paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800


Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2014 v 11:52 | Nahoru | #31
Motorobert - Robert Papežík
JM Bike - Burda
oba se soustředí spíše na Ducati - logicky, je jich daleko víc, ale jsou i dealarem MV a dělají i servis...
Michal Motl není oficiálním servisem, ale MV se věnuje již delší dobu a za mě super... Sám jednu Brutale vlastní a co jsem viděl, tak k němu jezdí dost lidí z Prahy a okolí, ostatně tak jsem se k němu dostal i já, skrze tip od jiného majitele MV...
Michal Motl
Čs. Armády 232/5
273 51 Pletený Újezd
Mobil: 602 235 299

e: samozřejmě s dodacími lhůtami nic neudělají...

Naposledy editováno 12.09.2014 11:54:11

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2014 v 13:34 | Nahoru | #32
tvl, Papežík a Burda na úrovni garážníka??
Mně je to úplně jedno, kam budeš jezdit, ale oba jsou oficiálními dealery a min. Papežík dělá MV spoustu let, myslím, že dýl, než Motoprestige existuje a zkus si zjistit jeho pověst jako mechanika...

E. btw. posledně, když jsem byl u Burdy, tak tam krom Panigale měl i Brutale 1078RR...
u Roberta jsem trochu dýl nebyl, ale když jsme tam jezdili pravidelně, tak tam téměř vždy nějakou Brutale/F4 měl... nicméně nechci tady nikomu dělat reklamu a někoho přesvědčovat, je mi to volný, jen jsem chtěl upozornit na to, že je vícero origo i neorigo servisů, které umí servisovat MV a třebas tam narazíte na jiný přístup než to, co tady říkáte...

Naposledy editováno 12.09.2014 14:35:07

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2014 v 12:17 | Nahoru | #33
RUTAN> Ahoj,
1. poruchovost je hlavně v náboji zadního kola, mají tam špatný ložiska, ale dá se sehnat celej upgradovanej hub za cca 12000. Případně sada ložisek vyjde kolem 3000, pokud ten hub není zničený. Novější Brutale s tím problém nemají.

Další problém je v SPU (service power unit, něco jako pojistková skříň, ale výrazně komplexnější) Tenhle problém měly Brutale cca 2005-2006, problémová SPU má modrá záda. Pozdější SPU mají záda černý a tam je problém odstraněn. Projevovalo se to po kontaktu s vodou, zřejmě špatné těsnění a vlhkost se dostala k DPS. Cena nové cca 300Eur.

2. Rozdíl mezi R a S:
R - radiální Bremba ve předu a jiné disky kol, červená hlava motoru
S - axiální Nissin a jiné disky kol

jinak myslím, že tam rozdíl není.

jinak spousta info a rad je a mvagusta.net

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2015 v 17:38 | Nahoru | #34
Rubi> Ahoj, ty páčky vypadají jako každá druhá čína (snad jsou vyrobené v EU), asi něco vydrží, ale připadají mě zbytečně drahý. Já jsem z tohohle kšeftu (BS-motorparts) kupoval držák SPZ, a když jsem je upozornil, že na mou 910 nepasuje a musel jsem ho upravit, poslali mi část peněz zpět, takže zkušenost s obchodem dobrá
pokud chceš jistotu, pak tady , ale je to samozřejmě dražší

jinak jsem v rychlosti našel toto: odkaz
Nebo hledej ve smyslu "MV Agusta lever folding clutch brake"

Franco82> 10 stupňů je pro Brutale brutalita , ta je stavěná, aby se uchladila ve 40st, tomu odpovídá i olej 10W-60, na fóru jsem našel pár lidí s podobným "problémem", benzinem to není, spotřeba je úplně normální, prostě má dost výkonné chlazení, má velkého vodníka a navíc i chladič oleje. Je i možné, že teplotní čidlo je ve vnějším okruhu, takže je možné, že teplota motoru je vyšší.

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2015 v 19:44 | Nahoru | #35
Zkus se poptat tady, provedení na pohodu: vysouvací
krátké
dlouhé

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2015 v 22:54 | Nahoru | #36
K těm páčkám. Je to úplně jedno, čína je všechno. I když si je vezmete třeba tady od rutana... Spousta lidí je jezdí bez problémů, jenom radí vyměnit šroubky a matky za nějaké pořádné a zalepit závity

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 3.4.2015 v 15:24 | Nahoru | #37

femal píše: Rubi> proc v trebici proboha ? brzdu maji i na motoprestige...



Teď nebudu reagovat primárně na Motoprestige, protože jejich ladiče neznám. Ale je hodně důležitý, jak a kdo to bude ladit. Může ve výsledku napáchat víc škody než užitku.

Tady na foru je hodně chválen Murkin .
Jestli jednou dospěju k odstranění katalyzátoru, provozu s otevřenými koncovkami nebo obojímu zároveň, tak se budu tlačit k němu...

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 3.4.2015 v 15:56 | Nahoru | #38
Jinak tohle by měli být opravdu bouraci taky se k nim chystám http://www.motoxn.com

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2015 v 08:48 | Nahoru | #39

Rubi píše: Sakra a to se dozvím až po roce ježdění.... Nojo čopry takové fičury nemají,tak to nevím.Mám obavu,že o té motorce vím absolutní prd.



Hele bacha na to, musíš mít příplatkový EAS (quickshifter) a nejsem si jist, jestli verze pro B800 už uměla řazení dolů. Takže nejdřív radši projít manuál. Když zkusíš řadit dolů bez spojky bez EAS 2.0, tak to může skončit dost blbě . Mírným překvapením počínaje a přetočeným motorem konče.

Jináč prej ten QS funguje dobře v horní třetině otáček pod plným plynem, prostě okruhová pomůcka. Uživatelé si na to stěžovali, že je to nespolehlivý a nefunguje to. Nakonec zjistili, že chyba byla v uživateli - 3 tisíce a čtvrt plynu. Prostě stejně jako zbytek motorky to funguje nejlíp, když jedeš na krev.

Nedaří se mi dohledat podrobnosti o EAS 2.0, netušíte někdo jak je to s tím řazením dolů? To to samo zvýší otáčky motoru, jakože vrkne plynem?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2015 v 11:56 | Nahoru | #40
pycha> to co píšeš o termostatu a chlazení je čistá teorie...
Termostaty na vysokovýkonných motorech zdaleka neotvíraj při např. 80°C jako u aut. (Např. můj otvírá při 65-67°C)
Když si uvědomíš, že ten motor musí uchladit plnej odběr výkonu za vedra, má dost malou chladící náplň kolem bloků a ve hlavách... tak je jasný, že termostat otvírá už dřív. Jenže pak je tu druhá situace - brbláš v zimě, za plyn nebereš a motor je ofukovanej vztduchem o 5°C - tedy nejen že náporovej vzduch má o 25°C míň, ale i celá skříň a části motoru jsou daleko líp chlazený. Když už se vnitřní okruh dostane na těch +/- 70°C a termostat propustí vodu z chladiče, která nemá letních 70-75°C, ale zimních 40°C, stačí do oběhu vlejt tolik týhle chadný vody než se zavře, že ti celková teplota bude oscilovat mezi 60 -70°C ...
Přidej k tomu např. přemapovanej motor co jede bez katíku (s katíkem na hranici chudoby) bohatej (což dost ovlivňuje teplotu spalování)...a jezdíš na 60°C ...
Já mám na jaře na S4RS 75% chladiče přikrytejch...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2015 v 20:12 | Nahoru | #41
Rubi> pokud chceš něco podobnýho, tak se mrkni na Ducati Hypermotard 821 nebo Yamahu MT-09 či pouze ojetou už asi Husqvarnu Nuda, která má motor z F800R.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2015 v 20:51 | Nahoru | #42
Petta> Hypermotard je pěkná blbost, když Rubi řeší výšku sedla
MT-09 taky nebude žádná sláva oproti brutalce co se výšky sedla týče.

Rubi> Monster 821 v kombinaci s tímto nebo něčím podobným by mohl vyhovovat....

Naposledy editováno 14.04.2015 20:51:33

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2015 v 21:14 | Nahoru | #43
Já trochu nechápu tuhle debatu z brutalky není kam dal jít ducati je cesta zpět zaprvé se to taky sype za druhé je to dvouvalec, o bmw ani nemluvě a ještě k tomu je to vobluda a nudu bych vůbec nebral v ppotaz

A sednout si z mv agusty na Japonce o tom snad ani nelze uvažovat

Pořád nerozumím co si to na brutale nelíbí, když tak bych zkusil dragstra

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 15.4.2015 v 13:56 | Nahoru | #44
Víš, co bych si pro tebe představoval, když je pro tebe Brutale jezdecky nevyužitá? Něco k tomu čopru, ale klasiku.. Jako Moto Guzzi V7 nebo Triumph Bonneville, Scrambler nebo něco novodobého jako Ducati Scrambler. Není nic hezčího než žena na klasice!! V7 je nová kolem 200 tis. to ti ještě zbyde a potenciál mašiny využiješ a hlavně bude legrace..

Jinak už nevím..

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 15.4.2015 v 17:00 | Nahoru | #45
Jojo, lehky stroj pro zenu.. Nemysli na sebe, ale na Rubi.
Doufam, ze nebudes vsude placat o poctu valcu jako bulldog o italech..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2015 v 10:38 | Nahoru | #46
femal> No sto lidí, sto chutí . Mě zase na velký brutale vibrace trochu chyběly

Já na místě Rubi bych zůstal u Brutale. Není to její jediná motorka, takže když se nedejbože něco porouchá, tak má po dobu opravy pořád na čem jezdit. A obě motorky se skvěle doplňují. Victory jako lokomotiva na kochání se krajinou a MV jako sportovní agilní náčiní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2015 v 10:09 | Nahoru | #47
pycha> Cos dělal?

Momenťák stojí pár korun v Lídlu a je relativně přesnej

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2015 v 10:17 | Nahoru | #48

pycha píše: Kecáš a mají ho ještě dneska tam zajedu



Teď nemají, vždycky je v akci. Ale dlouho nebyl, takže asi brzo bude.

Je to tenhle.

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2015 v 13:30 | Nahoru | #49
Tak jsem se trefil. V dnešním letáku lidlu na pristi ctvrtek je momentak

Kdyby použili origo ořech, asi by matici nedojebali...

Naposledy editováno 24.09.2015 14:55:06

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2016 v 11:27 | Nahoru | #50
Rosso III jsou měkký...leč jdou do háje...
Rosso II jsou s výdrží podle mě líp.... teď jsme měli na Korsice sadu trojek a sadu dvojek...

Blackbiker měl na Dukovi Btlx S21 a ty na tom s výdrží byly asi nejlíp...

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 14.7.2016 v 20:11 | Nahoru | #51
rád např. jezdím z Cortiny passo Falzarego (jen je dle mě lepší směrem zpět) do Arabby, passo Pordoi, až do Canazei, na kruháči na Marmoladu passo Fedaia, dolů do Caprile, odbočit na passo Giau/Staulanza, dojet pod Giau, ale vzít to ještě rovně na passo Staulanza (tam/zpět), a do Cortiny přes Giau... jezdíme na 10/12 dnů do Cortiny a jezdíme různě okolo... pass je tam víc, ještě Sella, Gardena, Valparola, Campalongo atd... každýmu sedí něco jinýho, ale z těch co jsem psal není žádný úplně vyhlídkový... taky záleží který pasáže, a když se to už trochu naučíš, jak ty zatáčky jdou po sobě, tak se taky začneš bavit trochu víc... :)

E: ze strany od Alleghe je taky celkem dobrý passo Duran, jsou tam úseky se slušnýma dlouhýma zatáčkama na dobrým povrchu... a pak se dá napojit na Staulanzu a dostat se pod Giau...

Naposledy editováno 15.07.2016 14:44:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 18.7.2016 v 11:29 | Nahoru | #52
Rubi> jo, jde to i takto, jen při sjezdu Falzarega musíš odbočit na Caprile, tam na Alleghe/Agordo a přes Duran se dostaneš pod Staulanzu, za kterou je Giau, který tě dostane zpět do Cortiny... Cibianu neznám...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist