mám zase mámení pekelné. Vybírám cenduro, jako druhou mášu pro cestování k mému VTR, většinou kolem komína s přítelkou. Jen stále řeším co. Přečetl jsem si tu většinu témat, takže vím co a jaká máša je dobrá či né.Mám i tak nějak mezi dvěma vybráno. Ale to, co řeším já , se tu nepíše. Většinou se tu doporučují na to, co chci já, litry (XL,DL,ETV),ale já zase výkon tak nepotřebuju, když budu chtít projet se svižně, tak si holt vezmu VTR na kterém jezdím vždycky sám. Mám dva favority a to Tranďislava 650 nebo Caponorda.
Transalp se mi líbí, je všestranější a lehčí na manipulaci,ale nevím, jestli výkon cca 55 koní a ve dvou s třeba kuframa cca nějakých 200 kg celkem, bude na pohodový projížďky a toulání po okreskách to pravé. Caponord je krásnější, je to hezká mašina a výkonná, ale jestli to není zbytečný mít doma dvě tisícovky. Podotýkám, že VTR se NEZBAVÍM .
Zvykl jsem si totiž na Dominatora, kterého jsem měl také souběžně s VTR, jezdilo se mi na to jako na koloběžce v porovnání se silniční moto,a i jsem zkoušel cestovat ve dvou. Výkon mi nechyběl,ale pohodlí jo a projev jednoválce nebyl to ořechové.
Ale NAŠEL jsem se v tom enduru hlavně ovladatelností a všestraností. Měl jste to takhle někdo, že jste sháněli druhé slabší moto na klidné cestováni nebo chraň bůh třeba toho Transalpa?
Jsem tak 50 na 50 mezi těma dvěma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
Ještě prosimtě, za kolik si jezdil L. Protože u motorky na cesty spotřebu řešit chci.
Naposledy editováno 11.02.2013 12:52:47
Edit: U všech Caponordů rozhodně doporučuju sundat sedačku řidiče a podívat se na oka, který drží podsedlovku - při velkým přetěžování praskaj. Nebo taky praskaj když nějakej lojza přetahne šrouby. Dál ty standardní věci - vůle a chod kyvky, chod předních tlumičů, vůle v krku atp. ... Jinak aprilie obecně trpí na elektroniku - pokud svítí nebo bliká kontrolka EFI, nemusí se údajně vždy jednat o závadu. Dál bych přeměřil dobíjení - údajně se poměrně často spéká konektor od altíku - jde mezi válcema. Potom kdyby se ti povedlo zjistit jestli někde neprosakuje benzín (to by bylo zlý), resp. jaký jsou na motorce rychlospojky benzínovejch hadic. Origo jsou plastový, někdy praskne při manipulaci s ní, někdy prostě samovolně od vibrací. Maj s tim problém prej i futury. Nahrazujou se potom kovovejma. Nevylekej se, když se ti budou trochu vrklat domečky přepínačů na řídítkách - to je "normální".
Naposledy editováno 11.02.2013 13:17:44
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
Osobně bych na místě Foxe nejspíš tíhnul k DL,kvůli motoru.Znám ho z dob kdy jsem měl TLko a je to pro mně suverénně best twin na světě
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
Majk-fox píše: Když mě se strom tuze nelíbí
Mě taky vůbec až na ten MOTOR,ono je těžký mít hnusnou motorku Varan je taky děsnej,GS taky...těžký no.Já jsem ted třebas kvůli bábofce nechal přešít sedlo,takže by teoreticky měla bejt happy,ale stejně bude remcat že to nejede.Blbý je že když si koupíš víc silniční cenduro,tak tě pak zas bude štvát "těžkopádná neovladatelnost" v momentu kdy propadneš terénnímu drandění a tomu propadneš,to mi věř.
Zas ale když máš VTR a omezenej rozpočet na enduro,tak by ti i ta Afra mohla stačit...
Honza-TA950 píše: Ďuričko> Tak to řekni Hugilovi co dal na Africe 2050 km za 32 hodin, asi nevěděl že není na cestování
A co jako? Já dal na TL 1250km za 12hodin,taky to není cesťák.Já neříkám že to nelze,jen že to je nuda a vopruz.A bavíme se o cestování ve dvou,měl Hugila za sebou někoho?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
crxjet píše: Ďuričko> co to kecáš , varan je krasavec, jen prostě s tou váhou není pro baby
No no no
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
Majk-fox píše: Tady jeden z příspěvků Caponord fóra, kde mimo jiné má každej přispívající nějakou závadu vážnější, či lehčí.
16. Caponord
Přidal Jan, 18-06-2009 00:32
Ahoj všichni,
nechcf se Vás nějak dotknout, ale po počátečním nadšení jsem si tuto motorku velmi rychle rozmyslel a prodal. Jsem Rád, že jsem se jí pod cenou zbavil. ZLATÝ VARADERO!!!
Přeji Vám všem mnoho úspěchů a velmi málo starostí s těmito stroji.
Jan
no evidentně jsi ještě nebyl na foru LC8 když jsem nahlídnul do sekce oprav tak mě polilo horko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
naprcccs píše: jo, taky si myslím, že 1150 by ti nahradilo i VTR
jak v čem.. 1150 neni moc zábavná motorka. Ale když bych se měl rozmejšlet tak bych ho bral radši než VTR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
mirazciny píše: jak v čem.. 1150 neni moc zábavná motorka. Ale když bych se měl rozmejšlet tak bych ho bral radši než VTR
mě zábavná teda přišla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
naprcccs píše: mě zábavná teda přišla...
o 1150 jen dobře, všude mě dovezla v naprostým pohodlí a bez obav, ale právě nedostatek "funfucktoru" rozhodl o prodeji. Vydal jsem se radši cestou nekonečných oprav, zvýšených nákladů na provoz i servis
mirazciny píše: o 1150 jen dobře, všude mě dovezla v naprostým pohodlí a bez obav, ale právě nedostatek "funfucktoru" rozhodl o prodeji. Vydal jsem se radši cestou nekonečných oprav, zvýšených nákladů na provoz i servis
jo já vím že máš KTM já ho zas prodal protože mě nedovezl a hlavně není do terénu... takže jsem si koupil starou poctivou mrdku , která projede všude
2 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
fockewulf píše: Pořád čtu o nějakém fun factoru motorky...já měl pořád za to, že jak moc bude jízda na motorce fun zodpovídá z větší části (tak 100%) jezdec
Si myslím taky. A ty co "funfactor" nedovedou vykouzlit sami, potřebujou k tomu nespolehlivou a nevychytanou motorku :) Nééé nikdo nic ve zlym :)
Naposledy editováno 13.02.2013 13:33:58
fockewulf píše: Pořád čtu o nějakém fun factoru motorky...já měl pořád za to, že jak moc bude jízda na motorce fun zodpovídá z větší části (tak 100%) jezdec
věř mi, že když slezeš ze 929RR a skočíš na 1150GS tak ti to prostě bude chybět
Na LC8 je srandy víc než kopec, ale věřím tomu, že kdo nemá srovnání tak bude tvrdit, že funfactor si tvoří jezdec. Já tvrdím, že je to tak půl na půl... s LC8 je jízda vyloženě zábavná a hravá od začátku do konce. Jízda na 1150GS je seriozní cestovatelská pohoda, když je třeba tak se dá parádně rozjet a v zatáčkách proženeš kde jakej kelímek. Ale to s kachnou taky