globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chiptuning
13.10.2011 v 13:23
Máte někdo osobní zkušenosti s chiptuningem na autě? Chci si to nechat udělat na Ford S-max 2,0 TDCi. Co jsem zatím četl, tak zatím super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 15:17 | Nahoru | #31

LeonKrkon píše: Je to super, připravej se na to, že to pojede vodspodu jako prase.
Taky se připrav na:
propálené písty
zničenej dvojhmoťák a spojku



I to se muze stat ale pokud to nacipujou jen o 30% tak zadnej problem nebude !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 15:18 | Nahoru | #32

madmax2 píše: I to se muze stat ale pokud to nacipujou jen o 30% tak zadnej problem nebude !



proč troškařit... aspoň 100%, když už se to dělá

jo a taky by mi tam mohli dát čip z kabria, sklápěcí střecha mi docela chybí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 15:20 | Nahoru | #33

FiZzeR píše: proč troškařit... aspoň 100%, když už se to dělá

jo a taky by mi tam mohli dát čip z kabria, sklápěcí střecha mi docela chybí



Nech si to rovnou čipnout na 4kolku :)

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 15:21 | Nahoru | #34

Dave81 píše: Nech si to rovnou čipnout na 4kolku :)



JO

Chiptuning

13.10.2011 v 15:22 | Nahoru | #35
ale zase to s tim čipováním nepřežeňte, tenhle si nechal načipovat 1.8 atmosférickej čtyřvál, a hele jak dopad

Chiptuning

13.10.2011 v 15:25 | Nahoru | #36
Co člověk to názor . Spojku a dvouhmotu především odpálí spojovací článek mezi volantem a pedálama.
Rozhodně čip a když už tak od nějaké známé firmy ne od garážmistra co si software koupil od číňanů a hned je nejlepší tuner na okrese,přitom o motoru ví většinou houby.Tam je totiž většinou původce těch propálenejch pístů.

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

13.10.2011 v 15:29 | Nahoru | #37
Já bych to viděl asi takhle - zajeď na brzdu, zjisti si jak na tom je Tvoje auto, nech si to načipovat, zajeď si na brzdu a zjisti jak je na tom Tvoje auto pak. Udělej to na brzdě jinde, než blízko těch čipérů a už vůbec ne na brzdě, kterou oni doporučí (pokud to dělají).

Výsledný grafy sem pleskni oba, ať to konečně vidim černý na bílym a nemusim si pořád myslet, že je to k hovnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 15:36 | Nahoru | #38
Pavouk106> Pak vem jawu, nakopni jí a jeď do supráku pro piváky :)

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

13.10.2011 v 15:46 | Nahoru | #39
a není lepší rovnou koupit auto co trochu "jede" v základu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 15:47 | Nahoru | #40

VlastíkPlamínek píše: a není lepší rovnou koupit auto co trochu "jede" v základu?



... už jsi tam namontoval to turbo, cos vozil v kufru?

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 15:50 | Nahoru | #41

FiZzeR píše: ... už jsi tam namontoval to turbo, cos vozil v kufru?



ne, ale Lovec Taťka mi konečně zavařil výfuk (blatníkem z Escorta) a jede to jak svině (Ford Power Pyčo)

turbo mám v záloze až odejde tohle, a mezichladič až to někde jebnu

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 15:55 | Nahoru | #42

Sisina píše: ??? Co má spojka společnýho s nachipovaným motorem? To je pěkná kravina.



a čím ten výkon přeneseš?

pokud je spojka, převodovka, ramena hnané nápravy a osy kol hnané nápravy stejné i u modelu s vyšším výkonem, pak se jedná jen o motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 15:56 | Nahoru | #43

Sisina píše: To samozřejmě není potřeba, ale nevím, kde jinde bych to auto mohla takhle vytočit, aniž bych neohrozila městský provoz svojí zběsilou jízdou



třeba za městem?

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

13.10.2011 v 16:15 | Nahoru | #44
Hirsch Performance zvedne u benzínového motoru Saab 2.0 turbo 110 kW/240 Nm výkon o nějakých 45 koní a točivý moment o 8O Nm, to vše při zachování tovární záruky (dokud teda fabrika existuje). Záleží na tom, jaká firma ten chiptuning dodá, Hirsche nebo BSR bych se nebál.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 16:23 | Nahoru | #45

Soudce-v-kápi píše: Hirsch Performance zvedne u benzínového motoru Saab 2.0 turbo 110 kW/240 Nm výkon o nějakých 45 koní a točivý moment o 8O Nm, to vše při zachování tovární záruky (dokud teda fabrika existuje). Záleží na tom, jaká firma ten chiptuning dodá, Hirsche nebo BSR bych se nebál.



113kw má saab 2,0 LPT (low pressure turbo)
klasický 2,0T má 136kw a další jako SE a Aera a Viggen maj ještě víc

takže 110kw je takový lehký základ.

Ale máš pravdu v tom, že většinou nejlepší a hlavně nejlevnější cesta je to svěřit do rukou někomu kdo se v branži již nějaký pátek pohybuje a není to rychlokvaška z garáže na Černém Mostě

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 16:31 | Nahoru | #46
VlastíkPlamínek> Tak tak, takovej abctuning a jejich rádoby chipování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 16:37 | Nahoru | #47

VlastíkPlamínek píše: 113kw má saab 2,0 LPT (low pressure turbo)
klasický 2,0T má 136kw a další jako SE a Aera a Viggen maj ještě víc

takže 110kw je takový lehký základ.

Ale máš pravdu v tom, že většinou nejlepší a hlavně nejlevnější cesta je to svěřit do rukou někomu kdo se v branži již nějaký pátek pohybuje a není to rychlokvaška z garáže na Černém Mostě



Těch 110 kW bylo původně označováno jako 1.8t, pro modelový rok 2011 (Saab 9-3) už Turbo4 a je to základ benzínové motorizace. To jen tak na vysvětlenou Pokud jde o čip od Hirsche, tak ten je pěkně mastnej, BSR (220 koňů) vyjde u tohohle Saaba i s daní na nějakých 21 tisíc, Hirsch skoro padesát .

Ale zpět k motorkám - dejte mi někdo tip na chiptuning mé Hondice, 172 koní mi je už málo

Naposledy editováno 13.10.2011 17:17:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 16:38 | Nahoru | #48

Soudce-v-kápi píše: Těch 110 kW bylo původně označováno jako 1.8t, pro modelový rok 2011 (Saab 9-3) už Turbo4 a je to základ benzínové motorizace. To jen tak na vysvětlenou Pokud jde o čip od Hirsche, tak ten je pěkně mastnej, BSR (220 koňů) vyjde u tohohle Saaba i s daní na nějakých 21 tisíc i s daní, Hirsch skoro padesát .

Ale zpět k motorkám - dejte mi někdo tip na chiptuning mé Hondice, 172 koní mi je už málo



jj, na 9-3 SE šlape jednotka od MapTunu na výbornou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 16:41 | Nahoru | #49

VlastíkPlamínek píše: jj, na 9-3 SE šlape jednotka od MapTunu na výbornou



MapTun neznám, dělá to někdo v Česku?

Naposledy editováno 13.10.2011 17:08:45

Chiptuning

13.10.2011 v 16:43 | Nahoru | #50
Doma jsme měli 3 chipovaný auta (sice ne Ford-2x Octavka a 1x Vw Touran). Vždy to bylo +cca20kw. Octávky vydržely v poho(u jedný odešla spojka) a touran to bylo o něco horší. Chipnuto bylo při cca 80 tis. Při 150 udělal motor pápá . Bylo to kapajícím vstřikem. Píst se téměř celej rozavil. Těžko řítc co by se stalo kdyby nebylo nachipováno... Jinak tatík už přemýšlí o dalším chipu

P.S. Pokud si to necháš udělat tak ne hlavně u nějakýho garážmistra... Např Tdifun nebo dieselpower jsou chválený.

Naposledy editováno 13.10.2011 16:45:30

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 16:52 | Nahoru | #51

dva_hrnce píše: třeba za městem?



Tak proto jsem psala o dálnici, mám jí k domu blíž než silnici "za městem", tak hned neotáčej oči v sloup, zase takovej debil nejsem

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 16:55 | Nahoru | #52

Sefo píše: Pavouk106> Pak vem jawu, nakopni jí a jeď do supráku pro piváky :)



Jsem vybíravej zákazník. Chlastam Guinnesse a to jen točenýho. Ale sud a pípa by se mi na motorku vlezly

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 17:08 | Nahoru | #53

VlastíkPlamínek píše: jj, na 9-3 SE šlape jednotka od MapTunu na výbornou


Huš sem to našel, Saabtuning v Klášterci

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 17:23 | Nahoru | #54

Soudce-v-kápi píše: MapTun neznám, dělá to někdo v Česku?



maptun

nedělal jsem to já, hrál si s tím předchozí majitel.

Chiptuning

13.10.2011 v 17:30 | Nahoru | #55
Nic neni jednoznačný, to že jde do kytek spojka je hojně dokumetovaný a vcelku logický. Stejně jako to že se nevyplácí čipovat auto nekde u chytráka v garáži jehož jediným vkladem je cracklej soft a kabel.

Mam Passata 1.9TDI , čipovalo se to už při prodeji nového auta (koupil jsem to od kamaráda v polovině leasingu) tehda to vyšlo cca na 20tis kč, dneska mam najeto 220tis km . Opravdu to nešetřím a pořád to jede citelně víc než stjné auto, stejne hodnoceni ma i muj současný servisák, žádné defekty motoru mne nepotkali - odešlo turbo někdy v 180tis, ale spíš mou blbostí.....jenže jak tu někdo psal - něco se hodí víc a něco míň, takže já bych řešil někde na forďáckým fóru svůj model auta protože tady to nakonec dopadne jako kůže vs textil.

2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

13.10.2011 v 17:37 | Nahoru | #56
Docela dobře jde vytunit 1.8T 20V nechá se z motoru dostat i 300k. Pochopitelně i s výměnou patřičných dílů.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 17:50 | Nahoru | #57

PEPAFJR píše: Docela dobře jde vytunit 1.8T 20V nechá se z motoru dostat i 300k. Pochopitelně i s výměnou patřičných dílů.


No, to pak jde ke třista koním vytunit i menší motor.Pochopitelně s výměnou patřičných dílů

BTW:osmnáctka turbo VW je zrovna jeden z motorů, kde má teoreticky pičtuning smysl, jelikož mezi verzí standartní 110kW a verzí co se dávala do RSek 132kW neni krom softwaru žádnej rozdíl, pokud vim.

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 17:56 | Nahoru | #58

BagoBorec píše: No, to pak jde ke třista koním vytunit i menší motor.Pochopitelně s výměnou patřičných dílů

BTW:osmnáctka turbo VW je zrovna jeden z motorů, kde má teoreticky pičtuning smysl, jelikož mezi verzí standartní 110kW a verzí co se dávala do RSek 132kW neni krom softwaru žádnej rozdíl, pokud vim.



Myslel jsem vytunit za nějakej normální peníz , přesně ten se 132kW mám v Kaipanu.

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 18:24 | Nahoru | #59

BagoBorec píše: No, to pak jde ke třista koním vytunit i menší motor.Pochopitelně s výměnou patřičných dílů

BTW:osmnáctka turbo VW je zrovna jeden z motorů, kde má teoreticky pičtuning smysl, jelikož mezi verzí standartní 110kW a verzí co se dávala do RSek 132kW neni krom softwaru žádnej rozdíl, pokud vim.


Je tam rozdíl, motor z RSka má na tom plastovým krytu nápis RS

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 18:38 | Nahoru | #60

Sisina píše: [quote=StiefTomas]Ale ja osobne jsem nevidel a ani neslysel,ze by cipem odeslo neco jinyho nez spojka.quote]

??? Co má spojka společnýho s nachipovaným motorem? To je pěkná kravina.



Tak si přečti někde v manuálu naco je u auta spojka a co ti odkud kam přenáší.Pak třeba pochopíš,že to zas taková kravina možná není.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist