a pokud někoho zajímá příčina, tak to zaviní startování se slabou baterkou...slabá baterka párkrát motorem otočí, ale krize nastane při zastavení startéru se sepnutým relém...proud vzroste v podstatě na úroveň zkratovýho.... i v baterce, která neotočí motorem je stále velkej proudovej potenciál a ten musí při "zkratu" přetéct do startéru a nejslabším článkem tohoto krátkého výkonového obvodu je právě kontakt startovacího relé a pak uhlíky ve startéru...ovšem když odejdou uhliky, tak se to projevuje trochu jinak...no a milej měděnej kontakt se přechoďákem rozžhaví a nastane to co jsem popsal...
konec sobotního školení...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |