1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
LeonKrkon píše: Je to super, připravej se na to, že to pojede vodspodu jako prase.
Taky se připrav na:
propálené písty
zničenej dvojhmoťák a spojku
I to se muze stat ale pokud to nacipujou jen o 30% tak zadnej problem nebude !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
madmax2 píše: I to se muze stat ale pokud to nacipujou jen o 30% tak zadnej problem nebude !
proč troškařit... aspoň 100%, když už se to dělá
jo a taky by mi tam mohli dát čip z kabria, sklápěcí střecha mi docela chybí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
FiZzeR píše: proč troškařit... aspoň 100%, když už se to dělá
jo a taky by mi tam mohli dát čip z kabria, sklápěcí střecha mi docela chybí
Nech si to rovnou čipnout na 4kolku :)
Rozhodně čip a když už tak od nějaké známé firmy ne od garážmistra co si software koupil od číňanů a hned je nejlepší tuner na okrese,přitom o motoru ví většinou houby.Tam je totiž většinou původce těch propálenejch pístů.
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Výsledný grafy sem pleskni oba, ať to konečně vidim černý na bílym a nemusim si pořád myslet, že je to k hovnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
VlastíkPlamínek píše: a není lepší rovnou koupit auto co trochu "jede" v základu?
... už jsi tam namontoval to turbo, cos vozil v kufru?
Sisina píše: ??? Co má spojka společnýho s nachipovaným motorem? To je pěkná kravina.
a čím ten výkon přeneseš?
pokud je spojka, převodovka, ramena hnané nápravy a osy kol hnané nápravy stejné i u modelu s vyšším výkonem, pak se jedná jen o motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Sisina píše: To samozřejmě není potřeba, ale nevím, kde jinde bych to auto mohla takhle vytočit, aniž bych neohrozila městský provoz svojí zběsilou jízdou
třeba za městem?
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Soudce-v-kápi píše: Hirsch Performance zvedne u benzínového motoru Saab 2.0 turbo 110 kW/240 Nm výkon o nějakých 45 koní a točivý moment o 8O Nm, to vše při zachování tovární záruky (dokud teda fabrika existuje). Záleží na tom, jaká firma ten chiptuning dodá, Hirsche nebo BSR bych se nebál.
113kw má saab 2,0 LPT (low pressure turbo)
klasický 2,0T má 136kw a další jako SE a Aera a Viggen maj ještě víc
takže 110kw je takový lehký základ.
Ale máš pravdu v tom, že většinou nejlepší a hlavně nejlevnější cesta je to svěřit do rukou někomu kdo se v branži již nějaký pátek pohybuje a není to rychlokvaška z garáže na Černém Mostě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
VlastíkPlamínek píše: 113kw má saab 2,0 LPT (low pressure turbo)
klasický 2,0T má 136kw a další jako SE a Aera a Viggen maj ještě víc
takže 110kw je takový lehký základ.
Ale máš pravdu v tom, že většinou nejlepší a hlavně nejlevnější cesta je to svěřit do rukou někomu kdo se v branži již nějaký pátek pohybuje a není to rychlokvaška z garáže na Černém Mostě
Těch 110 kW bylo původně označováno jako 1.8t, pro modelový rok 2011 (Saab 9-3) už Turbo4 a je to základ benzínové motorizace. To jen tak na vysvětlenou Pokud jde o čip od Hirsche, tak ten je pěkně mastnej, BSR (220 koňů) vyjde u tohohle Saaba i s daní na nějakých 21 tisíc, Hirsch skoro padesát .
Ale zpět k motorkám - dejte mi někdo tip na chiptuning mé Hondice, 172 koní mi je už málo
Naposledy editováno 13.10.2011 17:17:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Soudce-v-kápi píše: Těch 110 kW bylo původně označováno jako 1.8t, pro modelový rok 2011 (Saab 9-3) už Turbo4 a je to základ benzínové motorizace. To jen tak na vysvětlenou Pokud jde o čip od Hirsche, tak ten je pěkně mastnej, BSR (220 koňů) vyjde u tohohle Saaba i s daní na nějakých 21 tisíc i s daní, Hirsch skoro padesát .
Ale zpět k motorkám - dejte mi někdo tip na chiptuning mé Hondice, 172 koní mi je už málo
jj, na 9-3 SE šlape jednotka od MapTunu na výbornou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
VlastíkPlamínek píše: jj, na 9-3 SE šlape jednotka od MapTunu na výbornou
MapTun neznám, dělá to někdo v Česku?
Naposledy editováno 13.10.2011 17:08:45
P.S. Pokud si to necháš udělat tak ne hlavně u nějakýho garážmistra... Např Tdifun nebo dieselpower jsou chválený.
Naposledy editováno 13.10.2011 16:45:30
Mam Passata 1.9TDI , čipovalo se to už při prodeji nového auta (koupil jsem to od kamaráda v polovině leasingu) tehda to vyšlo cca na 20tis kč, dneska mam najeto 220tis km . Opravdu to nešetřím a pořád to jede citelně víc než stjné auto, stejne hodnoceni ma i muj současný servisák, žádné defekty motoru mne nepotkali - odešlo turbo někdy v 180tis, ale spíš mou blbostí.....jenže jak tu někdo psal - něco se hodí víc a něco míň, takže já bych řešil někde na forďáckým fóru svůj model auta protože tady to nakonec dopadne jako kůže vs textil.
2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
PEPAFJR píše: Docela dobře jde vytunit 1.8T 20V nechá se z motoru dostat i 300k. Pochopitelně i s výměnou patřičných dílů.
No, to pak jde ke třista koním vytunit i menší motor.Pochopitelně s výměnou patřičných dílů
BTW:osmnáctka turbo VW je zrovna jeden z motorů, kde má teoreticky pičtuning smysl, jelikož mezi verzí standartní 110kW a verzí co se dávala do RSek 132kW neni krom softwaru žádnej rozdíl, pokud vim.
BagoBorec píše: No, to pak jde ke třista koním vytunit i menší motor.Pochopitelně s výměnou patřičných dílů
BTW:osmnáctka turbo VW je zrovna jeden z motorů, kde má teoreticky pičtuning smysl, jelikož mezi verzí standartní 110kW a verzí co se dávala do RSek 132kW neni krom softwaru žádnej rozdíl, pokud vim.
Myslel jsem vytunit za nějakej normální peníz , přesně ten se 132kW mám v Kaipanu.
BagoBorec píše: No, to pak jde ke třista koním vytunit i menší motor.Pochopitelně s výměnou patřičných dílů
BTW:osmnáctka turbo VW je zrovna jeden z motorů, kde má teoreticky pičtuning smysl, jelikož mezi verzí standartní 110kW a verzí co se dávala do RSek 132kW neni krom softwaru žádnej rozdíl, pokud vim.
Je tam rozdíl, motor z RSka má na tom plastovým krytu nápis RS
Sisina píše: [quote=StiefTomas]Ale ja osobne jsem nevidel a ani neslysel,ze by cipem odeslo neco jinyho nez spojka.quote]
??? Co má spojka společnýho s nachipovaným motorem? To je pěkná kravina.
Tak si přečti někde v manuálu naco je u auta spojka a co ti odkud kam přenáší.Pak třeba pochopíš,že to zas taková kravina možná není.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |