příspěvek Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 19:20 | Nahoru | #45
Totáč: Byl jsem rád, když kámoš sehnal na ilegální burze katalog motorradu! Jak psali ostatní: jezdilo tu pár Matschlessů a Nortonů, japonců a jiných poskrovnu, když dovezl 6tivál hondu CBXu, tak z toho byl pomalu amok v čechách... a ty ceny, posuďte sami: tlak, teplota, rosný bod ;) Jak od Cimrmanů!
Nástupní plat 1200Kčs, motorku Jawa 350 ročník výroby 1959, samozřejmě upravenou jsem v roce 1979 kupříkladu prodal za 2500Kč ( zvažoval jsem koupi Matche za 20000Kč, ale nové Schade stálo 40000Kč....)
Tenkrát se cena zánovního 4 taktu stanovovala asi: 500ccm-50TKčs ...750ccm-75TKčs...

Jo a výhra ve Sportce (první cena ... legalizace černých peněz pro "zelináře" byla panečku rovných 200 Táců....)

6 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

18.12.2007 v 21:33 | Nahoru | #46
6S9> :D Ty voe ,neco na tom bude...Muj tata makal na NHKG(ocelarny) a vydelaval na smenach 3500korun a mel 7 detiii :D Ja kdyz skoncil skolu a zacal jezdit na lodi jako strojnik,tak jsem ve 20ti vydelaval 6000 ! Fotrik se z toho mohl zblaznit :D a to jsem jeste mesicne nasmelil na digitalkach ,spiraku ,konaku a cigaretach dalsich 20ooo bokem :D

(reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?

19.12.2007 v 04:46 | Nahoru | #47
fort>
Kecy v kleci. V zivote me Simson ne predjel a to ani sedmdesatka. Tak si vyber jestli to byly moje extremne dobre ruce nebo mnou extremne dobre udelany a zajety motor.

Měli jste za totality zahraniční motorku?

26.12.2007 v 10:13 | Nahoru | #48
Ne, protože mi bylo 5 :D :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist