Okoukl jsem co se dalo v současné době najít na českém webu. S2R se mi líbí, že bych za ty prachy pořídil 2005 nejspíše, u S4 to bude v nejlepším 2002. Nejsem si jistej, jestli už to není moc starý. S4 se zdá finančně dostupnější, ale pokud jsem to dobře pochopil, servisy jsou na tom o dost dražší. S2R je na tom výkonově trochu hůře, ale po GPZ by to nemusel být pro mě problém, vezmu-li v potaz všude vychvalovaný průběh výkonu a funfactor motky. Nemluvě o letmáku a vzduchem chlazeném dvouventilu.
Prosím Vás o názory, tipy, rady...čeho se vyvarovat, na čem trvat...a tak všeobecně. Děkuji všem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Supa, díky za radu. Každý pohled je pro mě cenný a pokud jsi tak šikovný, že v moto vše zvládáš sám, možná bych se i ozval . Nejen kvůli prachům, ale rád i něco málo z toho uvidím a pomůžu.
Jsem rád, že slyším, že S2R bude výkonově stačit - ten názor mě těší, měl jsem z toho trochu strach. Ještě sice nevím, jak to dopadne, Ale Ducy je tak málo, že výběr nebude velký a o každý model méně znamená horší vybírání....
Věřím, že to s tím servisem nebude tak horké, a podle toho co popisujete (jak to jede,atd.), tak se to prostě asi vyplatí...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Super, díky za jasné tipy a popravdě, když už budu řešit konkrétní nákup, rád Tvoji ochotu využiji, vyzvednu Tě, dovezu a pak zase zpět, a velmi rád přihodím flašku něčeho dobrého
madmarty>
Jojo, s tím do toho jdu, že mě o chytne u srdce a nepustí. Je pravda, že 2007 2SR 1000 je v současnosti mimo moje představy, na druhou stranu, třeba budu mít prachy nazbyt a budu moc dát víc a něco dopůjčit...protože, přece jen motorka s jasným majitelem a historií, je super záležitost, než no name kauf . Ale to spekuluji. Tak jako tak se to vyplatí vědět
Co se týká servisu tak pokud máš sadu podložek tak se dá udělat celkem v pohodě doma, není totaková magie jak se všude říká.
Ale stejně tu ani tak nejde o posledního vyždímaného koně kolem osmi tis. otáčkách. Dovedu si troufnout říci, že pokud přestupuješ z GPZ 500, budeš nadšený i zvýkonu S2R 800. Ony totiž ty dukny ten výkon dávají najevo takovým zvláštním způsobem. Např. máš necelých 100 koní výkonu, ale spolu s mohutným točivým momentem v celém spektru otáček a spolu s nízkou hmotností to jízdě dává nezapomenutelný náboj. Jo a ještě u benzinky nenecháš majlant....Je to léty prověřená koncepce, neboj se jí, je to v pohodě stroj. Jo a když ti bude časem litr dvouventil slabý, dáš na něj kompresor
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Pěkné sovnání S2R jako větším turistou, než je litřík...Trochu jsem si tím ujasnil, ještě další rozdíl mězi těma dvěma, než jen čísla v tabulkách. Možná je to hloupý, ale to tvé přirovnání přece jen zařadilo S2R do nějaké kategorie, než jen slabší, novější a s letmákem
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 1.1.2023 v 10:01 marek78 |
Ducati budíky blbne otáčkomer nebli... Ducati Monster S2R, Ducati Monster 800S | Berg550 | 7 | 10.6.2022 v 20:44 Berg550 |
elektro schema Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 25.4.2022 v 20:44 redmenn123 |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 0 | 13.1.2022 v 17:35 Rafael |
Ducati monster šroub u palivové pumpy Ducati Monster S2R | Norman_ZJPcr | 8 | 2.5.2021 v 12:59 Norman_ZJPcr |