Pjercak píše: ja mam landirenzo vsecko v kovu zadne plasty strikace samostatne vymenitelne digi primazavani mechanicke je taky v poho ..... cena 36 platil jsem 29 jezdim jak chcu kde chcu ale furt dlažka žere to stejně...... kamarad ma superba1,8t svicky co 20tkm filtr plynu jeden tez druhy min vzduchac mam Kn na vzduchac je to dost haklive.... nadrz je na deset let pak musis vymenit to už stejne to auto mit nebudes....
tatikma na plynu uz 180Tkm vectra 1,8 s lpg zadny problem
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba auta na LPG
Naposledy editováno 19.11.2011 19:40:10
CNG:
- přestavba je mnohem dražší
- je to velmi těžké zařízení (tlakové nádrže)
- zabírá to podstatně více místa
- síť čerpaček je více než ubohá
- když je auto přestavěné originálně z výroby, má vždy slabý motor (výjinka je VW 1,4 TSI)
E85:
- auto lépe jede
- ovšem spotřeba + 25-50%
- finanční výhodnost je diskutabilní díky té spotřebě
- musí být úprava palivové soustavy (agresivita E85 vůči pryži)
Pjercak píše: Klohar plyn je suche palivo a nemaze sedla ventilu z toho duvodu se tam sere nejaky ridky olej do sani ktery je sem tam mazne to je ta nadobka vlevo a ta hadicka co jde pres drzak motoru musi byt niz nez saci potrubi a by potlakemneprisaval se sam
aha,a to maji vsechny auta na plyn? nebo jenom ty drachzi systemy? je nejak vic systemu a vubec se v tom neorientuju.mam octavku 1,6 na plyn,uz jsem to tak kupoval ale nikdy jsem tam nic nedolival a na revizi mi o tom nikdo nic nerikal1 reakcí na tento příspěvek Přestavba auta na LPG
jo jsou levne mene spolehlive a lepsi drahší a holadske systemy....
jamam landirenzo omegas a tati taky jeto jeden z lepsich aspon myslim
Naposledy editováno 19.11.2011 19:53:45
Spotrebu mam diky tomu ze se ti bez prestavby auto hodi do servis modu o 0,5 l vetsi, jakmile koupis benal hodi se ti auto za cca 30 km zpet (zhasne ti kontrolka motoru)
Kdyz uz by jsi chtel byt puntickar tak RJ + svicky s lepsi jiskrou vyjdou na 8 000 (prestavba na E 85) , ale to radsi ozelim vetsi spotrebu o pul litru. Nezere to nic to jsou kraviny, navic oktava ma uz cele palivove vedeni z plastu.
Jedine co te zarazi, jelikoz lih vaze vodu, ze ti to po prvnim, druhem natankovani bude trosku cukat a taky je dobre po ujeti cca 1 000 km vymenit palivovy filtr.
Pjercak píše: tatik jsi to dodelaval kdys to nebyly ma mechanicke levnejsi spolehlive ja mam elektronicke drahší a aji to vic žere....
jo jsou levne mene spolehlive a lepsi drahší a holadske systemy....
jamam landirenzo omegas a tati taky jeto jeden z lepsich aspon myslim
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba auta na LPG
Naposledy editováno 19.11.2011 20:01:12
2 reakcí na tento příspěvek Přestavba auta na LPG
vtr78 píše: To přimazávání ventilů je hloupost. Jmenuje se to tuším flash lube. Nevím k čemu by to mělo být dobré - řeči o "suchém LPG" jsou dost úsměvné, když si uvědomíte, že benzin je odmašťovač....Na bývalém autě jsem s LPG najel cca 360 tisíc km a žádné přimazáváni ventilů jsem neřešil. Problémy s ventily bývaly na opravdu starých autech (š-120 a podobně) kde byly motory konstruované na "olovnatý" benzin - aditiva v něm obsažená (olovo a poté jeho náhražky) tlumily nárazy ventilů a při použití LPG v těchto motorech praskaly hlavy válců, konkrétně ventilová sedla. V dnešní době jde spíš o tahání peněz z důvěřivců.
Flash lube se pouziva u starsich aut, u novejsich kravina.
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba auta na LPG
vtr78 píše: To přimazávání ventilů je hloupost. Jmenuje se to tuším flash lube. Nevím k čemu by to mělo být dobré - řeči o "suchém LPG" jsou dost úsměvné, když si uvědomíte, že benzin je odmašťovač....Na bývalém autě jsem s LPG najel cca 360 tisíc km a žádné přimazáváni ventilů jsem neřešil. Problémy s ventily bývaly na opravdu starých autech (š-120 a podobně) kde byly motory konstruované na "olovnatý" benzin - aditiva v něm obsažená (olovo a poté jeho náhražky) tlumily nárazy ventilů a při použití LPG v těchto motorech praskaly hlavy válců, konkrétně ventilová sedla. V dnešní době jde spíš o tahání peněz z důvěřivců.
ok dik to se mi uleviloPjercak píše: WHTR but uz mas malo plynu spis zadny nebo mas blbe nastelovany tlak na smesovaci proste moc maly a nesti ha to dodavat ja to tez tak mel tak jsemmu rekl zeme nezajima at to jezdi za 4 ale at to jede tak to postelovali seridili projeli a jeto ok
nejezdim ekonomicky alejeto rozil jestli za x litru benzinu nebo plynu kdys jezdis denne
praveze to dela i pri plny nadrzi. neco tam je spatne no holt v zaruce to jeste je tak jim to tam odvezu
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba auta na LPG
Na benzín startuji. Po dosažení 10°C teploty vody, dojde k přepnutí na LPG.Takže jen přes zimu musím ujet několik set metrů na benzín, než se systém zahřeje.
A ohledně Octavie 1.8T. Tenhle motor se jim moc nepovedl. Není vyloženě špatnej(jsou horší) a zrovna spotřeba není jeho dobrá vlastnost. Při tvém nájezdu km bych se spíše poohlédl po jiném autě.
2 reakcí na tento příspěvek Přestavba auta na LPG
Protože já na to jezdím a nesnášim když někdo hlásí blbosti! Výkon šel nahoru, spotřeba je stejná (asi protože to víc jede a nemusim na to tolik šlapat) a řeči o úpravy palivový soustavy kvůli agresivitě Ethanolu jsou blbost - to se týká jenom starejch vraků, vozidla novější cca 15ti let to žerou bez problémů. Ani jsem nepotřeboval úpravu doby vstřiku (která se dá případně sehnat na ebay do dvojky i s poštou). Takže tak... a tankuju za 24.90
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba auta na LPG
1) E85 má menší výhřevnost než benzín, takže spotřeba při stejné jízdě musí být větší.Protože má E85 větší oktanové číslo, může se zvýšit účinnost motoru a tedy i výkon.Ve větší míře jen úpravou ECU + kompresního poměru. (záleži jak je motor schopen regulovat předstih dle čidla klepání. Teda pokuď ho vůbec má.)
2) Ohledně agresiviti Ethanolu. Ano máš pravdu. Týká se aut, kde se používal přírodní kaučuk na těsnění.Což jsou dnes již vozidla, který na silnici nepotkáme.
3) U většiny aut co se tu prohání na silnici, pracuje řídící jednotka ve 2 základníh režimech tzv. openloop a closeloop.
Pokuď člověk jede normálně a tedy nevyužívá vyšší výkon motoru, tak se chod motoru řídí mnoha čidli. Jako lambda, MAP či MAF, čidla teploty atd. Pokuď ale sešlápnu plnový pedál více a požaduji výkon, tak se jednotka přepne do openloop režimu, kdy vstřikuje přesně dané množství paliva a na čidla nehledí. Tam může nastat velký problém ohledně chůdé směsi, kdy hrozí podpálení ventilů až propálení pístů. Pokuď bych si např. nalil do auta já E85 a nedoladil palivové mapy, tak při plném výkonu neujedu ani 1km
Takže radit někomu, že se nemůže nic stát, není až tak na místě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba auta na LPG
AndělČK píše: A ohledně Octavie 1.8T. Tenhle motor se jim moc nepovedl. Není vyloženě špatnej(jsou horší) a zrovna spotřeba není jeho dobrá vlastnost. Při tvém nájezdu km bych se spíše poohlédl po jiném autě.
Jenže to bych musel koupit naftu. A koupit staré auto a ještě v naftě to je v dnešní době skoro sebevražda. Malo aut v mé cenové relaci jsou v pohodě. Dal jsem tohle auto do kupy a docela dost jsem zainvestova. Tak právě pokukuju po lpg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba auta na LPG
Ohledně toho podpálení ventilů a pístů jsem nikdy neslyšel, takže nevím, nemůžu o tom nic říct, ale co jsem si pročítal 40ti stránkové dizkuse ohledně E85 když jsem se na to rozhodl přejít, tak si tam žádnou podobnou zkušenost nevybavuju... Každopádně do auta za víc jak 50 000 Kč bych si rozmejšlel to lejt... jistota je jistota