Téma: Motosnídaně
2.8.2011 v 15:27
Motosnídaně

Pravidelné výjezdy s cílem dát co nejvíce kilometrů za jeden den. Briskně!

Tohle není „motoklub“ nebo další „motosraz“ Nebude k dispozici alkohol, rockové kapely, striptérky, nebo závody v páce… Je to celé o tom, o čem by motorky měly být - o ježdění!!!

Cílem Motosnídaně je:

- dát dohromady menší skupinu kvalitních jezdců,
kteří opravdu rádi jezdí hodně kilometrů
- minimálně jednou měsíčně se jít trošku
provětrat abychom se nezbláznili z každodenního
opruzu
- projet jen ty nejlepší, nejklikatější a
nejrytmičtější silnice –tedy mimo ČR
- zastavovat pouze na benzinkách (ne u památek –
od toho jsou motokluby:)

Je to prostě jednodenní fix pro ty co jsou
blázni do motorek a nejsou v pohodě dokud
nejsou min. 500 kiláků od domova s nejistotou místa na přespání…

Program Motosnídaně:
- Kvalitně se brzy ráno nadlábnout a vyjet
- Překročit hranice ČR
- Ujet minimálně 350 až 400 km
- Výjezd nemá žádný velkolepý cíl. Snad jen dát
si kafčo a mazat zase zpátky

Zkusit to určitě můžeš, ale Motosnídaně se ti asi nebude líbit pokud:
- Neumíš jezdit na motorce
- S oblibou zdržuješ ostatní
- Jezdíš maximální povolenou rychlostí (nic proti
tobě, ale nikam bychom se nedostali :)
- Občas nepřejedeš plnou
- Považuješ české silnice za dostačující
- Nejezdíš na motorce mimo ČR
- A už vůbec pokud nejezdíš na motorce ani mimo
svoje město či kraj
- Se ti zdá divné montovat na motorku kufr
- Neojedeš alespoň 2 zadní gumy za sezónu
- Nikdy jsi nedal/a víc jak 300km na motorce za
jeden den
- Nemáš odježděno alespoň 50 000km
- Jezdíš na motorce v kraťasech a pantoflích
- Bojíš se jezdit za nevlídného počasí
- Neznáš pojem „sport touring“
- Baví tě motosrazy
- Zastavuješ každých 50 kilomterů, protože tě
bolí zadek
- Nikdy jsi neštrejchl stupačkou nebo kolenem o
asfalt
- Motorka tě vlastně nebaví, ale myslíš si, že na
ní vypadáš dobře

Odkaz na motorkari.cz: http://www.motorkar...etail-akce/?aid=4796
FACEBOOK: http://www.facebook...4%9B/258204560856905

1 2

Skvělá odpověď, děkuji! 3.8.2011 v 01:10 | Nahoru | #31
ty vole...dal bych Ti rovnou medaili...

3.8.2011 v 06:35 | Nahoru | #32
Tady je to samej Mirek Dušín, co v životě nepřejel přes plnou čáru. Ale to nic není proti svátečním plechovkářum, co teď potkávám okolo Lipna, kteří než aby s plechovkou přejeli metr za plnou čáru tak radši při předjíždění pošlou rodinku pumpičkářů do pangejtu - ale ten vůl za volantem má zřejmě dobrej pocit, jak jede krásně předpisově. Tím sem chtěl jen říct že je plná a plná, nic víc.

3.8.2011 v 10:11 | Nahoru | #33
Hmmmm no tak k těm se nepřídám škrtám maximálně tak hlavním stojanem.A ta jejich dávka kilometrů to bych asi taky nedal. Oni by se už váleli a já bych chtěl dál .
Možná si i vzpomenu jak se menuje ta dědina na rakousko-italskejch hranicích kam si tak jednou za měsíc zajedu na obídek a to by byl skoro ideální cíl vašich vyjížděk-ale asi ne tam a zpátky by to už bylo daleko a navíc bych se cítil nesvůj kdybych tam seděl a dojela taková drsná banda škrtaču-kolínkářů a hodili by mě na stůl seznam zlikvidovanejch pneumatik za sezonu

3.8.2011 v 10:53 | Nahoru | #34
Jestli je pro vás 220-280km/h běžná cestovní rychlost jako pro mě, tak bych na tu vaší snídani jel

edit- nechci machrovat jak jezdim rychle, ale píšu pro to, abych vám stíhal na tom sportturingu nebo jak se to menuje

Naposledy editováno 03.08.2011 10:56:49

3.8.2011 v 10:56 | Nahoru | #35
Courier> musíš ale při tom asi dávat "kolínka" a přejíždět přes plnou...

3.8.2011 v 10:58 | Nahoru | #36
Lála> To by asi šlo, protože mi vždycky dělá problém to koleno z každý zatáčky vodlepit. Ale přes plnou jsem nikdy nejel, tak nevim, jestli mě vemou

3.8.2011 v 11:05 | Nahoru | #37
Courier> V nejhorším si na mašinu přiděláš kufr a vysvětlíš jim pojem "sport tourer"...

3.8.2011 v 11:42 | Nahoru | #38
Lála> Počkej počkej, co je to kufr, to je nějaký sprostý slovo???

3.8.2011 v 12:19 | Nahoru | #39
Courier>vydím, že neznáš ten výraz "sport tourer", ty tě nevemou do party... a jistě máš rád srazy...

3.8.2011 v 14:53 | Nahoru | #40
Hele nechci se zakladatele vlákna nějak zastávat,když nevim,jestli si to zaslouží ,ale mě ty body nijak nerozhodily.Znam spoustu borců,co maj motorku jenom na kafe a na srazy,co řikaj jak tahaj za plyn,ale ve finále je to jenom po rovinkách,co zastavujou tak často,že by se mi můj vzducháč nestih za celej den ohřát,co stojej v kolonách,nebo ve frontách na semaforech,místo aby se protáhli dopředu(od toho snad motorka je,ne?)a nebo co jedou za bábou v autě šedesát,protože ona sice zrovna prodělává infarkt,ale vedle ní je plná čára...

Pro případný rejpaly: koleno po zemi netahám,po vesnicích jako debil nejezdim a na hranu gumy se dostanu zřídka.Jet jeden den na Rujánu a druhej si jí projet,kouknout na ponorku a jet poo zpátky mi problém nedělá(cesta byla ale od Berlína nudná)

3.8.2011 v 23:07 | Nahoru | #41
Mně dneska před Karlštejnem ujížděl z kopce i cyklista, takže mě byste asi nevzali Ale nutno dodat, že měl pro strach uděláno

4.8.2011 v 01:48 | Nahoru | #42
No nevim , je mi jasny že se tu očekává souhlasný postoj - tj přihláška a že se musel učekávat i postoj negativní (jak se tu děje rozborem jednotlivých bodů).

Já si myslím, že je to pí..na. Buď se chci svézt, najdu si vhodný terén a mažu - třeba vychytám počásko a dávám si před snídaní 4x GG (nikoli po snídani, protože pak je to jak parkoviště a plná je i při klidném tempu neudržitelná), nebo chci cestovat a to znamená poznávat i víc než jen silnici - to mi přijde povrchní a nemá to zbla společného s nějakým "motorkařením" ať je to cokoli.
Neni mi jasný proč bych se ze svého útulného bytečku někam hnal, kulový viděl a dal si tam kafe, následně se opět do svého pohodlíčka vrátil abych stihl večerní telenovelu. Možná tací jsou, možná jsem pako a špatně jsem tu výzvu pochopil, nebo je pako někdo jný a ta výzva je blbě napsaná. Každopádně v současné formulaci jak ji chápu je to dle mého totální.... ale to jsem už psal v úvodu.

Takže i když Vás to asi nezajímalo, já nejedu ... HOWGH

7.8.2011 v 21:05 | Nahoru | #43
Vážení přátelé,

jsem docela překvapený z některých odpovědí na "Motosnídani." Než na to nějak zareaguji tak snad jen vysvětlím proč jsem něco takového vyvěsil.

V roce 2010 jsem byl v týmu, který získal titul mistra ČR v mototuristice http://www.mt-highlanders.eu/ Během minulého roku jsem tedy potkal stovky českých motorkářů na nejrůznějších srazech. Zatímco já jsem si tam jel pro kilometry (body do mistráku), všichni ostatní tam byli hlavně kvůli večerním akcím a váleli se tam ve stanu celý víkend. V sobotu dali projížďky, které zastavovali každých cca 40km. A to mě prostě nebaví.

Chci jen prostě dát dohromady lidi, kteří opravdu jezdí. Když jsem na motorce, tak si chci užívat pocit z jízdy a ne čumět na nějakou památku. Žil jsem 12 let v USA a podobné vyjíždky jsme dělali s kámošema když nám zrovna časové nevycházela několikadenní túra (asi proto, že v USA nejsou žádné památky )

Samozřejmě, že nejsou podmínkou ty kilometry, stupačky a kolena. Mám naježděny stovky tisíc kilometrů a prostě si nezajezdím s někým, kdo si zrovna koupil motorku. To je celý. Byl jsem svědkem desítek havárek nezkušených jezdců a nemám dál za potřebí někoho vytahovat z příkopu. Způsob, kterým jsem to popsal ideálníjo "motosnídáka" mi zdál humorný, ale jak se dívám, tak namíchl hodně lidí - hluboce se omlouvám.

Takže pokud se najde někdo, kdo chce dát co nejvíc kilometrů za jeden den (a pokud je vám 400km málo, dáme klidně 1000 ) a nezdá se vám to divné - tak se prosím přidejte. Budu rád. Když to neklapne a nebude nás bavit spolu jezdit, tak si prostě každý půjdeme svoji cestou.

Budu se těšit.
MS.

7.8.2011 v 21:29 | Nahoru | #44
rossilvr> no tohle jsem dostal už do PM,ale odpovím ti na to taky...holt máme jinej způsob polykání kiláků. 400km udělám při hromadné vyjížďce s 5ti kávičkama a 10ti cigárama na benzince...a po cestě ještě stihnu párek v rohlíku.....jedno se mi dokonce nechtíc povedlo natočit zhruba 700 kiláků a to jsem nebyl dál než 150km od Brna...prostě jsem jen jel od cedule k ceduli,občas někde zastavil,natankoval,dal si kafe a jel dál.
Nezlob se pokus to byl dobrej,ale popsal jsi to jako by šlo o něco světobornýho a jakej to musí být super adrenalin,přitom se vsadím že něco podobnýho tady dělá 50% lidí a jezdí přitom na pohodičku...když se jim chce chcát,tak zastaví a vychčí se u stromu a nanachčijou si do kalhot,jenom proto aby stihli najet o 10km víc......ale fandím ti

10.8.2011 v 19:39 | Nahoru | #45
Na co tolik pravidel? A teď budu citovat přímo úvodní příspěvek vlákna: "Od toho jsou motokluby."

Taky mám v plánu nějakou pořádnou porci kilometrů za jeden den (na stopětadvacítce a sám), ale určitě víc než jen 400. Vidím to aspoň na dvojnásobek. Nejlíp ještě víc. Snad se to jednou povede.

15.8.2011 v 16:33 | Nahoru | #46
Dle mého je sepsané super! Vidím to stejně – občas má člověk chuť fakt jet a ne stavět u každé benzínky či čekat na zpomalence, který se bál na okresce přidat na 150, aby předjel nějakou plechovku a pak se za ní táhne jak smrad tři kilometry…. Prostě nic pro začátečníky, notorické kafíčkáře, prohlížeče zámků, hradů a jiných otravných nesmyslů:), pány a paní přeopatrné a další brzdící individua :). Značkuju si.

15.8.2011 v 22:17 | Nahoru | #47
Me je cil sympaticky, mozna trochu necitlive popsane preconditions soude dle reakci, ale snad tady vyrejzujete podobne maniaky. (hlasim se dobrovolne).jinak pro netradicni namotani kilometru si muzes dat praha - slovakiaring, na slovaci za den nakrouzit 300 a vratit se vecer zpet. Dohromady ti to hodi 1100km. Pak budes spat den

16.8.2011 v 08:00 | Nahoru | #48
goodbreak>

Zdravím goodbreak,

díky za podporu. Budeme si rozumět. Akci jsem officálně smazal, protože se našel jenom jeden člověk, který se mi officiálně přihlásil . Nicméně mi 5 dalších borců napsalo, že by se rádi projeli někdy jindy a že 27.8. nemají čas.

Je nás tedy celkem 7 v ČR, kteří rádi jezdí a kteří pochopili moji humornou upoutávku na motosnídani. No nemusí pršet jen když kape .

V blízké budoucnosti nás všech 7 dám dohromady a dáme pořádnejch pár kiláků. Byl jsem tak překvapený nad všemi těmi reakcemi, že jsem se rozhodl dát si ten víkend Belgii a celých těch pár tisíc kilometrů budu přemýšlet nad tím, proč mě tak baví jezdit a nezastavovat...

rossilvr

16.8.2011 v 09:08 | Nahoru | #49
rossilvr> Za predpokladu, ze vsichni cesky motorkari cetli Tvoje vlakno a vsechny bavi jezdit ve skupinach, tak je vas opravdu jen sedm