Téma: Crosska ze zásuvky
9.3.2012 v 20:24
Co na to řikáte? Dokážete si představit ráno vytáhnout svojí crossku ze zásuvky, a vyrazit? Mě se to celkem líbí, do města bez smradu bez prudících lídí a dá se na tom jezdit všude jak na kole =))
1 reakcí na tento příspěvek Crosska ze zásuvky
Tak jsem doma a píši
Jak už jsem psal je to cca 3roky, co známej opustil elektroskůtry.Je pravda, že tenkrát byl benzín za 25Kč a elektřina +- stejně, ale pořád to dnes není ráj pro elektro. On měl největší problém, že potřeboval 2x větší počet elektroskůtrů, než klasických. Jeden se zatím dobíjel, když další jezdil. Celkově ho tedy stáli 2x tolik při pořízení. Proto na tom nemohl vydělat.
A problém nás ostatních smrtelných řidičů, kteří nenajezdí desítky tisíc km na skůtru je v tom, že životnost baterií je zatím malá. Deklarovanou životnost baterií výrobcům nevěřte. Ta nelze kolikrát dosáhnout ani v labolatorních podmínkách.
Každý určitě měl např. NB. A komu vydržela baterie tolik, co by měla. A to jí nemáte venku. Nemusí snášet extrémní teploty atd.

Jak už jsem psal je to cca 3roky, co známej opustil elektroskůtry.Je pravda, že tenkrát byl benzín za 25Kč a elektřina +- stejně, ale pořád to dnes není ráj pro elektro. On měl největší problém, že potřeboval 2x větší počet elektroskůtrů, než klasických. Jeden se zatím dobíjel, když další jezdil. Celkově ho tedy stáli 2x tolik při pořízení. Proto na tom nemohl vydělat.
A problém nás ostatních smrtelných řidičů, kteří nenajezdí desítky tisíc km na skůtru je v tom, že životnost baterií je zatím malá. Deklarovanou životnost baterií výrobcům nevěřte. Ta nelze kolikrát dosáhnout ani v labolatorních podmínkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Crosska ze zásuvky
AndělČK> to jsi mohl napsat před šichtou., Toto přesně mě totiž napadlo. Ten scooter není rozhodně na rozvoz pizzy,nebo na cestování po evropě. Ale na krátké vzdálenosti(nákup,práce apod) a o tom je tu řeč. Srovnáváš nesrovnatelné...
Myslím že doba elektřiny v přibližovadlech příjde stejně jako přišel spalovací motor po páře.Ale zatím je vše ještě v plenkách a má to poměrně dost dětských nemocí,který se musí léčit a více se jim věnovat. Otázkou však je,na kolik nás v budocnosti elektřina příjde.Dnes se to zdá jako opravdu levná záležitost co se provozu týče(nemluvím o pořizovacích nákladech).
prackarr> Já ráno už měl být min 30min u zákazníka.
Prostě tyhle malý prdítka žerou tak málo benzínu, že se zatím přehod na elektro nevyplatí. Pokuď ujedeš za 1 rok max. 5tis km, tak následná obnova baterek, tě zase přijde natolik, že se to nevyplatí.
Naposledy editováno 10.03.2012 19:52:08

Prostě tyhle malý prdítka žerou tak málo benzínu, že se zatím přehod na elektro nevyplatí. Pokuď ujedeš za 1 rok max. 5tis km, tak následná obnova baterek, tě zase přijde natolik, že se to nevyplatí.
Naposledy editováno 10.03.2012 19:52:08
1 reakcí na tento příspěvek Crosska ze zásuvky
Nejhorší na tom je, že kvůli nabití baterie jedné motorky spálí xxx kg uhlí, podle mě je toto celý jen nafouklá bublina. Když to vemu od začátku, kolik je účinnost elektráren, kolik se ztratí energie cestou k zákazníkovi, kolik je účinnost při nabíjení, tak pak to vyjde, že na jedno svezení v sobotu spálí elektrárna půl vagónu uhlí. A to neřešíme přikon při nabíjení, třeba u aut je to doma utopie, by jste na to musely mít doma min 32A jistič, což nemá ani většina rodinných domků.
Jinak ta motorka by se mi ale přez to všechno líbyla, připočítat k ceně 150 000kč za soláry na střechu a je to
Jinak ta motorka by se mi ale přez to všechno líbyla, připočítat k ceně 150 000kč za soláry na střechu a je to

Kornout1 píše: Nejhorší na tom je, že kvůli nabití baterie jedné motorky spálí xxx kg uhlí, podle mě je toto celý jen nafouklá bublina. Když to vemu od začátku, kolik je účinnost elektráren, kolik se ztratí energie cestou k zákazníkovi, kolik je účinnost při nabíjení, tak pak to vyjde, že na jedno svezení v sobotu spálí elektrárna půl vagónu uhlí. A to neřešíme přikon při nabíjení, třeba u aut je to doma utopie, by jste na to musely mít doma min 32A jistič, což nemá ani většina rodinných domků.
Jinak ta motorka by se mi ale přez to všechno líbyla, připočítat k ceně 150 000kč za soláry na střechu a je to
1 reakcí na tento příspěvek Crosska ze zásuvky
Neee ať žijou spalovací motory vždyť to zní jak auto na ovládání a já se vás všech ptám není to doprčic zvuk co nás tak vzrušuje na motorkách ???
Při tom výpočtu nákladů mi tak nějak chybí účinnosti. Účinnost benzínového motoru je tak nějak známá. Jaká je ale účinnost nabíjecího a vybíjecího cyklu baterie?
Ekologii do toho netahejte, dokud se elektřina vyrábí převážně z uhlí. Účinnost elektrárny je bídná, k tomu rozvodná soustava...
Do lesa na nějaký téměř trial by se mi tahle hračka líbila. Na ježdění do práce rozhodně ne, nejsem sebevrah, to se nedá ani s dnešními "homo výfuky".
Ekologii do toho netahejte, dokud se elektřina vyrábí převážně z uhlí. Účinnost elektrárny je bídná, k tomu rozvodná soustava...
Do lesa na nějaký téměř trial by se mi tahle hračka líbila. Na ježdění do práce rozhodně ne, nejsem sebevrah, to se nedá ani s dnešními "homo výfuky".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Elektrická endura [1 ... 11, 12] KTM Freeride E-XC | SLEEPER | 359 | 28.4.2025 v 19:00 Milagros |
Frais Tilting Trike na e-Salonu 2024 [1, 2] KTM Freeride E-XC | xpetrv | 42 | 25.11.2024 v 03:05 xpetrv |
KTM Freeride e-xc KTM Freeride E-XC | JetsurfX | 28 | 3.9.2024 v 19:28 Milagros |
Elektro enduro / kolo [1, 2, 3, 4] KTM Freeride E-XC, Sur-Ron Light Bee | PetrXX | 119 | 7.8.2022 v 21:34 Fyro |
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |