Ahoj. Už se mi jednou stalo něco podobného, jako tomu klukovi na videu. Já to naštěstí ustál. Ani nevim jak, pamatuju si jen, že jsem dělal na motorce holubičku a modlil se, at jsem co nejdál od svodidel. Ten svůj přičítám tomu, že jsem při průjezdu zatáčkou dal plynu příliš moc a zadek tak uklouzl (a urval držák SPZ)
Na tom videu mi ale přijde, že ten kluk žádnou chybku neudělal. Nebo ano?
A jak se dá něco takového ustát? štěstím?
P.S.: snad nikoho neurazím, moc zkušeností nemám
yzf07 píše: Dvakrát se mě to stalo na okruhu,to jsem ještě jezdival na nějakych dunlop 207, jednou byl menši a podruhy velkej,ten vetši to vam byla rána, jak kdyby vam kopl nějakej 4m chlap do prdele, nadlitl jsem asi pul metru nad motorku a obrazil jsem si při tom kotnik. atd , řiditka se vam tak rozkmitaj že nejdou vubec udržet. V obou připadech jse ubral jenom trochu plynu a ono se to nejak ustalo, asi štěsti, ale byl to mazec.
přesně tak jak já a celou tu dobu jsem si v duchu říkal doprdele, doprdele....
2LEKO píše: ....základ všeho je :"srát tám dost hodně plynu,a mít to tak nějak trochu v píči!"...a nemůže se nic stát!...a kdyby náhodou se něco stalo...."tak to je teda potom dost hodně v píči!"
Dokonalej názor tohohle se držím, vlastně sem se toho začal držet po několika mikronanopiko smykách zadního kola, který sem ustál aniž bych cokoli dělal, postupem času se lehounce zvětšovaly, a nikdy nic, dycky jen tak nepřidávat neubírat, nevím jestli je to dobře nebo špsatně ale vyšlo to A byla to sranda, (což je určitě taky daný tim že nemám ten nejostřejší bajk). Nu a pak jednou na podzim nebyly ohřátý gumy (jasně sem kokot) rychlost pomalá, ale zároveň i hodně nízká zařazená, lehký klouznutí, jak psal LEKO seru na to !!! s plynem rovnám a bác