globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F
28.8.2011 v 18:31
Zdar, muzete nekdo nahodit rozsah kolik tak muzou vydrzet predni kotouce nebo neni tu nejaky majitel ktery mel VTR s jasnymi kilaky a origo kotouci a kdy je menil? Predem dik.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 08:45 | Nahoru | #31
mám něco přes 60 a kotouče jsou v pohodě, odhaduju že aspoň 100 daj. Minimální tloušťka je 3.5, já mám kolem 4.1 jestli se dobře pamatuju.

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 09:10 | Nahoru | #32
No tak pokud jsi mluvil s majitelem osobně, líbí se ti stav i cena tak nemáš co řešit ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 09:11 | Nahoru | #33

Stev píše: mám něco přes 60 a kotouče jsou v pohodě, odhaduju že aspoň 100 daj. Minimální tloušťka je 3.5, já mám kolem 4.1 jestli se dobře pamatuju.



No majitel vypadal ze je docela strelec - obrousene hlasice naklonu na stupackach, sjete hrany gum, parkrat byla na okruhu. Kotouce pry byly menene nekdy mezi 30000-40000km podle soucasneho stavu, nejvice co by ta motka mohla mit najeto rekneme kdyby prvni majitel najel za tech 5 let 60000km a pred prodejem v 2007 stocil na 15000 tak ted tam je 45000, coz by bylo asi 90000 celkove...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 09:14 | Nahoru | #34

honzaVTR píše: No tak pokud jsi mluvil s majitelem osobně, líbí se ti stav i cena tak nemáš co řešit ne?



No cena se mi zda tak na hrane kdyz vezmu spoustu kosmetickych vad a nutnost na jare prezouvat, takze pokud by jeste byla stocena treba o 40000km tak uz by se mi to za ni nechtelo davat. A jestli to nejsou prave Akrapy jak tu nekdo psal ale pak se odmlcel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 09:49 | Nahoru | #35

SirIndy píše: No majitel vypadal ze je docela strelec - obrousene hlasice naklonu na stupackach, sjete hrany gum, parkrat byla na okruhu. Kotouce pry byly menene nekdy mezi 30000-40000km podle soucasneho stavu, nejvice co by ta motka mohla mit najeto rekneme kdyby prvni majitel najel za tech 5 let 60000km a pred prodejem v 2007 stocil na 15000 tak ted tam je 45000, coz by bylo asi 90000 celkove...



to mám taky a žádnej střelec nejsem, stačí dát jednou sosnovou. Mohly do sežrat třeba blbý desky jak už bylo napsáno.

Tahle by třeba taky stála za podívání, fotky jsou nenápadný ale nic mě tam do očí nepraštilo. Kotouče budou původní, když je šuplérou přeměříš a budou mít kolem 4 mm, věřil bych i kilometrům. A cena je parádní.
Nebo i tahle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 09:52 | Nahoru | #36

SirIndy píše: No cena se mi zda tak na hrane kdyz vezmu spoustu kosmetickych vad a nutnost na jare prezouvat, takze pokud by jeste byla stocena treba o 40000km tak uz by se mi to za ni nechtelo davat. A jestli to nejsou prave Akrapy jak tu nekdo psal ale pak se odmlcel.



designem to na akrapy nevypada, provedeni te priruby, pasku atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 10:00 | Nahoru | #37
assassin> třeba to akrapy budou, ale na na vtr1000f, skoro mi připadá že je tu řízlý hned u koncovky a pak nějak dodělaný, a ne jako řešení od výrobce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 10:05 | Nahoru | #38

Stev píše: assassin> třeba to akrapy budou, ale na na vtr1000f, skoro mi připadá že je tu řízlý hned u koncovky a pak nějak dodělaný, a ne jako řešení od výrobce.



no mozna kdysi davno mohly byt.. ale akrap pouziva jine (plne) ty pasky.. tzn pri prebalovani by se menily.. navic i to vyusteni z koncovky ma trosku jiny proporce nez akrap dela... navic u tehle slip on vyfuku maji i tu prirubu smerem k vyfuku vetsinou jinou, ale je fakt ze jestli jsou "dobove" tak akrap jeste nemusel mit tak uceleny design napric radama...
kazdopadne bych se na tohle nespolehal a ikdyz bych pripustil ze to puvodne akrapy byly(nebo i jsou jak rikam muze to byt proste jen nakej trosku odlisnej starsi model) tak to stejne moc na cene motorky nedela...

Naposledy editováno 29.08.2011 10:08:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 10:09 | Nahoru | #39
assassin> akrap/neakrap, každopádně se mi to přichycení nelíbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 10:19 | Nahoru | #40

Stev píše: assassin> akrap/neakrap, každopádně se mi to přichycení nelíbí



jo taky bych tipoval ze akrapovic na firestorma dodaval vyfuk vcetne toho mezisvodu tzn pokud by pouzili slip-on koncovku tak klasicky na perka - na mezisvodu by byla navarena ocka, tohle vypada jako reseni na seriovej mezisvod.. urizlej od vyfuku a dost mozna jak rikas koncovka z neceho jineho prichycena stahovaci objimkou... nevypada to zbastlene... ale naky zavratny sumy navic bych za ty vyfuky nedaval tak jako tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 10:26 | Nahoru | #41

assassin píše: jo taky bych tipoval ze akrapovic na firestorma dodaval vyfuk vcetne toho mezisvodu tzn pokud by pouzili slip-on koncovku tak klasicky na perka - na mezisvodu by byla navarena ocka, tohle vypada jako reseni na seriovej mezisvod.. urizlej od vyfuku a dost mozna jak rikas koncovka z neceho jineho prichycena stahovaci objimkou... nevypada to zbastlene... ale naky zavratny sumy navic bych za ty vyfuky nedaval tak jako tak...



Rikal ze je koupil pred par tydny tady na motorkarich jete za 6500,- i s temi svody.

(reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 12:37 | Nahoru | #42
SirIndy> ja mel origo pred prodeji 50tis km a kotouce byly jak nove..jete na desky NISSIN meekke.
Goldfren zakladni smes mel kamos a sezralo mu to kotouc a nijak to nebrzdilo.

(reakce na) Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 13:01 | Nahoru | #43

Stev píše: to mám taky a žádnej střelec nejsem, stačí dát jednou sosnovou. Mohly do sežrat třeba blbý desky jak už bylo napsáno.

Tahle by třeba taky stála za podívání, fotky jsou nenápadný ale nic mě tam do očí nepraštilo. Kotouče budou původní, když je šuplérou přeměříš a budou mít kolem 4 mm, věřil bych i kilometrům. A cena je parádní.
Nebo i tahle



Jo ta prvni byla jasnej favorit, ale prej se okamzite prodala a on ji tam ted schvalne nechavam aby videl jakej by byl zajem

Ta druha se mi moc nelibi, pote co bych nechal udelat rozvody s napinakama tak jsem skoro na cene te vyhlidnute a pritom je to ten starsi model a z dovozu a mozna opravdu seskrcen na 72kW.

Výdrž předních brzdových kotoučů VTR 1000 F

29.8.2011 v 15:55 | Nahoru | #44
Já jsem měnil na VTR zvlněné kotouče po 20 000 km(a stáří 4 roky). Tloušťka byla v pořádku, ale po absolvování několika okruhů na Honda dni, začala brzda kopat jako ABS. Rovnání nepomohlo, musel jsem koupit nové.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist