1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?
co se týká nerezu-ty jsou taky nemagnetické,to je pravda....,já tam měl titan-jeto lehké jak pírko...
navíc cještě k tomu nerezu-myslím si,že nerezové ventily se vyrábějí jako náhrada za titan.nemyslím,že by se dělaly nerez ventily náhradou za ocelové...,ale to je jen doměnka-ať mě někdo nechytá za slovo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?
mačkat pružinu jsem taky zkoušel...a jo,je to znatelný rozdíl...
..ale je fakt,že mám 450-na čtverku jde na záda sama,na pětku musím trefit otáčky,nebo trošku potáhnout řídítka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?
Mizax píše: Dolph-cz> Já nemelu nesmysly,to tu meleš ty.Já mám 09 a a ostatní kolem co tu mají 010 a 012 maj to samé,koukni se i do manuálu máš to tam nebo na Parts Depot. Nevím kde jsi to vzal, že mají 4 titanové ventily. Já jsem nikoho v příspěvku neurážel jako ty, těch 100% jsem opsal od dotazovanýho co psal že na 100% jsou tam 4titanový. Hlavně že z tvého příspěvku se toho ten člověk hodně dozvěděl, akorát že se umíš do někoho navážet a sežral jsi všechnu moudrost. Kde jsi koupil tvojí hondu? v (Číně nebo Pakistánu) ale my máme 2titan a 2 ocel.Tak si dávej do svýho krumpáče 4titanový aby ti to víc jelo. Měj se a nebuď nervozní,je to pohoda o co ti jde?
.....já jsem psal,že mám 100% všechny titanové.
ty jo,já nevím,co mám na to říct,nebo jak si to vysvětlit.já mám schované z mojí motorky 4 titanové ventily.už když tady prackarrr psal,že jsou tam 2 ocelové a dva titany...,jsem je vyhrabal z krabice a kontroloval,jestli jsem se nespletl-a opravdu,všechny 4 jsou na tuti titan....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?
Měl jsem 2002,2006,2007 a nyní 09 a vždy pouze 2titany a ta 07 byla přivezená nová z Francie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?
Dolph-cz píše: .....já jsem psal,že mám 100% všechny titanové.
ty jo,já nevím,co mám na to říct,nebo jak si to vysvětlit.já mám schované z mojí motorky 4 titanové ventily.už když tady prackarrr psal,že jsou tam 2 ocelové a dva titany...,jsem je vyhrabal z krabice a kontroloval,jestli jsem se nespletl-a opravdu,všechny 4 jsou na tuti titan....
Jak jsi vlastně poznal,že jsou ty dva výfuky taky titan?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?
prackarr píše: Jak jsi vlastně poznal,že jsou ty dva výfuky taky titan?
ty jo,vy ze mně chcete udělat pacienta pro chocholoučka....
já jsem teď valil ještě jednou do té krabice kouknout na ventily-a je to titan.
za prvé jsou nemagnetické-což může být nerez taky...,za druhé jsou fakt lehoučké a za třetí když se na ně poklepe něčím ocelovým,tak jde slyšet,že to nezvoní jak ocel nebo nerez,na poklep to má takový tupý zvuk...
spektrometr nemám,ale jsem si jistý,že ocel,ani nerez to není.
motorka byla koupená v čr,jezdila jen "místní přebor",podvozek absolutně sériový a nechce se mi věřit,že by někdo tunil motor výměnou oceláků za titan...
jedině,že by ty oceláky byly v hajzlu,nechtěl kupovat nové,tak mu tam servisák hodil nějaké starší titany(jestli tam z něčeho pasujou) a pak to šlo na prodej...(nějaký problém s motorem byl,protože jsem k němu dostal v krabici kromě starého pístu a pod. taky starý olejový filtr plný velkých kovových špon),já už fakt nevím jak si to vysvětlit.
2 reakcí na tento příspěvek Mám pravdu nebo nemám ?
U bimetalických ventilov je možné kombinovať materiál odolnosti proti vysokým teplotám (hlava) s oceľou ventilov dobrej kvality a veľmi dobrých protioterových vlastností (driek ventilu). Tieto dve časti sú spojené zváraným trením.
Konstrukce ventilů
Kromě ´monometalických´ ventilů vyrobených
z martenzitické oceli, které se dají poznat
podle toho, že celé jejich těleso je magnetické,
jsou v sortimentu také ´bimetalické´ ventily,
určené pro motory s vysokým tepelným
zatížením. Bimetalické ventily lze poznat
podle toho, že jejich dřík je magnetický,
zatímco hlava ventilu magnetická není.
Naposledy editováno 24.03.2013 15:58:18
dedek_new píše: Bimetalický ventil
U bimetalických ventilov je možné kombinovať materiál odolnosti proti vysokým teplotám (hlava) s oceľou ventilov dobrej kvality a veľmi dobrých protioterových vlastností (driek ventilu). Tieto dve časti sú spojené zváraným trením.
Konstrukce ventilů
Kromě ´monometalických´ ventilů vyrobených
z martenzitické oceli, které se dají poznat
podle toho, že celé jejich těleso je magnetické,
jsou v sortimentu také ´bimetalické´ ventily,
určené pro motory s vysokým tepelným
zatížením. Bimetalické ventily lze poznat
podle toho, že jejich dřík je magnetický,
zatímco hlava ventilu magnetická není.
zítra zkusím i tu stopku....
1 reakcí na tento příspěvek Mám pravdu nebo nemám ?
pravdu měl dědek-čuměl jak péro-výfukový ventil má placku titanovou a horní část dříku(asi 2/3) ocelovou.vůbec jsem nevěděl,že něco takového existuje.
takže shrnutí-sací ventil je celý titanový a výfuk z půlky titanový a z druhé půlky ocel...
tak teď už je v tom úplný guláš!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R | Danybomber | 5 | 12.4.2024 v 11:51 Danybomber |
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F | Anti | 8 | 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB |
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R | David_20 | 18 | 20.10.2023 v 16:39 assassin |
250ccm + spacák Honda CRF 250R | trawexis | 1 | 18.5.2023 v 09:20 Danec93 |
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R | Kopik17 | 2 | 29.1.2023 v 15:48 Kopik17 |