paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*
7.10.2011 v 00:26
Tak jsem se dneska svezl na FZS 1000 Fazer. Rok vyroby si nepamatuji, asi 2004 nebo 2005. Karbec.

Dojmy jsou takove:
-neni tak tezka, jak by se mohlo zdat
-riditka jsou uzka, ale cekal bych, ze to bude vice k hovnu , bylo to tak akorat
-na plexi tam byl jeste takovy dodatecny maly stitek....kolem 120-130km/h zacalo trosku fucet na prilbu, ale dalo se..... ani pri 170-180 jsem nemusel zalehnout..... porad mirne fuci na prilbu, ale da se jet.....
-pri vyssich rychlostech (+200kmh) jsem zalehnul a ABSOLUTNE NEFUCI v tom je to super oproti R1, ktere test jsem tady napsal nejakou dobu zpatky..... mozna nekteri jeste pamatuji
-brzdy - nevim, nepouzivam, mam z toho strach
-zatacky - netusim, ja jsem mistr rovinek
-motor - tady takove na pul zklamani
-celkova ergonomie je super
-posaz by mohl byt vice sportovnejsi, ale bylo to stejne ok
-uz po par km jsem se citil, jako bych na te motorce jezdil 10 let
-je to STRASNE hodna motorka

Takze ten motor je takovej:
spodek ma lepsi nez R1 big bang, ale celkove do 5000 otacek se tam nic moc nedeje. Kdyz jsem dal plnej, tak ta motorka pokazde pul vteriny jakoby premyslela, az pak zatahla. Ten zatah mi prisel linearni. Nikde zadny kopanec, zadne naznaky agresivity. Dal jsem na dvojku plnej, motorka proste zrychlila, ale agrese v tom nebyla Co potom trebas takovy Bandit 1200 - je to jeste linejsi hovno? Kde je ta hranice, ze motorka uz neni lina? Asi se budu muset projet zpatky na nejakem supersportu.

Celkove hodnoceni: 8/10.
Verdikt: motorka super, ale strasne sterilni, prilis dokonala.

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

8.10.2011 v 09:22 | Nahoru | #31

Dolík.... píše: SirIndy> jj, to jo... to chápu :) ještě bych moc rád zkusil staršího i novějšího speed tripla, ale mezi V2 a R4 mám naprosto jasno.



R3?

1 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

8.10.2011 v 12:59 | Nahoru | #32
ak na fzs1000 potiahnes za plyn a chvilku sa nic nedeje, tak je na tej motorke nieco pokazene, alebo zle nastavene. Je tam karbec, tam nema co robit oneskorenie. Pridas - ide, uberes - brzdi.

co sa tyka R4 vs V2, to je ako benzin a dizel. R4 je daleko vsestrannejsia, ma sirsie pouzitelne pasmo otacok, vyssi vykon, vyssi krutiak a menej zere, ale pocitovo ide slabsie ako V2. Ale ak potrebujes uzku stavbu, ine ako V2 na vyber nemas (alebo jednobuch)

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

8.10.2011 v 16:27 | Nahoru | #33

SirIndy píše: Jj, ja bych zase nekdy rad zkusil Tigera 1050.



jakýkoliv 1050

1 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

8.10.2011 v 18:05 | Nahoru | #34
-brzdy - nevim, nepouzivam, mam z toho strach
-zatacky - netusim, ja jsem mistr rovinek

to mluví za vše, test jak hovado, hlavně že nefouká a že to jede co...

..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

8.10.2011 v 18:19 | Nahoru | #35
škoda slov.

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 07:42 | Nahoru | #36

matuS píše: ak na fzs1000 potiahnes za plyn a chvilku sa nic nedeje, tak je na tej motorke nieco pokazene, alebo zle nastavene. Je tam karbec, tam nema co robit oneskorenie. Pridas - ide, uberes - brzdi.

co sa tyka R4 vs V2, to je ako benzin a dizel. R4 je daleko vsestrannejsia, ma sirsie pouzitelne pasmo otacok, vyssi vykon, vyssi krutiak a menej zere, ale pocitovo ide slabsie ako V2. Ale ak potrebujes uzku stavbu, ine ako V2 na vyber nemas (alebo jednobuch)



To mě celkem zajímá...které V4 mají větší krouťák než V2 při objemu +200 kubiku pro V2?
a druhý případ: při stejném objemu?

a jinak takový obecný názor...jaký motor (jaký motocykl) se považuje za nejuniverzálnější v možnostech využití celého spektra otáček? Mimo Chopper a cruiser

2 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 09:51 | Nahoru | #37
zacnem druhou otazkou. Jednoznacne R4.
Gsx-r600 taha na 6tke pekne od 3.000ot, po pridani motorka normalne zrychluje, ziadne pazvuky, vibracie. Na tej 6tke sa potom da ist 260 pri 14.000ot. To mas pracovny rozsah motora 11.000ot.
FZS1000, na 6tke od 2.000 do 11.000, co je rozsah 9.000ot.

Toto ti ziaden V2 neponukne. Napr KTM s motorom LC8, co je este stale jeden z naj V2 motorov na trhu, a rozsah otacok na najvyssom prevodovom stupni je cca 4.000-9.500, co je 5.500ot.
Vsetky litrove sportove dvojvalce maju max otacky okolo 10.000, zatial co litrove 4 valce cca 13.000.

A tym plynulo prechadzam k prvej otazke. Ked jedna sportova motorka dosahuje max rychlost pri 13.000ot a druha pri 10.000ot, znamena to, ze musia byt inak sprevodovane. A to je presne ta analogia s dizlovym motorom. Na brzde vyzera, ze naftak, alebo V2 ma vyssi kr.moment.

Lenze kr.moment na motore nie je podstatny, podstatna je jeho velkost na kolese a to je ovplyvnene prevodmi.
Takze v tomto konkretnom priklade musis mat na V2 o 1/4 dlhsiu prevodovku. Prepocitaj tym udaje z grafu z brzdy a dojdes na to, ze V2 ma nielen mensi krutiaci moment, ale aj plocha pod krivkou je mensia (ludia casto pozeraju iba na max.hodnoty a plocha ich nezaujima, pricom prave ta plocha je podstatna. Ale ved preto boli ludia odvareni z tdi 66kw a vraveli, ze to ide ako 150k motor a podobne dristy)

Vysledok je ten, ze aby V2 drzal krok s R4, tak treba viac a presnejsie radit. V2 navyse vibruje a ma obcas skokove charakteristiky - ale to je presne ten "charakter" a zabava, a preto ho vela ludi ma rado.

1 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 10:23 | Nahoru | #38
všechno je o převodech a nastavení ... použitelné pásmo otáček je diskuze na dlouhou dobu poněvač podle mě ,je u 4v použitelné pásmo od 7tis do 12 u litrů a 9 - 15tis u 6kila... je otázkou co je použitelné pásmo u benzínových motoru je všeobecně důležitý jak rychle se rozmotá k max výkonu a jak výkon roste... paradoxem je že já mám CBR 1000RR kdy serie má 127kw 11,5 tis/ot a 116nm/8500tis no a model 06-07 má127kw 11,5tis/ot a 114nm/10,5 tis/ot...
pocitově novějši model nejede od spodu musí se držet víc na hoře a tak se moje třeba rozmotá rychleji i na 3jku zatímco novější musí razit 2jkou.... no jenže motory na SBK jsou laděny pro horní pásmo Ot. a tak jde spíše o výkonovou špici v KW než NM ... podle mne je lepší ro běžné ježdění míň KW ale krouťák níže proto i V2 má mnohem lepší náběh od spodku než R4..V4 je něco jiného to je VFR ....

vem si to logicky že na 600ccm musíš jet o 2kvalty níž abys měl motor v horním spektru jinak sice jede ale nemá svou max výkonovou hodnotu ... taky bývaj kratší převodovky aby ses právě motal kolem horního pásma OT taky proto se ty krouťáky staví do vyšších OT. ale dole je to pak mrtvola... (sice to jede ale tak na 40-50%)

..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 10:33 | Nahoru | #39
zářným příkladem bylo BMW S1000RR kdy na te motorce i z krajnice poznáš kdy se rozmotá ten motor prostě do 7 to je normální stroj pak už podle zvuku a vizuálně poznáš že motor ožil ale nejlíp mu je kolem 9-13tis a to už pak je mazec vlastní zkušenost... ale v pomalých serpentínách měla problém , bylo by potřeba si pohrát s převodem 2moc dlouhá 1moc ostrá prostě přidat 2zuby na rozetu aby se 2jka zkrátila a vlastně všechny kvalty...

zkušenost z V2 VTR SP nemá ani tolik koní ale paradoxně na té klikaté silnici měla rychejší čas protože u BMW stačilo maximalně jezdit 1-2 a zbytek převodovky je tak nějak na nic ale jak říkám na 2jku se trochu rozmotávala déle než V2 mno inu babo raď co je lepší... no BMW zas nasekalo jakmile bylo potřeba držet motor nahoře neustále táhlé roviny a zatáčky ala Brněnský Okruh tam zas VTR už bojovala s nedostatkem výkonu protože převody byly kratší než by bylo třeba.

takže ani jedno nebo druhé všechno má něco do sebe

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 10:41 | Nahoru | #40

matuS píše: zacnem druhou otazkou. Jednoznacne R4.
Gsx-r600 taha na 6tke pekne od 3.000ot, po pridani motorka normalne zrychluje, ziadne pazvuky, vibracie. Na tej 6tke sa potom da ist 260 pri 14.000ot. To mas pracovny rozsah motora 11.000ot.
FZS1000, na 6tke od 2.000 do 11.000, co je rozsah 9.000ot.

Toto ti ziaden V2 neponukne. Napr KTM s motorom LC8, co je este stale jeden z naj V2 motorov na trhu, a rozsah otacok na najvyssom prevodovom stupni je cca 4.000-9.500, co je 5.500ot.
Vsetky litrove sportove dvojvalce maju max otacky okolo 10.000, zatial co litrove 4 valce cca 13.000.

A tym plynulo prechadzam k prvej otazke. Ked jedna sportova motorka dosahuje max rychlost pri 13.000ot a druha pri 10.000ot, znamena to, ze musia byt inak sprevodovane. A to je presne ta analogia s dizlovym motorom. Na brzde vyzera, ze naftak, alebo V2 ma vyssi kr.moment.

Lenze kr.moment na motore nie je podstatny, podstatna je jeho velkost na kolese a to je ovplyvnene prevodmi.
Takze v tomto konkretnom priklade musis mat na V2 o 1/4 dlhsiu prevodovku. Prepocitaj tym udaje z grafu z brzdy a dojdes na to, ze V2 ma nielen mensi krutiaci moment, ale aj plocha pod krivkou je mensia (ludia casto pozeraju iba na max.hodnoty a plocha ich nezaujima, pricom prave ta plocha je podstatna. Ale ved preto boli ludia odvareni z tdi 66kw a vraveli, ze to ide ako 150k motor a podobne dristy)

Vysledok je ten, ze aby V2 drzal krok s R4, tak treba viac a presnejsie radit. V2 navyse vibruje a ma obcas skokove charakteristiky - ale to je presne ten "charakter" a zabava, a preto ho vela ludi ma rado.



jo to by mohlo být, dikes a proto uvažuji o V3

..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 10:58 | Nahoru | #41
Marekparek: Přesně jak píšeš. Ono nový litrový sport biky jsou hnaný do velkého výkonu. Čím dál víc. Jenžo to musí hnát i do otáček. Čím chceš mít větší výkon ve vrchu tím se zmenšuje i spodek. Na běžné ježdění po silnicích na piču.. Příklad nová zx10r. Oproti starší ninji má spodek uplně v prdeli a do 7 tis otáček snad jede líp i moje R1 99. Nebo R1 03 vs r1 04. Taky dobrý rozdíl ve spodku. Dobrý příklad je že kamoš s gsx-r 1000 k5 s komplet yoshimurou a zatím bez Pc3 a filtru pojel kamoše na zx-10r 2009 s koncovkou akrap. Jak sprinty z místa tak i pružné zrychlení na 2ku ze 50 km/h. Ale taky dělá hodně jak kdo tu motorku zajel..

Naposledy editováno 09.10.2011 10:59:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 11:00 | Nahoru | #42
marekparek>
porovnavas motorky rozneho veku. Tu si treba uvedomit zasadny fakt - emisne limity. Presne kvoli nim motory stracaju svoju ostrost. Preto to porovnanie SP2 a S1000R nemusi ani tak byt o koncepcii motora.

A neviem ako je tom bmw, ale napr u LC8 su prve 3 kvalty skrtene, aby presli emisnymi a hlukovymi limitmi...

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 11:12 | Nahoru | #43

Kubeja píše: -brzdy - nevim, nepouzivam, mam z toho strach
-zatacky - netusim, ja jsem mistr rovinek

to mluví za vše, test jak hovado, hlavně že nefouká a že to jede co...



To je přesný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 11:29 | Nahoru | #44

matuS píše: marekparek>
porovnavas motorky rozneho veku. Tu si treba uvedomit zasadny fakt - emisne limity. Presne kvoli nim motory stracaju svoju ostrost. Preto to porovnanie SP2 a S1000R nemusi ani tak byt o koncepcii motora.

A neviem ako je tom bmw, ale napr u LC8 su prve 3 kvalty skrtene, aby presli emisnymi a hlukovymi limitmi...



U SV 1000 jsou skrcene prvni dva kvalty a pak ji dokonce museli prestat do EU vozit EU uplne zabila sportovni litrove dvouvalce - s vyjimkou Ducati - nechapu jaktoze oni dokazou ty emisni normy splnit a Japonci ne

1 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 11:38 | Nahoru | #45
NO jelikož sem na těch strojich jezdil a emise mne nezajímaj můj pocit je tak jak jsem psal výše ... protože jsem už něco prožil už v závodech offroad trialu(republiku i ME) či rally nějáky sprint nebo vrch(amatersky) tak už jsem potkal i nastavení několika motorů a to včetně motorů Vw řady typ BBZ 100ps 1,4 16v který se našlechtil na 179ps a šel by na 206ps jářku za nějákých 350tis bez kabeláže a investice do koupi bloku, hlavy výfuků, svodů, atd.

Mno tak je důležitý vědět na co ten motor má sloužit na okruh potřebuješ otáčky vysoko a nestavíš motor na průběh krouťáku ale na špici jeho výkonu s omezenou životností.....

u rally se klade důraz na NM a koníky jdou trochu stranou protože je důležité aby se motor co nejrychleji rozmotával odspodku a tahyl i na vyšší kvalty.

Offroad je příkladem motoru kde je důležitá životnost spolehlivost a krouťák...a taky redukce a zpřevodování protože jezdíš většinou na hranici volnoběhu potřebuješ silný spodek... kdy vymřely ATM Diesly tak ty turbíny maj nevýhodu v tom že pokud turbo nenabýhá od volnoběhu tak motor chcípne, proto na trialy jsou oblíbené benziňáky a starší koncepcí byly velké V6 - V8 benzíny kdy je krouťák takřka od volnoběhu a přejde do max výkonu kolem 5500 až 6000tis ot jenže na závodění je taky rozhodujcí váha a rozměry... takže se e slovu dostaly oturbené benzíny R4 kdy krouták roste jak u dieslu ale výkon je rapidně jinde v horním pásmu..

\to stejné je u motorky prostě pokud chceš jezdit na kelímku (SBK) tak motor bude jinak nalazen než pro turistiku nebo street. Další věcí je převod jakým motor doplníš ...

Pokud bych se díval o ceťáku pro dva s báglama zajímal by mne Krouťák a KW s co nejvišší hodnotou v co nejnišším pásmu otáček viz velké parníky jako 1200-1600 ccm tohle je možné i u 6tikila ala nepočítej že horní hranice bude nad 100ps spíš kolem 75-85ps při 8-9tis ot.

Pokud street tak bych koukal právě po křivce jak motor nabíhá viz V2 nebo R4 s výkonem 120 až 140ps a hodnotou NM 100-115 nm kolem 7-8,5 tis /ot...na houby je na streetu 180ps když nemá spodek to se = sundání kapot s SBK a dání vyšších řidítek...

Pokud bych se díval na motorku na denní ježdění tak bych koukal na pohodlí a optimální výkon protože univerzální motorka na okruh nebo silnici neexistuje vždycky bude něco špatně..

Pokud si jezdil či vlastnilvíce motorek součastně o stejném obsahu či +/- stejném poznáš že i KW a maximální hodnoty neurčí zábavnost či funkčnost motorky se 150koníky a 110nm sem dokázal na FZ1n GT řádně prohánět K6 ,K7 , ZX10 09, R1 06 atd. prostě ta motorka je podle mne dodnes velice povedená po přesednutí na CB1000r jsem poznal že hodnota 150ps oproti 136 nic neznamená a že na klikatých cestičkách je CB 1R rychlejší na výjezdech ... s maximálkou je to horší..

A tak to můžem do neonečna rozebírat... prostě každá ta motorka má jiné určení a jiné nastavení převodů motorů a hlavně podvozků... podle mne říct že ,, umíš jezdit´´ je až tehdy kdy si vemeš do ruky řádně slabší stroj a dokážeš s ním jezdit s klukama kteří maj třeba 6tkvé Gsxr , CBR , R6 nebo podobně ...i já sem poznal že tam se ukáže cit pro motorku a její výkon protože tam se hůř dohání přebržděná zatáčka , nebo špatně najetá stopa ...když není výkon pozná se jak zvládáš cit k řízení... sám mám ještě SZR 660 z roku 98 a 36kw ...má dobrý podvozek , výkon někde na kraji posměchu , ale přesto stačím některým jezducum co si říkaj střelci (samozřejmě ne na rovinkách)

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 11:44 | Nahoru | #46

SirIndy píše: U SV 1000 jsou skrcene prvni dva kvalty a pak ji dokonce museli prestat do EU vozit EU uplne zabila sportovni litrove dvouvalce - s vyjimkou Ducati - nechapu jaktoze oni dokazou ty emisni normy splnit a Japonci ne

říkám že pocitově SP jelo líp než S1000rr od 2tis. Ot.

Zábavnost motorek zabíjí elektronické systémy...na tom Bawu je sakra poznat jaký režim tam je ...je fakt že to má své opodstatnění kvůli zvládnutí stroje , tohle fakt není motorka pro někoho kdo seděl doposavaď na R6 nebo jiné 130ps mašině ja jezdím několik roků na litrech a měl sem jich několik souběžně (to ze mě nedělá borce) ale BMW sem koukal jak z jara že to jede uplně jinak ... a to sem měl možnost poježdění na polazené ZX10 06 na 196ps motorově..

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 11:44 | Nahoru | #47

SirIndy píše: 60-140 je dlouha doba, tady jde o tu prvotni reakci na plyn - VTR mi hned zaduni a jede, zatimco ten Fazer fakt jakoby chvilku nic nedela a pak se linearne rozmotava, proste bez vyraznejsi reakce. Clovek by tam musel porad drzet ty vysoke otacky kde uz reagovat bude, coz nejde vsude. Ale verim ze mnoha lidem to naopak bude vyhovovat, dole hodne a sametove a nahore narez, nez vztekla reakce z temer jakykoliv otacek ale za cenu slabe spicky a cukani dole...



ta tabulka urcite sedi... Mel jsem FZS 1000 a mam Tuono 08 a sam rikam, ze ten Fazer byl pruznejsi a lepe se zbiral z nizkych otacek. Na tuonu je nemyslitelne jet 60 na 6q, to zato Fazer jel bez problemu a zrychloval solidne
Jen sam reknu, ze nove Tuono by nerozdejchalo na sestku 60km/h, natoz zrychlovat

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 14:59 | Nahoru | #48
marekparek> moc dobře napsáno mám stejný názor na typy motorů pro různá použití

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 20:52 | Nahoru | #49
matuS> ta úvaha kroutící moment vs. převod je přesně naopak než píšeš a V2 i diesel mají reálně větší moment.

..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 20:57 | Nahoru | #50
tak si asi chybal na fyzike...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 23:28 | Nahoru | #51

SirIndy píše: Taky jsem projizdel FZS 1000 a mel podobne dojmy. Ale s tou linearitou souhlasim jen dole, nekde nad 7000 to zatahlo a letelo. Jenze dole presne jak pises - pridal si plyn a chvilku se jakoby nic nedelo a potom hladce zacala zrychlovat - nic pro me, skoncil jsem u litroveho V2


Nechci ti kazit radost,ale VTR1000F je ve dvou lidech na zrychlení 50-200km/h stejně "pomalý" jako FZS600 jen s řidičem.Maximálku má samo větší,pokud jedou oba singl,je VTR rychlejší,ale nijak dramaticky.Takže proti FZS1000 bude mít šanci vážně jen dole,ve středních a vysokých otáčkých dostane těžce na prdel
Btw:To placebo dvouválců je vážně děsná věc

edit: A co se týká aut,nafta vs. benzín,taky mám takový praktický příklad:
Renault Laguna 1.9 dTi,72kW v základu + čip na cca 88kW(nebylo to na brzdě) není schopná na běžných okreskách a rychlostech do 130km/h ujet Meganu 1.6 8V 66kW.Důvod?Než tam nafta dostane 100km/h,máte trojku a pomalu řadíte čtyřku,pocitově to táhne jak kráva,Megan pocitově nedělá vůbec nic,jenže sedí furt za nárazníkem s vytočenou dvojkou a pořád na ní ještě může
Na plynulý zrychlení na vysokej kvalt se ale už vůbec nechytá a v rychlostech nad 150km/h taky ne.Takže ať si každej koupí co mu vyhovuje

Naposledy editováno 09.10.2011 23:46:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

9.10.2011 v 23:50 | Nahoru | #52

Krovak píše: Nechci ti kazit radost,ale VTR1000F je ve dvou lidech na zrychlení 50-200km/h stejně "pomalý" jako FZS600 jen s řidičem.Maximálku má samo větší,pokud jedou oba singl,je VTR rychlejší,ale nijak dramaticky.Takže proti FZS1000 bude mít šanci vážně jen dole,ve středních a vysokých otáčkých dostane těžce na prdel
Btw:To placebo dvouválců je vážně děsná věc



Me je celkem u prdele jak to jede proti jinejm motorkam, pro me je dulezity ze me vyhovuje jak to jede - proste se mi libi ta okamzita surova reakce na plyn u V2, u FZS mi to chybelo - ty snad kupujes motku podle toho aby pojezdila ostatni a ne podle toho jak te bavi? Tak proc uz vsichni nejezdi na litrovejch supersportech?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

10.10.2011 v 00:25 | Nahoru | #53

SirIndy píše: Me je celkem u prdele jak to jede proti jinejm motorkam, pro me je dulezity ze me vyhovuje jak to jede - proste se mi libi ta okamzita surova reakce na plyn u V2, u FZS mi to chybelo - ty snad kupujes motku podle toho aby pojezdila ostatni a ne podle toho jak te bavi? Tak proc uz vsichni nejezdi na litrovejch supersportech?


No když ti ten Fároš v zatáčkách furt ujíždí,nenasralo by tě to? Ano,potřeboval jsem motku,co nebude za tímhle kladivem totálně v prdeli
Já potřeboval univerzála,co bude schopnej jezdit delší trasy rychle i pomalu,bez toho abych umřel na ruce,zároveň nebude brzda v zatáčkách a přitom nebudu muset řadit jak pitomej...litrovej Fazer byl jasná volba

Akorát jsem poukazoval na to,že je dost lidí odvařenejch z dvouválců páč to "šíleně kurevsky tahá" ale přitom je to jen placebo.

Naposledy editováno 10.10.2011 00:26:27

..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

10.10.2011 v 07:47 | Nahoru | #54
Jj.....test to říká jasně:
FZS 1000 - 0-100 km/h 2,9 sec.; 60-140 km/h 7,9 sec
Bandit 1200 - 0-100 km/h 3,0 sec.; 60-140 km/h 9,2 sec
Bandit 1200 je tedy JEŠTĚ LÍNĚJŠÍ hovno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

10.10.2011 v 08:00 | Nahoru | #55

Krovak píše: Takže proti FZS1000 bude mít šanci vážně jen dole,ve středních a vysokých otáčkých dostane těžce na prdel



na VTR sem nejel, na jiný V2 jo, na FZS jo, ale VTR proti FZS 1000 nebude mít šanci nikdy nikde leda, když bude mít FZS 25 kw ale když se ty dvouválce někomu líbí, tak proč ne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

10.10.2011 v 08:27 | Nahoru | #56

Dolík.... píše: na VTR sem nejel, na jiný V2 jo, na FZS jo, ale VTR proti FZS 1000 nebude mít šanci nikdy nikde leda, když bude mít FZS 25 kw ale když se ty dvouválce někomu líbí, tak proč ne..



to jsou jenom takový řeči, když se nejezdí 200+ tak je úplně jedno na čem se jede, když to má aspoň 80-100 koní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

10.10.2011 v 08:45 | Nahoru | #57
Stev> šak si musím rýpnout je tu nuda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

10.10.2011 v 09:02 | Nahoru | #58

Krovak píše: No když ti ten Fároš v zatáčkách furt ujíždí,nenasralo by tě to? Ano,potřeboval jsem motku,co nebude za tímhle kladivem totálně v prdeli
Já potřeboval univerzála,co bude schopnej jezdit delší trasy rychle i pomalu,bez toho abych umřel na ruce,zároveň nebude brzda v zatáčkách a přitom nebudu muset řadit jak pitomej...litrovej Fazer byl jasná volba

Akorát jsem poukazoval na to,že je dost lidí odvařenejch z dvouválců páč to "šíleně kurevsky tahá" ale přitom je to jen placebo.



Nenasralo, ja jezdim sam a s nikym nezavodim.

(reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

10.10.2011 v 09:04 | Nahoru | #59
Dolík....> no jo, sorry, od doby co už tu tak nějak vešlo ve známost že 2V fakt nejede už to neni vono

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na FZS 1000 *test*

10.10.2011 v 10:11 | Nahoru | #60

SirIndy píše: Nenasralo, ja jezdim sam a s nikym nezavodim.


Taky nezávodím,akorát jezdím s partou,kde maj dva zmrzliny a jeden XJR 1300
A na šestce to s nima vážně nešlo

Dolík.... píše: na VTR sem nejel, na jiný V2 jo, na FZS jo, ale VTR proti FZS 1000 nebude mít šanci nikdy nikde leda, když bude mít FZS 25 kw ale když se ty dvouválce někomu líbí, tak proč ne..



Na VTR jsem jel,ale je to už dávno,takže těžko můžu posuzovat,ale třeba RSV1000 se zespoda sbírá o dost líp.A nebo je to taky tím,že tam kde má FZS šestej kvalt,jede RSV na trojku,páč jinak by to jezdci tím cukáním vymlátilo zuby

Naposledy editováno 10.10.2011 10:14:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist