U tebe to bude ucpaná hlavní tryska v první řadě... Nicméně taková stručná popiska postupu hledání.
1) Po odstávce, i poměrně krátké - bývají úsady pod hlavní tyskou, dole v karburátoru (pod víčkem v nejnižším místě) obvykle je to z většího jen čistý olej a k tomu trochu bordelu, který tam zůstal po odpařeném benzínu u motorek bez posilube, kde se potupně míchá olej do benzínu. Pokud je ho málo, postupně se to rozpustí, ale pokud je ho tam už moc, zacpe hlavní trysku.
2) Vyčištění karburátoru - ale pečlivé s ověřením průchodnosti!!
3) Gufera - u dlouho odstavených strojů se za ně dát krk nedá po těch letech, při sebemenším podezření vyměnit (jsou tam tři, dvě uvnitř kliky, jedno pod zapalováním...
4) Stav zapalování - kontakty, kabely, nečistoty, fajfka, kladívkům ani hodnotám seřízení obvykle nic není (není proč) stačí vyčistit a poté především pořádně a pečlivě proměřit!!
5) netěsnosti v sání - falešný vzduch (těsnění pod karburátorem, mezi kartery, pod válcem), netěsnosti na plováku (jehlový ventil) atd atd atd...
6) zkontrolovat průchodnost výfuku
Taď už tomusí jet, pokud nemá motor nějakou fatální mechanickou vadu.....
7) po uvedení do chodu ohřát a po alespoň pár kilometrech provozu na ohřátý motor v běžném zatížení, zkontrolova svíčku, zda vypadá normálně a doladit směs.
Ohledně rýh ve válci - pokud jsou rýhy od kanálů dolů, nemá cenu to prožívat, pokud nejsou čerstvé a nebo vystouplé - nemá vliv na výkon.
Na uteklé kroužky to celkem trpí, nicméně i na jeden kroužek je to schopno celkem normálně jet a vytočit se do plných otáček, byť výkon trochu utrpí - nicméně uteklý kroužek jsem na tomto stroji zažil několikrát a nikdy nebyl problém normálně dojet domů, byť o sobě dával vědět cvakáním a šustěním, stejně tak i sebevyhoněnější motor není vyhoněn tak, aby nebyl schopne se vytočit do plných otáček alespoň na trojku... to dřív zdrhne kroužek a ten obvykle zdrhne ještě v době kdy je výkon v normě a píst si vezme s sebou....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 | kpant | 6 | 26.1.2024 v 18:17 assassin |
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 | kpant | 9 | 18.1.2024 v 13:06 milfordoj |