globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přepolování baterie R1 07
4.1.2011 v 11:45
Zdravím motorkáři, nevíte někdo kde se nachází pojistka, která chrání obvod když přepolujete baterii? Dneska sem tu baterku hňup omylem přepóloval a nejde elektrika. Jedná se o Yamahu R1 r.v.07


Naposledy editováno 04.01.2011 11:59:00

Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 18:36 | Nahoru | #31
Co příště zkusit servis?

2 reakcí na tento příspěvek Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:10 | Nahoru | #32
Na displeji je č.60 tak buď toto:

Item:
Throttle servo motor

Symptom:
Throttle servo motor:
open or short circuit detected.
Motor is defective or ECU internal
malfunction.

Able /
unable to
start:
Able/Unable

nebo:

Symptom:
Throttle servo motor:
open or short circuit
detected.
Defective throttle servo
motor.
Malfunction in ECU (servo
motor driving system).

Probable cause of malfunction:
• Open or short circuit in wire harness.
• Defective throttle servo motor (potentiometer
circuit).
• Stuck throttle servo motor (mechanism).
• Stuck throttle servo motor (motor).
• Malfunction in ECU.

Nebo:

Item:
EEPROM fault cylinder No.
• No history
• History exists

Meter display:
00
01-04 (fault cylinder No.)
• (If more than one cylinder is
defective, the display
changes every two seconds
to show all the detected cylinder
numbers. When all
cylinder numbers are
shown, the display repeats

2 reakcí na tento příspěvek Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:33 | Nahoru | #33
Přesně takhle na uplně stejné motorce můj kámoš odpálil řídící jednotku, žádná pojistka ho nezachránila, v Yamaze mu řekli 60t za novou jednotku .
Koupil pak od Ešnera za nějakejch 10t.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:37 | Nahoru | #34
DavR1> To snad není pravda! Kdo je Ešner? měl by řídící jednotky i pro mě?

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:39 | Nahoru | #35
Rosťa89>
Nevím jak u motodiagnostiky, tu jsem nikdy nedělal, ale je možnost závadu vymazat jako u aut? Ten manuál jsem dál nečetl. Hlášku zaznamenanou máš. Takže pokud to jde, stálo by to za pokus. Třeba by pak vše chodilo jak má. Kdyby ne, muselo by se jít dál a měřit nebo metoda vyměny dílů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:42 | Nahoru | #36
Rosťa89> má na každou motorku, a můžeš si tam nahrát i jinou mapu, třeba když dáš jiné výfuky atd.
Nebo koupit CDI z USA, cena kolem 8t, ta nemá imob.,ale je potřeba ještě upravit svazek el., to každej neumí, vím o jednom člověku co to udělá za 1500,-
Uvidíš , třeba nebudeš ten případ .. ale přesně tohle se mu stalo.

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:47 | Nahoru | #37
DavR1> Tak já nevím, tohle je už na servis. Měl bys kontak na toho Ešnera kdyby byla ta ECU odpálená? Kdybych koupil tu obyč(ne z CDi z USA) tak se se svazkama srát neusím že?

1 reakcí na tento příspěvek Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:48 | Nahoru | #38
Pojistka při přepolóvání většinou nic nezachrání . Zkusil bych zkontrolovat zapojení a funkčnost toho serva škrtící klapky co to píše - nic ve zlém ale dej to někomu kdo tomu trochu rozumí. Jestli to bude nakonec ta ř.j. tak zkus se zeptat ignitech.cz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:50 | Nahoru | #39
Findy> Myslím že to bude i ta řídící jednotka, protože některý z válců nešlape.Servo plynu by na válece neměl vliv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:58 | Nahoru | #40
Rosťa89> jak dlouho si to mel nakoplé?

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 19:59 | Nahoru | #41
Motomaniak> 10 sekund.Proč?

1 reakcí na tento příspěvek Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 20:00 | Nahoru | #42
neměl jsi to nechat o něco dýl?,třeba by se chytil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 20:07 | Nahoru | #43
Motomaniak> Zkusit to můžu...ale pochybuju

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 20:11 | Nahoru | #44
Rosťa89> možné je všechno,pokud třeba nebyla dýl nastartovaná,začal bych u toho nejjednoduššího,a to je dobrý benzín a takové věci....

Přepolování baterie R1 07

4.1.2011 v 20:43 | Nahoru | #45
Zdar,mám tu samou akorát 08.Jsou ale stejné.Kupoval jsem novou a v deseti tis mě udělala to samé,je fakt,že jsem do te doby nic nedělal s baterkou,ale vytahl jsem ji z garáže a také jsem měl pocit,že táhne na tři.V servise mě to píchly na diagnostiku a nic nezjistili.Chybu vymazali a a v poho.Prý se muže jednat o vlhkost na drátech.Je fakt,že den před tim jsem jel ve slejváku. Nevim,s tou baterkou to ani souviset nemusí,pokud ano,tak spíš v pojistkách.Já budu nabíjet tenhle měsíc,tak dám pak vědět )

1 reakcí na tento příspěvek Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 00:34 | Nahoru | #46
máš tam mít ochrannou diodu aspoň 50A za pojistkouna na plusu proti zemi a nic by se nestalo nebo si pořídit spolehlivější stroj než je tenhle šrot

1 reakcí na tento příspěvek Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 07:54 | Nahoru | #47
Říkám nevím jak to má Námaha ale u Suzuki je zkratovací dioda samozřejmostí.
Pochybuji že by to neměla i ta námaha. "V servisu mi vyměnili RJ za 80.000,- " jo tak takhle se vydělává

Naposledy editováno 05.01.2011 07:56:07

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 08:17 | Nahoru | #48
Jurawood> urcite tam bude, ale ani ta dioda neni vsemocna, ten akku je tvrdy a pokud neni limitovan proud, tak behem par ms shori bondwiry nebo exponovane slabe cesty na nejakem PCB

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 09:06 | Nahoru | #49
DavR1> jo esner ma jednotky ,ale nejsou jeho ,je to ignijet od ignitechu,obrat se na ne,mozna i poradi jinak stoji kolem11 a je plne laditelna ne jako americke siditka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 09:49 | Nahoru | #50

peca130 píše: DavR1> jo esner ma jednotky ,ale nejsou jeho ,je to ignijet od ignitechu,obrat se na ne,mozna i poradi jinak stoji kolem11 a je plne laditelna ne jako americke siditka



americka siditka je co? to o cem pise davR1 je seriova jednotka jen koupena v usa z usa verze teto moto (protoze tech je na ebay nejvic) samo i v usa je nekolik firem co dela plne laditelne jednotky...

esner prodava, ale spis bych rekl ze prodaval ignitech jednotky, u te je horsi to ze nakupem jednotky za 11tis (ta za jedenact neni plne laditelna, nema nektere racing funkce) to nekonci a je potreba ji naladit na brzde.. a to obvykle taky nakou petku stoji a ne kazdej umi ignitech naladit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 09:58 | Nahoru | #51

Rosťa89 píše: Findy> Myslím že to bude i ta řídící jednotka, protože některý z válců nešlape.Servo plynu by na válece neměl vliv



myslim ze ta zavada co to ukazuje nutne nemusi souviset s tim prepolovanim, zkontroloval bych kabelaz a konektory k tomu servu co hejbe plynem, promerit jestli to je tak jak diagnostika hlasi. pokud bude vse ok, je moznost ze je KO, kazdopadne bych nejdriv prosel tohle nez hned kupovat jinou jednotku... a i pak bych nejdriv zkusil pujcit od nekoho jednotku (nebo lepe zkusit tu svoji u nekoho ve stejne moto-tim neni ohrozena jeho jednotka) nez nakupovat jine.
ten ignitech koupis primo od ignitechu (ignitech.cz) ale samo o sobe ti to neni k nicemu, protoze to neni funkcni system zastrcis a jedes, sice tam jsou pro vetsinu modelu naky default mapy ale na ty bych nejezdil... tzn stejne musis bejt domluvenej s nakym ladicem co ti tu jednotku naladi... co ja vim tak ignitech naladi treba Esner(ale zaslechl jsem i ze uz to nedela kvuli casu?) Murkin v Celakovicich , Radek Frank-Holubice

i tak si myslim ze sezenes origo jednotku levneji z naky bouracky.. u evropskejch bys to musel koupit komplet i s klicema apod kvuli imo, ale myslim ze lidi co rozprodavaj bouracky budou tohle prodavat takhle komplet....

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 11:52 | Nahoru | #52

350.632 píše: máš tam mít ochrannou diodu aspoň 50A za pojistkouna na plusu proti zemi a nic by se nestalo nebo si pořídit spolehlivější stroj než je tenhle šrot



Opravdu hodnotný příspěvek (zejména jeho závěr)....

1 reakcí na tento příspěvek Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 14:45 | Nahoru | #53
Skus odpojit baterku alespoň přes noc je možné že se ŘJ vyresetuje. Pak to nastartuj a nech to dýl vrčet uvidíš třeba se chlemtla svíčka. Jinak nevím proč baterku neodpojíš když jí nabijíš. Pokud tam nemáš natažený konektor na nabijení tak vždycky odpojuji alespoň - pol. Právě kůli lidské blbosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 16:16 | Nahoru | #54
assassin>
Můžu dotaz k diagnostice u moto. Dá se nějak v domácích podmínkách vymazat paměť závad? Jako bez diagnostickýho přístroje. Třeba u Suzuki a nebo i jinde. Propojení jednoho z drátů na x sekund na kostru nebo tak. Teda pokud jeden z těch dvou drátů co je ve svorkovnici není přímo kostra. U moto o tomhle vlastně nic nevím. Eventuelně dlouhodobější odpojení aku.

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 18:27 | Nahoru | #55
cage11> měl sem ji vytáhlou, ale vrazil sem ji zpátky na štorc a ne na ležato tím pádem sem obrátil polaritu a už to bylo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 18:33 | Nahoru | #56

Poggy píše: assassin>
Můžu dotaz k diagnostice u moto. Dá se nějak v domácích podmínkách vymazat paměť závad? Jako bez diagnostickýho přístroje. Třeba u Suzuki a nebo i jinde. Propojení jednoho z drátů na x sekund na kostru nebo tak. Teda pokud jeden z těch dvou drátů co je ve svorkovnici není přímo kostra. U moto o tomhle vlastně nic nevím. Eventuelně dlouhodobější odpojení aku.



u te R1 je primo v manualu popsane mazani zavad, nekde kolem te stranky co jsi sam psal, prolistuje se to do naky polozky v tom diag menu a tim se to smazne....

u suzuki - starsich jako je TL, SRAD apod se pamet zavad smazne odpojenim baterky, ale je to celkem fuk to ze si to zavadu pamatuje u tech starsich nema na nic vliv, u novejsich uz by mohl byt nejaky vliv na vykon apod.. tam jsou ale popsane postupy na smazani, viz vyse u tehle R1 ...

1 reakcí na tento příspěvek Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 18:36 | Nahoru | #57
zkusím prohlednout kabeláž k servu plynu, jestli to bude vpohodě, nejspíš to zavezu do servis na diagnostiku, ti mě snad řeknou jestli je odpléná je ŘJ nebo i servo, mrknu se po boroučce,když nic zkusím ignitech a snad to v servise poladí. Hold za blbost se platí. Člověk něco našetří a bum prachy zase v luftu.Díky zapříspěvky Dostal jsem 24000 za darmo, za nějaké pozemky, tak snad to bude stačit

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 18:38 | Nahoru | #58
assassin>
Tak já ten manuál jenom otevřel a hledal klíčový slova (ctrl+f). Našel a pak postnul. Odstavce okolo jsem nečetl. Možná bych občas mohl víc číst, no. Takže vše v manuálu a různé dle typu. To mi stačí.

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

5.1.2011 v 19:21 | Nahoru | #59
Rosťa89> No tak sis vydelal...Priste se na to vyserna nic nesahej a vez vse do servisu...
A usetris a BEZ prace!

(reakce na) Přepolování baterie R1 07

6.1.2011 v 08:05 | Nahoru | #60
assassin> souhlas,ja jsem jen line prase co se tyce psani,americkym siditkem jsem myslel dynojet,aby jsi obsahl funkci ignijetu musis koupit dve krabice a stejne tam spousta veci neni ,proto to nazyvam siditkem,nez vrazit prachy do jine origo ecu tak bych radeji volil ign,stejne kazdy casem vymysli pycoviny /vyfuk,kn a pod/

Naposledy editováno 06.01.2011 08:06:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35784 Včera v 14:58 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist