paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure
Zdar,pište ktera je podle vas lepši a proč,zajima mě hlavně tereni vlastnosti.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 11:58 | Nahoru | #31

wario píše:



asi tak. a myslim, ze si chlapci z Rakouska doted drbou sisku...

KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 13:15 | Nahoru | #32
nesuhlasim.
oni jazdili na jar 2004, takze pripravovali sa v 2003, t.j. aj vtedy by brali motorky.

aj ako zaryty KTMak nemam problem povedat, ze LC8 Adventure trpela zo zaciatku vela detskymi chorobami a nechat pozerat cely svet ako z nadrzi strieka benzin, odide spojka, pripadne zavzdusni sa jej valcek, alebo ako sa zadrie motor kvoli pustajucemu tesneniu na vodnej pumpe, to veru nie je sen marketera.

Naproti tomu, GS1150 bol v tej dobe model, ktoremu sa koncila zivotnost, tzn boli tam vychytane (skoro) vsetky muchy. Jednoducho neporovnatelna situacia, tak ako aj tie 2 motorky su neporovnatelne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 13:33 | Nahoru | #33
wario> nakonec si ty bmw vychvalovali

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 13:46 | Nahoru | #34

gambrinus11 píše: wario> nakonec si ty bmw vychvalovali


Jo a v druhy serii se vsem trem rozesralo zadni perovani uz na zacatku Afriky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 20:48 | Nahoru | #35

gambrinus11 píše: takže gs asi vynecham, ta ktm asi ma něco o sobě,ale to zaludny HP2 nemužu dostat z hlavy ale ta cena

to HP2 jsem ale kdesi četl, že má jen 13l nádrž..takže to je spíš na vyřádění někde na trati než na cestování..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 23:48 | Nahoru | #36

Eso_Rimmer píše: asi tak. a myslim, ze si chlapci z Rakouska doted drbou sisku...



Podle me ne, dobre odhadli ze by to jejich masiny neustaly a radeji do toho nesli aby si nezkazili povest.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

1.10.2011 v 07:40 | Nahoru | #37

SirIndy píše: Podle me ne, dobre odhadli ze by to jejich masiny neustaly a radeji do toho nesli aby si nezkazili povest.



no, bohuzel s tim musim samozrejme souhlasit, na druhou stranu-negativni reklama, taky reklama (tim se jen utesuju )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

1.10.2011 v 09:17 | Nahoru | #38

Eso_Rimmer píše: no, bohuzel s tim musim samozrejme souhlasit, na druhou stranu-negativni reklama, taky reklama (tim se jen utesuju )



Je to skoda no, protoze v ostatnich ohledech by na to KTM byla vhodnejsi nez ty BMW V dnesni dobe uz by to myslis zvladli po tech letech vyvoje toho motoru?

KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

1.10.2011 v 09:21 | Nahoru | #39
samozrejme.
Dnes uz treba na tej motorke iba par kozmetickych zmien, ktore si bezny jazdec urobi sam doma a je to dokonala expedicna motorka.

staci si pozriet napr sem
http://www.the-great-adventure.fr

(vo dvojke idu okolo sveta, uz maju za sebou afriku, juznu aj severnu ameriku, jeho ktm990 ma uz cez 100.000km)

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

1.10.2011 v 09:30 | Nahoru | #40

SirIndy píše: Je to skoda no, protoze v ostatnich ohledech by na to KTM byla vhodnejsi nez ty BMW V dnesni dobe uz by to myslis zvladli po tech letech vyvoje toho motoru?



myslim, ze rozhodne... ja bych zvolil nejakou vychytanou 08 (model 06-08) jediny, co je na te masine trosku horsi je dojezd na nadrz :( v terenu hledat kazdych cca 250km nejakou benzinku, nevim, nevim... takze bud spesl nadrze, nebo doprovodnej autak, ale to uz neni ono.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

1.10.2011 v 09:49 | Nahoru | #41
benzin sa da riesit viacerymi sposobmi, od 5 eur do 1300....

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

1.10.2011 v 09:50 | Nahoru | #42

matuS píše: benzin sa da riesit viacerymi sposobmi, od 5 eur do 1300....



co tim myslis? jak se to lisi od toho, co jsem psal vys?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

1.10.2011 v 20:36 | Nahoru | #43
Pisal si o malom dojazde na nadrz, tak mas viac moznosti, za 5 euro kupis bezny 5l kanister, takze za 10 eur mas vyriesenych 10l, co je v narocnom terene najmenej 130km.
Ak mas viac penazi, mozes ist do specialnych kanistrov, ktore sa daju velmi lahko namontovat a demontovat, ak mas este viac penazi, tak urobis podla mna idealne riesenie a to zvod 2-1 a na lavu stranu das 10l nadrz (pripadne si nechas spravit na mieru zadne nadrze ako mal Haro) no a ked mas velmi vela penazi tak potom vymenit predne nadrze a k nim samozrejme aj pruziny za tvrdsie.

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

1.10.2011 v 20:39 | Nahoru | #44

matuS píše: Pisal si o malom dojazde na nadrz, tak mas viac moznosti, za 5 euro kupis bezny 5l kanister, takze za 10 eur mas vyriesenych 10l, co je v narocnom terene najmenej 130km.
Ak mas viac penazi, mozes ist do specialnych kanistrov, ktore sa daju velmi lahko namontovat a demontovat, ak mas este viac penazi, tak urobis podla mna idealne riesenie a to zvod 2-1 a na lavu stranu das 10l nadrz (pripadne si nechas spravit na mieru zadne nadrze ako mal Haro) no a ked mas velmi vela penazi tak potom vymenit predne nadrze a k nim samozrejme aj pruziny za tvrdsie.



tak to se ale v nazorech zas o tolik neodlisujeme, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

2.10.2011 v 12:52 | Nahoru | #45

Mad_Cat píše: to HP2 jsem ale kdesi četl, že má jen 13l nádrž..takže to je spíš na vyřádění někde na trati než na cestování..



Ano, ale 13 ltru pri spotrebe 4-6 na sto. Navic je mozne dokoupit 7 litru nadrz pod sedlo nebo 23 litru nadrz hlavni. Nebo obe a to uz by bylo 30 litru paliva = cca 550 km dojezd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

2.10.2011 v 19:25 | Nahoru | #46
Petr-RSV> neni moc těžka na předek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

2.10.2011 v 20:45 | Nahoru | #47
gambrinus11>
Je, ale zase záleží vůči jaké motorce to srovnáváš. Na LC8 ADV jsem nejel, ale myslím, že to bude to samé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

4.10.2011 v 07:59 | Nahoru | #48
Petr-RSV> koukal jsem na tvý video na profilu z Malacek , moc hezky
HP2 je asi krapet těžší na předek a přední vidle co říkal Honza ze Šumavy není uplně echt dobrá,ale je to řešitelný nicméně za mě Superenduro je nej

Naposledy editováno 04.10.2011 07:59:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

4.10.2011 v 09:23 | Nahoru | #49
ybrcek>
Když bych se rozhodoval jen rozumem, tak bych vzal asi taky Superenduro(i když mám BMW, tak KTM se mi strašně líbí - i jiné motorky), ale HP2 má některé specifické vlastnosti, které jsem prostě chtěl vyzkoušet. Vzduchem chlazený boxer, kardan - věci co se do terénu prý moc nehodí... ale mně se s tím jezdí dobře. Líbí se mi bezúdržbový provoz, nízká spotřeba v terénu, rychlá výměna kol (jezdím rád i silnici na motardech). Navíc prodat ji můžu vždycky, hlavně v cizině je o ně zájem. Vidlice je prý nic moc - asi jo, ale já nejsem takový střelec, abych to poznal. Až mi nebude stačit, tak koupím jinou. Vzadu mám ohlins a ten funguje parádně. Občas se svezu s Laďou Říhou, co má Superenduro, tak ho asi ukecám, abysme si motorky prohodili, když tu KTM tak všichni vychvalují .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

4.10.2011 v 10:30 | Nahoru | #50
Petr-RSV> Mě se HP2 líbí asi jako jediný BMW , a měl jsem možnost to vidět lítat pod rukama dobrýho pilota v terenu a troufám si říct že je to jen jina motorka rozhodně ne horší než KTM.
Spotřeba a sila motoru v nízkejch točkách je famozní, odkládání na válec vtipné :)
Hele a jezdíš tady v okolí Brna že bysme se sklouzli někdy?

edit: esi je to ten stejnej Lada co myslím já , nemá on ted urvanou kličku? a žebra dolamaný?

Naposledy editováno 04.10.2011 10:35:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

4.10.2011 v 10:58 | Nahoru | #51
ybrcek>
No právěže má, takže teď nemám s kým jezdit. Já jsem od UH. Hradiště, ale někde k Brnu na celodenní off bych klidně dojel, když to nebude moc daleko po asfaltu - jel bych po ose.

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

4.10.2011 v 11:44 | Nahoru | #52
Petr-RSV> já mám vykloubený rameno,ale snad letos ještě usednu na moto

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

10.10.2011 v 09:41 | Nahoru | #53
rydlas>
Pravidelně měnit pravej píst po 350tis najetých km ??????????
Už dlouho jsem se tak nenasmál
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure Navivai 9 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900


TOPlist