Po 30 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 130km/h.Brzdy nic moc,v každém málinko větším náklonu jsem byl na stupačce,řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...
Na dírách je to šílenost,ovladatelnost při rozjezdu je tragédie.
Třeba VTX se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě vzhledu vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?
Naposledy editováno 06.11.2011 21:20:07
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Kamarád má VTX,zrovna na ní jsem jel a je pravda,že s tím jezdí hodně ostře,má můj respekt,vzhledem k tomu,jak jsem se na ní cítil já.
A provokace to výjimečně není,nato jsem měl Bestridera!
a styl? ten je mi na motorce uprdele - ono když se jede, tak se jede a vnímá se ta jízda
Naposledy editováno 07.11.2011 13:46:39
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Je to otázka věku,jen blázen si po třicítce koupí supersport,dobrovolně se láme na okruhu a opájí se rychlostí.
charlie.vtx1800 píše: No nevím, proč by se zrovna na VTX-ce nedalo jezdit - alespoň soudě dle toho, že mě často nestíhaj motorky s lepšíma jízdníma vlastnostma. Ale když chceš odpověď, kterou stejně nepochopíš, tak tady ji máš: Prostě se mi ta motorka líbí a líbí se mi i to, že se dokážu popasovat s jejíma údajně strašnýma jízdníma vlastnostma. Je to těžký, vzhledem k váze to pochopitelně i přiměřeně hůř brzdí a v náklonech si limitovanej. Jsi dřív na limitu mašiny - no tak si jízdu prostě víc užíváš, je to prostě o pocitu co z toho ingotu vymáčkneš. Borců, co vytáhnou maximum z litra (tím nemyslím maximálku na tacháči) je jak šafránu, ta mašina je většinou o pár levlů jinde než ten co ji sedlá a ždímat z ní maximum na silnici je dost o hubu. Na váhu si zvykneš, ani ve městě mě to nijak neomezuje. Cestovní rychlost je omezená tím co snese krční svalstvo, ale to je asi u každý nahý motorky - po 14-ti dnech, kdy si krk zvykne není problém 160 a na chvíli i přes dvě kila - mě to ke štěstí stačí. A klikatou silnici si vysloveně užívám a nemusim se kvůli tomu řítit 180, stačí mi 130. Neřeš to, je přece fajn že si každej může vybrat svůj styl. Jezdil sem projížďky i s klukama na sportech a v pohodě sme se drželi v jednom chumlu a nikdo neřešil co kdo sedlá - všichni sme měli hubu roztaženou od ucha k uchu jak nás to bavilo.
Edit: Jo, a nepochopil sem, co je za problém s ovladatelností cruisera při rozjezdu - pokud teda nehapruje ta součástka mezi sedlem a řidítkama!
Pěkně řečený,jediný co je trošku horší je otáčení na místě,couvání,tam je váha znát...
Back píše: Je to otázka věku,jen blázen si po třicítce koupí supersport, dobrovolně se láme na okruhu a opájí se rychlostí.
jj blázne ... a jen naprostej imbecil si po loňskym kua rozlámání se teď v padesáti dává na s1000rr rychloplyn a menším kolečkem zkracuje převody motorky do síly
... určitě ti idioti maj malý pinďoury, či co, páč to přece jinak neni vůbec noumální, toto !!!
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Pak jsou tady ještě cestovní endura.To se člověk odváží i na okresky a objevuje nové světy.To se pak nemusí jezdit ani do Alp.Ale kam bych jezdil na Cruiseru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Harley.Davidson píše: Je to marný, je to marný, je to marný.
... tak tak, čopry prostě rozumně obhájit nelze
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Nori píše: badyXV> Ale kam bych jezdil na Cruiseru?
Před místní základku s DVDčkem Sons of Anarchy v kapse
Aspoň jeden šuk v tomto desetiletí zaručen
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Harley.Davidson píše: oxygen> To je právě ten rozdíl mezi motorkářem a občasným uživatelem dvoustopýho vozidla.
Tak auta bych do toho rozhodně nepletl,my se bavíme o uživatelých jednostopých vozidel.
Harley.Davidson píše: oxygen> To je právě ten rozdíl mezi motorkářem a občasným uživatelem dvoustopýho vozidla.
njn popleto, se ti to trochu plete, viď - řekneš nám aspoň, jak se na tomhle brzdí? máte aspoň vzádu zpomalovadlo anebo sprostě na pekaře -?
nebo z těch vašich děsnejch rychlostí stačí jen dát nohy na zem -?
2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
ovladatelnost při rozjezdu - až se naučíš rozjíždět, nebude ti to dělat problém
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
hok píše: někomu se zas nelíbí oplastovaný překoňovaný mrdky - každej jsme holt nějakej
ehm, všechno to má kola - ale radši adrenalin a míň železná M3, než styl železná Volga
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
oxygen píše: ehm, všechno to má kola - ale radši adrenalin a míň železná M3, než styl železná Volga
Já mám péro dost velký od narození