famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
JM Bike - Burda
oba se soustředí spíše na Ducati - logicky, je jich daleko víc, ale jsou i dealarem MV a dělají i servis...
Michal Motl není oficiálním servisem, ale MV se věnuje již delší dobu a za mě super... Sám jednu Brutale vlastní a co jsem viděl, tak k němu jezdí dost lidí z Prahy a okolí, ostatně tak jsem se k němu dostal i já, skrze tip od jiného majitele MV...
Michal Motl
Čs. Armády 232/5
273 51 Pletený Újezd
Mobil: 602 235 299
e: samozřejmě s dodacími lhůtami nic neudělají...
Naposledy editováno 12.09.2014 11:54:11
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Mně je to úplně jedno, kam budeš jezdit, ale oba jsou oficiálními dealery a min. Papežík dělá MV spoustu let, myslím, že dýl, než Motoprestige existuje a zkus si zjistit jeho pověst jako mechanika...
E. btw. posledně, když jsem byl u Burdy, tak tam krom Panigale měl i Brutale 1078RR...
u Roberta jsem trochu dýl nebyl, ale když jsme tam jezdili pravidelně, tak tam téměř vždy nějakou Brutale/F4 měl... nicméně nechci tady nikomu dělat reklamu a někoho přesvědčovat, je mi to volný, jen jsem chtěl upozornit na to, že je vícero origo i neorigo servisů, které umí servisovat MV a třebas tam narazíte na jiný přístup než to, co tady říkáte...
Naposledy editováno 12.09.2014 14:35:07
1. poruchovost je hlavně v náboji zadního kola, mají tam špatný ložiska, ale dá se sehnat celej upgradovanej hub za cca 12000. Případně sada ložisek vyjde kolem 3000, pokud ten hub není zničený. Novější Brutale s tím problém nemají.
Další problém je v SPU (service power unit, něco jako pojistková skříň, ale výrazně komplexnější) Tenhle problém měly Brutale cca 2005-2006, problémová SPU má modrá záda. Pozdější SPU mají záda černý a tam je problém odstraněn. Projevovalo se to po kontaktu s vodou, zřejmě špatné těsnění a vlhkost se dostala k DPS. Cena nové cca 300Eur.
2. Rozdíl mezi R a S:
R - radiální Bremba ve předu a jiné disky kol, červená hlava motoru
S - axiální Nissin a jiné disky kol
jinak myslím, že tam rozdíl není.
jinak spousta info a rad je a mvagusta.net
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pokud chceš jistotu, pak tady , ale je to samozřejmě dražší
jinak jsem v rychlosti našel toto: odkaz
Nebo hledej ve smyslu "MV Agusta lever folding clutch brake"
Franco82> 10 stupňů je pro Brutale brutalita , ta je stavěná, aby se uchladila ve 40st, tomu odpovídá i olej 10W-60, na fóru jsem našel pár lidí s podobným "problémem", benzinem to není, spotřeba je úplně normální, prostě má dost výkonné chlazení, má velkého vodníka a navíc i chladič oleje. Je i možné, že teplotní čidlo je ve vnějším okruhu, takže je možné, že teplota motoru je vyšší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Rubi> proc v trebici proboha ? brzdu maji i na motoprestige...
Teď nebudu reagovat primárně na Motoprestige, protože jejich ladiče neznám. Ale je hodně důležitý, jak a kdo to bude ladit. Může ve výsledku napáchat víc škody než užitku.
Tady na foru je hodně chválen Murkin .
Jestli jednou dospěju k odstranění katalyzátoru, provozu s otevřenými koncovkami nebo obojímu zároveň, tak se budu tlačit k němu...
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: Sakra a to se dozvím až po roce ježdění.... Nojo čopry takové fičury nemají,tak to nevím.Mám obavu,že o té motorce vím absolutní prd.
Hele bacha na to, musíš mít příplatkový EAS (quickshifter) a nejsem si jist, jestli verze pro B800 už uměla řazení dolů. Takže nejdřív radši projít manuál. Když zkusíš řadit dolů bez spojky bez EAS 2.0, tak to může skončit dost blbě . Mírným překvapením počínaje a přetočeným motorem konče.
Jináč prej ten QS funguje dobře v horní třetině otáček pod plným plynem, prostě okruhová pomůcka. Uživatelé si na to stěžovali, že je to nespolehlivý a nefunguje to. Nakonec zjistili, že chyba byla v uživateli - 3 tisíce a čtvrt plynu. Prostě stejně jako zbytek motorky to funguje nejlíp, když jedeš na krev.
Nedaří se mi dohledat podrobnosti o EAS 2.0, netušíte někdo jak je to s tím řazením dolů? To to samo zvýší otáčky motoru, jakože vrkne plynem?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Termostaty na vysokovýkonných motorech zdaleka neotvíraj při např. 80°C jako u aut. (Např. můj otvírá při 65-67°C)
Když si uvědomíš, že ten motor musí uchladit plnej odběr výkonu za vedra, má dost malou chladící náplň kolem bloků a ve hlavách... tak je jasný, že termostat otvírá už dřív. Jenže pak je tu druhá situace - brbláš v zimě, za plyn nebereš a motor je ofukovanej vztduchem o 5°C - tedy nejen že náporovej vzduch má o 25°C míň, ale i celá skříň a části motoru jsou daleko líp chlazený. Když už se vnitřní okruh dostane na těch +/- 70°C a termostat propustí vodu z chladiče, která nemá letních 70-75°C, ale zimních 40°C, stačí do oběhu vlejt tolik týhle chadný vody než se zavře, že ti celková teplota bude oscilovat mezi 60 -70°C ...
Přidej k tomu např. přemapovanej motor co jede bez katíku (s katíkem na hranici chudoby) bohatej (což dost ovlivňuje teplotu spalování)...a jezdíš na 60°C ...
Já mám na jaře na S4RS 75% chladiče přikrytejch...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
MT-09 taky nebude žádná sláva oproti brutalce co se výšky sedla týče.
Rubi> Monster 821 v kombinaci s tímto nebo něčím podobným by mohl vyhovovat....
Naposledy editováno 14.04.2015 20:51:33
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
A sednout si z mv agusty na Japonce o tom snad ani nelze uvažovat
Pořád nerozumím co si to na brutale nelíbí, když tak bych zkusil dragstra
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Jinak už nevím..
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Doufam, ze nebudes vsude placat o poctu valcu jako bulldog o italech..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Já na místě Rubi bych zůstal u Brutale. Není to její jediná motorka, takže když se nedejbože něco porouchá, tak má po dobu opravy pořád na čem jezdit. A obě motorky se skvěle doplňují. Victory jako lokomotiva na kochání se krajinou a MV jako sportovní agilní náčiní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Momenťák stojí pár korun v Lídlu a je relativně přesnej
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Kdyby použili origo ořech, asi by matici nedojebali...
Naposledy editováno 24.09.2015 14:55:06
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
E: ze strany od Alleghe je taky celkem dobrý passo Duran, jsou tam úseky se slušnýma dlouhýma zatáčkama na dobrým povrchu... a pak se dá napojit na Staulanzu a dostat se pod Giau...
Naposledy editováno 15.07.2016 14:44:11