paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Které pětikilo ???
Takže,už se blížím do finiše ale mám před sebou ještě na výběr 3 mašiny.Motorku bych chtěl jak na dojíždění do školy,tak cestování (trochu větší dálky) a lehce na provětrání.
Zatím jsem osobně zhlédnul jen gpz,ostatní doufejme tento víkend.
Kawasaki gpz 500
Kawasaki er5
Suzuki gs 500

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

2.11.2011 v 22:54 | Nahoru | #31

yama_lube píše: aaamoto> Honda cb se mi nelíbí a předražená (můj názor)



"To neděláš dobře, Jaromíre"

CB je z nich v základu nejlepší jak podvozkem, tak má také nejvýkonnější motor. Pokud chceš nejlevnější a nenáročnou mašinu, tak GSko. Co se týče dílů je to celkem jedno, jezdí jich dost a seženeš co chceš na každou. Co se stavu týče je to také prašť jak uhoď, protože můžeš sehnat kusy od vraku po skoro zánovní. Na účel co jsi psal též zvládnou bez problému všechny, ani mimo silnic se nemusíš bát

(reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 02:47 | Nahoru | #32
Mel jsem ERku, najel jsem s ni asi 10 000. Motorka je to krasna. Motor vybornej. V podstate nesmrtelnej. Mel sem ji fakt rad, ale ten podvozek byl vazne jednim slovem katastrofa. Predni vydlice je lepsi snad i na horskym kole z tesca a o zadnim bubnu radsi nemluvit. Takze za me, krasna levna motorka s perfektnim motorem a uplne zkurvenym podvozkem.

1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???

3.11.2011 v 06:20 | Nahoru | #33
ta er5 je fakt za ty prachy dobitá a to i s tím, že by ti slevil... já loni v létě prodal tohle za 41000,- na tachu měla 37kkm v TP 25kw, nemusela se do ní koruna vrazit, nový desky, olej+ filtr gumy na celou sezónu... tak svůj výběr zvaž


Naposledy editováno 03.11.2011 06:21:30

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 09:10 | Nahoru | #34
GPZ.me nej vykon a je kapotovana,coz hodne ocenis pokud nehledas vylozene nahace. GS nebrat je male...GPZ bych ukecal za 35tis a bral

(reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 09:34 | Nahoru | #35
jirivfr> GPZ s 60ti kobylama (44kW) má jinej tvar vaček než má motor ER a než měli starý GPZ

1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???

3.11.2011 v 10:00 | Nahoru | #36
Bral bych ER5, ale trochu hůř se dá sehnat. Druhou volbou by pro mě byla GS500.

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 10:15 | Nahoru | #37
gpz.. chladič se saharou užiješ v kolonách, kapotu zas když padaj hovna s hákama

(reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 10:16 | Nahoru | #38
projectill> a nejaké vysvětlení proč by ses rozhodnul zrovna takle?

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 10:37 | Nahoru | #39
Vřele doporučuji er 5ku!!!
Perfektní na naučení...Zvládly jsme cestování,sportovnější svižnější jízdy i pohodové projížďky.
A taky zrovna jednu prodávám,takže mám spoustu skušeností...Když tak se ozvi...
Kámoš měl Suzuki gs a byl spokojený,jen Kawince nestíhala...

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 12:05 | Nahoru | #40
to jsou všechno hudlařské 500. šel bych do RGV 500; RD 500,nejlíp TSS RS500GP, nebo V-due

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 12:08 | Nahoru | #41
Ono je to v celku jedno. Vyber si která se ti libí. Stejně to za rok vyměníš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 13:15 | Nahoru | #42

Rakeťák píše: gpz jsem nejel ale je to zastaraly stroj oproti ER5. ER5 je zabavna a pekna motorka ktera dobre funguje, GS me vubec nenadchlo, linejsi, horsi brzdy a vzhled taky nic moc, ale vzhled je subjektivni zalezitost, nekomu se libi



GPZ je úplně stejná motorka jako ER-5, jenom má motor naladěný na víc koní (44kw) a zadní kotoučovou brzdu proti er5 bubnové. Er5 je jen novější předělávka téhož stroje ve srovnatelné konfiguraci (zda lepší či horší je otázka preferencí - GPZ se vyráběla tuším do r. 2002 pro EU a 2006 pro USA).

Jinak pro autora: ohledně mých postřehů s GPZ viz tvé předchozí vlákno (něco jsem dpolnil). Podle mě, pokud jsi nováček, má er5 výhody a) že to je naháč (to poznáš, až to položíš, oprava kapot sice vyšla do 1000kč bez laku, ale jsou to taky peníze), takže se člověk nebojí, že rozbije kapoty (ikdyby ti to spadlo jen ze stojánku, ta kapota ti skoro vždycky praskne :( ), b) má širší řidítka, což je pro učení manévrování lepší.
Výhody GPZ: a) o chlup líp jede, b) dizajn (subjektivní), c) pravděpodobně nižší cena, díky aerodinamice možná i spotřeba, d) lepší ochrana před větrem (při tvém vzrůstu si nejsem jist funkcí větrného štítku, pokud ho nevyměníš za vyšší neoriginální, mě fouká přímo do čela).

1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???

3.11.2011 v 13:30 | Nahoru | #43
Jo ještě k těm GPZ, pokud budeš kupovat, tak se pořádně podívej, co to je za ročník, protože se v jednotlivých letech lišily jak výkonem motoru, tak výbavou. Konkrétně rok 2000 má z fabriky jen 40 HP, což je 30kW a nevím, jestli to jde odškrtit. Některé ročníky měly jen 39či40 kW.
Nejlepší jsou ročníky 1994-1999, protože mají 44kw a dva brzdové kootouče vepředu. Starší měly jenom jeden.
Kdybys chtěl pomoct při výběru konkrétního kusu, rád ti pomůžu (ale jen o víkendu, přes týden jsem v Brně), protože to mám k tomě kousek. Nejsem sice odborný techik, ale vím, jaké mouchy měla moje GPZ, takže by ti to třeba ušetřilo nějakou tu kačku.

Edit: jinak u toho inzerátu - nejsem si jistý, ale polepy GPZ z r.2000 byly vodorovný proužek (jak mám já) a barva byla lightning blue, tj. světlejší...tohle mi nepřijde že je ono. Buď je to předělávka, nebo to je nějaký spec. model pro UK/US. Ale ve výsledku stejně záleží, jak to jede, jen jde o to, abys nepřeplatil.

Naposledy editováno 03.11.2011 13:49:01

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 15:19 | Nahoru | #44
Za mě Kawasaki ZXR 400

(reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 16:42 | Nahoru | #45
stassek> Taky mi to ted nedalo a hodil jsem oko na google a mám takový pocit že ty kapoty jsou rok 1995 Motorka by měla být původ čr,takže nevím co to má znamenat...

2 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???

3.11.2011 v 16:53 | Nahoru | #46
Za mě ER-5. Výkonnější než, GS a pokud ti nevadí naked, tak bych do toho šel. ALe nevím jestli zrovna do té, na kterou jsi tu dal link..

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 17:31 | Nahoru | #47
kdyby měl někdo zájem: stránky s pár údajema o GPZ500

(reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 17:33 | Nahoru | #48

Vo1c3k píše: Za mě ER-5. Výkonnější než, GS a pokud ti nevadí naked, tak bych do toho šel. ALe nevím jestli zrovna do té, na kterou jsi tu dal link..



Znamená to zhruba to co u me mám origo staré pobouchané (jednak jsem to jednou velmi lehce položil a jednak mi nějaký blb obtiskl na parkáči do nádrže pivní lahev), ale sehnal jsem za hodně dobrou cenu origo dobré, ale ze staršího modelu, které mám "na parádu". Je tudíž možné, že to co někdo prodává je "skládačka" s rámem (a motorem?) z r.2000. Motor z r. 2000 by měl být typ EX-E6 (tuším, posledním číslem si nejsem jist), ale kdyby tě to moc zajímalo, tak se můžu podívat na svou.

(reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 18:29 | Nahoru | #49
Vo1c3k> No já nevím,ale za ty prachy jsem žádnou jinou v blízém okolí s 25kw v tp nenašel,když vemeš že je to 03 ...a cena je 36 né 42

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 18:59 | Nahoru | #51
za mě GS 500 jak vidíš u mě v profilu tak i GS se dá pořídit pěkné s kapotami, jinak jsem řešil stejnej problém vybrat si 500 ale sehnal jsem tento kousek gs je univerzální, lehká motorka

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 19:33 | Nahoru | #52
nevím jak ostatní ale mě se při náklonu na GSku když dřu stupačku a je mírně nedokonálá silnice tak se stával někdy stroj těméř neovladatelný, má děsně měkký podvozek... ale lepší brzdy než er5

1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???

3.11.2011 v 19:41 | Nahoru | #53
Za mě taky GS.Sice každej říká,jak je malá,slabá a podobný řeči.Možná mají částečně pravdu.Ale mě se na ní sedí dobře a to mám 186 cm.Naopak proti větším a těžším motorkám je aspon líp ovladatelná.A to,že je slabá?Proti 125 ti to jede jak z praku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 19:45 | Nahoru | #54

Hafuša píše: Za mě taky GS.Sice každej říká,jak je malá,slabá a podobný řeči.Možná mají částečně pravdu.Ale mě se na ní sedí dobře a to mám 186 cm.Naopak proti větším a těžším motorkám je aspon líp ovladatelná.A to,že je slabá?Proti 125 ti to jede jak z praku.



máš pravdu,já bych taky volil GS ale R 1200 GS !!!

(reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 19:54 | Nahoru | #55
_Dina_> No jako BMW jo.Ale tohle jsem nemyslel.Mě přerostlý cestovní endura moc (vubec) neberou.

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 21:03 | Nahoru | #56
Co tak CB500? Taky jsem chtěl dřív ER5 nebo CB500, ale tahle ER5 je nic moc za ty prachy. Já pak šel do SV650 a byl jsem spokojen jak želva. Zkus najít lepší ER5.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 21:12 | Nahoru | #57
yama_lube>
došetři a kup tohle je za super cenu

Naposledy editováno 03.11.2011 21:14:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???

3.11.2011 v 22:03 | Nahoru | #58
istonbike> Tu bych musel vzít leda tak na splátky Ale je nádherná o tom žádná Co říkáte na ty splátky,není to v 18 sebevražda?

Které pětikilo ???

3.11.2011 v 22:04 | Nahoru | #59
Jestli do toho mužu kecat, a přihodit svůj názor opřenej o trochu tý praxe...
Před pár lety sem se rozmejšlel stejně,a v podstatě sem řešil stejný motorky a nakonec sem z toho vyšel s verdiktem že : GPZ nesmrtelnej motor vyráběnej desítky let ,ale motorka téměř neřiditelná a jěště k tomu skoro nebrzdí (z dnešního pohledu) ER 5 vlastně to samý v bleděmodrým...a CB 500 blbovdornej pracant ale odradil mě buben v zadu a přišlo mi to zbytečně veliký!(můj počáteční despekt k hondě...ani vlastně nevim proč?!) no a GS 500 je proti nim výkonově slabší ale krásně ovladatelná a brzdy na tuhle kategorii naprosto super...a ten motor dokáže prej zničit fakt jenom naprostej kreten!
Ale nakonec sem koupil Bandita 600...

1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???

3.11.2011 v 22:13 | Nahoru | #60
je moc škoda, jak celkem dost lidí z principu hanbí zadní buben ER-5ky .Přitom se skvěle dávkuje a rozhodně neblokuje zadní kolo, když to člověk nejmíň potřebuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 Včera v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist