paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
da se antihop na RSV nastavit jemnejc?
kdyz radim ze 4ky na predni brzde do vracaku na jedna, trva hrozne dlouzho nez zadek prestane skakat a obcas musim proste scvaknout spojku a prodat zatacku bez motoru.. ..mozna jsem prizdi ale ja se proste bojim to vic nahnout kdyz ten zadek jeste tancuje..

zkousel nekdo s dobrym vysledkem ladit ten seriovej antihop na RSV? Jde to vubec?
Muzete poradit nekoho sikovnyho kdo to poladi v okoli HK nebo Prahy....?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 09:41 | Nahoru | #31

R1_P píše: no jo erko bude asi jinde..



nebude, motor má Rko i Mille stejnej

pokud chceš pořádnej antihop, budeš muset zainvestovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 09:46 | Nahoru | #32

FiZzeR píše: nebude, motor má Rko i Mille stejnej

pokud chceš pořádnej antihop, budeš muset zainvestovat...



sakra to mi rekni kde jsem tohle napsal?

ale onvestovat urcite nebudu.. kdybych Rko mel, mozna by bylo se o cem bavit.. ale ta moje pelesina bez kovanejch kol i bez ohlinsu urcite dostane co potrebuje a na tom vsechny investoce koncej. Pokud preci jen budu investovat tak do ctyrvalce.. snazim se s tim V2 naucit jezdit, ale ten progresivni chod a sirokej rozsah mi nejak chybej.. jo a taky ty kone na rovinkach..

EDIT:

aha.. to melo bejt ERko.. mysleno ER5.. tasi myslim ze jinde je..

Naposledy editováno 19.04.2011 09:46:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 09:50 | Nahoru | #33
R1_P> jo tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 09:51 | Nahoru | #34
FiZzeR> kolik stoji ten antihop a da se sehnat perspektivni jetej ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 09:55 | Nahoru | #35

R1_P píše: FiZzeR> kolik stoji ten antihop a da se sehnat perspektivni jetej ?



bez lamel a plechů

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 10:02 | Nahoru | #36

FiZzeR píše: bez lamel a plechů



ty kráávo.. tak uz vim co si na RSV nekoupim..

1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 10:09 | Nahoru | #37
To se mi líbí, když se někdo znovu učí jezdit je to jak prvnička po autoškole

...měl jsem to stejně, z velkoobjemu na ZRX1200 s plným osazením hrnků na "polomotor"...ze začátku nevíš, jestli ještě točit, nebo už řadit...dole to cuká, kope ale tahá...nahoře to pak sice jede, ale najednou zničeho nic ...blééé...dag dag a omezovač, co?
Nejde na tom skopat kvalty dolů o tři ...guma na tom furt blokuje před nájezdem do zatáčky po podřazení. Prostě úplně na hovno

Tedy, nevím jakej seš střelec, ale meziplynování tě zdrží tak 0,378vteřiny na vracečce.(V Mostě je jedna + retardér - tam je to potřeba) V Brně to nebude moc jiný
Mě meziplyny s rukou na brzdě bavěj... aspoň se učím jezdit(jen počkej až se budou montovat automatya sekvence jak u F1) ...už nebude žádná sranda...a nebude o čem zakládat vlákna diskusí...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 10:45 | Nahoru | #38

Sefo píše: A je nutný tam kopat za 1? Tohle neni 4 vál, tady nemusíš bejt nutně pořád v omezovači aby to jelo, zkusil bych to projet za 2!



souhlasím, tady je graf RSV, je vidět že krouťák moc s otáčkama neroste, takže není nutný to pro maximální zrychlení držet u omezovače, zdá se mi že stačí jet na výjezdech kolem 6 tis a ty vracáky to zkousne i na 4

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 10:45 | Nahoru | #39

t_freedom píše: To se mi líbí, když se někdo znovu učí jezdit je to jak prvnička po autoškole

...měl jsem to stejně, z velkoobjemu na ZRX1200 s plným osazením hrnků na "polomotor"...ze začátku nevíš, jestli ještě točit, nebo už řadit...dole to cuká, kope ale tahá...nahoře to pak sice jede, ale najednou zničeho nic ...blééé...dag dag a omezovač, co?
Nejde na tom skopat kvalty dolů o tři ...guma na tom furt blokuje před nájezdem do zatáčky po podřazení. Prostě úplně na hovno

Tedy, nevím jakej seš střelec, ale meziplynování tě zdrží tak 0,378vteřiny na vracečce.(V Mostě je jedna + retardér - tam je to potřeba) V Brně to nebude moc jiný
Mě meziplyny s rukou na brzdě bavěj... aspoň se učím jezdit(jen počkej až se budou montovat automatya sekvence jak u F1) ...už nebude žádná sranda...a nebude o čem zakládat vlákna diskusí...



no ta prvni pulka je vcelku presna... jinak ty mas duknu..to jsem nikdy nemel v ruce..ale RSV diky tomu poloantihopu blokuje az a jen na tu jednicku..

a neboj..ja bez meziplynu nepodrazuju.. akorat tam zkusim priste dat z dvojky dolu opravdu hodne meziplynu.. uvidime zda to bude mit efekt..

nejhorsi je ten shock na zacatku kdyz cekas ze uz uz uz jako to pojede a ze se to nadechne a jeste zrychli a misto toho dostanes ranu na kole od omezovace.. jenze z ZRX (nadhernej super stroj, kterej jsem nikdy bohuzel netestoval, ale libi moc) mas vykon stejnej.. pro ma moje stary RSV ted o 55 k min a i ten antihop funguje hur..

jinak ja nejsem zadnej velkej strelec.. normalni sviznej turista.. obcas zatahnu za hefta abych u toho neusnul
na okruhu by mi to natrela každá Dylyna.. ale zksuim to letos vylepsit..

S1000RR uz ma poloautomat dneska..jen cvakas do packy a zbytek vse elektrnika..

Naposledy editováno 19.04.2011 10:52:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 10:49 | Nahoru | #40
...

Naposledy editováno 19.04.2011 10:49:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 10:50 | Nahoru | #41

Stev píše: souhlasím, tady je graf RSV, je vidět že krouťák moc s otáčkama neroste, takže není nutný to pro maximální zrychlení držet u omezovače, zdá se mi že stačí jet na výjezdech kolem 6 tis a ty vracáky to zkousne i na 4



nevim, moje se na brzde v 6000 zacne hrabat, je prikurtovana a ma na gume napatlanou tu sracku remeny.. (Power Pure po zeleznym valci) ale pravda je, ze jsme diky tomu zacali pak brzdit az ood 6000 a tak jsem vlastne prisel o nahled na priubeh kroutaku v nizsich otackach.. takze diky.. tvarove to bude urcite hodne podobny..

Ja si to nechal merit hlavne pac jsem se bal ze je nejaka vydechla, ze je spatne serizena nebo neco... ale ne.. krasne hladka vykonova krivka..takze ten pocit ze to nejede zpusobujou jen ty chybejici zvirata v motoru.. coz je logicky ze..

Naposledy editováno 19.04.2011 10:56:09

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 10:53 | Nahoru | #42
Stev> to mas graf nejakyho obzvlaste vydechlyho polomotoru

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 10:57 | Nahoru | #43

Sleeper1 píše: Stev> to mas graf nejakyho obzvlaste vydechlyho polomotoru



to jsou vsechny neprevrtany polomotory ..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 10:58 | Nahoru | #44
R1_P> to snad poznáš i bez grafu kde Ti to jede, já na tom nejel tak sem si musel pomoct takhle

Sleeper1: normální, jen na zadní kole, +/- se to shoduje s údajem od výrobce.

Jinak teda furt nevím kde těch 160 koní honíte že vám 40 tolik chybí, rovinky jsou jasný, ale to jsou ty 2V pomalejší i při výjezdu ze zatáček?

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:00 | Nahoru | #45
Sleeper1> nemyslím, jen používá reálný čísla...a zadní gumu bez "chytrejch" přepočtů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:00 | Nahoru | #46
Stev> tak to jo, jsem myslel, ze je to mereny na motoru...
jo a honime to, kde to jen jde

Naposledy editováno 19.04.2011 11:01:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:01 | Nahoru | #47

Sleeper1 píše: Stev> to mas graf nejakyho obzvlaste vydechlyho polomotoru



to jsou reálný čísla... (btw krouťák je ve ft.lb, tzn cca 97Nm)

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:02 | Nahoru | #48

Stev píše: R1_P> to snad poznáš i bez grafu kde Ti to jede, já na tom nejel tak sem si musel pomoct takhle

Sleeper1: normální, jen na zadní kole, +/- se to shoduje s údajem od výrobce.

Jinak teda furt nevím kde těch 160 koní honíte že vám 40 tolik chybí, rovinky jsou jasný, ale to jsou ty 2V pomalejší i při výjezdu ze zatáček?



nejsou. ale koně jsou potřeba, protože co kdekterej ňouma na řaďáku ztratí v zatáčce, to pak několikanásobně dožene výkonem na rovince (občas to vídám, v zatáčkách mi to překáží a na rovince mi to ujede... do další zatáčky... )

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:03 | Nahoru | #49

Sleeper1 píše: Stev> jo a honime to, kde to jen jde



njn, to já, co jezdím na dálnici 160, těžko chápu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:05 | Nahoru | #50
R1_P> je zapotřebí vědět, že polomotor u jede v POLOotáčkách a tahá... tam nevypadá křivka krouťáku jako křivka výkonu...
Krouťák naběhne už ve 3t a pak jen pozvolna stoupá s otáčkama...potom co dostoupí maxima ještě chvíli běží - otáčky tomu přidávaj výkon a pak začne poměrně prudce padat...ale to už normální člověk, co zná "polomotory" má dááávno zařazenej další kvalt a rozmotává ho

A souhlas se Stevem - pokud nebudeme dragsteřit, mám na zatáčky o dost použítelnější motor než vysavač.

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:07 | Nahoru | #51

FiZzeR píše: to jsou reálný čísla... (btw krouťák je ve ft.lb, tzn cca 97Nm)



no panečku to je ale jiná

přesně, tyhle rovinkoví frajeři mě taky na okruhu docela točej...pak kvůli nim musíš na Duckně v zatáčce zavírat plyn...což je téměř sebevražda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:16 | Nahoru | #52

t_freedom píše:

A souhlas se Stevem - pokud nebudeme dragsteřit, mám na zatáčky o dost použítelnější motor než vysavač.



no hele to se nedá zase takhle říct... každej motor má svoji charakteristiku... čtyřvál když na výjezdu budeš držet v točkách, tak tě dá jak na výkon tak na krouťák... si myslim. krom toho má zpravidla mnohem širší pásmo použitelnejch otáček, takže je "blbuvzdornější" a netratíš tolik při špatnym zařazení jako u dvouválu.

Naposledy editováno 19.04.2011 11:17:39

1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2011 v 11:18 | Nahoru | #53
pánové, ono ten rotaxácký V60 motor je úplně něco jiného jak V90 třeba u ducati. co jsem měl možnost zkusit jiné dvouvály (ducati, guzzi) tak je to nebe a dudy. aprilka prostě do 5tis nic nedělá potom trošičku začne tahat a od 6 tis už to jde

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2011 v 11:20 | Nahoru | #54

Kubát píše: pánové, ono ten rotaxácký V60 motor je úplně něco jiného jak V90 třeba u ducati. co jsem měl možnost zkusit jiné dvouvály (ducati, guzzi) tak je to nebe a dudy. aprilka prostě do 5tis nic nedělá potom trošičku začne tahat a od 6 tis už to jde



spíš tak od sedmi. a v devíti už zase umře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:27 | Nahoru | #55

Stev píše: R1_P> to snad poznáš i bez grafu kde Ti to jede, já na tom nejel tak sem si musel pomoct takhle

Sleeper1: normální, jen na zadní kole, +/- se to shoduje s údajem od výrobce.

Jinak teda furt nevím kde těch 160 koní honíte že vám 40 tolik chybí, rovinky jsou jasný, ale to jsou ty 2V pomalejší i při výjezdu ze zatáček?



hele na co se ptas kdyz ti to je jasny?

na vyjezdu ze zatacek jeste nevim, videl jsem nejaky videa kamaradu ze na vyjezdu by ten polomotor mel mozna i vic nez stihat.. ale jeste jsem nemel tu cest protahnout to s nekym na dustojnym ctyrvalci na cistym asfaltu a v teplotach kde se citim dobre..

no jo bez grafu.. jasne.. ja uz vedel ze to nemam nechat padnout pod sest..ale chtel jsem si overit, ze je vsechno nastaveny jak ma bejt.. mam vejfuk i filtr... a zdalo se mi ze je to liny.. tak jsem chtel proste vedet zda to je sladeny nebo - a vypada ze je.. ze to proste vic nepojede..

Naposledy editováno 19.04.2011 11:34:44

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:34 | Nahoru | #56

t_freedom píše: R1_P> je zapotřebí vědět, že polomotor u jede v POLOotáčkách a tahá... tam nevypadá křivka krouťáku jako křivka výkonu...
Krouťák naběhne už ve 3t a pak jen pozvolna stoupá s otáčkama...potom co dostoupí maxima ještě chvíli běží - otáčky tomu přidávaj výkon a pak začne poměrně prudce padat...ale to už normální člověk, co zná "polomotory" má dááávno zařazenej další kvalt a rozmotává ho

A souhlas se Stevem - pokud nebudeme dragsteřit, mám na zatáčky o dost použítelnější motor než vysavač.



hele nezlob se na me.. ale myslim ze ti ztěch goodvájrbrejšn neco vlezlo na mozek a zetemnilo zdravej usudek.. alůe chapu.. jsi pod vlivem mocneho fenoménu Wééédwa...A TO JE MAGICKA SILA... jen na me asi nejak nefunguje, nebo jeste nestacila pusobit dost dlouho..

nevim jak tvoje dukna... ale moje rsv ve 3000 tak max řeže do řetězu... proste pod 5 to nejede a jestli tam kroutak je tak mu chybi vykon... od 6 to tahne pekne na 128 k..alle chybi tomu ty dalsi kone..

jo.. ja zaradim 3x nahoru a na R1 za mnou je furt na trojce.. a neujel jsem mu ani kousek.. ani kdyz ji mel podtocenou.. a nahore ji samozrejme lechta aby zstal za mnou..

(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:39 | Nahoru | #57

FiZzeR píše: no hele to se nedá zase takhle říct... každej motor má svoji charakteristiku... čtyřvál když na výjezdu budeš držet v točkách, tak tě dá jak na výkon tak na krouťák... si myslim. krom toho má zpravidla mnohem širší pásmo použitelnejch otáček, takže je "blbuvzdornější" a netratíš tolik při špatnym zařazení jako u dvouválu.



no přesně tak fízere.. přesně tak!!!!!

a copak je clovek univerzalni vojak aby po 600 km nekde na horach jeste byl schopnej porad drzet V2 u huby? R4 to jde.. ale z V2 spadnu po 300 rychlejsich km a jsem vcelku nepouzitelnej.. no ale treba je to malo treningu ze jo :)

to je ale presne co myslim, kdyz rikam ze nemam problem s blbuvzdornejma 180 koňma pro blbý.. proste kdyz mas naladu nebo silu, tak to drzis tam kde toho stejne ma vic nez v2 a kdyz nemas naladu, nebo silu tak s malickem v nose stejne natrhnes kadak vetsine V2 protoze zatacky jsou v cechach dycky tak max 8 za sebou a pak zase kilometry dlouha rovina.. takze potrebujes ty kone..

V2 je podle me motorka hlavne do mesta na masáže..
jako ja se budu jeste furt snazit na tom naucit jezdit rychle...ale mam pocit ze ta kunda se proste brání..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:40 | Nahoru | #58

R1_P píše: hele na co se ptas kdyz ti to je jasny?



On mi to Sleeper vysvětlil stručně a jasně, to je jiným stylem uvažování a není to o posměchu na rovinkáře, věřím že i v zatáčkách můžeš bejt mnohem rychlejší.

A taky už jsem na motorce neseděl tolik měsíců že bych nějakejm řečem o tom kde jak rychle a proti komu nevěřil ani sám sobě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 11:47 | Nahoru | #59

Stev píše: On mi to Sleeper vysvětlil stručně a jasně, to je jiným stylem uvažování a není to o posměchu na rovinkáře, věřím že i v zatáčkách můžeš bejt mnohem rychlejší.

A taky už jsem na motorce neseděl tolik měsíců že bych nějakejm řečem o tom kde jak rychle a proti komu nevěřil ani sám sobě



no znas to kazdej jezdi do hranice svejch moznosti..dokud nepadnes.. takze hadat se od stolu kdo by koho pojel.. keci jsou keci a na asfaltu se ukaze... ja to vsecko beru co rikas, ale vetsinou kdyz nekdo brani V2 tak brani jen klady.. a tvari se jako ze mu nevadi ze to po rovine nejede.. jenze podle me v cechach je rovinek mnohem vic nez zatacek, takze ty kone muzes potrebovat, pokud chces i na rovince bejt rychlej, ja treba vetsinou chci... jasne kdybych nechtel, tak muzu jezdit na Grisu..to je podle me jedna z uplne nejvic nejkrasnejsich normalnich motorek..Confederate bych vynechal.. to jsou exoti ze..

ja se proste snazim ovladnout ten starej V2 a protoze jsem ze 4R zvyklej na neco jinyho a nemam primy srovnani..tak mluvim jen o tom co mi prijde napadny, resp s cim si n evim rady..

samozrejme tam kde jsem spokojenej uz jsem spokojenej a to uz mi nestoji za komentare... snazim se popasovat s tim zbytkem co mi vadi, nebo kde nevim jak na to..

EDIT:

ale vubec to neber jakovyzvu.. ja klidne a rad zustanu druhej za nekym kdo me povodi a ukaze...

Naposledy editováno 19.04.2011 11:53:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

19.4.2011 v 12:00 | Nahoru | #60
R1_P> Ono mi to fakt nevadí, já rovinky netahám, další věc je že vtr je použitelný tak od 4 do devíti, samozřejmě když chci jet rychle tak je lepší začít nejmíň na 6, ale když to spadně míň nic moc se neděje, RSV se asi chová jinak.

Třeba minulej rok jsem potkal 3 kluky v Dačicích, SV650, Fazer, CBR954. Na SV asi začínal tak byl vzadu a ty další 2 tahali zatáčky a každá rovinka znamenala že se jelo 160 a ne víc. Stíhali všichni, perfektně jsem se s nima svezl a nebyl to žádnej stres, kdybych jel sám tak to jedu stejně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist