paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kdy je potřeba Go motoru ?
13.7.2012 v 13:01
Zdravím, kupuji TDRko 125, kolik to ujede do GO, když to třeba předešlý 4majitelé honily jak se dalo a je otevřená na 17kW....četl jsem tu u DT že po 25 a 30k km?
popř. kolik stojí go ?

díky moc, prosím jen inteligentní názory,rejpalové maj svátek..:)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

13.7.2012 v 16:36 | Nahoru | #31

Křeček píše: Bohužel o štěstí to je. TDR jsem kupoval a mělo nalítáno nějakých 33500km bez GO, ale bohužel na 41507km mi praskl pístní kroužek Naštěstí neletěl všude možně. I tak pístní sada, výbrus + nikasil, ložiska, těsnění atd. Vše v Yamaha HK za 19 000,-. Teď mám asi 3000km od GO jede skvěle. V srpnu, září bude k mání



Nechci ti kazit naladu, ale kdybys to nedaval do oficialniho servisu, tak to mas za polovinu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

13.7.2012 v 17:10 | Nahoru | #32

SirIndy píše: Nechci ti kazit naladu, ale kdybys to nedaval do oficialniho servisu, tak to mas za polovinu.

no pokud udelali jenom nikasil a pisní sadu tak je to dosti šilená cena za ty prachy to by mělo byt aj s klikou ložiskama atd a to zas taková hruza není

(reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

13.7.2012 v 18:13 | Nahoru | #33

gozer píše: no pokud udelali jenom nikasil a pisní sadu tak je to dosti šilená cena za ty prachy to by mělo byt aj s klikou ložiskama atd a to zas taková hruza není



Kdyby v tom byla i vymena ojnice a repase kliky tak by se to blizilo k jakz takz rozumne cene, jinak je to drahy jako prase.

1 reakcí na tento příspěvek Kdy je potřeba Go motoru ?

13.7.2012 v 20:15 | Nahoru | #34
http://www.motoinzer.../635378-tdr-125.html

jinak jedná se o toto, když je otevřená je životnost menší ? když by to ani tak netočili na max ? u toho se asi nidky neví ....xxxmajitelů

(reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

13.7.2012 v 20:24 | Nahoru | #35

Langobardi píše: http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/635378-tdr-125.html

jinak jedná se o toto, když je otevřená je životnost menší ? když by to ani tak netočili na max ? u toho se asi nidky neví ....xxxmajitelů

no životnost je menší a tohle je klasciky připad motorky u ktere nikdy nevíš najete 31 tkm a na motor se ješte beztak nešahlo ...

Kdy je potřeba Go motoru ?

13.7.2012 v 21:09 | Nahoru | #36
Životnost to nijak zásadně nezmenší - ty motory jsou na to dělaný. Životnost spíš záleží na zacházení, kvalitnim oleji atd. Kdyby nebyl zákon na 11kw, tak je nikdo ani nezavírá.

K tomu inzerátru. Když tam nepíše nic o GO, tak neznamená, že nebyla.

(reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

14.7.2012 v 10:53 | Nahoru | #37

Langobardi píše: http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/641827-tdr-125.html
vážně stojí 20 k ? spíše šponoval, že ?


to si děláš p"del 34 tis. za 14 let starou vyhoněnou dvácu

1 reakcí na tento příspěvek Kdy je potřeba Go motoru ?

14.7.2012 v 12:28 | Nahoru | #38
Hned po koupi sundej hlavu a zkontroluj válec, je to práce na 20 minut. Pokud bude poškozený nikasil, tak hned opravit + koupit nový píst, pokud bude poškozený píst tak hned koupit nový. Pístní sada cca 1700kč, nový nikasil cca 2800kč. Dej si bacha u koho si necháš dělat nikasil. U nikasilu nečekej na zadření, píst se mění už po opotřebování (tak 15k km by měl vydržet, nebo taky ne ). 30t km bez nového pístu je o držku s nikasilem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

14.7.2012 v 20:17 | Nahoru | #39
Najt_Rajdr> díky ,takže když po koupi vrazím 5tisic kč a budu lit lepsi olej tak ujedu tech 10t km bez problémů ?

(reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

14.7.2012 v 20:31 | Nahoru | #40

Langobardi píše: Najt_Rajdr> díky ,takže když po koupi vrazím 5tisic kč a budu lit lepsi olej tak ujedu tech 10t km bez problémů ?



Jeste ti musej udelat dobrej nikasil, musis to spravne zajet a potom behem jezdeni ti neselhat oilmaster/neudelat chybu pri michani.

Kdy je potřeba Go motoru ?

14.7.2012 v 20:33 | Nahoru | #41
Uděláš novej píst a může se to kousnout na klice. DT motor, kterej se dával do hodně moto (Sachs, LC2, TDR, TZR), vydrží docela dost. Neni dělanej tolik na výkon ikdyž poladěný DT těch 19 kw mít bude. Při dobrym zacházení a kapalinách by měl na píst najezdit aspoň 20 t km. Kámoš měl DT rok 88 a dával tomu hrozný kotle. Prostě to využíval na max a na vršek měl při prodeji 17 t km a pořád to jezdilo normálně. Na spodek nevěděl co to mělo najeto, ale taky asi ne málo.

1 reakcí na tento příspěvek Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 20:02 | Nahoru | #42
http://www.motoinzer...51-gt-125-comet.html teď jsem se kouknul na tohle , strašně se mi líbí, máte na ni nějaké záporné komentáře ? buď tdr nebo naked

(reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 20:20 | Nahoru | #43

Langobardi píše: http://www.motoinzerce.cz/motorky/hyosung/641551-gt-125-comet.html teď jsem se kouknul na tohle , strašně se mi líbí, máte na ni nějaké záporné komentáře ? buď tdr nebo naked



Dvaca se 170kg, wow. Proti TDR to bude asi o dost linejsi, ale zase bez rizik velkych investic

Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 20:33 | Nahoru | #44
nechci lítat 120km/h a taky to tdr žere, no a s těma investicema, jestli je vubec nejakej servis ci firma jako hyosung samotná ...

1 reakcí na tento příspěvek Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 21:43 | Nahoru | #45
Nevím,kdo tady bude za měsíc psát jak zvýšit výkon,nechat to otevřít a podobný píčoviny.. S tím tdr bys neudělal chybu,ale s Hydroskunkem si moc nepojezdíš,myslím si,že i Varadero je lehčí než ten číňan..

(reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 21:46 | Nahoru | #46

Yamalhář píše: Nevím,kdo tady bude za měsíc psát jak zvýšit výkon,nechat to otevřít a podobný píčoviny.. S tím tdr bys neudělal chybu,ale s Hydroskunkem si moc nepojezdíš,myslím si,že i Varadero je lehčí než ten číňan..



Korejec A nerikej, ze je to to same, delali motory i pro Suzuki

Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 22:07 | Nahoru | #47
ok kupuju tdr.

2 reakcí na tento příspěvek Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 22:21 | Nahoru | #48
Co je to samé?? Asi jsem tě úplně nepochopil.. Já proti Hyosungovi nic nemám,jenom mi ta cena nepřipadá uměrná kvalitě,jako je tomu třeba právě u toho tdr.. Jasný,je to dvoutakt,ale když se smíří se spotřebou o 1,5-2 l na 100 km vyšší,tak si pojezdí a naučí se mnohem víc,než na 170 kilový stopětadváci,která nebrzdí a ani nejede z polovičky jako to tdr.. Nakonec kup si co chceš,budeš na tom jezdit ty

(reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 22:26 | Nahoru | #49

Yamalhář píše: Co je to samé?? Asi jsem tě úplně nepochopil.. Já proti Hyosungovi nic nemám,jenom mi ta cena nepřipadá uměrná kvalitě,jako je tomu třeba právě u toho tdr.. Jasný,je to dvoutakt,ale když se smíří se spotřebou o 1,5-2 l na 100 km vyšší,tak si pojezdí a naučí se mnohem víc,než na 170 kilový stopětadváci,která nebrzdí a ani nejede z polovičky jako to tdr.. Nakonec kup si co chceš,budeš na tom jezdit ty



Kdyz jeste pripoctes olej, ses na dvojnasobnych vydajich na kilometr. Ja uz bych si dvoutakta nekoupil, resit tu generalku je oser a tydny si nezajezdis. A zadrit muzes prakticky kdykoliv. Leda bych byl bohatej a mohl si jich koupit vic Protoze svezeni je na dvoutaktu samozrejme lepsi

(reakce na) Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 22:26 | Nahoru | #50

Yamalhář píše: Co je to samé?? Asi jsem tě úplně nepochopil.. Já proti Hyosungovi nic nemám,jenom mi ta cena nepřipadá uměrná kvalitě,jako je tomu třeba právě u toho tdr.. Jasný,je to dvoutakt,ale když se smíří se spotřebou o 1,5-2 l na 100 km vyšší,tak si pojezdí a naučí se mnohem víc,než na 170 kilový stopětadváci,která nebrzdí a ani nejede z polovičky jako to tdr.. Nakonec kup si co chceš,budeš na tom jezdit ty



To same jako zeme vyroby Korea a Cina.

Kdy je potřeba Go motoru ?

15.7.2012 v 22:30 | Nahoru | #51
Já bych třeba nesedl nikdy na 170 kilovou krávu,která absolutně nejede... S dvoutaktem se dá jezdit i za skoro stejný náklady jako se čtyřtaktem,když jedeš hodně kloboucovsky,tak se dá dostat i na 4 litry,ale potom si zase nemusím kupovat dvoutakt,no.. Ale docela se tohle téma zvrhlo,za mě Tdr,už jen kvůli dospělýmu vzhledu a správnýmu počtu taktů

Kdy je potřeba Go motoru ?

19.7.2012 v 17:02 | Nahoru | #52
zdar koupil sem TDR a nema přední plexi nevíte vo ňakym obchodě kde by ho měli za slušný peníze volal sem do YAMAHY tam si řekli za plexi 1800 a za ten plast pod plexi 2300 nebo neměl byste někdo starší plexi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2895 Včera v 09:50 Beranidlo
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist