Naposledy editováno 06.09.2011 22:40:19
Zdenalbenal píše: No...když se má táhnout motorka, tak na tu druhou je lepší ten špagát neuvazovat. Ten by měl pilot držet v ruce, osvědčený způsob je uvázat na konec šroubovák a zapřít si ho přes řídítka.
Protože s pevným lanem se jednak blbě rozjíždí a mohou vzniknout ošemetné situace. Třeba že si tažený na ten špagát vjede. Parádní držka .
Dost sem se smál, jak na letošním Dakaru chtěli táhnout tu Cagivu či co to bylo. Umělci .
S tím držením v ruce to dobrej nápad není. S tažením motorky mám zatím zkušenost jen zhruba 5 km (když jsme za Hondou stopětadvacítkou táhli domů MZ) a žádnou takovou jízdu už nechci v životě zažít ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3897, 3898] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116920 | Dnes v 08:04 Jirka4137 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |