Téma: highsider - jak předejít / jak ustát
 
10.1.2011 v 19:22
ukázkový H.

Ahoj. Už se mi jednou stalo něco podobného, jako tomu klukovi na videu. Já to naštěstí ustál. Ani nevim jak, pamatuju si jen, že jsem dělal na motorce holubičku a modlil se, at jsem co nejdál od svodidel. Ten svůj přičítám tomu, že jsem při průjezdu zatáčkou dal plynu příliš moc a zadek tak uklouzl (a urval držák SPZ)

Na tom videu mi ale přijde, že ten kluk žádnou chybku neudělal. Nebo ano?

A jak se dá něco takového ustát? štěstím?

P.S.: snad nikoho neurazím, moc zkušeností nemám
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) highsider - jak předejít / jak ustát

11.1.2011 v 10:18 | Nahoru | #31
FiZzeR> přesně
ještě dobrá věc je, že japonský litry mají v sérii hodně dlouhej plyn, takže ho na ráz cuknutím, jen tak nezavřeš

(reakce na) highsider - jak předejít / jak ustát

11.1.2011 v 12:47 | Nahoru | #32

yzf07 píše: Dvakrát se mě to stalo na okruhu,to jsem ještě jezdival na nějakych dunlop 207, jednou byl menši a podruhy velkej,ten vetši to vam byla rána, jak kdyby vam kopl nějakej 4m chlap do prdele, nadlitl jsem asi pul metru nad motorku a obrazil jsem si při tom kotnik. atd , řiditka se vam tak rozkmitaj že nejdou vubec udržet. V obou připadech jse ubral jenom trochu plynu a ono se to nejak ustalo, asi štěsti, ale byl to mazec.



přesně tak jak já a celou tu dobu jsem si v duchu říkal doprdele, doprdele....

(reakce na) highsider - jak předejít / jak ustát

11.1.2011 v 14:19 | Nahoru | #33

2LEKO píše: ....základ všeho je :"srát tám dost hodně plynu,a mít to tak nějak trochu v píči!"...a nemůže se nic stát!...a kdyby náhodou se něco stalo...."tak to je teda potom dost hodně v píči!"



Dokonalej názor tohohle se držím, vlastně sem se toho začal držet po několika mikronanopiko smykách zadního kola, který sem ustál aniž bych cokoli dělal, postupem času se lehounce zvětšovaly, a nikdy nic, dycky jen tak nepřidávat neubírat, nevím jestli je to dobře nebo špsatně ale vyšlo to A byla to sranda, (což je určitě taky daný tim že nemám ten nejostřejší bajk). Nu a pak jednou na podzim nebyly ohřátý gumy (jasně sem kokot) rychlost pomalá, ale zároveň i hodně nízká zařazená, lehký klouznutí, jak psal LEKO seru na to !!! s plynem rovnám a bác
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist