Nebo vsechno uz je totalne sterilni?
Idealne dvouvalec, vzduchac, vetsi objem.
Buelly uz se nevyrabi, coz je skoda. Na zadnem jsem nikdy nejel. Jak to jede? Jel jsem na XR1200, je ten zatah podobny?
MT01 vypada super. Jeste lip vypada MT0S. Ale ten motor pry moc nejede?
HD XR1200 - nejede to nejak super, ale klepe se to, zvuk super, vzduchac, remen, no co vic chtit
Moto Guzzi - vubec se nevyznam. I kdyz par dnu zpatky jel pres Tesin Griso (nebo jak se to jmenuje?) a moc pekny zvuk a jelo to hezky odspoda.
Ducati - ty klasicke modely (GT, Paul Smart) jsou super, ale Ducati pry se serou.
Nejake choppery - no tady uz vubec se nevyznam. Ty velke Intrudery jsou hnusne , VTXo nic moc, ale moc se mi libi Warrior.
Napada nekoho jeste nejaka poradna motorka? Takova anarchie na dvou kolech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
DMC.motobiker píše: Pravda, Ural a Royal-Enfield jsou asi poslední takové stroje...
Máš pravdu a sem rád že oba dva se mnou okupují domácnost+hromada nářadí,flašek s olejem(ural je lahůdka potřebuje tři druhy zaráz-motom,převodovka,hruška na kardanu)a spousta jinejch důležitejch nástrojů - třeba sada kladiv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
DMC.motobiker píše: privateer> Mně by se doma Royal-Enfield taky líbil , novej veterán není k zahození , ale v tuto chvíli bych asi spíše sáhnul po Nortonu Commando ze 70tých let...
Jo ten je taky v pohodě,koukal sem na něj na mobile.de a motoscout24.de ale to by chtělo ještě chvilku šetřit(větší chvilku)
2 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
A ohledně novejch motocyklů...já si myslím, že i ty nový Duckny, pokud se jim otevřou ty EU zacpaný laufy budou dunět minimálně jako moje S4RSko s akrapem.
Všechno je zacpaný, kvůli homologaci. Všude jsou katíky, aby to splňovalo emise a normy. Pokud v něčem lítaj písty v objemu od 800ccm vejš a nezní to, většinou je to jen těmahle důvodama.
Jarda172 píše: Ale jo vyráběj, teda když nemáš velkýho pindíka, bo ti pak pořádně vyroste, BossHoss s V8 (ed. 5.7 l )motorem. http://www.bosshoss...w_bike.asp?x=BHC3ZZ4 nebo s ještě větším motorem (ed. 6.3 l )http://www.bosshoss.com/view_bike.asp?x=BHC3LS3
Muze me nekdo vysvetlit k cemu je tahle motorka vubec dobra? Teda krome hrmotu a honeni ega? Vazne me jaksi unika smysl jeji existence.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
a tuposti tez...
privateer píše: No právě enfield už je doplacenej a teď si lížu rány z veterána co sem měl rozloženýho v dílně a někdo mě ji vybral-takže to máme splacení půjčky cca 40000 ale bez motorky by se na to jeden vysral a ještě sem mu usnadnil práci že sem to měl rozebraný na prvočinitele takže možnost identifikace nula
...mas mou uprimnou soustrast...
lukelibor píše: [quote=t_freedom]Ježiš ta stavba tý litrový ducatky je dokonalej zmar takhle zprznit tak skorem dokonalej sportovní motocykl do nic neříkajícího a na nic nepoužitelnýho paskvilu, to chce hodně odhodlání.
a tuposti tez...
ááámen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
privateer píše: No právě enfield už je doplacenej a teď si lížu rány z veterána co sem měl rozloženýho v dílně a někdo mě ji vybral-takže to máme splacení půjčky cca 40000 ale bez motorky by se na to jeden vysral a ještě sem mu usnadnil práci že sem to měl rozebraný na prvočinitele takže možnost identifikace nula
Hmm, tak tohle fakt potěší... Nám cca. před rokem ukradli dva veterány Volvo před renovací - jedno z nich v TOP stavu , který už dneska jen tak neseženeš... Tohle nasere dvojnásob , když to ještě musíš splácet a v ruce už nemáš nic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
DMC.motobiker píše: Hmm, tak tohle fakt potěší... Nám cca. před rokem ukradli dva veterány Volvo před renovací - jedno z nich v TOP stavu , který už dneska jen tak neseženeš... Tohle nasere dvojnásob , když to ještě musíš splácet a v ruce už nemáš nic...
Jo takový to bylo pěkný BSA -sice v bídným stavu ale dva ročky práce by to spravilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
Mirrek píše: Nojo dnes je bohužel už špatná doba. Chtělo to žít v USA v 60letech kdy byly ceny ropy 3USD/barel. To tenkrát jak auta tak motorky byly pořádný stroje a né jezdící plechovky jako dnes. Zlatý Mustangy, CHevrolety s 7 a 8 litrovými motory, to byly tenkrát stroje... : -)
Nebejt takovejch čuráckejch krámů se protřebou kolem třiceti litrů, můžeme jezdit ještě o 100 let dýl.
2 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
1) výrobci se naučili dělat motorky, které jsou spolehlivé,které nepotřebují náročnou údržbu, ze kterých neteče olej, které svítí, dobíjí, startují, ostřikovače stříkají a klaksony troubí a hlavně které jsou nenáročné na ovládání i pro málo zkušené řidiče (třeba takové, jako sem já)
2) nevyrábějí se, protože je nikdo nekupoval - viz. bod 1
3) pokud někdo chce "pořádnou" motorku, tak si ji udělá z obyčejné motorky - vybrakuje nebo vymění výfuck, údržbu si provádí sám namísto servisu, takže se mu to začne srát a pak zakládá vlákna na motorkářích.cz - nestartuje mi, karburátor uchcává benzín, jaký olej tam dát, proč mi klepou vidle, je normální, že mi motorka nedrží směr, nedobíjí mi to, můžu použít fritovací olej LUKANA namísto MOTULu 10W-40, atd.
jó chlapi (a děvčata), doba je jinde
Pedrodelgado píše: "pořádné" motorky se už skoro nevyrábějí, protože:
1) výrobci se naučili dělat motorky, které jsou spolehlivé,které nepotřebují náročnou údržbu, ze kterých neteče olej, které svítí, dobíjí, startují, ostřikovače stříkají a klaksony troubí a hlavně které jsou nenáročné na ovládání i pro málo zkušené řidiče (třeba takové, jako sem já)
2) nevyrábějí se, protože je nikdo nekupoval - viz. bod 1
3) pokud někdo chce "pořádnou" motorku, tak si ji udělá z obyčejné motorky - vybrakuje nebo vymění výfuck, údržbu si provádí sám namísto servisu, takže se mu to začne srát a pak zakládá vlákna na motorkářích.cz - nestartuje mi, karburátor uchcává benzín, jaký olej tam dát, proč mi klepou vidle, je normální, že mi motorka nedrží směr, nedobíjí mi to, můžu použít fritovací olej LUKANA namísto MOTULu 10W-40, atd.
jó chlapi (a děvčata), doba je jinde
Ale prdlajs,pořádný motorky se ještě vyráběj-jak bylo řečeno o kousek vejš-ural, enfield
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
Pedrodelgado píše: "pořádné" motorky se už skoro nevyrábějí, protože:
1) výrobci se naučili dělat motorky, které jsou spolehlivé,které nepotřebují náročnou údržbu, ze kterých neteče olej, které svítí, dobíjí, startují, ostřikovače stříkají a klaksony troubí a hlavně které jsou nenáročné na ovládání i pro málo zkušené řidiče (třeba takové, jako sem já)
2) nevyrábějí se, protože je nikdo nekupoval - viz. bod 1
3) pokud někdo chce "pořádnou" motorku, tak si ji udělá z obyčejné motorky - vybrakuje nebo vymění výfuck, údržbu si provádí sám namísto servisu, takže se mu to začne srát a pak zakládá vlákna na motorkářích.cz - nestartuje mi, karburátor uchcává benzín, jaký olej tam dát, proč mi klepou vidle, je normální, že mi motorka nedrží směr, nedobíjí mi to, můžu použít fritovací olej LUKANA namísto MOTULu 10W-40, atd.
jó chlapi (a děvčata), doba je jinde
1) Jinak řečeno přerostlý skůtry pro šampóny Proti nesraní se, svícení a troubení nic nemám, ale musí to vibrovat, smrdět, v otáčkách řvát jak nalítávající Štuka a na ovládání musí být cítit, že sedíš na nasraným kusu poctivýho železa. Ne že to bzučí nebo hučí, ovládá se jako koloběžka (nedej bože má i ABS, antihoppingovou spojku a jiný pičoviny), smrdí akorát tak plastem a vypadá to jako ufo. Kdo na tom má kurva jezdit?
2) Ale koupil. Spíš by to nedostalo homologaci, ať by proudilo kapříků sebevíc.
3) To by bylo na celkovou přestavbu, ze které by zůstala možná tak půlka rámu, klakson a žárovky
3 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
Vito_Corleone píše: Jesli to spíš neni tak trochu závist chlapci, že taky nemáte v garáži novou zmrzlinu ať už japonce, či helmuta nebo taliána. Myslim, že většina z vás, kdyby zatáhla za plyn třeba na litrovym gsx-r, tk si regulérně nasere do trenek, pokud by se na tom vubec udrželi To na nějak prd prd vydechlym šrotu ala ural či tyhle parodie shnilý zkrátka nezažijete. Tam akorát kadle kadle hovno to jede, zato z toho odpadávaj díly a chčije olej, fakt zábava hadr...
Srovnávej srovnatelný. Pokud se bavíme o sportech, tak místo Urala vem nějakýho litrovýho Vincenta ze začátku 50. let. Pokud mi dáš na výběr mezi zmrzlinou a tímhle, tak tě s tou horou trsátek pošlu do prdele
A co se závisti týče, ono to těma financema nebude. Když vezmu, co jsem do své Jawky za rok co ji mám narval (bral jsem ji jako totální vrak na záchranu, abych měl něco, co si postavím sám), tak z toho jetej japonec bez problému bude a ještě zbyde na nový gumy A to mě ještě čeká výměna kol a generálka motoru
Nemám potřebu hladce lítat tři sta z místa a u toho nadávat na rozbitý silnice. Radši se vyblbnu na něčem, na čem mám už ve 120 oprávněnej strach o život a s čím můžu kdykoliv beze strachu zahnout do lesa a jet se válet v bahně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
Enthropy píše: Srovnávej srovnatelný. Pokud se bavíme o sportech, tak místo Urala vem nějakýho litrovýho Vincenta ze začátku 50. let. Pokud mi dáš na výběr mezi zmrzlinou a tímhle, tak tě s tou horou trsátek pošlu do prdele
A co se závisti týče, ono to těma financema nebude. Když vezmu, co jsem do své Jawky za rok co ji mám narval (bral jsem ji jako totální vrak na záchranu, abych měl něco, co si postavím sám), tak z toho jetej japonec bez problému bude a ještě zbyde na nový gumy A to mě ještě čeká výměna kol a generálka motoru
Nemám potřebu hladce lítat tři sta z místa a u toho nadávat na rozbitý silnice. Radši se vyblbnu na něčem, na čem mám už ve 120 oprávněnej strach o život a s čím můžu kdykoliv beze strachu zahnout do lesa a jet se válet v bahně
Tak tak to opravdu není o závisti-je to prostě jinej styl a je pravda že zvládnout tyhle stroje je občas prdel.Ale je logický že si každej budem hájit to svoje-takovejch vláken tady už bylo a nikam to nikdy nevedlo.A abych zachoval nestranost-tak mě jednou kamarád půjčil suzuki 600(nevím co to bylo)a nebylo to špatný svezení.
A jak se řeklo vejš tak o finacích to taky nebude.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
Enthropy píše: 1) ... na ovládání musí být cítit, že sedíš na nasraným kusu poctivýho železa. Ne že to bzučí nebo hučí, ovládá se jako koloběžka (nedej bože má i ABS, antihoppingovou spojku a jiný pičoviny), smrdí akorát tak plastem a vypadá to jako ufo. Kdo na tom má kurva jezdit?
]
hele, nic ve zlým...nevím na kolika "nasranejch" kusech poctivýho železa si jel...ale na antihop zrovna pro nějakej nízkozdvihovej Vtwin v litrovým čtřtaktu bych moc nenadával
Mě osobně by se hodil
Naposledy editováno 02.08.2011 10:18:14
Vito_Corleone píše: Jesli to spíš neni tak trochu závist chlapci, že taky nemáte v garáži novou zmrzlinu ať už japonce, či helmuta nebo taliána. Myslim, že většina z vás, kdyby zatáhla za plyn třeba na litrovym gsx-r, tk si regulérně nasere do trenek, pokud by se na tom vubec udrželi To na nějak prd prd vydechlym šrotu ala ural či tyhle parodie shnilý zkrátka nezažijete. Tam akorát kadle kadle hovno to jede, zato z toho odpadávaj díly a chčije olej, fakt zábava hadr...
No ale tady je vidět že o tom hovno víš.On třeba ten Ural je příklad toho jak si lidi mezi sebou předávají spoustu polopravd.Nějak sem si nevšiml že by z toho něco upadlo za běžné jízdy(nepočítám urvaný zrcátka v terénu a proraženou vanu tamtéž).Olej z toho nechčije ani ho to nežere(a dokonce tam i je-takže to nebude absencí oleje).12O Km bohatě stačí-na dálnici stejně nelezu(pokud není přes ní vedená objížďka)No a zkus si zatočit ve 100 na něčem se sajdou-ten kdo to neumí,tak bude mít v lepším případě hnědej pruh a v tom horším si prohodí pozice s motorkou.
t_freedom píše: hele, nic ve zlým...nevím na kolika "nasranejch" kusech poctivýho železa si jel...ale na antihop zrovna pro nějakej nízkozdvihovej Vtwin v litrovým čtřtaktu bych moc nenadával
Asi to myslel všeobecně,neb se to tady zase zčíná posunovat směrem k nekonečnýmu souboji na téma vy nám závidíte japonce nebo něco jinýho a rozjížděj to lidi kteří se opírají o nějaký bludy z doslechu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 | Babetta-Sam | 12 | 27.4.2024 v 23:07 Drakl |
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 | pitbikeros | 4 | 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros |
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... | kubikula8 | 14 | 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf |
Babetta 210 přechod z M2T na kvalit... Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... | moje-moto | 15 | 19.3.2023 v 08:58 mRKEF |
Babetta 210, jak 12v žárovku Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 50/555 Pionýr, ... | Blackwhitee | 16 | 20.1.2023 v 19:46 krokoš |