Chtěl bych se zeptat na zkušenosti se spotřebou oleje po výbrusu.Na jaře jsem dopřál motorce výbrus a generálku hlavy,protože loni ke konci roku brala neuvěřitelné množství oleje.Spotřebu oleje jsem ze začátku neřešil.Po několika stovkách km jsem absolvoval cca 400km výlet.Při cestě tam jsem po 100km doléval,potom dalších 300 bylo v pohodě.Teď to mám tak nějak střídavě,někdy je to v poho,někdy "zblajzne" i dvě decky na 200km.Začínám mít ale tušení že nejvíc ji chutná Repsol,Motul jí moc nejede.Teď mám cca 2000Km po výbrusu a čekám co bude dál.Jestli bude spotřeba klesat,nebo budu muset začít kupovat olej jiné značky,případně budu muset dovnitř...
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba oleje při záběhu
Zadej dotaz Oulehlovi,ten bude zřejmě vědět jestli tam ten nikasil je.
Výbrus pětka,gufera na ventily kilo kus a zbytek do kapsy.
Já dnes prožíval slavnostní den-výměnu oleje.Poprvé na KLR jsem měnil olej.To co je pro jiné normální otravná věc je pro mě svátek.Konečně mi to nebere olej
Pístní sada viz ceník Oulehla.Už se to tu několikrát rozebíralo.
Prostě pokud bys to dal do servisu k někomu jako jsem já,udělal bych na tom výbrus a palici.V případě že by hlava potřebovala jen výměnu gufer tak by ses vlezl tak do osmičky.Patnáct je pomalu na G.O. celého motoru.
Muzu po teto oprave pocitat s nulovou spotrebou oleje nebo nejaka spotreba tam porad bude?
Naposledy editováno 25.05.2012 23:08:54
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba oleje při záběhu
Podle obrázku máš zánovní KLR,kolik má najeto že je zralá na výbrus?U tebe bych zkusil jen kroužky a gufera.Já měl na původní píst nějakých 70 tisíc a možná by stačil taky jen překroužkovat.
Ta spotřeba po opravě je individuální.Některé stroje neberou vůbec,některé si něco vezmou,ale je to v řádech deci mezi výměnou.Já jsem první výměnu dělal po tisícovce a zdálo se že nechybělo nic.Ale po šesti už možná něco chybět bude.
Až tam půjdeš,zeptej se co konkrétně mají v úmyslu na tom motoru dělat.Některé servisy mají jako standardní postup že když otevřou motor tak vymění snad všechno co se dá,i když to není potřeba.Pak to na těch patnáct klidně vyleze.
Jinak gufera jsem menil to bylo prvni co jsem zkusil a bez vysledku zere olej porad stejne. Jinak kdyz vezmu za plyn tak se mi z vyfuku vali cernej kour ... to by naznacovalo ze se mi dostava olej do spalovaciho prostoru nebo to je jen o nastaveni karburatoru (smesi) ???
Černý kouř-bohatá směs
Bílý kouř-Olej
Pokud nemusí šahat na hlavu,tak by to měli do osmi sfouknout.
Mirek12:Chápu to v případě starý mrdky s X tisicema,ale blackman má zachovalou strojovnu,co by tam měli měnit?Na řetězy je brzy,ložiska,klika,převodovka vydrží mnohem více.
Jinak každý motor má danou spotřebu oleje v manuálu.Nevím jak je to u KLR,(nikdy jsem to neřešil)ale bývá to v deckách na tisíc km.
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba oleje při záběhu
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba oleje při záběhu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |