3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?
http://www.commando1...1/2006-07-31-006.jpg
Osobně se mi vždycky líbil víc, než ES2, a taky prý o fous líp jel, ale to jsem neměl nikdy možnost posoudit.
První čtyřtakt, který jsem řídil, bylo BMW R71 a pak ten Norton, ale ani jeden z těch strojů nebyl můj, takže to byla jen kratičká svezení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?
1100Virago píše: qwert: Pravdu díš, G80:
http://www.commando1...1/2006-07-31-006.jpg
Osobně se mi vždycky líbil víc, než ES2, a taky prý o fous líp jel, ale to jsem neměl nikdy možnost posoudit.
První čtyřtakt, který jsem řídil, bylo BMW R71 a pak ten Norton, ale ani jeden z těch strojů nebyl můj, takže to byla jen kratičká svezení.
tak Commando je a byl vždycky krasavec, před ním mám srdeční slabost i já, jo ještě mě na kolena vždycky dostane Norton Manx...teda když už jsme u těch Nortonů že :shy: *yes*
ale ten citový vztah k těmto anglickým skvostům bude nejspíš způsoben tím, že nám stáli přes dvacet let doma že a už jako děcko mě na nich táta vozil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?
přesně, nedívala jsem se na foto, jj to řazení i ten kompres při nakopávání si pamatuju...a hlavně ten nádherný zvuk, osobně bych ale chtěla Manxe (53kW/72koníků při 8500ot/min)na šedesátý první rok bylo docela slušný, teda vlastně to už byl poslední závodní motocykl téhle firmy v tomto roce...bo poslední Manx byl postaven v roce 1962 jestli se nepletu ovšem ;)
1 reakcí na tento příspěvek Měli jste za totality zahraniční motorku?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1100Virago píše: qwert: Pravdu díš, G80:
http://www.commando1...1/2006-07-31-006.jpg
Osobně se mi vždycky líbil víc, než ES2, a taky prý o fous líp jel, ale to jsem neměl nikdy možnost posoudit.
První čtyřtakt, který jsem řídil, bylo BMW R71 a pak ten Norton, ale ani jeden z těch strojů nebyl můj, takže to byla jen kratičká svezení.
máš pravdu,matchless byl výkonnější.mě se norton taky více líbil.ten můj už neměl bohužel origo píst tak jsem ho musel po dlouhém laborování naučit jezdit s pístem s ital.fiata.zajímavá byla převodovka stavěná na 100 koní.výrobce na ni v nějaké reklamní euforii dával záruku 1000let.tuto převodovku pak často používali v sidekárkrosech..
1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měli jste za totality zahraniční motorku?
Tady jsem o ni dokonce neco nasel... http://www.tydenik-hornik.cz/?p=1205
1 reakcí na tento příspěvek Měli jste za totality zahraniční motorku?
Nástupní plat 1200Kčs, motorku Jawa 350 ročník výroby 1959, samozřejmě upravenou jsem v roce 1979 kupříkladu prodal za 2500Kč ( zvažoval jsem koupi Matche za 20000Kč, ale nové Schade stálo 40000Kč....)
Tenkrát se cena zánovního 4 taktu stanovovala asi: 500ccm-50TKčs ...750ccm-75TKčs...
Jo a výhra ve Sportce (první cena ... legalizace černých peněz pro "zelináře" byla panečku rovných 200 Táců....)