1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
Firecracker píše: Blbý je že i bazarová Givi je na dvojnásobku ceny nové číny a to se nebavím o tom že Givi má o 10L menší objem, nicméně bych byl taky nerad aby mě ten kufr ulítnul
ne vzdy se da delat alternativni reseni, ja bych koupil jedine givi, nestoji mi za usetrenych cca 1-2tis vyrizovat novy doklady, a resit opravy veci co se rozbijou...musis vedet co je pro tebe prioritni1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
Daart píše: ne vzdy se da delat alternativni reseni, ja bych koupil jedine givi, nestoji mi za usetrenych cca 1-2tis vyrizovat novy doklady, a resit opravy veci co se rozbijou...musis vedet co je pro tebe prioritni
Uvidím mám vyhlídnutou jednu jetou Maxii za 2600 i s plotnou, příští týden se mrknu na tu čínu a uvidím. To že je to měkký plast ještě neznamená že to musí ulítnout, zatím jsem neslyšel, že by někomu čína kufr ulítnul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
Firecracker píše: Uvidím mám vyhlídnutou jednu jetou Maxii za 2600 i s plotnou, příští týden se mrknu na tu čínu a uvidím. To že je to měkký plast ještě neznamená že to musí ulítnout, zatím jsem neslyšel, že by někomu čína kufr ulítnul.
slysel jsem uz o tolika ulitnutych kufrech ze radsi koupim to nejlepsi kde aspon nemusi clovek porad hlidat jestli jeste drzi1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
Jinak jsem si říkal že tahle maxia by asi mohla být schůdná
Naposledy editováno 12.03.2013 12:28:20
1 reakcí na tento příspěvek Výběr kufrů
Jinak muj názor je ten, že monolock klidně, ale na kufr do těch 35, max. 40 litrů a radši na menší, pomalejší moto nebo na skútra. Na Blackbirda bych volil rozhodně Monokey, kor jestli budeš jezdit ve dvou - až ty koně pobídneš když to batůžek nečeká, ještě do kufru pěkně drcne, kdepak, jak říkam, jedině Monokey systém. Monolock jsem dal třeba na skútra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
Firecracker píše: Daart> sakra no já jsem zatím četl jen o upadnutých Givu kufrech
Jinak jsem si říkal že tahle maxia by asi mohla být schůdná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
Firecracker píše: Daart> jo to jo no, nakonec se Vámi asi nechám přesvědčit a vezmu tu maxiu z toho inzerátu. Přeci jen chci aby se mohl batužek přiopřít a taky by bylo dost blbé ji někde uprostřčed dovolené ztratit.
Nejsem ortodoxní zastánce značkových věcí, ale u kufrů tu značku vážně doporučuju.
Piwell píše: No já měl kopii Givi 2x a už bych to nechtěl. Jednou jsem to koupil s motorkou a jednou jednou jenom kufr. Kvalita zpracování nic moc, ale horší to bylo s materiálem. Na pohled stejnej jako od Givi nebo Kappy, ale mnohem lehčí a málo houževnatej. Byl to takovej ten "lámavej", křehkej plast a v obou případech to nerozdejchaly takový ty "zámky, který drží kufr na plotně. A to jsem to nepřetěžoval. Od tý doby už jenom Givi, Kappa, měl jsem i hliníkáče Touratech. Nebál bych se samozřejmě H&B, Krauser, SW motech, Shad, Nonfango atp.
Jinak muj názor je ten, že monolock klidně, ale na kufr do těch 35, max. 40 litrů a radši na menší, pomalejší moto nebo na skútra. Na Blackbirda bych volil rozhodně Monokey, kor jestli budeš jezdit ve dvou - až ty koně pobídneš když to batůžek nečeká, ještě do kufru pěkně drcne, kdepak, jak říkam, jedině Monokey systém. Monolock jsem dal třeba na skútra.
Pod tohle se podepíšu
2 reakcí na tento příspěvek Výběr kufrů
Na tomto odkazu ho pořídíš za 1850,-. Maxia 52l tam mají za +/- 3600,- a 55l za 4250,-. Je otázka, jestli se vyplatí připlatit za 7l (resp. 10l) objemu navíc přes 1800 Kč (resp. 2400 Kč).
A ta opěrka a zahráka, to taky něco stojí...Sám mám 46 litrovou Givinu V46N a na běžné ježdění mi to stačí. Když jedu dál, beru i boční (2xGivi V35N) a vždycky jsme se vlezli.
funguje v pohode, pouzivam ho jako topcase. Nepouzivam ho na denni jezdeni, kufry pouzivam jen kdyz jedu nekam s zenou na vikend a nebo do zahranici.
kufr kdyz mi prisel mel odchlyplej ten cervenej plast na jedne strane. Tak sem ho prilepil sekundovym lepidlem a drzi v pohode. Nalepil sem na nej operku aby se zena mohla oprit kdyz jedem delsi dobu a vse v pohode. Nevyhoda toho kufru je ta ,ze oproti kappa a dalsim kvalitnim znackam je tohle opravdu lagric a na sundani ho musis otevrit a vysroubovat pojistnej sroub. Zavirani a jeho zajisteni je take trochu maturita. tim jak ma tenke steny (ikdyz dvojite) tak se ruzne krouti a kdyz je tam vice veci tak ten zamek proste nechce zapadnout a musis tomu pomoct a trochu si se zavrenim a hlavne zajistenim zamku vyhrat. Ale ze by se otevrel se mi nestalo. Ale je pravda ,ze na nem jeste vozim veci a mam to prichycene az k nosici pres kufr dalsim pavoukem. Takze se ani moc otevrit nemohl.
Mam pak levne i bocni kufry a ty sou na tom s kvalitou jeste oneco hure a protoze tem zameckum sem neveril tak sem je vypreparoval a kufry pres velikou podlozku natvrdo prisrouboval. Zatim sem s nima nijak nespadnul ani motorku nepolozil, takze co vydrzi nevim ,ale vozim sebou dva pavouky a igelitove pytle pro jistotu.
jel sem s temahle kuframa 260 po dalnici a zadnej neuletel :D :D
prvni odkaz uz ti nefunguje.
sseba1 píše: jen přidám ještě z tech super levných třeba tento , mám ho už 4 roky a nemůžu si stěžovat. dokonce jsem ho upgradoval o zahrádku. Dvě helmy se do něj vejdou,ale ne všechny.Moje a kámošova(obě integrály) ez problému, ale moje a přítelkyně už ne:( Dodávm to sem jen pro přehled, nikomu ho necpu.
Čau chlapy já používám Kappu K48 jako vrchní a když dám stan na zahrádku tak v něm vozím cca.30 kg (to není překlep ) a v pohodě. na bocích mám taky tyto levné. Tam se musí dát pozor, aby měli těleso zámku ze ''zlatého'' plechu. Jinak praská jazýček!! To se mi opravdu stalo. Kufr se mi vyklopil z wingraku a tím mi pak prasknul dole v úchytu. Jinak jako boční jsou docela v pohodě a teď jsem ho našel za 800kč . Co se týká nosnosti. Vozím v něm cca. 18kg na bocích.
Naposledy editováno 14.03.2013 07:33:29
Naposledy editováno 14.03.2013 10:07:17
1 reakcí na tento příspěvek Výběr kufrů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
Firecracker píše: Konny88> Toť právě otázkou zda se to vyplatí vím že GIVI a Kappa jsou OK(sám Kappu mám a super) otázkou je jestli by právě i některé ty čínské nebyli docela dobře použitelné no nakonec jsem se rozhodl neriskovat, ale stejně mě to docela zajímá
Já už to právě dvakrát odzkoušel. Leč to vypadá stejně, stejný to neni. Problém nevidím ve výrobě jako takový, ale v použitým materiálu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
Jinak toto dilema jsem měl taky, pořídit levnější a méně kvalitní kufr nebo si připlatit za kvalitu? Nakonec zvítězila kvalita a jsem rád, že jsem se tak rozhodl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
Konny88 píše: Firecracker> ono i nějaký čínský kufry nemusí být špatný, pokud budou z kvalitnějšího plastu, ale jak zjistíš, že ten plast je kvalitní..., jedině stylem pokus omyl, proto je lepší rovnou vsadit na jistotu a pořídit značkovej case, i když bude o něco dražší (chválím, že jsi se rozhodl pro kvalitu ).
Jinak toto dilema jsem měl taky, pořídit levnější a méně kvalitní kufr nebo si připlatit za kvalitu? Nakonec zvítězila kvalita a jsem rád, že jsem se tak rozhodl
Sorry, na tom stroji co máš by ti i ten čínskej nejspíš vydržel. Pak je právě důležitý hmotnostní naložení toho kufru (nemluvim ani o topcase jako o bočních). Srát na nějaký povolený zatížení výrobcem, protože do něj se vejdeš jen pokud v něm vezeš hadry a hajzlpapír (u rakve na auto to taky hodně "přetížíš") a ten výrobce se prostě něčim musí krejt (max. 10 kg a rychlost do 100/130 km/h). Ale pokud vezeš stan, vařič, konzervy atp, tak se u 40 - 45 litrovýho kufru dostaneš někam k 17 - 20 kg/kufr, pro někoho minimálně. Zkus to někdy hodit na váhu. Givi mi to vždycky zvládly, bez jakýkoliv další podpory nebo pomoci (myslim gumicuky, kurty atp.). Nejlepší co jsem měl byly hliníkáče od Touratechu. Ať to co se týče váhy, ale hlavně skladovatelnosti, bylo zatim fakt to nejvíc, co jsem odzkoušel. Čínský repliky mi praskaly pod 8 kg jako topcase!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kufrů
U velkých motorek bych do čínského kufru 100% nešel, protože ty rychlosti už jsou přeci jen trochu jiný a navíc jak píšeš skoro pořád jsou přetížený a prostě čínskej plast většinou není tak pevnej jako od renovovaných značek
Konny88 píše: Piwell> Možný to je, že na mou dvácu by čínskej kufr stačil (max. rychlost 130), ale nechtěl jsem pořád trnout jestli mi kufr uletí nebo bude držet , to u toho Givi mám jistotu že neuletí nebo aspoň si to myslím podle pevného uchycení k plotně.
U velkých motorek bych do čínského kufru 100% nešel, protože ty rychlosti už jsou přeci jen trochu jiný a navíc jak píšeš skoro pořád jsou přetížený a prostě čínskej plast většinou není tak pevnej jako od renovovaných značek
Však s tebou souhlasím Teda až na ty renovovaný značky - spíš si myslel renomovaný
1 reakcí na tento příspěvek Výběr kufrů
A ti co jí mají jsou po DoDo spokojený. Takže mě z toho vychází, že Čína je dobrá
Na ebay je zop case 63l za 700-800 kč a tomu prostě nemůžou značkové kufry konkurovat.
Upadnout můžou všechny.
Mě spadla na místě moto na zem a u givi se ulomily oba panty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 10 | 12.6.2024 v 19:54 Samotář99 |
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 7 | 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1 |
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird | Šelmak | 35 | 23.9.2023 v 21:55 dan1024 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 22 | 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA |