paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dusí se, nejde do otáček!
12.8.2012 v 13:40
Zdravim. Potreboval bych s tim poradit. Motorka rok stala, do te doby pry jezdila skvele. Ted vsak nejde do otacek, kdyz pridam plyn tak se dusi. Volnobeh drzi dobre takze motor bude v poradku. Karburator jsem 2x komplet procistil, vzduchovy filtr taky. Udelal jsem odtrh i predsti, vymenil kondenzator, svicku, serizoval bohatost smesi ale nic. Jehlu v karburatoru jsem zkusil dat do ruznych poloh, taky nic. Stale nejde do otacek. Kladivka jsou lehce opalena tak jsem je prejel jemnym smirglem a stale nic. Nebo je potreba je vymenit? Mohlo by to byt tim? Taky me dost udivuje ze z karburatoru jde do filtru celkem dost benzinu, normalne to z te gumy kape tak jestli to tak ma delat. A jako dalsi a posledni moznost me napadl simerink u klikovky jestli to neprisava vzduch. Co myslite? Prosim o radu kdo s tim ma zkusenosti. Predem diky za odpovedi :)
Předchozí
1 2
Následující

Dusí se, nejde do otáček!

26.6.2016 v 23:35 | Nahoru | #31
Takže začneme pěkně po pořádku:

U tebe to bude ucpaná hlavní tryska v první řadě... Nicméně taková stručná popiska postupu hledání.

1) Po odstávce, i poměrně krátké - bývají úsady pod hlavní tyskou, dole v karburátoru (pod víčkem v nejnižším místě) obvykle je to z většího jen čistý olej a k tomu trochu bordelu, který tam zůstal po odpařeném benzínu u motorek bez posilube, kde se potupně míchá olej do benzínu. Pokud je ho málo, postupně se to rozpustí, ale pokud je ho tam už moc, zacpe hlavní trysku.

2) Vyčištění karburátoru - ale pečlivé s ověřením průchodnosti!!

3) Gufera - u dlouho odstavených strojů se za ně dát krk nedá po těch letech, při sebemenším podezření vyměnit (jsou tam tři, dvě uvnitř kliky, jedno pod zapalováním...

4) Stav zapalování - kontakty, kabely, nečistoty, fajfka, kladívkům ani hodnotám seřízení obvykle nic není (není proč) stačí vyčistit a poté především pořádně a pečlivě proměřit!!

5) netěsnosti v sání - falešný vzduch (těsnění pod karburátorem, mezi kartery, pod válcem), netěsnosti na plováku (jehlový ventil) atd atd atd...

6) zkontrolovat průchodnost výfuku

Taď už tomusí jet, pokud nemá motor nějakou fatální mechanickou vadu.....

7) po uvedení do chodu ohřát a po alespoň pár kilometrech provozu na ohřátý motor v běžném zatížení, zkontrolova svíčku, zda vypadá normálně a doladit směs.

Ohledně rýh ve válci - pokud jsou rýhy od kanálů dolů, nemá cenu to prožívat, pokud nejsou čerstvé a nebo vystouplé - nemá vliv na výkon.

Na uteklé kroužky to celkem trpí, nicméně i na jeden kroužek je to schopno celkem normálně jet a vytočit se do plných otáček, byť výkon trochu utrpí - nicméně uteklý kroužek jsem na tomto stroji zažil několikrát a nikdy nebyl problém normálně dojet domů, byť o sobě dával vědět cvakáním a šustěním, stejně tak i sebevyhoněnější motor není vyhoněn tak, aby nebyl schopne se vytočit do plných otáček alespoň na trojku... to dřív zdrhne kroužek a ten obvykle zdrhne ještě v době kdy je výkon v normě a píst si vezme s sebou....

Dusí se, nejde do otáček!

19.12.2016 v 18:32 | Nahoru | #32
Tohle mi delala taky 175 skutr a uz jsem si taky nevedel rady a nakonec jsem zjistil ze mi tam jde moc vzduchu...prisavalo si to prez dekl na filtrboxu,misto toho aby to nasavalo jen dirou k tomu urcenou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 DavyŠtoky 10 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1


TOPlist